Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 23.04.2019 in Мнения
-
1 точкаАко вибрациите са при натискане спирачките и се появяват в този момент причините : - износени водачи на спирачнrя апарат,големия луфт между леглото и водача води до неправилнта му работа,не са толкова скъпи но се появява проблем и ако е износено леглото изисква стругар или закупуването на супорт спирачен апарат. -кофти накладки или ментета за нула време надират диска -блокирало или неправилно работещо бутало на спирачния апарат,защото никой не си е направил труда за малко пари да си смени изцяло спирачната течност,то корозира оттам не работи на 100% скапва накладката и диска. ,
-
1 точкаСамо това са преместили - от стария капак - пръскалките. Само че, се оказа, че има два възвратни клапана, които са малко след тройника на капака. Интересното бе, че и двата клапана бяха "избушени" и съответно не си изпълняваха предназначението. От сервиза намериха само единия стар клапан и го счупиха набързо. Пожелаха ми да си намеря от някъде клапани и да отида при тях да ми ги платят. Доста разговори и време имам вече по темата със сервиза, така че, едва ли ще продължа. Така че сега си търся възвратни клапани. Трябва само да измеря точно размера на тръбите (ф4, ф5 или ф6 мм), защото на оригиналните са малко солени цените. Смятам, че всеки клапан с подходящ размер ще ми свърши работа. Прилагам и снимки на клапана и мястото му. Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
-
1 точкаГолемите, ужасно грозни сензори (горната снимка) са "заводските". Тези, които си взел стоят много "по-заводски" и изпипано До колкото знам (не съм изобщо близо до 100% сигурен) и те не са заводски, а са монтирани от дилърите допълнително. Аз имам китайски, като твоя, не съм спазил никакви предписания (разделих на 3 равни разстояния) и нямам никакви оплаквания от работата му. Много доволен. Що се отнася до дисплея ...купих без дисплей, само със зумер, защото по мое мнение, където и да се сложи този дисплей, стои много грозно.
-
1 точкаVTI с компресор Jackson Racing се кара трудно нормално, но зимата например така я карах. Колата беше с D2 окачване и в завои се държеше като картинг. Зимата кротуваш, иначе недозавива при рязко подаване на газ. Та в този режим не гореше 5, а 3л/10 000км. Лятото обаче ме провокираха постоянно, всякакви възможни модели. И резултата беше налице, як харч на масло и чести смени. Задължително със Сумолюб или Фюлерин. Всички VTI - ки обичат маслото! Не им е леко на моторите след 7000об/мин. А моята лесно достигаше 9000, но я ограничихме първо на 8000, после на 7200!
-
1 точкаВТИ-ката я карах с Yacoo 15W50, но ми излизаше доста солено и минах на Бардал. Промивката се прави при необходимост и преценка на механика! За мен смяната на масло под 10 000км на мотор каран нормално е рекламен трик. Тези фолклорно-гаражни измислици за запазване на мотора и смяна на 6000хиляди км. си е меко казано измама. Ако обаче караш на писта или постоянно в лютеницата, може. На всяко състезание, ново масло!
-
1 точкаАз карам с такъв http://akumulatori.bg/302/Product/965/Solite 45Ah-55B24L вече 3г. за сега е добре.
-
0 точкиДе да беше толкова лесно. Водачите и леглата не са износени, спирачната течност е сменена с оригинална Хонда Дот4 профилактично преди около 20 хиляди километра. И дисковете и накладките са EBC от общи поръчки от Англия. За жалост вибрациите са дори без натиснат педал на спирачката, а при шофиране със 100-120.
-
0 точкидано новите модели харвита като дойде момента да са със дискове....и така не е лошо, почистени и боядисани...дилемата беше жълти или червени,вече е факт червени:)
-
0 точки
-
0 точкиСамо с говорители не става. Акорд с говорители в задните врати ползва специален 8 канален външен усилвател, който при теб липсва, а и окабеляването при различните модели е различно. Като цяло няма да спечелиш нищо, ако сложиш говорители в задните врати. Premium Sound System ползват това място за задни колони, защото тези на задната кора свирят само ниски честоти (баси)
-
0 точкиКолега,ако си без premium sound нямаш тонколони в задните врати,те се слагат на premium sound-а.
-
0 точкиНякой ден ще довърша промеждутъка между тогава и сега. Иначе, умря ми днес акумулатора днес. А беше на едва 6 години... След като го заредих живна, ама дето ще го мисля, дали сутринта ще запали пак, реших да разкарам бош-троша, който тогава купих по неволя. За разлика от тогава, сега вече имаше избор и се поглезихме: YUASA 80Ah YBX5096
-
0 точкиЗдравей, Чавдар! Желая да поръчам: Линк: https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-0w-30-ect-c2-c3.html Вид и количество: Shell Helix Ultra 0W-30 ECT C2/C3 1х4 L + 2х1 L Стойност на поръчката: (28,95 + 2*7,49)*0,95*1,9675 = 82,11 лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка, чрез каса в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: чрез куриер /данните ще посоча на лс, както е изискването/ Благодаря!
-
0 точкиКолеги, Колата се продава. Причина- не я карам. Зимни и летни чисто нови гуми. Забележка- леко тръгнал съединител, което е нормално за модела и леко жулната предна броня от среща с куче. Цена 5500 лв. Коментар само на място. 0883358338 Илиан
-
0 точки
-
0 точкиЗдрасти, колега! Линк: https://www.ato24.de/en/honda-ltd-sn-5w-30-4-l.html Вид и количество: Honda Ltd-SN 5W-30 - 1x4 L Стойност на поръчката: 39,46 €*0,95*1,9675 = 73,76 лв. Начин на плащане: - парите СА🙂 преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез куриер Адрес и данни за доставка: - посочени в последно лично съобщение
-
0 точкиЗдрасти Чавдаре, Бих искал да поръчам следното масло: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html#product-selection-name Вид и количество: Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 - 5+1 литра Стойност на поръчката: 10,55*0,95,*1,9675 = 19.72 лв 45.65 * 0.95*1.9675 = 85,325 лв Общо = 106лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: Чрез Куриер, като ще ти подам на "лични" детайлите по доставката
-
0 точки
-
0 точкието още едно: https://thepiratebay.org/torrent/7876698/Honda_Accord_2003-2007_Factory_Service_manual_incl_V6
-
0 точкиОт руснаците на първо четене излиза това: https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=1424295
-
0 точкиВключвам се и аз. Ще започна оттам, че първоначално монтирах газов инжекцион в Бургас. Колата е хонда црв 1 128 к.с. автомат. Инжекционът беше пълен сбирщайн, което разбрах в последствие естествено. Компютър газитали, рейка валтек и подобни. Колата започна да прекъсва при круизване - проблем, за който четох при доста хонди. Оттам се започна стандартното - смени свещи, смени кабели, делко, палец и всичко от филма, който започват да ни прожектират некомпетентните "майстори на газ". Добре че излезе поне свестен в това отношение и накрая след 12 к км си свали цялата система(не пропусна да коментира обаче, че видиш ли - проблемът бил явно в колата и където и да монтирам щяло да бъде същото), върна ми част от парите и записах час при Бранко. За отношението на Бранко няма какво да пиша - всичко е в постовете на колегите по-горе - посрещане, внимателно обясняване на всичко, регулиране на клапани включено в цената, почистване на дросел, оборотна кола с която да се прибера в Бургас, даже и преглед на ходова част и съвети, кое, как и защо да се смени. Колата в момента работи перфектно на газ - няма ги прекъсванията. Системата е изцяло Романо - включително и преходникът за зареждането. Силно препоръчвам и още един път му благодаря за всичко и тук.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00