Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 27.06.2019 in Мнения

  1. 4 точки
    Ето как се развива, за сега при мен, GTL-базово масло. 1) Автомобил – Honda Civic Fastback MB2 ("англичанка") D14Z4, 1999 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra 5W40; 3) Маслен филтър – Nitto 4M-118 (Made in Japan); 4) Предполагаем общ пробег на автомобила - около 310 000 км, а може и повече; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - от 70 км до 1006км.; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 50/50; 7) Средна скорост - 34.7 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 21.05.2019 - 25.06.2019; 9) Моточасове – 29 по моточасовник; 10) Изразходвано гориво - около 73 л. Лукойл 95 (предимно); 11) Kтм = (73 / 3.6) = 20.28; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.6 л.; 14) Доливане на масло - няма; 15) Други – работещ EGR; 16) Капката е скaнирана с "HP Deskjet Advantage 3525" на 600 dpi.; 17) Режим на експлоатация - кратки растояния градско + магистрала + междуградски пътища. 18) Предишно масло - Ravenol SSO 0W-30. Отгоре са пробите на филтърна хартия №391. Отдолу са на офисна хартия.
  2. 2 точки
    Здравейте, Стана това което питах. Сложиха по къс ремък 6PK1538. Това което намирах в нета като размер за по-къс ремък се разминава с това което стана на мойта кола - 2009 г. Нямам ролка горе при клапаните Вижте снимките: Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  3. 1 точка
    Полусферичния е за климата. Правоъгълния датчик зад него е за фаровете.
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    Може да си вземе направо от Markony. Той поддържа в наличност само истински масла!
  6. 1 точка
    и 2 https://www.ebay.co.uk/itm/Querlenker-Lenker-für-Radaufhängung-OPTIMAL-G5-820-beidseitig-Hinterachse/312054235705?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649 поръчани до немския склад на Габко през ebay.de + доставка бяха към 120лв зимата
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    Познавам човек от София, който се занимава с ремонт на шибидаси. Колко е добър не знам, предполагам е. Пратих ти ЛС с номера.
  9. 1 точка
    Така, това нещо го написах и в раздела за акорд 7. Малко разсъждения, базирани на няколко неща , които прочетох от различни източници. Освен това мога да споделя и личен опит. Кажете после дали сте съгласни , ако искате да поразсъждаваме и да направим извод. Относно к20 двигателя , но и не само. На няколко места прочетох, че е капризен на масло и основно на капризите му се дължат проблемите с валовете. На още едно място прочетох, че маслото се зацапва по бързо при него, в сравнение с други, благодарение на егр пътя, но без подробни обяснения. Тука започвам да разсъждавам. На тоя двигател егр пътя и pcv пътя се сливат и след това заедно отиват в колектора и от там в цилиндрите за изгаряне. Тия две системи знаем за какво са и какво има в тях. Като се смесят се получава една доста неприятна гняс, която май не гори особено лесно и въпреки ,че влизат за доизгаряне , това не се случва напълно. Следователно някакви остатъци се озовават ,чрез т. Нар. Blow - by отново в картера и съответно в маслото. Следователно качествата на маслото си отиват много бързо. И като си удължим така порядъчно смяната както сме си свикнали... После олеле. До тук с разсъжденията, сега малко опит. Почистих скоро егр пътя на моя к20 и смених гарнитурата, която се разпадаше и беше пълна с гняс. До преди това действие масло равенол потъмняваше за около 2000 км и по малко. В момента на 6000 е почти същия цвят както когато го налях. Разликата е видна. Няма разлика в режима на каране. Има ли смисъл всичко това за Вас?
  10. 0 точки
    Откакто съм отнасял критики във форуми, че не рпевеждам коректно технически термини - не превеждам. А коментар. Ъпдейта не носи пряко увеличаване на мощността, а е подготовка за бъдещи такива ъпдейти. такъв се очаква за Силвърстоун, а финалния около Сочи (5-6-7- състезания преди края). Така поне са били плановете - според бивш служител в Honda HRD
  11. 0 точки
    Колега, къде си се наиграл? Бихме искали все пак да знаем такива подробности.
  12. 0 точки
    Не съм правил нищо от това което споменаваш. Ще почистя дросела, настройка на газовата и въпросния IACV клапан и ще пиша какво е дереджето. Благодаря за съвета. P.S. Клапаните са регулирани както трябва.
  13. 0 точки
    Нещо от това което те питах правено ли е.Давам ти идентичен случай с твоя и как да го оправиш. Компенсиране то в ниските обороти при включване на консуматори е пряко зависимо от дросел опоменатия от мен клапан както от ЕКУ то. Когато ми регулираха газовата имаше и настройка с включен климатик когато колата е в движение. Какви стойности направиха клапаните.
  14. 0 точки
    На мен ми казаха, че втулките били здрави, но целия механизъм се бил износил. Стори ми се доста странно, но звуците които се чуваха при натискане на педала наистина бяха тревожни и им повярвах. Оставих им 120лв капаро и половин месец чакахме механизма да дойде. След като дойде и я вкараха за смяна и ми се обадиха след 1 час, че проблема бил в помпата, но я нямали налична... Реално на хубавците им дадох 30-40лв за диагностики, сглобявания, разглобявания, 50лв таксита и поне 20лв бензин. Мислех си да им вдигна един скандал, но имах и други нещата на главата. Да не споменавам, че дори се опитаха да поставят под въпрос връщането на капарото, нямали били такава практика...
  15. 0 точки
    Привет отново. Колата вече е регистрирана, с нова газова, и летни гуми. Утре ще влиза за пълно обслужване при Слави в София. Качвам снимки за да я покажа вече. Първите снимки са със зимните 16" оригинални джанти, а последната е с летни 17" оригинални джанти. За съжаление нямах време да я "къпя" за фотосесията, но пак си се вижда кораба!
  16. 0 точки
    Така колеги да докладвам вчера намерих дросел с Iacv клапан който небеше запушен разглобих го почистих го - киснах го обезмаслител 1 час и яко търкане след това до блясък. Запалих и невероятно всичко беше както трябва дигна си обороти загря и ги свали та всичко е било заради циганията на някой майстор разбирач. Нещо което много ме учуди че има подпомагане на потеглянето на първа скорост при вас така ли е 🤔. Само на първа на задна не вдига обороти на втора също само на първа отпускайки съединителя изведнъж леко подава и потегля даже и на голям наклон😄 което е много яко. Имам автопилот малко ме съмнява че той го прави, но само на първа🤔
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...