Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 25.04.2021 in all areas

  1. 2 точки
    На 69 години съм и съм карал много коли .От Шкода до Ауди .Имал съм и японски коли като Тойота Камри,Нисан Блубърд.Само Хонда не бях имал.- и понеже,сменяш съм имал повечето автомати реших да взема Хонда Сивик 1.8 бензин с роботизирана кутия.При тест драйва не усетих лашкането ,но още веднага след регистрацията бавната смяна на скоростите взе да ме дразни .При другите автомати ,които съм карал например Фиат Стило Абарт смяната на скоростите едва се чувстваше ,но там робота се управляваше хидравлично .При Аудито скоростната кутия беше обикновена и там въобще беше супер,но да и сменяш маслото на 60,000 км и да наливаш 9л масло и сменяш филтър ми бъркаше в джоба.А след като ми се наложи да снемам кутията заради теч от семерингата между кутията и двигателя разкарах Аудито защото никой монтьор не искаше да се занимава, а и искаха 1,000 лв за труд. С това лашкане на Хондата се видях в чудо.Мислех,че нещо не е в ред с робота, но се оказа,че е така ако ще и нова да я купиш тая Хонда.Робота се управлява от актуатор,който е електронен и управлението мисли 3-4 сек.докато реши какво да прави.На всичко отгоре след 2,000 км ме остави на пътя най- безцеремонно на скорост и да не ви говоря как се качва кола с автоматична кутия на репатрак в дъждовно време .Както и да е ! Оказа се ,че след 200,000 км някакви четки на актуатора свършват , в следствие на което изгаря един чип и тези джаджи трябва да се сменят и актуатора да се обучава.В Бургас никой не може да оправи такъв проблем.Само един майстор във Варна може да ремонтира тези актуатори .Айде пак на репатрак от Бургас до Варна.Човекът е голям специалист и оправи колата за 1 ден и сега японката заспа и взех да свиквам с лашкането и друсането , а и предпочитам да сменям скоростите от лопатките на волана или лоста .Сменям ли съединител обаче трябва пак да карам Хондата във Варна ,защото и той трябва да се обучава, а това малко хора могат да го правят .Все пак ви давам телефона на майстора Дидо 087 8977123.
  2. 2 точки
    Не слагайте всички френски коли под общ знаменател, особено ако при вас цената е била водеща при избора. Джаза е екстериорно и интериорно по-остарял от вашето пежо. Вози малко по-твърда и седалките са по-неудобни. Нямам идея с какъв мотор е вашата кола, но при Хондата динамиката е табу. Поне за мен е най-спънатат в класа си. Също така има апетит към ръжда и пие водица от към багажника при резервната гума. Почти винаги се чуват лагерите в кутията, но ако утихват като затопли, карат много. Пък и смяната им не е кой знае каква философия, ако това е наложително. Щото докато при джаза може да караш с години, при пежето се взривява директно кутията. Но това не е задължително и при двата модела. Сега плюсовете на Японката - Мотора е надежден, обема в купето и багажника е огромен, страшно е маневрена, почти винаги всичко и работи без проблеми, обслужването и основните консумативи са на отлична цена, стоиш сравнително високо и имаш добра видимост. Само трябва да се внимава при завой в кръстовища заради А-колоната. Общо взето джаза е типичният скучно-чаровен, непретенциозен и доста надежден Японски автомобил. Модела спорт, който сте загледали е с почти всички екстри и лично на мен ми допада най-много. П.С. Този път си вземете майстор или познат, който разбира 🙂 Good Luck, Ви желая!
  3. 2 точки
    По време на финала за Купата на Лигата в Англия през 2005 г. е бил регистриран рекордно висок шум на стадиона. След гола на футболиста на „Ливърпул” Рийзе във вратата на „Челси” феновете на мърсисайдци викнали с мощност 130,7 децибела. Това постижение дори било записано в Книгата на рекордите Гинес. Предишният рекорд бил 128,74 децибела, регистрирани през 2000 г. по време на мача на американския „Денвър Бронкс”.
  4. 1 точка
    По тази причина избягвам да паркирам пред чужди входове. Или поне не много близо до самите входове на сградите. И най-вече избягвам да го правя повече от веднъж. И телефонът ми е на предното стъкло, та ако някой реши, че съм му на мястото, може поне да вдигне телефона вместо да извади ключа да рисува. За жалост няма какво да направиш за неприкосновеността на колата. А за агресията – това е 90% до твоята реакция на отсрещния.
  5. 1 точка
    Игнорирай ги Тези са най-жалките и комплексарски същества. Винаги можеш да ги набиеш или да ги победиш в словесен спор, но заслужава ли си ? Тези хора водят някакво жалко съществуване. Избиват някакви техни травми върху другите, което е присъщо на ниско-интелигентните хора.
  6. 1 точка
    Цецо, честит имен ден - за малко да забравя (а и мислех, че празнуват само жените )... Здрав и щастлив - Наздраве. п.п. това в скобите е на майтап.
  7. 1 точка
    Пъстри и засмени бъдете и Бог с вами! Честит Ви имен ми ден. И днес се поразходих до 1 манастирче (на час път) с колелото. Тая фигура е дялкана на място, от самото дърво - монолитна (без мантаж на детайли). На мен, жената и синковеца не ни стигаха ръцете заедно да го обхванем. Там е от 2 години, дървото помня от 20, а самото то е поне на 200, но засенчвало храма. Не схващам как природата засенчва Бога, но ... "по делата им ще ги познаете".
  8. 1 точка
    От 5 години паркирам само на платени подземни паркинги спрямо квартирите, в които съм живял. Нямам времето, нервите, желанието... каквото и да е, за да се занимавам с подобни индивиди и си плащам таксата спокойствие. Бонус е и топлата връзка с входа, да не чистя сняг, по-малко се цапа колата и тн. По 80-100лв на месец си е сума, но..
  9. 1 точка
    Здравейте, включвам се и аз: Линк:https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 4x0.946L Линк:https://www.ato24.de/en/honda-psf-0-354-l.html Вид и количество: Honda PSF 2x0.354L Стойност на поръчката: (12.99*4+5.99*2)*1.9675=125,81 Начин на плащане: През Revoult Начин на получаване: Чрез куриер
  10. 1 точка
    Всичко е Ок ...запали си и не угасна !
  11. 1 точка
    Единствено което се сещам е да разкачиш акумулаторът да не стане беля с тези въздушни възглавници.
  12. 1 точка
    Странното е че с напредването на времето автомобилите стават все по-капризни - въпреки технологиите. Просто претенциите към тях нарастват, а времето за разработка и тестове се съкращава. И никой бренд не е засрахован. По повод автоматика, дори Ледженда имаше проблем с автоматика. Има 1 дублиращ селектор, коъто само синхронизира сигналите - не влияе на работата на колата. но заради него понякога мигаше D на таблото. От сервиза казаха че се износвали пистите и били проблемни и на други модели. Смених го с оригинален (тоест същият), за 200 лв. Тоя все пак е изкарал 13 години и 325000км. И новият толкова да прослужи - берекет версим!
  13. 0 точки
    Здравейте, имам Civic VI B16A2.Въпроса ми е може ли да се направи настройка да прави ефекта ''пуканки'' като върна една предавка надолу да припуква, или като давам газ и си махна крака да припуква, като пуканки. Обаче, къде трябва да отида, и колко струва тази щуротия? Идеята ми е да си запазя двигателчето, стоково. Отзад съм с генерация на 76мм.Благодаря предварително!
  14. 0 точки
  15. 0 точки
  16. 0 точки
    Много неразбрано пишеш.....
  17. 0 точки
    – Скъпи, заминаваш в командировка, а не си си сложил халката! – Ти пък...., в тая жега?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...