Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 7.03.2022 in Мнения

  1. 3 точки
    Един прекрасен дълъг край на седмицата имаше. Покарах и каляската едни 600км
  2. 2 точки
    Миналата седмица сложих четири нови Закса,няма проблем с тропане.Не,че старите бяха много зле,да кажем предни на 50% задни на 70%,без течове и прочее.Взех ги от Аутодока на добра цена и затова,но усещането с новите е различно,особено предницата стана много по-стегната и предвидима.Задните пружини също нови,пак Закс по 60лв. бяха,реших да ги сменя.От там нови биалетки и тампони на стабилизиращата щанга от Бултрако и кормилни накрайници 555 пак от Аутодок.Накрайниците ми се сториха много добра изработка с щампи в метала "Made in Japan" и т.н. за пръв път взимам тази марка,но времето най-добре ще покаже.Всичко си правих сам и когато сменях предните амортисьори с проверката на тампоните ми направи впечатление,че лагерите се въртят доста трудно.Лагерите са пластмасови с пластмасов сепаратор в тях.С много тънка отвертка се откопчават и разглобяват,силиконовата грес вътре се беше втвърдила и имаше доста песъчинки в пролуките между двете плоскости.Хубаво изчистване,силиконова грес(слага се малко) и станаха перфектни.Сега колата е чук,но не трябва да се бърза особено с монтажа на пружините,за да легнат правилно и всичко да се огледа внимателно.Единствено гумените опори между пружината и чашата на амортисьора отпред ми бяха леко закъсани,но никъде не открих да се предлагат.
  3. 1 точка
    Да де, за същото. Аз имах такъв проблем на една бивша моя кола и се наложи да отиде в сервиз за кар-аудио. не знам какво са му правили но диска беше изваден и СДто си работеше без проблем. Джобни пари оставих та те съветвам ако не си пипал такива неща както подозирам по добре не пипай да не стане грешка.
  4. 1 точка
    Линк : https://www.ato24.de/en/mopar-maxpro-5w-20.html Вид и количество : MOPAR MAXPRO 5W-20 1x5L + 3x1L Линк : https://www.ato24.de/en/mopar-oil-filter-68191349ac.html Вид и количество : MOPAR OIL FILTER 68191349AC 1 pc. Линк : https://www.ato24.de/en/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество : RAVENOL SSV SAE 0W-30 1x5L Стойност на поръчката: (40.00 + 3*9.00 + 10.95 + 55.95)*1.9775 = 264.79 лв. Парите ще бъдат преведени по сметка Получаване : лично Sent from my iPad using Tapatalk
  5. 1 точка
    @xatamoto шерни направо тук, дге
  6. 1 точка
    И при мен се появи след регулиране фиксатора за колана на колонката по височина. Не го изтърпях и го побългарих (за проба) и съм го забравил така. Временните решения са много трайни.
  7. 1 точка
    @mysticchannel33 Аз съм фен на различните типове каросерии с еднаква "техническа плънка" (за определен модел), но не всички дръзват. Ако живеех в приказките и имах вълшебна пръчица, щях да превърна каретата си в дилижанс, че понякога ми липсва голямата 5-а врата. Панамерих муза преди време, та "изкомбих" КВ1-цата (заради "пауъра на дрийма"). Иначе познавам човек, който може да замени феята, но сърце не ми дава, а и нЕам нерви за институциите.
  8. 1 точка
    Здравейте колеги, Да споделя как реших един проблем на моята HONDA C-rv 3 дизел 2008. От много време имах едно тропане отзад при преминаване на по остри препятствия по пътя. Имам предвид дупки, павета и т.н. Много и различни начини пробвах да намеря от къде е. Започнах със смяна на задни амортисьори, биалетки, тампони на стабилизираща щанга. Не се оправи. Проверката на всички тампони по задните носачи показа че са добри. Изпразних багажника, проверих и сложих уплътнители на закопчаването на задните седалки. Не се оправи. Четох за болтовете за капачките на амортисьорите. Проверих ги. Не и не. В чудо се видях. Наскоро смених всички тампони на задното окачване. Не. Накрая се оказаха амортисьорите. Четох и гледах в руски клип. Взех два оригинални амортисьора Хонда втора ръка. Сложихме ги и БИНГО. Всичко заспа. Тези които свалихме са си добре. Не са разбити. Марка Билщайн, не са от евтините но тропат. Номера им излиза като подходящ за този автомобил но при монтаж излиза проблем. Така че моят съвет е да не ги слагате ако се наложи. Бъдете здрави!
  9. 1 точка
    Здравейте на всички ! Колеги, имах много странно хлопане в шофьорската врата- случваше се понякога и беше много дразнещо. Какво установих след 2-3 месеца шофиране: когато предпазния колан не е добре затегнат, основата му се удря в седалката, и от тук се получава и чува това хлопане от вратата. Открих го разбира се съвсем случайно Дано да съм помогнал на някой с тропащи врати. Поздрави
  10. 1 точка
  11. 1 точка
  12. 1 точка
    @Ivanov0322Хехехе не очаквах да има подобна тема, някой да пита..Как се кара бензинова кола, било то и дизелова...Значи Мен , ако ти е изправен съединителя или нов ,ама абсолютно няма какво да му мислиш..Щом си изкарал книжка и не ти е подарена, значи основите ги имаш. Знаеш кои педал за какво служи и посоките ляво ,и дясно..Не виждам ,да имаш повод за несигурност ,чудене, притеснение "Как се кара бензинов агрегат" Кара се както дизеловия..Мн зависи и каква кубатура кола ще караш, ако караш 1.2 ще трябва да препомпиш газчицата и отделяш съединителя на баиро, но ако караш 3ка 200 коня е друга бира. То си е до усет, ги няма какво да сбъркаш, стига да не си пиян 😁 В кръга на шегата! Качвай се смело, няма подгряваш свещи, бензиновата кола не е капризна. Ако беше питал за самУет или влак тогава ще го мислим. Имаш книжка, имаш някаква представа за МПС, знаеш педалите къде са и скоростния лост, значи е песен. Поздрави и Успех!
  13. 1 точка
    Моя инструктор, като карах ми казваше, че най-трудното нещо е да се научиш да караш бавно. След около 5-6 месеца или година ще придобиеш една фалшива увереност, че си станал много добър зад волана, усещаш колата и т.н. - не се подлъгвай и винаги имай едно на ум, че може да спреш веднага както в същия момент слушаш музика в колата или си мислиш някакви неща. Може както караш по спокоен път в провинцията с леки завои изведнъж да ти олекне волана ( личен опит и тогава ме спаси бързата реакция и наличието на ESP в колата, самата кола куатро за което си мислех, че да се занесе е почти невъзможно, но нлаичието на black ice бързо ме върна в реалността), по същия спокоен път може изведнъж да ти излезе диво прасе, лисица, дете с шейна и т.н. Тоест трябва да си на 100% на пътя, да - механично вече ще сменяш скорости, тръгваш , спираш и т.н., но трябва да си готов за всякакви ситуации без предупреждение. С дизел се тръгва мнооооооооооооооооооооооооого по-лесно, изпреварва се много по-лесно и т.н.Аз имам и дизелов автомобил и бензинов с газ.Личните ми предпочитания обаче са бензин автомат.Ако можеш директно си вземи бензин автомат, така доооооооооооооста голяма част от вниманието ти при смян ана предавките, тръгване на скорост и т.н. ще бъде насочено към пътя, не случайно вече почти всички нови автомобили се продава и във версия автоматици. Ръчната кутия не е лошо нещо, лично а зне съм и фен и по-скоро е колкото да знаеш, че има коли и с ръчна кутия. Ако мислиш да оставаш в Бг си вземи кола с ляв волан иначе комбинацията нов шофьор с десен волан е опасна, ако ще ходиш в Англия там си вземи кола с десен волан.
  14. 1 точка
    Карай,карай,карай,каквото и да прочетеш тук нищо няма да те подготви от пътя и реалната обстановка,всичко е практика. Колкото по-бързо се качиш на колата и караш токова по-добре. Притесненията бензин дизел са ти вятър работа,само опитен щофьор може да усети ,за теб сега няма значение и едва ли ще направиш разлика,ако очакваш някъква ще се объркаш. Спазваш всички правила на движение по пъртищата,забравяш филма "Барзи и яростни" това става само там,и всичко ще се нареди.
  15. 1 точка
  16. 1 точка
    След като научиш Закона за движение по пътищата и Правилника за прилагането му, всичко опира до ежедневна и системна тренировка. Както е и със всичко в живота... В случая - каране му е "майката". Добър шофьор се става с каране. Една, две, три години каране (на някои им трябва и повече), и неусетно ти става като условен рефлекс. Ако не караш седмица или месец, след това ще се чувстваш като "новобранец" зад волана. Загубил си тренинг... като във спорта. Спираш да тренираш - и ти пада формата. Тренираш системно и напредваш със формата. Колата няма особено значение дали е бензин или дизел. Всичко е до "тренинг-а" и "спортната форма". Успех!
  17. 1 точка
    Разликата между дизела и бензина при потегляне и шофиране с неголямо ускорение е много малка. Малко повече газ и така...Бензинът иска повече обороти, но това за по-нататък. По-важното е да свикнеш със съединителя на конкретния автомобил. А най-добре да вземете автоматик! Шофьор се става бавно, с много каране, много грешки и много нерви, докато се събере достатъчен опит и рутина. Говорим за десетки години, така че спокойно, умната и полека.
  18. 1 точка
    За CRV то ги поръчах от алиекспрес, но за джаз ката от ОЛХ. Момчето е от Хасково, има два модела, ако поръчаш вземи от по скъпите мисля че бяха около 55лв..Че евтините имат доста недостатъци. https://m.olx.bg/d/ad/universalni-svetodiodni-led-dnevni-svetlini-drl-v-migacha-CID360-ID6K6VD.html
  19. 1 точка
    Здравейте колеги! След три седмици чакане най-накрая колата е готова. Оказаха се 2 неработещи бобини. Смених и четирите с чисто нови "Delphi" по 23 евро едната (в "Auto doc" бяха с 30 процента намалени, когато ги поръчах), сложих и нов акумулатор и "играта заспа".
  20. 1 точка
    При Хондите от края на ХХ век чак толкова подробна диагностика няма да покаже много :). Ако няма ръжда по купето и течове и странни шумове от двигател, скорости и рейка, се гледа какво/колко пуши от ауспуха на студен мотор. При Харвито е хубаво да се погледне и диференциала. По-скоро потърси някой, който не вижда тези модели за първи път ;). Само за справка - сегашният ми Акорд е 2001г. Купих го от Германия със светещ чек на двигателя, което беше отразено в цената. Мина 1500км в това състояние и после си реших проблема за около 50лв, но бях отметнал горните точки, за да се реша на покупката. Успех!
  21. 1 точка
    Мога да ти дам телефон на човека, който прави веждите на старата Мазда на сестра ми през 2011г. и до ден днешен не са почнали да гният. Правил е и други неща по мои и на приятели колите, но точно от много препоръчване записва за след 2 месеца и обикновено се появява някой спешен, та взима колата след 3 :). Заслужава си чакането, но ако ти е спешно, препоръчвам да се насочиш към друго място. Спирам с рекламата. Пиши на ЛС, ако искаш номера.
  22. 1 точка
    Да се похваля смених Сузукито с Хонда Девил NT 700.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...