Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 21.05.2019 in all areas

  1. 2 точки
    Инфоборда е при мен вече -добре работи машинката ,всъщност това е самостоятелен бордови компютър ,както установих днес -има разни тестове на колата като ползва данни от главния комп за да съгласува данните .Калибрациите за данните ще е по сложен и дълъг процес ,но пък се прави веднъж за колата и после само ползваш .Мен най-вече разхода на гориво ме интересуваше -останах втрещен като видях разход 30 л като настъпя на 2-ра по баир нагоре ,инак без резки подавания на газ 6 някъде дава .Има програма за икономично каране ,но не съм я разучил още -като видях моментните разходи градско с моя стил каране -стимулира ме да се приуча към тази програма и да зареждам по -рядко бензин .
  2. 1 точка
  3. 1 точка
    https://automedia.investor.bg/a/2-novini/38145-oshte-edin-rekord-za-batan-i-civic-type-r-video
  4. 0 точки
    Е, да се похваля - и аз одъртях. Продадох верния Акорд Турър 2.2 дизел 2005 и се качих на нещо по-бавно, тромаво, но доста по-просторно и не на последно място ново. Надявам се че изкарах късмет със сувчето, внос от Швейцария с лек удър отпред ( сменена решетка ). В общи линии за 2 седмици шофиране съм изключително доволен по критерии сравнявайки го с Акорда. По-безшумен, по-мека возия, еднакво маневрен, по-голямо вътрешно пространство. Очаквах да е по-нестабилен, но се оказа може би 1 идея по-нестабилен от Акорда и то по отношение единствено и само в усещането за по-голямо накланяне. Въпреки, че е осезаемо по-муден от 2.2 дизел-а въобще не е тромав, просто си иска обороти и смачкване на газта, може би единственото място където отстъпва значително са високите скорости и ускорение. Искаш ли бързо ускорение си иска по-ниска предавка. Тука идва 1вото ми разочарование - магистрала Тракия Пловдив - София - Пловдив - 6та предавка 140км/ч КЛЯКА на по-сериозните баири - иска по-ниска предавка и карайки на темпомат се усеща намаляне на скоростта. Разбирам че оборотите, на които е двигатля в този момент са доста ниски, но ми се случва за сефте бензин с тези километри да кляка. Отдавам го на 2тонното купе, но е леко разочарование за мен лично, може би това ще карам в града на 6та с 60км/ч е някакво облекчение. Тука идва и момент за мен лично малко недомисленото премигване за смяна на предавки, лампичката да превключиш на по-горна предавка се пуска на база скорост, може би ми се иска много инжинерите да бяха предвидили примерно и наклона на колата, че да ми премигват, че иска по-горна предавка - е няма как да се случи понякога, да качвам лек баир на 5-та с 50км/ч Научил съм се да следвам динамиката на движение около мен и усещам възможностите на колата, за това тази лампича се старая вече да я игнорирам - не я ли игнорирам, по скоро ще се влача и сменям предавки постояно. Разхода е предполагам нормален - 9/100 смесено шофиране, в града ясно, извънградското ми е магистрала със 140км/ч и спазване на ограничения. Ще се газифицира, то е ясно - но Маркони е много зает Ето и въпросите ми към хора с тези коли: 1. Проблеми при газифицирането? Бих се радвал да видя в Пловдив или София с човек, който има газово вече. 2. Как се държи при пуснат климатик - при мен се получава едно претрисане, предстои ревизия на системата. Последната е била на 60 000км - а колата е на вече 110 000км. 3. Wallpaper-a успяли ли сте да го смените. Моята няма навигация, само малък екран. Ето и едни снимки
  5. 0 точки
    Здравейте, Нов съм в форума и искам да започна с нещо интересно. https://www.sdindex.bg/ - тест, тестващ до колко сме отговорни пред волана. Не съм съвсем сигурен, че е особено точен, но пък е интересна идея.
  6. 0 точки
    А хонда с rollcage го направиха
  7. 0 точки
  8. 0 точки
    Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 0.946, 3х0.946 L Линк: https://www.ato24.de/en/ato24-motorenoel-semi-synth-10w-40.html Вид и количество: ATO24 Engine Oil SEMI SYNTH 10W-40, 1х5 L Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30, 3х4 L Линк: https://www.ato24.de/en/toyota-engine-oil-sae-5w-30-premium-fuel-economy.html Вид и количество: Toyota Engine Oil SAE 5W-30 Premium Fuel Economy, 1х5 L Стойност на поръчката: (3*12,99 + 1*12,95 + 3*25,96 + 1*42,49)*0,95*1,9675 = 322,03 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД днес
  9. 0 точки
    Това е горния соленоид според теб не би ли могъл да се запуши. Отговорен при мен за придърпвания и кикове е линеарниа дори има спусната сервизна информация от Хонда за почистването му.
  10. 0 точки
    Линк: https://www.ato24.de/en/amsoil-signature-series-5w-30-synthetic-motor-oil.html Вид и количество: AMSOIL Signature Series 5W-30 Synthetic Motor Oil - 1 брой Стойност на поръчката: (12.40)*0,95*1,9675 = 23.17лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени лично в ТЦ Боила Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила
  11. 0 точки
    Мога да споделя лични терзания от преди 1 седмица. От 2008ма карах Акорд 7м Турър, ако можех все още щях да го карам, но остаря горкия, а с оглед цените на които се продават в момент и ремонтите, които не бяха належащи, но след време щяха да са неизбежни ( вериги+съединители ) се разделих с него и търсенето се започна. Исках отново Акорд, гледах 8ма, гледах американски/канадски, гледах Кростурър - е, за съжаление Хонда си мислят, че в Европа сме малки и оставят адски малко място за крака на задните седалки ( аз съм 180см, не съм грамаден, но жената отзад й беше некомфортно ). За това по-малкото зло беше CRV 4та генерация. Не отписвай СУВ-овете. Да, от ниска кола на по-висока ще ти трябва време да свикнеш с позицията на шофьора. Багажник - голям и висок, по-широка е от Акорда вътре, вози по-меко, по-тихо и същевременно не толкова по-нестабилно. Що се касае до темата - дилемата за мен нова/стара кола или чисто нова беше много голяма и в крайна сметка надделя сигурния залог. Заложих на позната технология, опростена и издържала във времето - прост 2,0 кубика двигател. Новите турбо-мурбо малолитражки не ми вдъхват доверие, не знам защо. За това се отказах от дизелите, защото има много компоненти по двигателя, които увеличават възможността за потенциални ремонти прогресивно. За съжаление не съм и пораснал толкова, че да карам една кола 5години и да я сменя без да ми пука особено за колко ще я продам и взема най-новата.
  12. 0 точки
    За Пловдив мога да ти дам два гарантирани сервиза, при желание пиши на лични.
  13. 0 точки
    По принцип изобщо не се замисляй ами я карай там,за да няма после тема колеги кой ще ми оправи стореното от майсторите.
  14. 0 точки
    Аз нищо друго друго , освен коментираното от теб далечно , немога да предложа. Сивик 6 D16Y8 правен от него , никога повече не доливах. От среда до малко над минимум за една смяна на масло.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...