Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 26.06.2021 in all areas

  1. 4 точки
    1) Автомобил – Honda Civic Fastback MB2 ("англичанка") D14Z4, 1999 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra 5W30; 3) Маслен филтър – Nitto 4HM-113 (Made in Japan); 4) Предполагаем общ пробег на автомобила - около 324 000 км, а може и повече (по километраж: 223583 км.); 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - от 7525 км.; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 70 / 30 . 7) Сезон на експлоатация – 16.05.2020 - 25.06.2021; 😎 Моточасове – 161 по моточасовник; 9) Изразходвано гориво - около 503 л. А95Н; 10) Kтм = (503 / 3.4) ≈ 148 ; 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след 130км извънградско каране) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.4 л.; 13) Доливане на масло - няма. Стои си на 1мм под максимума.; 14) Други – работеща картерна вентилация; 15) Капката е скaнирана с "EPSON Perfection V19" на 600 dpi.; 16) Режим на експлоатация - градско + извънградски пътища + магистрали. 17) Предишно масло -Yacco Lube F 0W-30. Може да изкара още, но мина 1 година и заедно с другото обслужване, трябваше да го сменя. Много добре се държа двигаелят с това масло. Доволен съм! П.П. Скоро ще има и лабораторен анализ.
  2. 2 точки
    Тапицерия перфо кожа + алкантара и нова емблема. Нищо му нямаше принципно, но исках нещо различно. Усещането е все една караш нова кола.
  3. 2 точки
    Днес, смяна на ангренажен ремък (Continental DOT 12-01-2021), обтяжна ролка KOYO, водна помпа GMB, антифриз и всички масла. + Монтиране на допълнителна стабилизираща щанга на задния мост. Благодарности и на Жорката!
  4. 1 точка
    Дано да е така и нещо да не се обърка. Все пак тая писта е "хоум офис" на RB - знаят и всяко кюше и фуга.
  5. 1 точка
    Да, абсолютно. 4-та генерация с навигация съм, даже заради проблем, който (в последствие се оказа датчик на съединител) от Бултрако ме вкараха във филм да търся оттечка и електрически проблем. Акумулатора беше изключен над 6 часа, не ми искаше код. След това само трябваше да я изкарам от подземният гараж, за да си свери часовника.
  6. 1 точка
    Не е само маслото. Ангренажен ремък, ролка, водна помпа и всички флуиди.
  7. 1 точка
    @dandilov. Си сменя маслото на колата.
  8. 1 точка
    Ако съм разбрал правилно, все още не си сменил акомулатора, и питаш предварително!? Сменявали са ми акомулатор със специален уред. Включват го в OBD буксата и сменяват. Предполагам е батерия, която подава ток на всичко, което има памет - радио, седалки, климатик, борд комп. Иначе - закачваш на кабелите друг акомулатор, може и с кабели директно от колата на комшията, и сваляш твоя.
  9. 1 точка
    Моя (4та ген) освен,че е един и под него освен портове (USB,HDMI) има приличен контейнер да събираш разни неща. По-интересното е че може да се регулира в хоризонтална посока.Има 2 степени.За хора с по-дълги ръце или по-къси ръце.Така, че ако може да се нагоди към 3та ген бих те посъветвал да потърсиш такъв от 4та.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...