Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 2.07.2021 in Мнения

  1. 2 точки
    От всички които сте пуснали последните трима колеги - само фейсовата от skylex хваща окото, съответно и цената Аз лично бих предпочел винаги кола от човек. Ако ще е префейсова 2.4, тук във форума мисля се продава една в момента. Всичко друго, ако ще е бюджетно - няма сми. Хеле пък за 7.5К лв. от германия (префейсов 2.0 comfort), докато седнеш да го караш и ще излезе близо 10К. И те така... П.С. Ходете погледайте, покарайте... има Акорд срещи - отидете и решете. Вярно всеки според чергата си, но..
  2. 1 точка
    Здравейте, Моята поръчка: 1. Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30; 2x4L Стойност на поръчката: (2*24.49)*1.9775 = 96.86лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД - Приведени Начин на получаване: Лично в кв. Малинова долина
  3. 1 точка
    Мерси колега смених течността и се оправиха, вече не заяждат
  4. 1 точка
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    Намери сервиз/човек с диагностика, която да ти посочи кой сензор точно. Или пък сменяш всичко наред, ама пак опираш до някой, който знае какво и как да направи след подмяната.
  7. 1 точка
    Пристигна "етажерката" за багажника и сложих малко ред в хауса.
  8. 1 точка
    И мен ме притеснява поддръжката и за това се замислих за други варианти.Представи си да се прецака PCV клапана, защото той си се прецаква. Ще трябва 2-3 седмици да го чакаш. Филтри не знам дали също има. За навигацията има решение от Grom, набучва се и имаш Android Auto Червените мигачи се лекуват лесно. Взима се лед крушка оранжева, която да е по-силна и резултата е това:
  9. 1 точка
    Това е обяснение за оловото, вкл. от гледна точка на количеството му. Иначе при тези негови количества моторът щеше на "потропва" , а ти нямаш подобни оплаквания. За съжаление намерих само MSDS за REDEX-а, но не и анализ. MSDS-ът не помага в случая. Не мога да кажа нищо по отношение на нитриране, степен на окисление, съдържание на гликоли, сажди. Обикновено се следи с колко са се повишили в сравнение с VOA данните и от там би могло да се каже колко е сработило маслото (най-често в oil-club-a го прави torcon, когато коментира отработките).
  10. 1 точка
    Лабораторен анализ: Shell Helix Ultra 5W-30, закупено, чрез общите поръчки, от ato24.de. Двигател D14Z4, с предполагаем общ пробег: 324 000 км. Пробег на маслото: 7500 км, 160 моточаса. Период на експлоатация: от 16.05.2020г. до 25.06.2021г. Това, което се вижда на първо четене: 1. С оглед на състава, маслото е оригинално! 2. Изключително нисък износ на желязо и алуминий, което говори за много добри мазителни свойства на маслото! 3. Наличие на 5 единици Мед (Cu), което индикира за износване на биелни лагери и лагери колянов вал. Но с оглед на пробега, на тоя двигател, мисля, че стойностите не са критични, а нормални... 4. Силиций - около 30 единици, при оригинален въздушен филтър, показва в каква прашна среда се е движел автомобилът. Стойността съвсем не е критична, но ми се иска да е поне 2 пъти по-ниска... Въпроси: 1. TBN = 9.9 mg KOH/g не е ли твърде високо при положение, че на новото масло е 12? Каква е разликата в различните методи за определяне и има ли начин да се прекалкулира спрямо друг метод? С някаква формула, например... 2. Стойностите на замърсяванията също ми изглеждат ниски. Има ли и при тях разлика в методите на определяне и каква? 3. Притеснява ме наличието на Калий и Олово. На какво може да се дължи? Очаквам интересна дискусия от всички... П.П. Благодарности на CARPERA за предоставянето на 100 мл. свежо масло за "реперна" проба, за оценка на замърсяванията!
  11. 1 точка
  12. 1 точка
    Здравейте,след второто изтриване на грешката повече не е светвала,лошото е че нямам възможност да покарам извън градско но мисля че проблема е решен ,този сензор явно е добър ,благодаря за ценните съвети ,хубав ден !
  13. 1 точка
    Когато напрежението 10 -20миливолта получено от прикрепения на блока датчик в който вибрира от ударните вълни пиезокристална пластинка ,достигне в ебу той сам си филтрира-не търси шум от лагери ,карета,тампони,касетофони,ксенони,стартера,вериги -чува звук с различни честоти но,, реагира"само ако е детонационно горене или липса на сигнал .
  14. 1 точка
    Разкачих букса А от ЕКУ-то и изтествах всичко, което има общо - няма прекъснати проводници. Замерих и двата температурни датчика (ECT1 на двигателя и ECT2 на радиатора) - също нямат проблеми. Показват реалистична температура на диагностиката; съпротивлението им е нормално за съответната температура; като са разкачени светва Check Engine лампата и се появяват грешки на диагностиката за тях. И диодите изтествах: Дори махнах и сложих всяко едно реле, което има отношение към системата: при махането му спира съответния вентилатор (или компресор), който контролира. При повторното включване се връща в изходно положение. Вижда се и как се заскрежава едната тръба. Не съм си играл да замеря на всеки пин на релетата дали идва това, което се очаква. Това е следващото, което ще направя. Започвам да си мисля, че е ЕКУ-то. Ще ми се да го upgrade-на до последна версия, но MVCI кабелът, който имам не става за тази работа (опитвам с ECU Rewrite 6.2.7). Launch-ът изглежда не е за тази работа. Та или трябва да си намеря подходящ кабел (например X-Horse), или трябва да намеря от някъде едно ЕКУ (по-трудната част) и да го обуча за моята кола (това ми е лесно и за няколко минутки работа). Нещо друго като идея? Послепис: Просто съм отчаян вече. Хората не могат да накарат климатика си да работи, аз не мога да го накарам да спре посред зима Само и единствено датчикът за високо налягане спира системата. Карам на разкачена букса докато си реша проблема. Малко ме е срам колко ми е мръсен двигателния отсек. Никога не е мит. Ще му дойде и на него времето това лято
  15. 1 точка
    325 (или 23 (по спомен) ако се използва кламера) си е само за детонационния сензор-проблем в компа,проблем в сензора или проблем в кабела от компа до сензора и няма отношение със запалването,защото като светне тази грешка реално сензора не работи...доколкото съм запознат идеята на този сензор е да "чува" неравномерна работа на мотора и да дава сигнал на компа да промени тайминга на запалването..но в случая на 325та той не дава сигнал така или иначе ... @MLK-при тези условия се появяват всякакви грешки,ако ги има...в повечето случаи даже и по рано,но ако не се появят дори и тогава значи вс е ок...обяснявам си го така-след изчистването на грешката на компа му трябва време да натрупа новите данни и в последствие да отчете аномалиите(ако ги има) относно въпросното упътване-в нета(мисля и в този форум,ако не-в някой руски) циркулираше един архив"CR-V 02_manual_K20_K24|_all_regions.zip"-представлява 20+секции със всичко което този автомобил е-от обслужване до електрически схеми,методи за диагностициране на грешки,отстраняването им,с какви инструменти,колко Nm и тн...
  16. 0 точки
    Прибира се жена вкъщи и вижда мъжа си в хола, увил си главата с кърпа и си притиснал корема към горещия радиатор. - Какво става, да не си болен? - пита тя - Не! Изпробвам начин да се напия, без да пия. - ??? - Изядох две кила сини сливи, чаша захар, изпих и литър вода и сега чакам да започне да се отделя алкохол. - А главата си защо си я вързал с тая кърпа? - За да не излети капакът на казана. Жената свила рамене и влязла в кухнята да си върши нейната работа. След половин час откъм хола се чул страшен трясък. Тича тя там и от вратата пита: - Какво стана, капакът ли хвръкна? - Не, дъното не издържа...
  17. 0 точки
    Ванката ни прожектира приказки с ужасен край, а той го играе принца дето идва на бел кон и пробужда "принцесата" за нови километри.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...