Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 27.10.2018 in all areas

  1. 2 точки
    Потребителите собственици на бензинови Хонди и Мазди в немския ойл-клуб купуват масово RAVENOL DXG SAE 5W-30, което в момента е на промоция - https://www.ravenol.de/en/products/usage/d/Product/show/p/ravenol-dxg-sae-5w-30.html
  2. 1 точка
    Ако някои е виждал на живо долен носач на Акорд, няма как да му хрумне че може да се скъса. Може да се скъса шарнир или тампон, но носач :) За да "среже" спирачният диск джантата, значи тя се е откачила от главината. Двете вървят заедно и съосно. По-скоро нещо друго е заседнало между диска и джантата. Изядени отвътре предни гуми говорят за няколко възможни причини, но коя от тях е, няма как да се гадае по разказ, който между другото е пълен с печатни грешки, та чак някои думи не се разбират. Тоя модел няма носеща предна греда. Има предна греда, но тя е зад бронята, а носещ елемент е така нареченото "магаре", което вече може да се ремонтира, но е по-евтино да се вземе здраво и втора ръка. Да, комбито е еднакво със седана отпред, но отзад е с доста преоразмерен заден мост (със съвсем различна конструкция), именно защото е с по-голяма товароносимост. Отзад колата е на дискове, а за да се разбере дали барабаните за ръчната са ръждясали отвътре -трябва да се разглоби. Ако дисковете са ръждясали външно, значи просто задните колела са спирали с много ниска ефективност, но пак зависи от вида и зоната на ръждясването. Ключът може да не е нейният, а за да не работят машинките - причините може да са както в тях, така и в чипа. Има китайски, които не разпознават модула на колата и не могат да се обучат. Пробвал съм такъв преди време. колата си пали и се отключва от патрона във вратата, но дотам. Обикновено се гледа интериора да е здрав и колата да не е много правена по носещите елементи. Ясно е че влизащите в БГ са удряни тук/таме и оправяни, но има и изключения. Днес в наше село видях прясно внесено швейцарско комби 2.4 мотор, автомат, светла кожа -тук таме захабена, но не е било товарно муле -багажникът е свеж. Не е пребоядисвано никъде, но е за пастиране (арките на задните калници са здрави). Мотора е прашен, не мит и работи като часовник. Автомата включва без тласъци (не съм я карал, просто изредих няколко пъти позициите му. Колата само е мита, чистена и е сменена дясната полуоска (купена е със скъсана). Общо взето девствена и непипана. На малко над 300 000км очаквана цена около 6 пари. Колата още не е снимана и няма обява в нета.
  3. 1 точка
    Питай "механика" защо трябва да се сменя, след като е "лепен"! Ще се разлепи ли?
  4. 1 точка
    Имам японски на 38 лева комплекта. Бош и аз не ползвам - пари на вятъра.
  5. 1 точка
    В твоя случай палеца е само за смяна. По лесно се износват крачетата на капачката, мах. 150х км. Палеца може и много повече. Става въпрос за оригинални. От чистене смисъл няма много, може само крачетата с фина шкурка. Всичко написано е от дългогодишен опит.
  6. 1 точка
    Да това е така но капачката по топлия печат е сменяна преди 4 год а палеца незнам но да предстои смяна но всеки да определи това като свали капачката по крачетата нямаше язви и следи от изразходване но по палеца имаше леки язви , аз съм си харесъл това https://www.autopower.bg/палец-на-разпределителя-на-запалването-nipparts-honda-cr-v-1-rd-2.0-16v-rd1-rd3-j5334011-g7339c34-i27239861.html за палец и това за капачка https://www.autopower.bg/дистрибуторна-капачка-на-запалване-nipparts-honda-cr-v-1-rd-2.0-16v-rd1-rd3-j5324011-g7339c34-i16750016.html общо 39лв Да днес проверих в магазина комплекта на BOSCH капачка палец ми го дават 36лв това с отстъпка но защо ли не вярвам на BOSCH има и по скъпи за това съм дал цената 50-60лв всеки да избира има и доста евтини.
  7. 1 точка
    Да не спорите за глупости.Миналата година съм публикувал статията в ФБ: Спирачната течност? Колко важна е тя? Спирачната течност представлява несвиваема течност...виртуално.Ролята и е да предаде налягане от едно място на друго без загуби(свиване).Съвременните автомобили екипирани с ABS ,ESP ,TC и други системи грижещи се за стабилността на автомобила разчитат ,че тази течност няма да се "смачка" и промени обема си.Обема се променя при поглъщане на влага и това е една от основните задачи на сп.течност. Ако влагата не се поеме и обезвреди представлява балон, който се разширява според температурата,защото кипва доста рано при 120-130 .Дано АБС работи с импулси и не измерва налягане и обем.Просто разчита на това, че сп.течнпст има константен обем. А константен обем има само новата спирачна течност. С какви характеристики се определят различните спирачни течности? Само с една DOT . US Department of Transportation (DOT) rating, DOT 3, DOT 4, DOT 5, and DOT 5.1. Fluid Dry ERBP (°C) Wet ERBP (°C) Viscosity Limit Chemical Grade @ 0.0% H2O @ 3.7% H2O (Cp @-40°F) Composition DOT 3 205 140 1500 mm2/s Glycol Ether Based DOT 4 230 155 1800 mm2/s Glycol Ether / Borate Ester DOT 5 (SSBF) 260 180 900 mm2/s Silicone Based DOT 5.1 260 180 900 mm2/s Borate Ester/ Glycol Ether От състава виждате ,че не всички са съвместими,както като вискозитет,така и като хим.състав. Независимо какво твърдят някои медии,он-лайн магазини и майстори...ДОТ-овете не трябва да се смесват. Колкото е по-голям ДОТ-а ,толкова е по висока температура на кипене,както и по-голяма способността за поглъщане на вода/влага.От тук пък колкото е по-голям грейда,толкова по-често трябва да се сменя сп.течност. И тук е основната причина за тази статия. Помътняла,почерняла,кафява течност ръждива или пресечено-бяла.Това е течност ,която отдавна е трябвало да бъде сменена С две думи: Дот3 се сменя на 3 години, Дот4 на 2,5 години. Дот5.1 на 2 години. Дот5 няма приложение при цивилните автомобили и не е съвместим със стандартните спирачни системи. Ползват го военните и специализираните машини. Запомнете!!!!! ABS разчита на Вас да му осигурите несвиваема работна течност!!!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...