Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 17.12.2020 in all areas
-
4 точки
-
2 точкиМоже просто да се отвори твоето табло и да се препозиционира стрелката на температурата. Видно е че с колкото е по-високо на студен мотор, с толкова е по-високо и на загрял. Другият вариант е да и свикнеш, а в летните жеги да я следиш да не надскача "твоята нормална топла позиция" на загрял мотор.
-
1 точкаЗа мен е очевидно, че при студен старт стрелката не трябва да започва от позицията, на която е на първата снимка. А и се вижда, че оборотите са високи, т.е. двигателят е студен още. Не бих си правил още тестове с термодатчици. Звучи като диагнозата от сервиза да е вярна. Ето тук се вижда, че стрелката за температурата започва под скалата, както при всички Хонди, които съм виждал. Дори не е нужно да пускате клипа – вижда се от картинката.
-
1 точкаДа както си и мислех,информация никаква само предположени. Минимум можеха да видят датчика който измерва температурата дали не е сменян. Можеха да тестват и да да кажат,да термостата ти отваря в диапазон който е в твоето ръководство. Това можеха да установят,а не направо друго табло. И да кажат тогава всичко е наред с охлаждането ти просто стрелката заблуждава Можеш така да караш,аз не бих,и да следих дали се вдига от там стрелката. Но сега е зима ако има драма тя ще е лятото при натоварване . Може да пробваш само за тест ,да вземеш датчик не оригинален,на мен ми искаха 126лв от Бултрако, взех за 15 лв и до сега работи коректно. Преди да намеря точния смених два,не показваха коректно. Някой колега наистина да покаже на студен двигател откъде стартира стрелката.
-
1 точкаИ така, количката е изписана с неоправен проблема (ако изобщо е проблем) със стрелката/температурата. След доливане на многото антифриз, каране, тестване, изводът е че колата не прегрява 🤩 и, че най-вероятно проблемът е чисто механичен в стрелката, защото се оказа, че при самото палене тя стартира от по-висока позиция. Хипотезата е, че при обичайното горублянско превъртане на километража, Джамбо е прецакал стрелката.... И ме посъветваха, ако искам да имам изрядни уреди на таблото, да си търся табло от друга количка. (дали са еднакви на К20 и К24?? - може би максималната скорост е различна). Ето и таблото при стартиране и 5 Мин по- късно:
-
1 точка1) Не мога да дам коментар, но като съвет - ако я гледаш искай задължително ключовете от теглича и го накарай да ти покаже пред теб дали може да се демонтира (отключва). 2) Фаровете са различни - питай кога и защо са сменени. Задната броня е от 2.4 - гледай за удари и го питай защо е сменена. 3) Тук нещо не ми се връзват нещата. Има копчета за подгрев, а седалките не са електрически? Някой по запознат от мен да помогне и да каже дали я има тази комбинация. Има инфо бутоните по волана, но bluetooth бутоните ги няма. И съм почти сигурен, че таблото на фейслифт-а, когато е по-високо ниво на оборудване (разбирай подгрев + cruiz) свети в синьо, а не в червено. На комбитата като задържиш бутона за багажника за 1-2 секунди и се отваря до горе, имай го предвид това като правиш огледи. Поздрави!
-
1 точкаКолега, звънни на Фена и ще ти даде цена за всичко. Мисля и гаранция дори. Аз ходих при него за лагери в кутията ,бях сменил съединителя в Бургас и ми бяха сложили и грешните лагери. Вече се убедих,че по-добре при човек ,който се е занимавал с това от колкото да търся маркови части и да попадам на дефектни партиди.
-
1 точкаТова беше преди мнооого време, някъде в eBay. Ама много ме е яд, че взех червени тогава, щеше да е по-добре бели - търговецът имаше 3-4 цвята. Май имам някъде останали, ако ги намеря ще ги снимам, но май бяха нещо такова:
-
1 точкаВторият линк(автомобил) го предлагам за продажба аз. В обявата е посочена голяма част от информацията,лично го шофирах с всякаква скорост. Снимките от Германия и България са идентични.
-
1 точкаТоку що, ми се обади и са локализирали проблема. Не е в акумулатора,а в познатия и на нас тук "Bluetooth module"⚡.Отстранен....! И зарядно купихме Всяко чудо,за 3дни!
-
1 точкаCARPERA, хубаво е човек да носи на "градивна критика". По отношение на AGM-а е необходимо да си актуализираш информацията ...извън търговските съобщения/реклами. Сега леко по същество: оловен акумулатор максимално зарядно напрежние:2,4 волта на клетка; agm: 2,25-2,30 волта на клетка. Сам си направи изводите когато замениш единия с другия какво ще се случва. Агм-а може да е първенец по отношение устойчивост на вибрации, ниски температури, ниско вътршно съпротивлени и висок стартов ток, но отстъпва по отдаване на продължителен постоянен ток, необходим за поддържане на някои определени функции .... на автомобила. Та тоя тип аку-та са подходящи ако има автомобила старт/стоп система, съответно "алгоритъма на заряд" е съобразен с гореизброените особености + още много други. За това и посъветвах колегата по-горе първо да провери с какъв акумулатор е предвидено да работи бмв-то и после да търси проблеми в алтернатор, релерегулатор...
-
1 точкаСпециално за Испания може да си купувате доклади директно от тяхното МВР срещу 10 евро. Получавате инфо за километри при всички технически прегледи, тежести, запори, собственици и т.н. Аз имах мерак да ходя да видя една в Пазарджик на "реални 104к км, с история в Хонда, купувана от братовчеда на търгаша, да си я кара от време на време като си идва в БГ". Е, според доклада на последния преглед е била на 340к км. https://m.mobile.bg/details/11605458835718512
-
1 точкаИ аз имах същият проблем на малкият дисплей. Та, днес на работа реших да отделя 30 мин и да си го оправя сам. След като го свалите от таблото и разглобите (и двете дейности са адски елементарни) стигате до разпояването на n-брой пинчета, за да разделите платката от дисплея. Докато събирах кураж и търпение за същинската работа показвах дисплея на един колега от Русия който е на командировка при нас тази седмица. И той направи следното: Отмести едното краче, което държи платката точно срещу самият куплунг и повдигна платката. Отвори се разстояние от около 1.5-2см и с един поялник с по-тънка и дълга човка просто бръкна и презапои спойките. Цялата работа му отне 1 минута с подготовката на спойките. Много ме е яд, че забравих да направя снимки на самите спойки през микроскопа. Ясно се виждаше как старите спойки са правени все едно от дете, което не си е играло с нищо друго освен с пластелин през живота си. Новите спойки станаха чудесни и ако бях направил снимка щеше да е достойна за учебник по запояване. Както и да е важното от урока, е че няма нужда да разпоявате всичките 30-40-50 пина които свързват платката и дисплея, а леко просто повдигнете платката и бръкнете с по-тънка човка. Иначе двама души го гледахме преди това и стигнахме до заключението, че наистина трябва да се разпоят всички пинове, но руснака си е руснак. Да знаете, че ако се възползвате от горният съвет, братушката пие всичко.
-
1 точкаИЗЧИСТВАНЕТО НА ГРЕШКИ ОТ КОМПЮТЪРА НА АВТОМОБИЛА ЗА ABS СИСТЕМАТА СТАВА МНОГО ЛЕСНО И БЪРЗО:1.намирате буксата за снемане на кодове за повреди на ABS системата.(За прелюда се намира на мястото на пътника до водача ,долу от ляво до лявия глезен има капаче под което има две свободни сини букси поставени една над друга(долнната с двете кабелчета е тази за ABS).2.Давате на късо буксата с мостче от кабел или кламер.3.Натискате педала на спирачката и завъртате ключа на контакт.Педала се държи натиснат до загасване на ABS индикатора.Загасне ли индикатора отпускаме педала.След няколко секунди индикатора пак светва и натискаме отново педала на спирачката и го задържаме докато индикатора отново загесне.Отпускаме педала и след няколко секунди ABS индикатора мига два пъти и отново загасва т.е.грешките са изчистени.Ако това не се получи повтаряме всичко отново ,като помнете че педала трябва да е натиснат преди завъртането на ключа и даването на контакт. Ако индикатора е мигнал два пъти и остане да свети вие не сте изчистили грешката в паметта и повторете всичко отново до загасване на индикатора след двете мигания.Изклюваме с ключа контакта,премахваме късото на буксата ,запускаме двигателя и ABS индикатора трябва да загасне,подкарваме автомобила и ако индикатора светни отново постоянно означава че имате повреда в ABS системата и не е грешка в компютъра.Тогава можете да свалите кода за повреда по следния начин:1.Давате същата букса на късо.2.Давате контакт с ключа .(без да се натиска педала на спирачката)3.Индикатора ABS на таблото започва да мига (например пет дълги мигания и три къси означава код 53).АКО ПРОПУСНИТЕ ИЛИ НЕ СТЕ СИГУРНИ В БРОЯ НА МИГАНИЯТА БЕЗ ДА ПИПАТЕ НИЩО ИНДИКАТОРА ГИ ПОВТАРЯ СЛЕД НЯКОЛКО СЕКУНДИ.Върнете ключа в изключено положение и премахнете мостчето от буксата.Ако можете да си ремонтирате ABS сам виждате в кодовете за повреди какво не работи и си го оправяте ако не можете не пипайте и отивате в сервиз ако желаете.Светенето на ABS индикатора не означава че нямате спирачки,означава че ABS системата не работи и вашите спирачки работят като на кола без ABS система.
-
0 точкиJHM, ако оригинално за вграждане в това бмв е предвиден agm акумулатор, то задължително трябва да сложите отново такъв и то с точните характеристики посочени от производителя. Всичко останало е съчинения на свободна тема и излишен разход на средства. Оловния и agm-a се зареждат и експлоатират при съвсем различни условия. Не можеш да махнеш единия и на негово място да сложиш другия(в двата случай им съкращаваш живота драстично). CARPERA физичните величини(в случая ток, напрежение) се измерват ... замерването е нещо друго(мятане на домати, яйца ... по нещо си).
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00