Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 1.07.2022 in all areas

  1. 3 точки
    Хайде и от мен малко картинки. 1) Автомобил – Honda Civic Fastback MB2 ("англичанка") D14Z4, 1999 г.; 2) Масло – смес: Shell Helix Ultra 5W30 - 2 литра + Shell Helix Ultra 5W40 - 1,5 литра. 3) Маслен филтър – Nitto 4HM-113 (Made in Japan); 4) Предполагаем общ пробег на автомобила - около 333 000 км, а може и повече (по километраж: 232935 км.); 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - от 3102 км.; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 40 / 60 %. 7) Сезон на експлоатация – 28.01.2022г. - 25.06.2022г.; 8 ) Моточасове – 80 по моточасовник; 9) Изразходвано гориво - около 214 л. А95Н; 10) Kтм = (214 / 3,5) ≈ 61 ; 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.5 л.; 13) Доливане на масло - няма. Не е мръднало! 14) Капката е скaнирана с "EPSON Perfection V19" на 600 dpi.; 15) Режим на експлоатация - градско (много на брой къси разстояния но и достатъчно на брой дълги) + извънградски пътища + магистрали. 16) Предишно масло - Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 - 3 литра + Yacco lube GDI 5W-30 - 0.5 литра. А пък ауспухът изглежда така:
  2. 2 точки
    A.E.B Reagas, дюзи Hercules, изпарител Tomasetto. Зареждалката я направиха доста читаво до тази на бензина но трябва да се внимава, че там е пластмаса и може да се изкърти лесно. Затова ми оставиха и 2 вида зареждалки : При късата трябва да се сваля капачката на резервоара а при дългата не, но става по-нестабилно и пистолета на газта не трябва да се оставя свободен. Това е варианта при 8-ма генерация ако трябва да се зарежда до капачката на бензина. Самият монтаж е доста читав, не се вижда въобще, че има газова уредба. Както ме посъветва и @fenabg, така ми казаха и хората там, след 5000 оборота минава само на бензин. Разлика при преминаването от едното към другото гориво след тези обороти няма. След 1000км ще отида за донастройка ако се налага. Има и малки минуси, индикатора за оставащата газ не е калибриран и трябва да се оправи, че от 4 степени а пълна бутилка ми показва, че са пълни 3. Шлауха на дюзите ( виждат се на снимката ), не са хванати със скоби а със свински опашки но това са дребни неща които мен ме дразнят. Доволен съм доста от монтажа и отношението в сервиза, цената беше 1220лв за всичко. Хората имат работа 2 месеца напред с пълен график.
  3. 1 точка
  4. 1 точка
    Пожелавам да не ти създава ядове и още много безпроблемни и вече по-евтини километри! Индикатора за газта винаги се донастройва, но никога не може да се направи съвсем точен. Ще свикнеш да следиш по пробега - аз например си знам, че с 42 литра (реален капацитет на бутилката) минавам 260-280 км. градско в София и си предвиждам зареждането съответно.
  5. 1 точка
    Привет, в талона на колата, където е VIN (секция "Е" ) символ 4-5-6 са ти този код, ако това търсиш. Моят например е CL7. Секция (P.5) в талона първите 5 символа са ти кода на двигателя. Моля колегите, които разбират повече да ме поправят, ако греша.
  6. 1 точка
    Не всеки ден може да се види такова бижу на автомивка на самообслужване:
  7. 1 точка
    Преди дни също направих пълна подмяна на всички уплътнения, семеринг и лагер на помпата, както и пълна смяна на хидравличната течност поради потъмняване на старата и незнайни километри. Помпата се разглобява и сглобява лесно, важното е да се работи внимателно и да се знае кое как е свалено и извадено от нея, за да се върне обратно както си е било. При мен някой явно е правил помпата и преди, защото свалих от нея лагер made in china. А на всичкото отгоре някой умен тип беше сложил лепило за резби на гайката, която държи ролката задвижвана от ремъка. Както и да е ползвах оригинален лагер KOYO made in japan, всички уплътнения оригинални и семеринг оригинален NOK, както и масло HONDA PSF-S. Болта с шестограма 10мм под който е клапана се нагрява и тогава се развива, защото ако се напъне студен и не иска да се развие се пука корпуса на помпата и филма приключва. След сглобяване всичко се затяга с динамометричен ключ според сервизните изисквания и защото цялата помпа е алуминиева и шанса от пренатягане и проблем е голям. ВАЖНО: При слагане на новите уплътнения се мажат само с новото масло HONDA PSF-S Това е схамата за фейслифт 2006г. на която, както колегата Horn е споменал има допълнително уплътнение с номер 12. Друго важно е ако си поръчвате нещата сами да не забравите от първата схема с маркучите уплътнение номер 23, защото това и долното уплътнение от където се храни помпата свалят ли се веднъж задължително се подменят иначе смуче въздух и шума от помпата е много неприятен. Ако забравите номер 23 не се притеснявайте в Бултрако имат налични постоянно 100 - тина броя на грозната цена от 6лв/бр. И това е то цялата работа с помпата след което всичко е топ и течове вече няма.
  8. 1 точка
    Спирачната течност се сменя на 3-год Дот 4 ,цалостно чрез източване от всеки апарат. Накладките имат такава пластина ,която при износване и накладка на минимум започва да опира в диска и се чува. Другиия метод е визуалния за да определиш колко са износени. Притрисането не е само от диска,а от неправилно работечщи водачи на спирачния апарат,често задържат. При смяня на накладки е хубаво и те да се сервизират, смяна на грес и маншончета ако са спекли и накъсани.
  9. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...