Като цяло Акордите са доста здрави коли. Безспорно бензиновите двигатели са страшно здрави, но дизелът изобщо не е за подценяване. Аз лично карам дизелов седан Sport префейс вече 7ма година и мога да говоря на дълго и на широко за него. Двигателят е страшно здрав и ако е поддържан, не прави проблеми. Обрал е множество награди като здравина и икономичност. Като разход дава 6,5 максимум 7 на 100 смесено, което е и причината да карам дизел, защото е почти два пъти по-икономичен от бензина. Слабо място е демпферната шайба на коляновия вал, алтернаторът както и един маркуч на хидравликата. Горивният филтър трябва да се сменя регулярно, защото когато се задръсти, колата влиза в авариен режим.
Двата най-скъпи консуматива при Акорда са съединителят и веригата.
Скоростната кутия е изключително здрава, съединителят също е добър, освен ако колата не е чипосана(тогава се износва доста по-бързо и започва да приплъзва). Естествено рано или късно във времето се налага да бъде сменен. Датчиците на ABS дефектират, най-често на задните колела, машинките за централното заключване се развалят, както и радиото. Общо взето това са минусите на модела. Всичко останало са плюсове. Все пак всичко зависи да се попадне на качествен екземпляр, което вече е рядкост и доста хора бягат от дизела, защото вече колите са на доста километри и са все по неподдържани.