Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 27.05.2019 in Мнения
-
2 точкирадвам се за бъдещия ти проект , дано не остане само в бъдещето като разбереш колко главоболия те очакват.
-
1 точкаСкоро попаднах на този сайт за Англия и ми стана интересно, колко верен е митът за връщането на километража в БГ. Вкарва се регистрационния номер на колата в страницата и излиза всичко от прегледите по години. https://www.regit.cars/numberplates И малко примери от случайно избрани коли от нета: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11555961868071067&slink=b277v2 https://www.regit.cars/car/sp04lof https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21554627879908539&slink=b277v2 https://www.regit.cars/car/fn56yeb/mycar Интересно, дали може по този начин да се прави проверка и за Италия, Германия и пр., но май по-скоро не, т.к. в Англия рег. номер е постоянен за даден автомобил до бракуването му.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаИнфоборда е при мен вече -добре работи машинката ,всъщност това е самостоятелен бордови компютър ,както установих днес -има разни тестове на колата като ползва данни от главния комп за да съгласува данните .Калибрациите за данните ще е по сложен и дълъг процес ,но пък се прави веднъж за колата и после само ползваш .Мен най-вече разхода на гориво ме интересуваше -останах втрещен като видях разход 30 л като настъпя на 2-ра по баир нагоре ,инак без резки подавания на газ 6 някъде дава .Има програма за икономично каране ,но не съм я разучил още -като видях моментните разходи градско с моя стил каране -стимулира ме да се приуча към тази програма и да зареждам по -рядко бензин .
-
0 точкиПроблемът с бронята е отсранен! Отстраняването отне няма и 5 мин без да свалям нищо. Наврях се под задната броня и видях че е разкачена на две места от метални копчета. Всъщност, дрънченето идва от самите копчета. Изкормих ги и ги замених с чистак нови пластмасови (за броня,имам 100тина от ебай,без пари са) и проблема беше решен. Също така от там се вижда цялата вътрешна страна на бронята и гредата е ОК,не е имало никакви удари. Нямам идея как се е разкачила,висок бордюр или удар в дупка може би,но определено това се е случило при предишният собственик.
-
0 точкиПо-добре да не му я праща, за да не започнат той и останалите му колеги да крият оригиналните рег. номера/табели, ако има такива. Така поне купувачите които положат старание и намерят информацията във форума, как и къде да сверят, ще могат после да отидат подготвени на оглед. Или пък изцяло да го пропуснат.
-
0 точкиНе ми е известно да може. За коли от Швейцария - е почти абсурдно кола от първи собственик да няма изрядно пазена сервизна история, поне първите 5 години. Ако няма - почти гарантирано е "загубена" с цел по-добър търговски вид. Подобно нещо мога да кажа и за коли от Германия. От там доста по-често има коли, които са давани под наем или са били служебни, на които загубването на сервизната история води до доста по-добър търговски вид
-
0 точкиПри пътуване от около 1 км в нормални условия - спокойно, температурата на маслото в моята D15-ка, в настоящите метеорологични условия, достига до около 35-38 С, т.е. телесна температура . В момента, всяка сутрин: палене на студен мотор, изход от гараж, кратно пътуване на 1-2 скорост (бавно), спускане без газ, спиране за около 2-3- мин. и още 2-3 минути път на 2-3 скорост. Общо времетраене на пътуването - около 10 минути (грубо). Това, което искам да кажа, е, че в подобни условия -> Т масло <= 40 С, обводняване може да бъде минимално (дори да липсва), тъй като не се създават условия за (интензивен) конденз или изобщо липсват такива, поради "ниската" Т на маслото, а и на ДВГ-то. Маслото и моторът са просто леко/приятно "загрети". Разбира се има много и други неизвестни в случая, сред които е и изпълнението на самите масла - Shell vs Ravenol: бази, пакет добавки, ноу-хау, др., а от там и представянето на крайния продукт, който ползваме.
-
0 точки1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra ECT c2/c3 0w-30; 3) Маслен филтър – Amsoil (EA15K20); 4) Общ пробег на автомобила - около 424 680 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 5000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 40 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 05.01.2019 - 25.05.2019; 9) Моточасове – около 125; 10) Изразходвано гориво - около 370 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (370 / 3.3) = 112; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.3 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; не се забелязва спад в нивото на маслото, ако има такъв е почти незабележим; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация - градско направо липсва. Основното време за работа на мотора е намалено до около 1 час на ден. Грубо – сутрин около 30 мин. и вечер пак толкова. Кратки пътувания през уикенда. История 0-5000 км (на офисна хартия):
-
0 точкиКато я запалих тестовата, двигателя работи като часовник, не се чува, направо кеф. Сглобката няма нищо общо с мексиканската, вратите са напаснати много добре и се затварят леко, предния капак е напаснат не хлопа, всичко е много добре напаснато. Колата е обезшумена много по-добре от мексиканската, даже някъде бях чел, че японските версии (вече новите модификации HR-V са японци) са с някакви микрофони, които намаляли шума, много по безшумна е. Аз я напънах малко повече, така задържах на 180км някъде и не ми направи впечатление да е много шумна, за разлика от предишната. В движение е много добре, само вариаторна се чува, поне така мисля, но ще дам повече информация като я подкарам по сериозно. Точно както предполагаш, забравих да го спомена, че отзад е торсиона греда, в БТ и това не знаеха какво е торсион...ХаХа Подкарах тестовата кола, музика и всичко изключено и само се услушвам за нещо, да хлопне...ХаХа Да кажа, че си изпросих с оглед предишните проблеми, които имах със старата по-голям тест драйв и карах, магистрала, лоши разбити пътища и поредици завой с изкачване, никъде нямаше нещо да ми направи впечатление, че хлопа или не е наред. Изпреварва много бързо, даже и в завой, само натискаш газта, като тролей е. Със стандартния тест драйв, който предлагат до гара Яна и обратно нищо не можеш да усетиш. Аз мисля, че като ще оставяш една торба пари, поне можеш да я изпробваш във всякакви режими, прав ли съм?
-
0 точкиБлагодаря за пожеланията, само карането ще покаже как е автомобила! Да трагедия, кола на година и половина, като преди това съм я чакал 9 месеца, да я сменя! От цялата работа с тоя бартер с приспадане съм на тотал щета 5000 назад, защото на старата трябваше да се плати цялото каско, данъци и т.н. преди да я върна в БТ. От аксесоарите успях да си прибера червените огледала, червено-черните джанти, секретните болтове и зимните стелки. Всичко друго, калобрани, разни джидавки и теглича който е с цена 1.5к нямаше как да сваля. Да ще имам протокол за безплатно обслужване-поддръжка, което си е бонус все пак не са малко пари. С тоя протокол може и по-рано да сменяш масло и филтри, може и на 1год. или 10000км примерно ако си прецениш, тях не ги бърка. Те го броят на смени примерно 5 пълни смени, пък ти ако искаш ги направи и в една година. Сега поне за мен е така, не знам какви други протоколи имат! Иначе окачването е уникално, аз харесвам спортно окачване, малко е по-твърдо но е много стабилна в завой и се мести по платното като по масло. Нямам снимка на седалките но са много различни, обхващат те много добре и въобще не се лашкаш. Ето параметри на двигателя, вариатора има по-малко въртящ момент, но се изстрелва много плавно, има симулативен ръчен режим, който също ми беше интересен, но е не приложим в града според мен. Като включиш на ''S'' (на което в България си му викаме спорт, а то не е спортен режим...ХаХа), колата е доста рязка на ускорение, особено ако трябва да изпревариш или катериш в завой. Очаквайте още подробности скоро... П.С. В чуждите форуми има доста информация за модела, тези снимки по-горе ги взех от един форум в Полша. Тука братче в БТ, те гледат като отровени с гъби и не могат да ти обяснят почти нищо за колата освен, че е бензин с турбо...ХаХаХа
-
0 точкиЗдравейте колеги, преди празниците на 20000км смених: 1.Предните спирачни апарати със водачи и всичко по тях. Оказа се, че тракането което се чува е от тях, защото като караш по павета нещо дрънчи и като започнеш да обираш спирачката изчезва. Това дрънчене се оказа от тях. 2.Предни носачи, и там някакви луфтове. Абе косата ми побеля вече, даже и цигари пропуших... Вече много си бях глътнал бастуна, викам си, така ли ще бъде на всеки 5000км, да се сменя по нещо!? И както си седях в шоурума и вече ми беше писнало от тези ремонти, излязох на вън и разхождайки се нервно по паркинга гледам едно странно HR-V, направи ми впечатление, че е с два ауспуха, 18'' джанти и разбузени калници, нищо общо с стандартните HR-V-та... Попитах и се оказа, че това е новия модел 1,5 i-VTEC 182h.p. Turbo Sport, SDC Damper Performance окачване (това последното го разбрах в последствие в БТ не знаят какво е това окачване, двигателя е L15BY), тъкмо го регистрирали за тест-драйв. Още няма премиера в БГ. Тичам при дилъра, въпроси и т.н. и веднага го тествах. Най-важното, погледнах къде е правено, това беше първото нещо. Произведено в Япония! След по задълбочен прегледа на рамата в Yorii, чиста японка. Тествах го, колата е CVT не бях карал такова животно но ми хареса. Имали само няколко бройки, само вариатори. За поръчка на ръчка трябваше да чакам 9 месеца, което не е възможно за мен. Преглътнах вариатора, аз карам 80% градско даже ще ми е по-добре. И веднага без да се замислям, понеже знаете какво изживях с мексиканеца сглобен от на Панчо Виля пра-пра-пра-внука, който сигурно през нощта прекарва трева или нелегални емигранти, а през деня работи в завода и със силно разширени зеници сглобява автомобили, та скочих на тази... Това а са папарашки снимки на моята, свалена от автовоза от митницата. Вече съм с нова кола, тази седмица се надям да я взема, ето малко снимки от шоурума, чакам едни документи и другата седмица в КАТ и... В общи линии колата е с доста висока цена, но качеството на сглобката, хонингования двигател, подобреното окачване и т.н. преглътнах и цената. Някой, ще каже защо не взе CR-V за тези пари, не взех защото не влиза в гаража и ще трябва да продам мотора, а това да седя без мотор няма да стане... ХаХа Плашат ме за вариатора разни ''разбирачи'' и ''карачи'', ама аз кола сменям на 100к, даже и на по-малко и ми е през ... като не ми хареса и не се държи добре, айде на пазара... Вариатора иска редовно облужване, това е рецептата, поне така казват хора които са имали и имат CVT... П.С. Червено-черните джанти с гуми ми остават за продажба, заедно с червените огледала. Джантите са без забележки, гуми на един летен сезон, ако някой има интерес да ми пише, ще дам цена. Скоро ще ги пусна на обява с параметрите и подробни снимки.
-
0 точкиЧестит ви празник! Като деца го възприемаме с гордост, като ученици с досада и чак като възрастни осъзнаваме колко е важно да бъдем грамотни, но тогава вече е късно. Липсата на култура и обноски си личат от правописа и говора, и вонят като стари чорапи. Никой не ги иска на носа си, но мнозина са без обоняние в тази сфера, и не им пречи, обаче веднага отблъсква околните.
-
0 точкиКакво те изненадва, колега? Много хора са писали, че за софийското Бултрако сертификатът е 40. Вече може да е по-скъп с 2 лева, но февруари платих 40, издават фактура. Коментирали сме го, по-евтино беше например в Пловдив, но не знам дали някой е пробвал да си вади документ в друг град, по-евтино. То като добавиш куриерска такса напред-назад и я спестиш 2-3 лева, я не. А някои представителства искат над 100 лева за лист хартия, в който пише, че колата е такава, каквато е. Цирк. Иначе - твоят данък в единия сллучай е по 41.30 на месец за Леджънд-а и по 30 лв, ако извадиш нов талон. Ако не действаш веднага, ами се забавиш още 1 месец, в най-лошия случай данъкът ти ще е около 430 лева (6 месеца по 41.33 и 6 по 30), като за разликата до 496 ще трябва да подаваш заявление за приспадане или връщане, според изискванията на административната процедура. Да извадиш нов талон + сертификат ще ти струва около 65 лева или общо сертификат + новия данък = 495 лева, т.е. евентуалноще си на 0 (ще платиш тези 496 така или иначе, но ще си готов за догодина с талон с евро 4) На твое място веднага бих действал, по всеки възможен начин бих спестил всяка стотинка, която дължа на хрантутниците. Ти просто си се забавил, но от началото на годината ако беше готов, щеше да си дал тия 160 лева по-малко. От тях - 65 за нов талон и ти остават чисто 95 "печалба".
-
0 точкиПърво отразяваш промяната в Местни данъци и такси в Общината и след това подаваш искане за прихващане и възстановяване. Ако имаш непогасени изискуеми задължения, ще ти ги прихванат и ако има остатък за възстановяване трябва да ти го върнат. В искането се посочва банкова сметка и дали желаеш надвнесените суми да бъдат приспадани от бъдещи задължения.
-
0 точкиБлагодаря за мнението! Гледал съм ги само на снимки и ми се сториха доста широки и може би тежки.. Може и да се лъжа.. Така или иначе след доста умуване по темата изневерих на любимата марка... Получи се нещо като любов от пръв поглед.. Та за добро или лошо - да ми е честита първата моторетка - Kawasaki ER6-F 2012 год.. https://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_er-6f 12.htm
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00