Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 15.06.2019 in all areas
-
1 точкаЩо се вкарвате във филм? Компресора не работи постоянно, а точно така - включва за около 10-на секунди, след което изключва за около 4/5. Вместо да поливате питата, вземи да я измиеш качествено и може да усетиш подобрение в охлаждането.
-
1 точка
-
1 точкаМоя двигател е K20Z2 но имам 600 страници книга и там пише какви масла са препоръчителни и на каква спецификация да отговарят. Предполагам за различните двигатели е различно. За моя единия беше ACEA A1/B1 а другия не го помня. Първо бях налял 10w40 и след около 1000 км го смених с 5w30 "старото" масло беше доста потъмняло така да се каже беше измило двигателя. Сега с новото съм изминал около 5000 км и е започнало да потъмнява но е доста по бистро отколкото беше другото на 1000км . За 5000 км мотора не е пипал маслото и на следващата смяна ще сложа 0w20. Ако ти е налична книгата на колата погледни вътре там е всичко което ти трябва. А относно марката масло няма какво да кажа аз съм ползвал само това на Ravenol все пак колата я имам от 5 месеца Но него ми препоръчаха колеги от форума и нямам оплаквания.
-
1 точкаАз на Слави попаднах случайно, четейки тази тема. Преди това имах драми с един "сервиз" Омбре (той се е самонарочил за Омбре, но това значи Човек, а той далеч не е такъв, затова ще го наричам така, както го наричат неговите хора в "сервиза" му - Дебелия), където за толкова ходения и изрично настояване от моя страна да ми смажат водачите на спирачните апарати, ония си питаха ушите. В резултат постоянно нямах задни спирачки, предните прегряваха, защото за да мога да спра натисках педала зверски с левия крак. Все ми се обясняваше, че те били ръждясвали "защото не съм бил карал", а аз на година въртях 25-31К км. Това през съботите основно и то изключително маршрути с множество завои, където няма как да не използваш спирачки. Обаче онези си знаеха едно и също: "Не караш, затова ръждясват, то е нормално." Смених сума ти комплекта дискове и накладки заради тях. Първите бяха EBC USR Slotted с жълти EBC накладки. Такива тогава виждаха за първи път (2009-2010) и именно с тях по някое време започна проблема с ръждата (oригиналната смазка е изкарала от 2003-а до въпросната 2009-2010 и се е предала най-накрая). Сега не пазя снимки, че като писах тук за последно се ядосах и изтрих цялата директория за колата, но задните приличаха на извадени от Титаник, а предните бяха изцяло сини (причината я споменах) и с падащо огледално покритие. Смених ги с обикновени EBC дискове и EBC зелени накладки - същия краен резултат, отново "нормална" ръжда от "некаране". Хем този път си бях купил и занесъл специална паста за водачи на спирачни апарати за да ми ги смажат. Погледнаха я, казаха: "Ми то тука имаме подобна.", a колата си я взех с думите: "Всичко е смазано, лъснато и блести." То поблестя няколко месеца, след което отново започна да ръждясва, при което аз за пореден път отидох при тях и този път с вече малко по-висок тон ги питах това нормално ли е или не. Нацупиха ми се, вкараха колата в халето (мен не ме пуснаха да гледам този път), чу се едно тракане и пилене, при което изкараха колата и ми казаха: "Пилнали сме ти малко накладките, да се движат по-добре в супорта." Ръждата си продължи, така че аз не издържах и написах в Гугъл "спирачни апарати проблем Хонда" (или нещо от сорта). Попаднах на темата на един от Ауди форума (Пепи май беше), който уж се занимавал само с това. Та отидох, човека погледна за причината и вика: "На пръв поглед изглежда елементарно.", извади ми водачите и за мой ужас всичките бяха, както вече писах, като извадени от Титаник. Разплаках се от яд! Въпреки всичко не писах в темата Му, но когато видях как сепнато обясняваше на недоволен клиент как "Бършели насраните задници на майсторите преди тях" не издържах и се изоках. Pазни модератори и администратори ми скочиха що съм бил пишел такива работи. Общо взето се "джавкахме" с двама определен период от време, след което на мен ми писна и не влизах тук 3 години. Гледам, че темата са я скрили. Жалко, имаше снимки на ръждивите водачи вътре и явно много са заблестели, та са ги скрили на сянка. Оттогава (мисля 2013-а) нито бях влизал, нито съм отварял тоя форум, даже резултатите от търсачките гледах дали не водят насам и ги избягвах. Премеждията ми не свършиха дотук. Реших да сменя (за пореден път) дисковете и накладките, защото тая ръжда беше непоносима гледка, та отидох в друг сервиз. Там се оказа, че ръждивите водачи не са единствения проблем. Пробката на маслото беше оставена недозавита и около 1-1.5 л. бяха хванали на някъде междувременно (при последното ми ходене в "Омбре" ми правиха реглаж на клапаните и сменяха масло на двигателя). Цялата кола отдолу беше в омазана. На място не е текло, но като е било вече загряло и под налягане е излизало по малко и въздушната струя го е разнасяла. Освен това се оказа, че резбите на два от болтовете на капака на клапаните са пренатегнати и изкорубени. Свещите бяха целите в масло, а същите гумички от които сега течеше бяха уж сменяни пак във въпросния "сервиз" на Дебелия при обслужването на 100К км. (смяната на ангренажния ремък, обтяхжата ролка и другите там съпътстващи подробности). Та както ми обясниха, тези гумички лесно се прищипват, ако при реглаж на клапани те домързи да разглобяваш както си трябва и побългариш процедурата. В новия сервиз ми казаха, че ремонтът щял да е скъп и по-добре да изчакам да засменям ангренажен ремък, та да е заедно с него. Та по някое време се оказа, че трябва да сменя предните накладки (просто свършиха). Реших, че този път няма да чета за майстори, закарвам я някъде колата и какво толкова да стане, това са предни накладки в крайна сметка. Отивайки на работа, всеки ден минавам покрай един сервиз. Човекът си работи сам, коли имаше без почивка от понеделник до неделя. Та отивам аз и се разбираме за час. Взимам си колата, всичко било смазано, накладките сменени, дежурното: "Спирай с тия накладки по-отдалеч." и аз доволен си тръгвам. Няколко месеца по-късно на път от София за Перник през Г. Бучино започвам да чувам едно скърцане. В Перник беше свирене и накладките пушеха, а дисковете бяха посинели. Оказа се, че онова говедо е смазало водачите с графитна грес, която от температурата се е разтекла и от цялата работа е останало само графитът. Това може да върши работа за резби, но в никакъв случай за водачи. И аз вече се хванах за главата, а тая кола я бях отписал. Вече само я разкарвах по 50-100 км., колкото да се раздвижи и съвсем да не ръждяса, а в сервиз не смеех да отида, докато един ден съвсем случайно, по недоглеждане се озовах отново тук (препратка от Гугъл). И реших, че така и така съм дошъл, ще хвърля едно око на темата на Дебелия. За мое най-голямо учудване я нямаше закачена отгоре (където сега се мъдри някаква друга). Поразпитах този-онзи за сервиз и след като съвсем се бях отчаял, тази тема се появи изневиделица от нищото като по поръчка. Звъннах на Слави, уговорихме се да отида при него една събота и да му покажа какво бях натрупал като части, видяхме се и се разбрахме от раз. Няма надуване, няма преструвки, няма "Мълчи там, к'во ти разбира на теб главата, аз що Хонди съм изръшкал!" Светъл и приятен човек, вече рядко се срещат. Аз само казвах какво искам, в отговор чувах само "Да, няма проблем." Оставих колата един вторник следобед и си я взех пак с събота. Основното беше кисненето на апаратите в една химия, че да се поизчистят и боядисат после. Всичко беше свършено както трябва. За резбите беше дошъл външен човек (който с това се занимава), гумичките (дето много трудно се били сменяли и по-добре да съм изчакал до смяната на ангренажния ремък) бяха сменени за да не давят свещите в масло, както и всичко по спирачните апарати. Клапаните регулирани при "Омбре" се оказаха пренатегнати (а колата никога не е имала газ или подобни дивотии, та да рече човек, че от това са самозатегнали). Освен това още много други дреболии като капак на изпускателния колектор, кожуха на катализатора, едното от моторчетата на фаровете и какво ли още не (както писах, не смеех да отида на сервиз, та от полека-лека се беше насъбрало). Попътно са пооправили и разни дреболии, които откривам с времето. Например, при смяната на спирачната течност са сменили и тази на съединителя, долели са 100-200 грама антифриз, защото преди при палене се чуваше как мехурчетата щъкат из системата, а това сега го няма (съответно Слави ми направи и забележка, че антифризът ми е стар и е за смяна). Едно мъничко петънце между вратата и калника се беше поиздуло и ръждясало (това вече ще направи историята наистина дълга, така че подробностите ще ги спестя), а след като взех колата беше изучкано. И понеже аз в самовъзстановяването, дори и на Хонда, не вярвам, остава да е при Слави. Сигурно има и още, но аз дотук съм стигнал с "разкритията". И е изключително приятно да намериш човек, който да споделя "Силата на Мечтите" и да се грижи за чуждите коли с необходимото внимание и грижа. В заключение мога да кажа, че аз също съм намерил своя механик и вече не ме е страх от нищо предстоящо, било ангренажен ремък, съединител или каквото там ще. Сигурен съм, че всичко ще бъде инсталирано както трябва и няма да ми създава проблеми. Мен от купуване на чати никога не ме е било страх, винаги ме е било стах от "майстори". Сега този страх го няма. ПП За малко да забравя! След всичко което направи по спирачкте, Слави ме накара да отида пак след 1000 км. за да ми регулира както трябва ръчната спирачка. И за мое най-голямо учудване и радост, тази година на ГТМ ръчната и задните спирачки успяха да спрат барабаните с нужното усилие. Това преди не се беше случвало и все трябваше да измислям някакви оправдания и да се червя пред хората. ПП2 Снимки нарочно не слагам, че и без друго мнението е огромно. Може би в отделно мнение. ПП3 Слави работи през седмицата от 9 до към 18:30 ч. В събота от 10 до нямам представа колко, че аз само ходих да му покажа частите.
-
0 точкиПомпай ги на 2,1 бара - както ти пише на колонката, защото при повече ще вози като каруца. То трябва и точен манометър, защото по всички бензиностанции показанията винаги се различават.
-
0 точкиЗдравей Чавдаре, бих желал да поръчам следните неща: линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 1x4L + 1х1L линк: https://www.ato24.de/de/gm-semi-synthetic-sae-10w-40.html Вид и количество: GM Semi Synthetic SAE 10W-40 2x5L Стойност на поръчката: (25.96 + 6.95+2*14.95)*0.95*1.9675=117.39 лв. Превеждам 118 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер ,данните ми ги имаш на viber Благодаря! Поздрави, Стефан
-
0 точкиСамо като информация, Маркони вече не е действащ, не си вдига телефона и сервиза е заключен с катинар. Съседи казаха, че не работи вече. Така, че съм отворен за още идеи.
-
0 точкиАз без да я пробвах скочих и останах приятно изненадан. Цени за обслужване в БГ не знам,до сега съм сменил масло и филтър (196€). Като цяло много съм доволен
-
0 точки
-
0 точкиЗдравейте колеги, Да довърша - всичко е готово. Разходите: 1. 2х42 лв. удостоверение от Бултрако (+5 лв. доставка) = 89 лв. 2. 2х20 лв. в КАТ за нови талони = 40 лв. 3. 2 дни х 2 ч. в КАТ София = безценно В данъчното (МДТ Искър, в Дружба-1, София) свърших изненадващо бързо (няма и 30 мин.) с една доста услужлива и любезна кака. Онзи ден, след няма и 10 дни ми върнаха обратно надвнесения данък - 60 лв. Само мога да гадая дали е за двете коли или за едната. По мои сметки трябваше да върнат 60 лв. за Легена и 30 лв. за Акорда, ама здраве да е. Почти половината разходи ги избих. Догодина на кяр
-
0 точкиКарал съм и с 17”,18” и сега с 19”.Определено се усеща ,че са по-тежки,но не е фрапиращо .Разхода е нагоре с около 0,5-0,8л.Возията няма особена разлика.В последното не съм критерий,тъй като всичките ми предишни Онди са били на окачване и тази ми е като параход
-
0 точкиКато знам, че е от сивик, не бих го възприел на акорда. Въпрос на вкус и усещане.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00