Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 22.09.2019 in Мнения

  1. 2 точки
    Ами тя си работи и като обикновена, няма нужда да се изолира. Може на ръка да си я отваряш и затваряш.
  2. 1 точка
    Една сбъдната мечта,две ферарита и една хонда на подиума!
  3. 1 точка
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    Увеличих мястото за качване на всеки не-новак на 0.5GB (спрямо сегашните 100MB), но ограничих големината на файл до 8MB - така всеки може да качва доста снимки, а ако е разумен и ги компресира, ще може да качва буквално хиляди Ако някой има специална нужда от повече място, за да споделя смислени неща - нека да пише в тази тема и ще дам допълнителни права, които позволяват качване на неограничено съдържание. Сега имаше няколко клипа по 400-500мб, които премахнах, за да има повече място за снимки. Клиповете бяха с висока резолюция от телефони, за да се покаже някакъв паразитен шум или как се цъка някое копче. Надявам се това не създава неудобство - за споделяне на подобни клипове е много по-добре да използвате youtube. Така клипът директно се показва в темата вместо като "прикачен файл", който трябва да бъде свален в пълния си размер, за да бъде гледан... А когато е споделен чрез youtube, дори от телефона си може човек да прецъка 10те секунди, които го интересуват вместо да дърпа 400мб.
  6. 0 точки
    Здравейте. Нещо странично да попитам. Има ли начин този целия механизъм моторче к т.н. да се изолира и екстрата електрически багажник да се премахне и да си работи като обикновена врата. Имам приятел, на който тази екстра фабрично я няма. Направо му завиждам.
  7. 0 точки
    Искам да споделя малко опит и аз от посочения сервиз (Мотобокс). Като цяло в София според мен това е един от най-добрите сервизи за нашата марка, където биха то обърнали внимание и биха ти обяснили, НО винаги трябва да си имаш едно на ум. Аз съм малко перфекциониз и се дразня когато нещо не е свършено като хората, което понякога не е много добре. В този сервиз с хондите главно Цецо се занимава, който също е добър майстор и точен човек, но и при него нещата понякога се случват на проба грешка, което не трябва да е така. Веднага ще се аргументирам: В един хубав слънчев ден карайки по нашата родна магистрала Тракия ми светна чек енжина с грешка P0137 Low Voltage Blank 1 Sensor 2. Интересното беше, че тази грешка излизаше само когато карам извънградско, например изтривам грешката, карам в града и чек енжина не се палеше, но излезна ли извънградско до 10-15 км светваше с посочената грешка. Отидох в сервиза в Овча Купел и там категорични бяха, че втората ламбда сонда е заминала. Поръчахме я и след три дена дойде, след което я сменихме (180 лева всичко). Първото нещо, което ми направи впечатление, че сондата, която ми бяха сложили не беше за моят двигател (es20142-12b1), но нали има всякакви универсални сонди си викам, няма проблем няма да им се мешам в работата. Веднага след като сменихме сондата нямах излизания извън града да покарам извънградско и си мислех, че всичко вече е отшумяло, да ама не при, първото излизане извънградско пак чек енжина със същата грешка огря. Веднага говорих със сервиза и те бяха на мнение, че катализатора е за смяна. Реших да не сменям катализатор и да потърся още мнения и до колкото е възможно и аз да си диагностицирам проблемът. Веднага поръчах втора ламбда сонда от ebay за моят двигател blue print (60 лева), сам си я смених, но за съжаление проблемът остана. Направих няколко консултации през форума с колеги от тук, както и на място при Ванката(fenabg) в Дупница ходих, който ми направи реглаж на клапани и категорично каза, че проблемът е в газта (колата има газ), и точно там се оказа проблемът. Газовата дюза на втори цилиндър не работеше както трябва, като след нейната смяна всичко заспа. При първоначалното обслужване (когато купих колата) в Мотобокс ги попитах какъв вискозитет масло ще ми сложат в мотора, тъй като исках маслото да е от тях, бяха категорични, че в Бултрако слагат 5w40 и те такова слагат. Марката с която работят е FUCHS TITAN SUPERSYN, аз изрично ги помолих ако може да сложим 5w30, за което нямаше проблеми, казаха ми - ти плащаш каквото искаш такова ще сложим, а вече я карам с 0w30 тъй като ми се струва, че е по тих мотора. По предницата там ми смениха една биалетка, тампони на носачи, тъй като имах сериозно чукане в предницата, след което всичко затихна :), но едно почукване във волана по неравности си остана. При повторна консултация с тях ми обявиха, че трябва да бъде сменен един слайдер в рейката и че от него е проблемът, обявиха ми цена 500+, трудът не е малко, но слайдерът е евтин 37 лева, в линка отдолу колега е обяснил как се сменява (пост 183). Реших да не давам толкова много пари и да си я карам така, тъй като ме увериха, че няма проблем така да се кара. В един хубав слънчев ден реших да легна под колата и аз да си погледна окачването, в крайна сметка установих, че двата външни кормилни накрайника бяха се омаслили, т.е. греста беше избила. Веднага се разбрах с фенабг да се видим и той ми ги смени с хубави, от тогава всички шумове във волана ми изчезнаха, все едно карам друга кола, в тази връзка той установи и, че шарнирите също са заминали (гумените им маншончета бяха скъсани), нещо което колегите в Мотобокс бяха пропуснали, аз го отдавам на това, че са претрупани с работа и не винаги може да видят и да диагностицират всичко точно. Последният път при тях като ходих си бях взел масло тук от поръчките Петро Канада, та там го загледаха доста това масълце и думите на един от тях бяха, че доста хора го слагат, но най-вероятно е някакво менте, засмях се и от тогава вече сам си сменявам маслото .... Както и да е, написал съм ги всички тези неща за да те мотивирам да не се доверяваш на сляпо. Търси, събирай мнения, хорат тук във форума са разкошни и винаги биха помогнали кой с каквото може на база събран опит и практика. Успех! ПП Ето и темата за смяната на слайдера (пост 183)
  8. 0 точки
    И тук е добре да се предвидят няколко часа.
  9. 0 точки
    А тук много уважаемия колега доста се е заиграл. Аз тия 190магарета ги смятам като американците 166кс.
  10. 0 точки
    Браво колега, важното е, че с автомата всичко е наред. Относно ремъка континентал е така, издава непрекъснато един звук, който понякога ме дразни, вътре почти не се чува. Преди време си сменявах моят обтегач (на CRV 2) с все ролката, оригиналният обтегач е INA, цена за моята кола с ролката около 150 лева. За твоята кола ако моторът ти е k24z4 обтегачът ти (31170-PNA-023) с ролката от тук е на цена 133 лева: https://autoprofi.bg/obtqgashto-ramo-pistov-remak-pr2712349.html А ако се поръча от Япония идва на същата цена, без пътя: https://www.amayama.com/en/part/honda/31170pna023 Имай на предвид, че от autoprofi.bg лагерът на ролката, с която ми дойде обтегачът беше някакъв китайски, с него съм но си имам едно на ум, а при теб може да се смени само обтегачът без ролката ако ти е здрава.
  11. 0 точки
    Здравейте, уважаеми колеги, По повод на проблема, за който Ви информирах по-рано, имайте предвид следното: Днес имах привилегията (и удоволствието)(тъй като си позволих по-настойчив тон и молбата ми беше приета) сервизът МотоБокс и в частност, лицето Слави да провери колата ми относно регистрирания от мен проблем. Оказа се пистов ремък. Бил омаслен, "разлигавил се", разхлабил се, от там обтегача му хлопа. Шумът в купето се появява само в режим "D", "R", "1" и "2", както и, установи Слави, при включване на климатика. Твърдях, че е от скорости, но явно, просто, самият шум се усеща така в купето. На отворен капак самият шум явно насочва към източника. Моя грешка. Шумът и проблемът явно се диагностицират при отворен капак и 1 помощник, който да държи спирачка и да включи на режим скорост. Във вторник ще бъде поръчан оригинален ремък (~80 лв., държи 100 к. км., според Слави, алтернативата беше Континентал за ~40 лв., държи 50 к. км. според Слави, и се шува "фъс-фъс-фъс-фъс" (или друг подобен звук, който можете да си представите), ако се сложи Континентала, тъй като има релефен надпис и това води до издаването на този звук, при преминаването му през ремъчната система). Избрах оригиналдъ. Не обичам компромиси, а смятам да я карам тая талига поне 150 к. За Слави, с когото имам привилегията да се срещна за първи път (a note to Note): обран, сдържан, скромен, целенасочен, обяснява (на идиоти като мен), засяга и теми, дето не са належаши за проблема сега, явно, според усегюта му за ситуацията. На мен лично ми хареса подхода му, личността му. Не искам да го величая, моля, моля, не ме разбирайте погрешно. Но човекът ми хареса и му имам доверие (засега). Според него е възможно проблемът да не се отстрани само с ремък, а да се наложи и обтегач (оригинален 350 лв., много подходящ и със сходни характеристики и очакван живот (щото не му се е случвало да смени един от двата и да му дойде счупен, все още), ИНА на половин цена (образно казано). Въпросът е следният: как се е омазнил ремъка? Вариант 1: аз съм го омазнил, като си сменях маслото на хидравликата. Използвах фунийка, не си спомням да съм разливал, може и да съм. Не зная. Вариант 2: Юби Ко са го омазнили при първоначално обслужване преди 21 к. км., като се сменяваше всичко. Не мога да си спомня и потвърдя кое от двете би могло да е. Но, както изврещях по-горе, колата не бръмчеше така, както като си я взех от тях онзи ден. Не знам, е*а ли го. Спокоен съм, че проблемът се диагностицира. С ФОРД-о ми, ходих по сума "майстори", всеки даваше акъл, всеки пипаше нещо, все си хлопаше тва, дето го чувах само аз (може и някоя дъска или панта да ми хлопа на мен, в крайна сметка). Ще пиша, след като ми дойде ремъка и се оправи тая работа. Бих могъл да кача и клип с проблема в отделна тема, ако мозъците тука сметнат, че би било полезно на други лаици като мене, като задават въпроси от типа: "Тука нещо трака, ко туй?". Поздрави и приятни (лютенични, чушкопечни и корнишонни) почивни дни, колеги. Да сте здрави, толерантни и мъдри. Д.
  12. 0 точки
    Ех ако знаех за този път миналата година когато ходихме в тази посока... След това го гледах в Top gear и стана едно от местата, които трябва да посетя в бъдеще Миналата година ходихме на подобна почивка като минахме през Русе. Посетихме Букурещ, Бран, Ръшнов и Брашов. Тръгнах много скиптично настроен /мечтата на жената беше да види Бран/, но останахме много доволни. Пътищата са хубави, храната е вкусна, а цените са като при нас. Синая ми се стори като австрииско селце /вечерта е много красиво там/. За мен много повече си заслужава да се види замъкът Пелещ в Синая от колкото Бран. В понеделник Пелещ не работи и може да се разгледа само от вън. Бран за мен не е нищо особенно, а и тогава пътя до него беше в ремонт и имаше много задръствания. В Ръшнов има хубав динопарк и на малкия му беше интересно, но можеби през октомври няма да е ок. В жегите е много хубаво и прохладно там. За Букурещ е ясно- трябва да се види поне парламента. В Букурещ заведохме малкия в един детски парк "Children's town". Стори ми се огромен и можехме да изкараме цял ден там Интересен е и музеят на селото, но и за него си трябва време. Брашов ми допадна като град за живеене. Пътят до там /от Букурещ/ е много хубав и живописен. Не знам какво точно искаш да видиш, но мисля, че 3-4 дни няма да ти стигнат
  13. 0 точки
    съмнява ме да го е взела,тя си мрази вече возилото....пишман майстори много,читавите са малко.Можеше и с добавка да мине
  14. 0 точки
    Ако имаш желание пиши на лс ще ти пратя масло с което да караш и да поизмие малко мотора но не слагай добавки . Има няма 18 мотора само на црв рд1 съм направил за миналата година та да знам какво пиша. https://m.facebook.com/commerce/products/2656979950992624/?ref=bookmarks
  15. 0 точки
    Неотворени, моторните масла обикновено имат 5 години срок на годност по етикет. Реално вероятно двойно повече. Не бих се притеснявал. И не мисля, че е некоректно ако имат още 2 години оставащ срок. Виж ако са по-малко от 6 месеца, абсолютно си е за оплакване ако не предупредят...
  16. 0 точки
    Англичанка 97 година. Същия проблем. Установих следното. Стружки в системата и филтъра забит, вдига над 25 бара и изключва от предпазния клапан на компресора /аварийно/. Включва като разтовари налягането, а то става за 30-40 секунди толкова за колкото работи. Понякога се разсърди и включва доста по късно. Втора година го карам така за да разбера дали стружките са от моя компресор или е сменян. Майсторите твърдят, че ако е от него няма да вдига такова налягане но не знам. За дврте сета си работи все едно и за другото ще го оправя. Смяната на филтъра с продухването сус спрей и фреона приблизително 100тина лева, но ако се окаже че компресора пак вкарва стружки 100+компресор, за това изчаках. Като изключи колата се освобождава и направо скача. Това си го обяснявам от високото налягане се затруднява въртенето на копресора, а и тя е една бегачкаааа с тия 90коня и особенно с тази малка литрова мощност 1.4. Има си и предимство, по данолнището го ползвам като моторна спирачка .
  17. 0 точки
    Незнам как са ти го проверили но следващия път не ползвай тяхната услуги за акумулатори. Ето ти едно много добро предложение за батерия. http://akumulatori.bg/335/Product/YUASA - YBX5000#prodAnshor Може да помогне на някой като си взимате батерия искайте произведена от тази година да ви го покажат на топрия печат, складовия престой съкращава много живота на батерията.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...