Jump to content

100yan1976

Фен
  • Мнения

    18
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

9 Neutral

Относно 100yan1976

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    crv
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    zarata

Последни посетители

251 профилни разглеждания
  1. 100yan1976

    30530-PPL-A01

    Между другото развалените knock sensor при почукване също произвеждат напрежение понеже това което не контактува добре вътре в тях поради вибрацията започва да полуконтактува и после P0325 Honda Knock Sensor Circuit Malfunction -леко ми се е понапукала спойката или пиезокристал ,защо от honda пишат 1.свалете защитния екран-къде е той,при мен няма такова животно. 2-сменете knock sensor ,, с добре известен'' сензор а не поясняват стойноста на напрежението което трябва да произвежда тази калпава евтина пластинка в много труден за изработка и скъп корпус.не говоря за ментето.
  2. 100yan1976

    30530-PPL-A01

    едва ли ако спойката се е поначупила от угъващия се нон стоп кристал 10 години,гумичката ще намали вибрациите че извода да контактува .не съм чул до сега на някой като му избие микрофона или слушалката на телефона ,и звука се чува все едно ти се обаждат от ,Нова Гвинея, после да се самоуправи.развалените нок сензори дават някакво напрежение при някакви обороти,но не тези стойности които очакват ''колегите инженери'' от ''keihin-HONDA''
  3. 100yan1976

    30530-PPL-A01

    ?????менте????? много продавачи но кое е читаво ??? тове е от -eBay,,аutoparts12,, и му се къса много лесно резбата
  4. 100yan1976

    30530-PPL-A01

    30530-PPL-A01 OEM -поглед отвътре
  5. Отварял ли си от тях
  6. Markony датчика чува всички шумове в двигателя а електронния блок ги филтрира и се пази само от тези с честота на ударна вълна от детонация която като килохерца не може да се чуе от човешкото ухо ти най вероятно си улучил читави китайчета но са с различно конструктивно изспълнение ,може би и с друг по -малък диаметър на пиезокристала. А за да докарат очакваното от ебу напрежение най вероятно следва да са и с друга пиезо пластина като моя от снимките. Отварял ли си от тях.колко тежат на електронна везна,ще пратиш ли линк.между другото аз мислех да слагам от друг модел или друга марка автомобил,да речем sensor denso,и да сменя буксата, който също би следвало да дава подобни напрежения.на по новите crv май са са вече с два извода ама единия пак сигурно е маса .значи -какъв е проблема? На оргиналния за моя модел медните изводи са много тънки и финни.и най вероятно самите пластинки след куплонга.при дадени вибрации не контактуват с източника на напрежение.
  7. Реших проблема ,вече няма грешка p0325:смених датчика с оргинален- втора употреба за 4етвърти път????но демонтирах и ксенона-китаец марка ,dursksen ksenon'---'убиеца на оригиналните сензори.много е вероятно ментетата да са по корави на индуктирано напрежение (пренапрежение) ако проработят въобще.датчиците не са толкова чувствителни спрямо принципа им на работа на стягане.по скоро тежастта на масата която указва определен натиск върху пиезопластината,А тя от своя страна създава определено напрежение с променлива форма от порядъка на 10 -20 миливолта???което е нищо в сравнение с 21000v на бубини или 23000волта на ксенона и незнам си колко килохерца честота. Датчика го стегнах на ръка с гаечен ключ 27 и натиск с трите пръста.не ползвах динамометричния ключ форсе които си купих само за предния датчик който го стягаха 31 нютонметра.по каталог.
  8. при мен p0325 - святка само при 2000-2300 оборота .с елм327 .и програма гугал плей ....мотор дата ,която прави запис на параметрите при които е излезла грешката което ме навява на мисълта че датчика не контактува с ебу само и единственно при тези обороти което е доста странно.и на бензин и на газ.ако не ти се появява на бензин е от газовата - вакум,мап...настройки,сонда.итнт
  9. ебу -страна елементи
  10. червено-синьо за датчика.после след 25см става екраниран и 20 см преди буксата на компа вече не е екраниран против смущения
  11. 31 nm. не е голяма сила за 50 сантиметровото рамо на динамометичния ключ марка ks ,не с всеки дино ключ може да се ползва дълга вложка-27 когато се стяга датчика .с форсе среден размер става и с къса. .датчика се къса на равно с началото на резбата на блока но се маха като се пробие с ф6 на дълбочина 5,6мм после чупите с чук свредлото в средата ,внимание хвърчи ,после реверс на бормашината и биене и се развива.ментето е толкова тънко че се разпъва и приема форма на фуния .... съвет от мен първо го стегнете за проба с диноключ не в блока.?не нямам я снимката .не искам линк щото p 0325 буквално май значи няма ел верига от датчика до съответния елемент /вътре в компа ./ .платката му е многослоина и пина на буксата не се знае с кой елемент се свързва ...успех
  12. Китайския датчик е много тънък с много тънко чело което ляга на блока максимум 1 мм. На оригиналния 3 мм .В китаеца връзката от пиезо елемента - който струва 30 ст максимум е чрез запоена червена жичка до изходния пин на датчика. Има и болче за закрепяне към маса . На оригиналният е чрез точкова заварка към корпуса - минуса и чрез точкова заварка с пластинка която излиза в средата на куплунга. Пиезо елемента е с по-голям диаметър и от друг материал. Ментето е с по-малък грамаж от оригиналния и е найстина от метал не от сплав.
×