Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 30.06.2022 in all areas

  1. 1 точка
    Хайде и от мен малко картинки. 1) Автомобил – Honda Civic Fastback MB2 ("англичанка") D14Z4, 1999 г.; 2) Масло – смес: Shell Helix Ultra 5W30 - 2 литра + Shell Helix Ultra 5W40 - 1,5 литра. 3) Маслен филтър – Nitto 4HM-113 (Made in Japan); 4) Предполагаем общ пробег на автомобила - около 333 000 км, а може и повече (по километраж: 232935 км.); 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - от 3102 км.; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 40 / 60 %. 7) Сезон на експлоатация – 28.01.2022г. - 25.06.2022г.; 8 ) Моточасове – 80 по моточасовник; 9) Изразходвано гориво - около 214 л. А95Н; 10) Kтм = (214 / 3,5) ≈ 61 ; 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.5 л.; 13) Доливане на масло - няма. Не е мръднало! 14) Капката е скaнирана с "EPSON Perfection V19" на 600 dpi.; 15) Режим на експлоатация - градско (много на брой къси разстояния но и достатъчно на брой дълги) + извънградски пътища + магистрали. 16) Предишно масло - Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 - 3 литра + Yacco lube GDI 5W-30 - 0.5 литра. А пък ауспухът изглежда така:
  2. 1 точка
    Не всеки ден може да се види такова бижу на автомивка на самообслужване:
  3. 1 точка
    Преди дни също направих пълна подмяна на всички уплътнения, семеринг и лагер на помпата, както и пълна смяна на хидравличната течност поради потъмняване на старата и незнайни километри. Помпата се разглобява и сглобява лесно, важното е да се работи внимателно и да се знае кое как е свалено и извадено от нея, за да се върне обратно както си е било. При мен някой явно е правил помпата и преди, защото свалих от нея лагер made in china. А на всичкото отгоре някой умен тип беше сложил лепило за резби на гайката, която държи ролката задвижвана от ремъка. Както и да е ползвах оригинален лагер KOYO made in japan, всички уплътнения оригинални и семеринг оригинален NOK, както и масло HONDA PSF-S. Болта с шестограма 10мм под който е клапана се нагрява и тогава се развива, защото ако се напъне студен и не иска да се развие се пука корпуса на помпата и филма приключва. След сглобяване всичко се затяга с динамометричен ключ според сервизните изисквания и защото цялата помпа е алуминиева и шанса от пренатягане и проблем е голям. ВАЖНО: При слагане на новите уплътнения се мажат само с новото масло HONDA PSF-S Това е схамата за фейслифт 2006г. на която, както колегата Horn е споменал има допълнително уплътнение с номер 12. Друго важно е ако си поръчвате нещата сами да не забравите от първата схема с маркучите уплътнение номер 23, защото това и долното уплътнение от където се храни помпата свалят ли се веднъж задължително се подменят иначе смуче въздух и шума от помпата е много неприятен. Ако забравите номер 23 не се притеснявайте в Бултрако имат налични постоянно 100 - тина броя на грозната цена от 6лв/бр. И това е то цялата работа с помпата след което всичко е топ и течове вече няма.
  4. 1 точка
    Подкрепям колегата Sashua на 100%. Много вярно е това, аз смених десен тампон на мотора К24А3 на Акорд 7 с афтърмаркет и не само че е по добре, ами и едни вибраций изчезнаха, От колата свалих оригинален 15 годишен тампон, тръгнал да се къса и омекнал достатъчно, за да има проблеми. В Бултрако ОЕМ е 350лв проверено, а останалите не искате да знаете колко са скъпи (всички 6 тампона ОЕМ за Акорд 7 излизат грубо към 1600лв., айде няма нужда за 15 годишна кола). А също от опит казвам че при смяна на десния тампон двигателя почти не помръдва, защото останалите тампони го държат стабилно, а не като на други кочини и гюмове с по 3 бройки.
  5. 1 точка
    И какво да мърда чак толкова, тва да не е немски кенеф с по 3 тампона, че да пропадне. Точно с този в дясно тампон няма никакъв проблем да е афтърмаркет, както и този в ляво, отпред и отзад са проблемните. Голяма истерия да се купуват оем части, голямо нещо, харчете, инвестирайте в железа, няма грижи, ама не заблуждавайте.
  6. 1 точка
    Прилича на о пръстена.1 час работа.сваляш делкото.сменяваш и връщаш.дигни на малко по високо дясната гума да не тече масло от блока при смяната
  7. 1 точка
    Колега, чудно ми е, колко си плащал месечно за лизинга, та сега се скъпиш за това обслужване? Тази кола с правилните грижи ще те изкара преспокойно 10-15г без драми. Няма автомобил, който само да караш и да е ок.
  8. 1 точка
    Аз точно същото смятах да пиша...👍 😁
  9. 1 точка
    След, като при мен тази пролет започна да скърца осезаемо и след пръскани с течна грес и силиконова такава на познатите места не спираше за повече от седмица / преди изкарваше година/ днес залегнах, разглобих и открих малкия "мръсник ". Втулка № 18 http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=3545&nplgrp=4&cmodnamepc=ACCORD&xcardr=4&dmodyr=2008&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=2.0%20SPORT%20SE&nplblk=B__2300 Очаквана цена от мен в Бултрако 10-15 лв. Най вероятно пак няма да я имат на склад
  10. 1 точка
    Братко мили що глупости изписахте не е изтина.Ми кат няма яд що не си слагате по 8 литра масло в двигателите и вместо на 8к го сменяйте на 16 . Би било нормално И едното е двойно и другото.Защо има на щеката мин?,и макс .3мм над макса е нормално значи и 3 мм. под мин е пак нормално .Нали има логика ?Или аз бъркам нещо .Че няма яд няма/ма за известно време/ но не е задължително моо донесе доста неприятности. Произвителя е сложил маркер на щеката и е посочил 3,8 литра масло -примерно .А не е сложил една пръчка да я топиш някаде да видиш дали има а колко има .Нищо което е извън заводските норми не е нормално .А сега па вие ме убедете че не съм прав.
  11. 0 точки
    Когато "боята" струва повече от колата! Питам момчето на мивката - Ти от кога стана козметик? Смее се, па рече - Айде, продава се! А я му рекох - Да ти приличам на човек, дето ще смени японски тигър за испански крокодил?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...