A.E.B Reagas, дюзи Hercules, изпарител Tomasetto. Зареждалката я направиха доста читаво до тази на бензина но трябва да се внимава, че там е пластмаса и може да се изкърти лесно. Затова ми оставиха и 2 вида зареждалки :
При късата трябва да се сваля капачката на резервоара а при дългата не, но става по-нестабилно и пистолета на газта не трябва да се оставя свободен. Това е варианта при 8-ма генерация ако трябва да се зарежда до капачката на бензина. Самият монтаж е доста читав, не се вижда въобще, че има газова уредба. Както ме посъветва и @fenabg, така ми казаха и хората там, след 5000 оборота минава само на бензин. Разлика при преминаването от едното към другото гориво след тези обороти няма. След 1000км ще отида за донастройка ако се налага.
Има и малки минуси, индикатора за оставащата газ не е калибриран и трябва да се оправи, че от 4 степени а пълна бутилка ми показва, че са пълни 3. Шлауха на дюзите ( виждат се на снимката ), не са хванати със скоби а със свински опашки но това са дребни неща които мен ме дразнят. Доволен съм доста от монтажа и отношението в сервиза, цената беше 1220лв за всичко. Хората имат работа 2 месеца напред с пълен график.