Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.09.2022 in Мнения

  1. 2 точки
    8лв. газ.,за 120км пробег и 0,80ст. за литър с новите предизборни цени на луД ойл от вчера ! Honda accord cl7 K20Z2 2006г.
  2. 2 точки
    Отиваш при @Markonyот форума и ти решава проблемите с колата. Бранко-+359893517709
  3. 2 точки
    С риск да бъда линчуван от колегите... ... С Петро 5w-20 съм изкарвал над 13 000 км с опресняване с остатъка от тубата. Имам 2 смени с 5w и една с 0w. Няма култ, просто си беше много добро съотношение цена-качество. След това съм карал само с 0w-20, Ravenol, Amsoil, Idemitsu като само с Амсойла съм повтарял. Колата от доста време насам се кара предимно градско за съжаление...
  4. 1 точка
    За глобата - зависи дали на светофара има камера и дали на червено си бил още в кръстовището. Един съвет - като неопитен водач не си позволявай да шофираш по този начин. Освен, че е неправилно, е и много опасно. Трябва да съобразяваш скоростта си със светофарите, така че да не се налага рязко спиране при смяна на светлинната сигнализация. Движи се в лентата на по-бавните, където е възможно. Ако някой се залепи отзад, пропусни го да мине.
  5. 1 точка
    Бях записал час при Цецо и Слави в Мотобокс, който не исках да изпускам предвид чакането там. Исках да се проверят вериги, бях сигурен, че трябва и реглаж ( над 40 000км на бензин), климатика даваше ядове и общо взето цялостна проверка. Не, че аз не правя сам такава но не съм профи а любител та да пипнат и професионалистите Веригите са супер, очаквах да са поразтегнати вече, реглаж на клапани няма нужда независимо от минатите километри до сега. Сега вече с газта след още 40 000 ще видим как ще е Климатика обаче нещо е проблемен и не можем да намерим къде е проблема, всичко "уж" работи ама не точно. По-тегавата част беше това обаче : Не бях обърнал внимание но под тампона, полуоската е станала като "солета". Все едно се срещат 2 молива, иначе няма индикации за проблем, всичко е наред но вероятно в даден момент ще каже просто "пук" и ще остана някъде в най-неудобен момент. Веднага Пепо от Варна ми прати друга ОЕ в перфектно състояние та тези дни ще се монтира. Вероятно проблема идва от този тампон който събира всякаква мизерия под него. Чудя се дали да не го махна от тук нататък. В крайна сметка остана и малко време за полиране: За момента е това
  6. 1 точка
    @Rakeem, те са едни адапторите, само за този модел кола са си. BOSCH AeroTwin 3 397 007 392 Не знам дали не ги дават и за 9-та генерация но мисля, че на кутийката пише само за 8ма.
  7. 1 точка
    Мarkony е твоя човек!...изключителен професионалист!
  8. 1 точка
    Относно ГИ - точно в Русе е колегата Markony. Изключителен човек и специалист. Монтира с-ми на Romano и всичко е на топ ниво. Без никакви притеснения можеш да му се довериш не само за газовата, а и за цялата кола като цяло.
  9. 1 точка
    Като цяло, няма(м) основателни притеснения Писал съм в едната от горните теми. Карай от време на време извънградско (ако не го правиш по принцип) и това е. Аз си карам и на ЕКО най-често. Следя си нивото веднъж в месеца и това е. В Бултрако казаха че до 2-3-4 мм. над максимума не е проблем. Маслото го сменям на година, защото правя по 5-6-7 хил. км. макс. Ако караш повече, просто го сменяй на 9-10 хил. П.С. Преди да постнеш нова тема - прегледай старите! Както и чуждите форуми/групи.
  10. 1 точка
    Потвърждавам, че проблема се оправи с обикновени чистачки (не тип банан) на BOSCH.
  11. 1 точка
    Седмица ваканция в цифри: 808 извънградско + 240 градско. Около 90л. газ извън (разход 11/100) + 46,5л. газ градско (18,4/100). Общо 132 левове, за пълна кола в жегата и трафика.
  12. 1 точка
    Здравейте колеги, малко да повдигна темата.Днес се сдобих с патерица от Хонда Акорд 16-ка.Карам Акорд type S VIII, изпробвана на задния апарат,пасна без проблем. В Бултрако Пловдив научих нещо(може би за някой няма да е ново)патерица се слага кара единствено на задните колела. Дали е защото не са задвижващи или.... поправете ме ако нещо не е правилно.Тоест дори и да сте спукали или пръснали предна гума е задължително да се сложи една от здравите редови джанта-гума,а патерицата отзад.Поздрави
  13. 1 точка
    Седалките са изключително удобни и умора със сигурност няма. Но колата си е шумна. В Голф 5 е по-тихо, според моето субективно мнение.
  14. 0 точки
    Жена си прави прическа, преди да замине на екскурзия до Рим. - И къде, муци, казваш, че ще ходиш - пита фризьорката й. - До Рим. - Ау-у-у, ужасен град, гмеж, мръсотия, просто ужас! И с какво ще летиш? - С Ал-Италия. - Най-гадната авиолиния на света! Самолетите стари, стюардите - грозни, храната - отврат. И къде ще отседнеш там? - В малко бутиково хотелче, казва се Тиесте. - Бутиково - дръжки! Била съм там, отвратно е, ужасно обслужване, хлебарки по стаите. И какво ще правиш, докато си там? - Ще разгледаме Колизеума, ще отидем до Ватикана, можем да видим и папата... - Ще видиш на куково лято! Най-много да излезе на едно балконче, голям колкото главата на топлийка и ти ще си една от хилядите, които ще си мислят, че са го видели. След месец жената се връща от Рим и е отново при фризьорката. - Е, и как беше, муци? - пита тя. - Невероятно - самолетът ни беше чисто нов, само дето ни се дублираха местата, но ни настаниха в първа класа и няма да ти разправям - шампанско, черен хайвер, млад стюард, който тичаше за всяка моя поръчка. А пък хотелчето - приказка! Току-що го бяха реновирали и ние бяхме първите гости, така че ни настаниха в президентския апартамент безплатно... - А във Ватикана ходи ли? - пита злобно фризьорката. - Ходих, муци, и да знаеш какво стана! Както си вървим, до нас се приближи швейцарски гвардеец, потупа ме по рамото и каза, че папата имал навик да кани на лична аудиенция случайни посетители и че на нас се е паднала тази чест. Влязохме в неговите покои, той дойде, аз коленичих пред него, той сложи ръката си върху рамото ми и знаеш ли какво ми каза? - Какво? - Чадо мое, кой те е подстригал така идиотски?!
  15. 0 точки
    БМВ-то ми имаше 218 конски сили и 250 нм въртящ момент, от 2.5 литра редови шестак атмосферен, брат му (3.0 бензин), 258 конски сили и 300 нм въртящ момент, за мен това са нормални показатели от такива кубатури (все пак е атмосферен агрегат), смешно ми е да чуя за 2+ литра мотор със < 200 нм въртящ момент
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...