@Радо82 И аз съм чувал такива неща за БГ нафтата.
И аз карам на БГ газ, която е кофти по презумпция и е пълна с графит (виждал съм го - с това, което падна от филтрите можех молив да направя), ама не знам да ми има нещо по агрегатите. Знам, че нафта/газ има разлика.
Монтажникът ми дава 5г. или 150 000 км гаранция на инжекциона и това с кофти БГ газ.
Има ли някой, който е сложил нов филтър и да потвърди, че за 20 - 30к му се е разказала играта?
Където и да съм прочел за причините никъде не се споменава кофти нафта (сега ще кажеш, че навсякъде другаде нафтата е бонбон, а не като тукашната), а:
1. Къси пробези - заради достигането на оптималната температура за регенерация
2. EGR - повече частици > филтъра
3. Грешно масло - трябва да е Low SAPS естествено
4. Кофти инжектори - повече нафта > богата смес > филтъра
5. Турбото се дъни - повече нафта, че и масло > филтъра
Иначе принципно си прав - колежата @Pitiuf дори да вземе нов филтър има най-вероятно други проблеми по колата, които са ѝ прецакали почистения филтър, но не мисля, че е от нафтата.
Поздрави!