Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29.04.2022 in all areas

  1. 2 точки
    Погледнах набързо няколко обяви и - както предполагах. Тапицерията е същата като на моето 18-годишно CR-V 2, все пак са от едни и същи години на производство. Съгласен съм - поема всичката мръсотия на света. После, след като вече е мръсна, всяка капка вода прави страшно грозно петно. За здравина, здрав е текстила. Аз имам скъсана "кожа" по седалките, но не и по текстила. От друга страна - тези коли са на преклонна възраст, какво трябва да се очаква от салона? Аз лично не очаквам нищо хубаво, но и не се занимавам с глупости като смяна на седалки, претапициране, и т.н.. Каквото-такова и, колкото изкара - толкова. Изобщо не се надявам, че колата ще ме надживее, за да влагам излишни пари в нея.
  2. 2 точки
    Здравейте отново, Извинявам се за забавеният повече от половина година отговор, нямах достатъчно свободно време за да се захвана с решаването на проблема. Миналата седмица реших, че не ми харесва как работи мотора и, че този проблем трябва да има логичен завършък! След като бяхме изключили всичко елементарно което може да причинява "тракащият" шум, реших, че вече е време за смяна на веригите и обтегачите. Проблема се отказа счупен обтегач на малката верига която задвижва масленната помпа, посочил съм го на прикачената схема. Прилагам списък с частите, техните марки, номера и приблизителни цени които бяха нужни за ремонта: Комплект вериги и прилежащите обтегачи - 250лв - Japanparts KDK-403 Водна помпа - 80лв - Оригинален номер на Хонда: 19200RBC013. При някои търговци излизат и друг тип помпи за K24 двигателя. Правилната помпа лесно се познава по отвора за маркуч в единият от ъглите си. Обтегач с ролка - INA. Kаталожен номер на INA : 534 0261 10 - 130лв. Гарнитура на капака на клапаните заедно с О-пръстените за свещите - Victor Reinz, каталожен номер на Victor Reinz: 15-53806-01, около 40лв по спомен. Силикон за уплътнение на капака на ангренажната верига и картера Reinzosel - 35лв. Гарнитура и семеринг на колянов вал намиращи се между капака на ангренажната верига и блока - Ajusa. Каталожен номер на Ajusa: 77005400 Антифриз HEPU - 40лв. Дестилирана вода - 5лв. Масло 5w40 и маслен филтър - 70лв Тампони на двигателя, три броя, преден (до радиатора), заден (към купето), страничен (от страната на ангренажната верига) - 306лв. Каталожни номера на Фебест: Преден - HM-CLATFR Заден - HMCLATRR - Въпреки, че за автоматични скоростни кутии (преди фейслифт) този тампон има оригинален номер на Хонда 50810-SED-E02, а според Фебест оригиналният номер е 50810-SDA-E01, който е за автомобили след фейслифта, тампона пасна. Страничен - HMCLATRH TL;DR: Проблема идва от счупен обтегач на веригата задвижваща маслената помпа! Благодаря на всички включили се в темата!
  3. 1 точка
    Абе, друго си е чиляк да се чувства уютно в колата си, но всеки си има собствен аршин. Преди години, когато си реставрирах Сивика, подменихме текстила на седалките (кожените страни и гърбове запазихме) и понеже оригинален не се намира, претапицирахме и картите на вратите с новия плат, но там формата е плоска. Всичко е въпрос на мерак, а той - на пари.
  4. 1 точка
    В настройките има една опция нещо от сорта на "Fix Audio Apps" или "Fix Music Apps". Това като се цъкне трябва да рестартираш целия модул. Рестартирането е като задържиш тъч-бутона за on/off горе вляво докато ти извади съобщението за reboot ... Довечера ще снимам точно нещата, че съм с мотора днес.
  5. 1 точка
    Емиии, караме си с DOT 4. Да добавя и нещо от себе си: Вероятно някой няма да се съгласи но ... Яките спирачки са опасни - извън пистата! За там има специални дискове, накладки, маркучи и течност, но в нормален трафик, +овете стават минуси! Но, ако колата е тунингована и набира доста по-бързо от сток, е добре да се "засилят" и спирачките и, но това помага само на нейния водач. Малцина внимават при екстремно спиране какво се случва зад тях! Кой с каква кола и с каква скорост връхлита изотзадзе! Обучението за приемлива дистанция масово не се спазва, а с увеличените МПС-та по шосетата, гъстотата на потока се увеличава. Задният няма достатъчно време за реакция (мозъкът реагира за 1,5-2 секунди - около 25 метра при 60 км/ч), а през това време предният е скъсил дистанцията с него драстично, а ако колата му спира по-добре, става манджа с грозде. Това е основната причина спирачките и гумите да са в нормална тех. кондиция, а не да са с по-високи фрикционни свойства от на масовите участници в движението. Поршетата все още не са масови, а това че 911 спира за 33.3 метра от 100 до 0 е супер, ама да нема някой "галфон" зад него. Налягането в гумите също влияе - 0.5 атм. по-мека гума скъсява спирачния път с почти 2 метра от 100 до 0, а +0.5 атм. го удължава с почти 2м от стандартно предписаното налягане, така че и това е важно. Абе всичко е - за когото е!
  6. 1 точка
    Писал е колегата използвай общите поръчки тук в форума,мислех че го знаеш никой от нас не поръчва директно от ато24. Тези от базар ситурно ги взимат пак от там ,и продават на двойна цена.
  7. 1 точка
    @Jazz2005 Защо не ползваш общите поръчки от Ато24, организирани от Форума? Ето тук - КЛИК Доставката до София при колегата @Ronin7 е безплатна .
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Здравейте колеги! Вчера за втори път откакто съм собственик на Хонда Сивик 7-ма генерация, посетих сервиза на fena.bg, за смяна на двигателно масло и филтър и за втори път оставам повече от доволен. В този сервиз всичко се прави така, както го пише по дебелите книги и се прави от човек, който си разбира от работата и нещата са му ясни отвсякъде. Сложихме от маслото, което предлага той, а вида по негова преценка. Смяната на маслото не се заплаща, когато си вземаш маслото от него. Така че, вместо да си купя хубаво масло и да отида в някой сервиз в София да го сменя, да си платя 15-20 лв. за смяната и да не знам какво масло са ми сложили, защото тарикатите те карат да си оставиш колата и да дойдеш след 1-2 часа да си я вземеш или не те пускат в сервиза, защото имало камери, аз с тези 15-20 лв. си платих горивото до Дупница и обратно и сега съм спокоен, защото знам какво масло има в двигателя. Като първо впечатление докато се прибирах вчера към София, мога да кажа, че с това масло хондичката мърка като малко котенце! Задължително сменя и дифтунга на пробката на картера. Дори и ти да искаш да ти сложи отново старата, пак ще ти бъде сложена нова, даже и без да ти бъде вписана в сметката, защото той така работи! Такива майстори харесвам аз и нека Бог му дава сили да продължава все така! А за първото ми ходене в края на януари, нямам думи. Сменихме страшно много части, които си бяха за смяна. 4 бр. амортесьори, прахоуловители, тампони макферсон (оригинални на Хонда), шарнири, съединител комплект, масло на скоростната кутия заедно с лагера и семеринга, реглаж на клапани, гарнитура на капака на клапаните и други по-дребни неща. Скоростната кутия беше отворена, изчистена до блясък и отново сглобена. Отделно ми оправи и други неща, които в два сервиза в София ми ги правиха и си оставиха ръцете. А цените му за труд са като тази новата реклама на Лидъл - Ценааа - на - на - на! Направо не можах да повярвам, като видях сумата за труд. Около три пъти по-малко, отколкото щяха да ми вземат в тукашните сервизи. А някои по-дребни части, като О-пръстени и други изобщо ги нямаше нито в сметката, нито за труд. Реглажа на клапаните също. Голям си Ванка! Адмирации! Сърдечно ти Благодаря за всичко!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...