Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 26.12.2020 in all areas

  1. 4 точки
    Като цяло Акордите са доста здрави коли. Безспорно бензиновите двигатели са страшно здрави, но дизелът изобщо не е за подценяване. Аз лично карам дизелов седан Sport префейс вече 7ма година и мога да говоря на дълго и на широко за него. Двигателят е страшно здрав и ако е поддържан, не прави проблеми. Обрал е множество награди като здравина и икономичност. Като разход дава 6,5 максимум 7 на 100 смесено, което е и причината да карам дизел, защото е почти два пъти по-икономичен от бензина. Слабо място е демпферната шайба на коляновия вал, алтернаторът както и един маркуч на хидравликата. Горивният филтър трябва да се сменя регулярно, защото когато се задръсти, колата влиза в авариен режим. Двата най-скъпи консуматива при Акорда са съединителят и веригата. Скоростната кутия е изключително здрава, съединителят също е добър, освен ако колата не е чипосана(тогава се износва доста по-бързо и започва да приплъзва). Естествено рано или късно във времето се налага да бъде сменен. Датчиците на ABS дефектират, най-често на задните колела, машинките за централното заключване се развалят, както и радиото. Общо взето това са минусите на модела. Всичко останало са плюсове. Все пак всичко зависи да се попадне на качествен екземпляр, което вече е рядкост и доста хора бягат от дизела, защото вече колите са на доста километри и са все по неподдържани.
  2. 1 точка
    Имал съм Сивик 6 "англичанка". Не съм слагал багажник, но правилните релси са от този тип:
  3. 1 точка
    На по-новите като тази, след загуба на захранване и искане на код, когато задържиш копчето за включване и радиото си е от самата кола, тя си го разпознава и то тръгва без каквото и да било въвеждане.
  4. 1 точка
    Тук не сме Бултрако, настроенията досега са доста противоречиви, а и вече има няколко печални истории на хора с гаранционни коли, които са писали тук. Най-добре да питате тях (Бултрако). Та, ако трябва да гадаем - предполагам, че биха Ви "обслужвали гаранционно автомобила" - да Ви взимат прилична сума пари за обслужване, което ако пропуснете Ви грози отпадане на гаранцията. Но доколко ще може да се възползвате от нея при реална нужда - никой не може да каже.
  5. 1 точка
    Проверете обтяжната ролка на климатика или лагера на компресора.
  6. 1 точка
    От двата ти поста се вижда, че казваш, че и двете масла, за които говорим, са „все ACEA A5/B5“. А те не са. Да сравняваш едно масло в български магазин с друго масло в Ато24 по цена и да съдиш по това за качеството е нелогично. Особено с марка като Шел, която тук се продава с доста висока надценка. Още повече Дани каза, че маслото от Ато е с по-качествена база. Не разбирам как стигна до заключението, че то е по-некачествено заради по-ниската си цена 😳
  7. 1 точка
    Той не коментира или оправдава цените. Просто ти каза, че си купил друго масло. И базата, и спецификациите са различни. Твоето масло (на което оставяш линк) е по ACEA A3/B3 и A3/B4. Няма A5/B5.
  8. 1 точка
    В момента си със Shell Helix Ultra, без SN!!! И без нищо, само ултра и толкова! Shell Helix Ultra с различни букви след "Ultra -та", са различни масла! Обръщайте внимание какво гледате и каво четете!!!
  9. 0 точки
    Лесно,лесно..,но защо си се олял?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...