Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 1.01.2019 in Мнения

  1. 2 точки
    Честита Нова Година на Всички! Нека бъде Мирна и изпълнена с Щастие и Позитивизъм. Нека Здравият Разум и Обичта да владеят душите и сърцата ни. Нека бъдем преди всичко Човешки Същества и да правим Добро, когато можем... а ние ВИНАГИ можем .
  2. 1 точка
    Ами, хайде и честита нова година! Бъдете здрави, щастливи, обичани и много безаварийни километри с любимата ни марка!
  3. 1 точка
    Не мисля, че съм чел чак такива крайни мнения тук – че 5W маслата са неподходящи за нашите двигатели. То нали дори Щатите, където се гони най-голяма икономия и тънки масла, препоръчват 5W-20. Най-много съм виждал препоръки зимата да се ползва 0W, в което има и логика, но е излишно, имайки предвид, че колата нощува в гараж.
  4. 1 точка
    @dindin Излезна към 100 паунда с доставката от USA. Не си струва парите спрямо ефекта.Но може да клонирам моята джаджа на стругар и да ви предложа клонинги на много по-разумна цена.
  5. 1 точка
    1 Автомобил - Honda Accord 7, фейслифт, комби, К24А3, автоматик 2 Масло – Mazda 5W20 – 4л + 0.3л друго, от същия вискозитет 3 Маслен филтър ??? 4 Общ пробег на автомобила – 167132км 5 Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – 3100км 6 Градско – 900км (около 32м/ч), извънградско -2200км (около 25м/ч) 7 Средна скорост – градско 30км/ч, извънградско 86км/ч 8 Сезон на експлоатация – 14.08 – 30.12 2018г 9 Мото часове – около 57 м/ч. 10 Изразходвано гориво – 330л. А-95, градско 60л. / извънградско 270л. 11 Пробата е взета от напълно загрял двигател, след 240км извънградско (10 мин след гасене) и се е сушила 22 часа на стайна температура 10гр. 12 Обем на налятото чисто масло при смяната – 4.3 л. 13 Без доливане на масло. Спад по щеката 1-2мм 14 Предишни масла - 2 пъти Honda 5W20 „синтетик бленд” с пробег по около 5000км. При смяната не е изсмукван остатъкът от картера, но бе оставено да се изкапе около 30 мин. 15 Градските преходи в 90% от случаите са сутрин 2.5км / вечер 2.5км. Извънградските са по няколко стотин в посока. Кара се лежерно – диапазон 2000-2200 об/мин, освен при изпреварване или магистрала, но се случва и да и се порадвам в „лютеницата”. Обичайните скорости на експлоатация са : градско 40км/ч, извънградско 110км/ч, магистрала 140км/ч. Колата нощува в топъл гараж. Когато времето е подходящо –движа из града с велосипед, така че има седмици в които е вадена по 1-2 пъти. Подробности за налятото масло и монтираният филтър може да сподели Бранко - Той ми ги такова. Разликата между 2-те капки е 744км, от които 100-тина са градско. Данните попълнени във "формата" са за актуалната капка, а "градската" е от преди седмица, което е ежедневният режим на колата - от 3 седмици не бе излизала "на воля". Сори, но нямам скенер. Снимките са с Canon 40D и не са обработвани. Не виждам имената на файловете, та уточнявам - горната (по-малката) е "актуалната" от вчера, а долната е "градската" - от преди седмица.
  6. 0 точки
    Уважаеми поЧитатели на форума! Благодарим Ви че и тази година бяхме заедно, и че споделяхте своето време и опит с аудиторията, надявайки се на продължение в същия позитивно полезен дух и през настъпващата 2019-та. Нека стоплим сърцата и телата си, изпратим с достойна равносметка отминаващата и посрещнем с оптимизъм идващата година. Бъдете добри към себе си и околните, и обгрижвайте с любов Хондата си. Това не винаги е лесно, а ако е дошло време за по-нова (или чисто нова), нека бъде най-леко сбъднатата ви мечта! По Коледа стават чудеса – пожелайте си ги и това ще е първата стъпка към сбъдването им. Дръзнете и към по-големи мечти, защото – нали знаете: 1 Човек е толкова голям, колкото големи са мечтите му. 2 Човек остарява когато спомените станат повече от мечтите му. 3 Продължавайте напред и „нека Силата на Мечтите бъде с Вас”! Пожелаваме Ви весели празници и здраве на Вас, семействата, и приятелите Ви! От екипът на форума и лично от мое име …………………………............................................................................. Ц. К.
  7. 0 точки
    За много години, колеги. Нека през Новата година сме здрави и щастливи, да има мир и справедливост, и нека доброто победи.
  8. 0 точки
    https://autobild.bg/новата-honda-clarity-чиста-вода-вместо-смрад/?fbclid=IwAR3sRz9qXndMRvy4wTE7WGh3bt-0HI6oJMmwfz3P72wdXX4EpfynG_n3A3w
  9. 0 точки
    Айде, старата прегазихме / новата нагазихме. Хаирлия да е и всекиму радости да донесе!
  10. 0 точки
    Ч.Н.Г. Това е спазено (с изключение на светкавицата), но е снимано от високо и на зум, а не с макро режима. Просто дневната светлина бе слаба, а и странична. Пробвах и без, но стабилизацията на обектива бе недостатъчна и липсваше рязкост. Сега пак погледнах капката - размерът в мм си е същият, но наистина е по-светла (почти колкото другата), но няма обводнената периферия и наченките на контур около ядрото също са трудно различими. При следващо извънградско, ще спазя 100% от условията и ще гледам да е около 4-те хилядарки на маслото.
  11. 0 точки
    Колата може да си е на километрите, от време на време вкарвам по някоя кола от Швейцария като гледам да са на малко км,което не е рядкост за Швейцария.Всички имат сервизни книжки и обявеното от продавача съвпада с реалното състояние на колата,Друг е въпроса за коректността на нашите автоджамбази. При проверка в Хонда с вин номера дават инфо за км. и ремонти. Проверил съм някои коли и всичко излиза щом е обслужвано в хонда.
  12. 0 точки
  13. 0 точки
    За много години на всички!Здраве,късмет и сбъднати мечти!
  14. 0 точки
  15. 0 точки
    В навечерието на Новата година приемете моите сърдечни пожелания за здраве и късмет във всеки дом, за благополучие и успехи във всяко Ваше начинание. Нека има искренност и взаимност в семейството, между приятелите( колкото и малко да са ), в обществото и най-вече тук в нашия Хонда Форум. Да посрещнем щастливи и уверени в силите си настъпващата 2019 година! Благодатна Нова година!
  16. 0 точки
    Ето ги обработени: Принципно - капката, която е сушена около седмица (долната), не може да послужи за анализ. В резултат на дългия престои хартията е абсорбирала част от замърсяванията и капката (маслото) изглежда по-чиста. Нейният размер е по-голям, тъй като всички нисковискозни фракции на маслото са имали време да се проявят. Капката, сушена 22 часа (горната) на 10 градуса, е все още "мокра" - не е изсъхнала добре. Трябва ти стайна температура от поне 20-ина градуса, за да може за 24 часа сушене да се впишеш в създадения от oil-club.ru "стандарт", към които са относими и UOA, дето съм ги постал на първата страница. Независимо от това е добре видно, че маслото все още е изключително чисто - зоната на дифузия и ядрото са с еднакъв цвят. Започнала е да се формира краевата зона (пръстена) на ядрото. Ако я бе сушил на 20 С щяхме да видим едно "още по-чисто масло" . По-мократа капка не дава добра представа за обводняването на маслото, ако разбира се има такова. По тази причина ми е трудно да преценя реалната ситуация и как точно се отразяват кратките ти градски пътувания на маслото. Видно е, че смените ти на маслото на 5000 км поддържат чистотата на мотора, а и самият той е в много добра/отлична кондиция, особено като се има предвид, че караш на бензин. Филтрацията също е на ниво (Markony да каже какъв е филтъра).
  17. 0 точки
    Ето ги и 6-таците. Иначе нищо ново - всичко е на 6. :)
  18. 0 точки
  19. 0 точки
  20. 0 точки
  21. 0 точки
    Гледам темата ми вчера станала на 3 години. Отворих я като купих комбито октомври 2015-та и провокиран от 1 друга тема, мога в кратце да споделя ретроспектива. Не я карам много, понеже когато метеорологичните условия позволяват движа градско с велосипед, та за периода съм и сложил само 19880км. Сменените неща са както следва: 2015-та я купих обслужена от Апостолов и смених само тампоните на мотора и кутията. Не бяха забелязали че някои са скъсани а другите в начална фаза на процеса. Взех комплект втора употреба 3-те на мотора и 3-те на автомата -общо за 250лв + 117 за труд по смяната им. Купих си и чекмеджето в барчето -40лв (липсваше), както и горния панел на централните духалки -30лв (бяха лепени стойки за нави и телефон и чистенето на петната не даде перфектен резултат). Двете смених сам. Пътем открих утечка от блутута и го изключих. 2016-та: 23.02 Взех нов акумулатор японски стандарт SOLITE EXO75 CMF551324L, 450Aч / 440 стартов ток (вграждан оригинално в корейските марки и произведен там) -по спомен около 110лв. 18.03. Смяна патрон пасажерски еърбег (безплатно в Бултрако) и 60лв комп. диагностика, за да ми кажат че колата е в ред. Някъде в тоя период се разтропа обтегача на пистовия ремък. Взех 2-ра употреба -60лв +30 лв за подмяната. за още 30лв ми ремонтираха шофьорското стъкло (разтапициране и чистене четките на моторчето). 18.04. След преобуване с летни гуми светнаха VSA и ABS Явно от сътресението на пищова нещо се е разместило. Изчистих ги с процедурата с кламерчето (описана нейде из форума). 21.04. Профилактика накладките за ръчната спирачка (в задните барабани). На задна нещо стържеше отзад вдясно (за кратко и само при мокро време). 27.04. Дозареждане климатик -40лв. 28.04. Смяна моторче шоф стъкло -явно предишната профилактика бе временно решение. Сложено втора употреба от задна дясна врата на седан 2004-та -50лв с труда. 04.05. Реглаж преден и заден мост -40лв. Всичко бе в нормите, освен задно ляво колело, но оправихме и него. Не съм усетил некоректно поведение на иначе стабилното в завои комби. Явно е било леко извън допуските. 22.11. Смяна масло и филтър ДВГ В Апостолов бяха наляли някакъв по-гъст ТОТАЛ с който съм карал цели 8200км и колцата леко го "хапваше". Четейки "маслената тема" реших да мина на препоръчваното по рядко олио. Взех HONDA GENUINE SYNTHETIC BLEND 5W20 -5литра за общо 60лв (от общите поръчки) + филтър UNION JAPAN C-562 12лв и предварително направихме промивка в комшийското сервизче, за което си взеха още 20-тина лв. 2017-та: 25.03. На пролетния оглед видях откачена вътрешната скоба на външно ляво каре??? Закачихме я, но ме глождеше че има мизерия в греста му и... 07.04. ... разглабяне на карето, чистене, нова смазка + нови скоби. Сменихме и долните предни шарнири DELPHI -2 бр. х 35лв + 100 лв за труд + нов въздушен филтър за мотора. 19.08. Реглаж клапани при Бранко -без драми и с наличната гарнитура на капака. 31.08. Смяна маншон външно ляво каре -25лв + 25лв труд. Открих омазняване от 1 дупчица и решех че му е време да слиза от колата. Профилактика + нови лагери на алтернатора -70лв с труда. 18.11. Смяна масло и филтър ДВГ. Налято пак гореописаното, минати 5480км, период 1 година, без разход. Взех 4литра, понеже имах половин тубичка от предната смяна + филтър и труд -общо 59лв. Кой каза че К24А3 харчи тънкото масло? 2018-та: 14.02. Смяна водна помпа заради ромолене в лагерите. Монтирана SIL INDUSTRIE SALERI ITALO (поне това пише на опаковката) -113,7лв + 32,5лв. труд. 04.05. Ревизия задни спирачки. Смяна спирачна течност ДОТ4 + ново задно ляво буталце + нови семеринги + нови накладки DELPHI + нови дискове KAVO. Старите дискове и накладки бяха под минималния лимит. Общо с труда 270лв. 09.05. Смяна воден радиатор. По неясни причини протече между питата и горната камера? Монтиран е THERMOTEC -191лв + нов антифриз + нова капачка GATES -19.2лв + труд –общо 260лв. 14.08. Смяна масло и филтър ДВГ, минати 4825км, период 9 месеца, без разход. Евтиното оригинално хондово масълце за мотора с което карах предните 2 смени, вече не се внасяло от щатите, таа... Сипано 4л Маздово 5х20 + 0.6л някакво друго, пак 5х20 (синтетики), при Бранко + опресняване масло в автоматика -2.6л. Общо 200лв. 20.09. Смяна долни предни шарнири. DELPHI-тата сложени преди 1.5 г. изкараха 10 хилядарки и започнаха „да се чуват”. Явно лоша партида. L Сменени с CTR 2бр -57.8лв + 60лв труд. Подменена гарнитурата и цедката на VTEC клапана -26.7 + 30лв труд. Сменен ляв маншон на рейката -18.7 + 15лв труд + стенд за реглаж на преден и заден мост (всичко в нормите). Общо 232лв. 19.10. Сменено водно съединение. Явно сълзенето от гарнитурата на VTEC клапана го е поразложило, та правеше локвичка в гаража и липсваше антифриз! Доставката отне цял месец, през което време движех с колелото иии –акумулатора паднал! Заредих го, сменихме маркучето 26лв + 30лв труд (щото е на кофти място), + ново буталце и О пръстени в заден десен спирачен апарат, + нов въздушен филтър ДВГ, та общо 140лв. За периода от 3 години съм взел и 4 почти нови летни гуми Гудиър (бяха си с косъмчетата) -400лв, 4 лети джанти 17-ки (от Мазда МХ 5) почти некарани -350лв и 2 нови зимни гуми Гудрайт –общо за 183.20лв. Тая марка не я бях чувал, но колцата дойде с тях от Швейцария и много ми допадна здравината и поведението им на студен и мокър асфалт (и в сняг не са ме предавали), та си намерих нови от Румъния. Та като тегля чертата, за ремонт и обслужване са отишли 2557лв + 933лв за гуми и джанти, и тотала е 3490лв. Бензина е „друга бира” (не съм слагал газова), а „вземанията на държавата” са си безалтернативни -годишния данък е 259.85лв, другите ги знаете. Та, така с тас колца! Доволен съм като цяло и нямам идея с какво по-добро утилитарно и емоционално хондово МПС да я заменя като ми омръзне.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...