Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 21.09.2019 in Мнения
-
2 точкиАко имаш желание пиши на лс ще ти пратя масло с което да караш и да поизмие малко мотора но не слагай добавки . Има няма 18 мотора само на црв рд1 съм направил за миналата година та да знам какво пиша. https://m.facebook.com/commerce/products/2656979950992624/?ref=bookmarks
-
1 точкаЗдравейте, Преди време колегата Emicha беше писал такава тема , но за црв 2, като сега реших да отворя тази тема и за црв 3. С помощта на Емо се сдобих със снимка на чертежа за изработка на фланеца/подложката, чрез която да се повдигне купето в задната част. След това го въведох в Аутокад , за да стане в електронен вариант. Дадох го на едни познати да ги изрежат от 10мм стомана на лазер. Вчера имах време и се заех на канала в гаража да сваля задните амортисьори и да подложа въпросните фланци с дебелина 1см. Процедурата беше следната: 1) Вдигаме колата на крик и сваляме гумата. 2) Изтеглям задната седалка напред и я сгъвам напред. 3) Маха се декоративната пластмасова капачка над амортисьора - точно зад седалката. 4) С ключ 12 се развиват 6 болтчета около двете шпилки на амортисьора (под премахнатата пластмасова капачка). 5) С накрайник за гедоре номер 14 развиваме двете гайки на амортисьора и махаме металната капачка. 6) Във външната част на амортисьора има една защитна „кука” , която ако се развият гайките недопуска да пропадне амортисьора затова с клещи я изкривяваме нагоре, а след като финала не трябва да забравяме да я върнем в първоначално положение. 7) Слизаме в канала, като вземаме камък 17 от гедорето + тръба за „рамо” и развиваме болта държащ амортисьора към шенкела. Развива се болта не гайката, защото гайката е заварена, т.е. маха се само болта. За да излезе болта ще ви трябва и щанга, която да пъхнете между шенкела и амортисьора, като леко надигате/поклащате и през това време издърпвате болта. 8) С камък 14 и дълго удължение развивате двата болта, които държат двустранно тампона на носача (изглежда като тръба) към купето (точно до прага на колата). 9) След като е разкачен вече има достатъчен ход шенкела и може да извадите амортисьора от купето. 10) Подлагате 2мм транспортна лента под стоманената подложка и над нея, т.е. между фланеца и чашката на амортисьора и над фланеца. Идеята е да няма контакт метал в метал и да има търкане. 11) По обратния ред сглобявате. Времето за поставяне на 1 подложка е 2.5 часа от сам човек с гедоре. Съжалявам, че няма снимки, но нямаше как да снимам с мазни ръце.
-
1 точкаС изненада научих, че термостатът на дизела R22A2 отваря на 78 градуса. Като прочетох тук и там, излиза, че на повечето Хонди е такава температурата, при условие, че на другите коли, термостатът е настроен на 88-90 гр. Не знам дали всички знаят, но на климатроника има скрито меню, от което се вижда показанието на много датчици, включително и този на антифриза: От това меню установих, че антифризът ми е в границите 78-82 гр. в зависимост от натоварването, но по често около 78, което ми се струва ниска работна температура. Знае ли някой защо е толкова ниска температурата на термостата на Хонда и дали е нормална тази температура, която отчитам. Питам, защото на всички коли, които съм купувал, се е налагало да сменям термостата. Очевидно с времето му омеква пружината и започва да отваря по-рано.
-
1 точкаАйде честита ми нова дръжка. Я да разтегна малко локуми... По принцип е проста операция и в ръководството си пише 1во, 2ро, 3то. Да, ама в един момента трябва да се извади телчето, което държи патрона за дръжката, а нямах на момента точния инструмент (кука), за да го издърпам, че малко е тегаво. За да видя къде бъркам реших да сваля бялата пластмаса пред патрона, та махнах зегерката, която я държи, после и нея и оттам работатата отиде по дяволите... Без да искам изскочи пружинката, вкарах ключа в патрона да видя как точно трябва да легне, завъртях 1-2 пъти и... в тоя момент изскочи сърцевината и се разсипаха палчета, пружини... направо ми прималя. Разбира се веднага след това успях да сваля проклетото телче. Намерих почти всички частички, но се озовах с това: Реших да се направя И на ключар и разбрах горе-долу за какво става въпрос, нооо тук е моментът да кажа голямо БЛАГОДАРЯ и в темата на @docev, който е професионалист и ми нареди ключалката по ключа, за да си е всичко "фабрично". Сега да кажа и за дръжката: 1. Черното ходи на сребристото 2. Оригиналната е идеално гладка, тази има лек ръб отгоре и отдолу от производствения процес, усеща се като се хване, ама изобщо не ми дреме 3. Използвах едното гумено уплътнение от оригиналната, че новата нямаше. За сметка на това имаше 2 пръстена за втулките на болтовете, ама май единият беше резервен 4. Телчето на новата нещо не ми хареса, та използвах това от оригиналната И ето го финалният резултат: За 30 лева с доставката мисля, че е екстра! И пак добре, че беше @docev да ме светне, че телчето се слага предварително на дръжката. Сега видях, че си писал точно докато си пишех фермана! Ами ако патронът ти е налице можеш да си вземеш като моята. Иначе ако си я оставиш така поне няма да могат да ти влязат през багажника хаха.
-
1 точкаКолеги, След няколко години лутане и търсене на проблема, оказа се, че действително бяха износени четките на мотора. Това е била причината за неговото нефункциониране. Прилагам снимка на разглобеният мотор.
-
0 точкиЗдравейте, уважаеми колеги, По повод на проблема, за който Ви информирах по-рано, имайте предвид следното: Днес имах привилегията (и удоволствието)(тъй като си позволих по-настойчив тон и молбата ми беше приета) сервизът МотоБокс и в частност, лицето Слави да провери колата ми относно регистрирания от мен проблем. Оказа се пистов ремък. Бил омаслен, "разлигавил се", разхлабил се, от там обтегача му хлопа. Шумът в купето се появява само в режим "D", "R", "1" и "2", както и, установи Слави, при включване на климатика. Твърдях, че е от скорости, но явно, просто, самият шум се усеща така в купето. На отворен капак самият шум явно насочва към източника. Моя грешка. Шумът и проблемът явно се диагностицират при отворен капак и 1 помощник, който да държи спирачка и да включи на режим скорост. Във вторник ще бъде поръчан оригинален ремък (~80 лв., държи 100 к. км., според Слави, алтернативата беше Континентал за ~40 лв., държи 50 к. км. според Слави, и се шува "фъс-фъс-фъс-фъс" (или друг подобен звук, който можете да си представите), ако се сложи Континентала, тъй като има релефен надпис и това води до издаването на този звук, при преминаването му през ремъчната система). Избрах оригиналдъ. Не обичам компромиси, а смятам да я карам тая талига поне 150 к. За Слави, с когото имам привилегията да се срещна за първи път (a note to Note): обран, сдържан, скромен, целенасочен, обяснява (на идиоти като мен), засяга и теми, дето не са належаши за проблема сега, явно, според усегюта му за ситуацията. На мен лично ми хареса подхода му, личността му. Не искам да го величая, моля, моля, не ме разбирайте погрешно. Но човекът ми хареса и му имам доверие (засега). Според него е възможно проблемът да не се отстрани само с ремък, а да се наложи и обтегач (оригинален 350 лв., много подходящ и със сходни характеристики и очакван живот (щото не му се е случвало да смени един от двата и да му дойде счупен, все още), ИНА на половин цена (образно казано). Въпросът е следният: как се е омазнил ремъка? Вариант 1: аз съм го омазнил, като си сменях маслото на хидравликата. Използвах фунийка, не си спомням да съм разливал, може и да съм. Не зная. Вариант 2: Юби Ко са го омазнили при първоначално обслужване преди 21 к. км., като се сменяваше всичко. Не мога да си спомня и потвърдя кое от двете би могло да е. Но, както изврещях по-горе, колата не бръмчеше така, както като си я взех от тях онзи ден. Не знам, е*а ли го. Спокоен съм, че проблемът се диагностицира. С ФОРД-о ми, ходих по сума "майстори", всеки даваше акъл, всеки пипаше нещо, все си хлопаше тва, дето го чувах само аз (може и някоя дъска или панта да ми хлопа на мен, в крайна сметка). Ще пиша, след като ми дойде ремъка и се оправи тая работа. Бих могъл да кача и клип с проблема в отделна тема, ако мозъците тука сметнат, че би било полезно на други лаици като мене, като задават въпроси от типа: "Тука нещо трака, ко туй?". Поздрави и приятни (лютенични, чушкопечни и корнишонни) почивни дни, колеги. Да сте здрави, толерантни и мъдри. Д.
-
0 точки
-
0 точкиСопред мен , са ти махнали другият двигател който е отговорен за движение над 160 км. Основният се самоизключва и след като го няма другият , съответно греда. Майтапа на страна. Има едни устройства които се закачат към едни кабели с букси към колата . И там някакви работи се правили с едно устройство , което показвало някакви работи на едно екранче. По кратко , диагностика. Щом е светнал чека, има записана грешка която трябва да се прочете. От някого.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиМного благодаря колега , моето вече го получих. 2 от 5те бутилки обаче са произведени октомври 2016-та. Малко некоректно от страна на сайта да си пробутват 3 годишни масла , повече май няма да поръчвам от тях.
-
0 точки
-
0 точкиТова е страхотно и подобна подобрена система има на новия Passport и Pilot. Passport-а много ми харесва, но все още Хонда и въобще, която и да е японка не могат да ме убедят, че са по-добри от Субару по отношение на AWD системи.
-
0 точкиЩе си позволя да кажа нещо малко по-генерално за цялото ни общество, без да искам да засегна никой тук във форума, където уважавам всички: Правописът и правоговорът са израз на езиковата култура, която е не само част от цялостната култура на един човек, но и огледало на много други негови качества. Като например уважение към останалите, самоуважение, трудолюбие. Грамотността изисква усилие! Лошата езикова култура издава един особен манталитет на натрапчив непукизъм и умишлено принизяване на някои ценности, което дразни изключително много. Не говоря за случайни грешки поради бързане или за някой пропуск в пунктуацията, а за откровено животинското отношение към добрия изказ и за осакатяването на езика, чието богатство се е трупало с хилядолетия. Много ми е чудно защо се хвърляме да учим чужди езици и какво си мислим, че ще постигнем, щом се препъваме още в майчиния си език. За съжаление най-тежкият проблем е при младото поколение. Но всичко това си го знаем, нали? 😊
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00