Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 4.10.2018 in all areas

  1. 4 точки
    И аз имах същият проблем на малкият дисплей. Та, днес на работа реших да отделя 30 мин и да си го оправя сам. След като го свалите от таблото и разглобите (и двете дейности са адски елементарни) стигате до разпояването на n-брой пинчета, за да разделите платката от дисплея. Докато събирах кураж и търпение за същинската работа показвах дисплея на един колега от Русия който е на командировка при нас тази седмица. И той направи следното: Отмести едното краче, което държи платката точно срещу самият куплунг и повдигна платката. Отвори се разстояние от около 1.5-2см и с един поялник с по-тънка и дълга човка просто бръкна и презапои спойките. Цялата работа му отне 1 минута с подготовката на спойките. Много ме е яд, че забравих да направя снимки на самите спойки през микроскопа. Ясно се виждаше как старите спойки са правени все едно от дете, което не си е играло с нищо друго освен с пластелин през живота си. Новите спойки станаха чудесни и ако бях направил снимка щеше да е достойна за учебник по запояване. Както и да е важното от урока, е че няма нужда да разпоявате всичките 30-40-50 пина които свързват платката и дисплея, а леко просто повдигнете платката и бръкнете с по-тънка човка. Иначе двама души го гледахме преди това и стигнахме до заключението, че наистина трябва да се разпоят всички пинове, но руснака си е руснак. Да знаете, че ако се възползвате от горният съвет, братушката пие всичко.
  2. 2 точки
  3. 1 точка
    Брей, как без да искам станах леко известен във форума с една тема Това е в кръга на шегата разбира се! @vespa, колега мисля че всеки, който има опит над конкретен/ни автомобили е полезен в този форум. А идеята да се създаде форум (говоря по принцип) е точно такава, че незнаещия да попита, да прочете и ще научи от знаещия. А знаещия ще прочете, ще отговори и ще научи незнаещия. Та няма смисъл да се наричате "опасен за форума" , както и да с е чудите кой от е опасния, защото и двата сте полезни на аудиторията.
  4. 1 точка
    Ще помоля и двама ви да продължите спора на лични съобщения.
  5. 1 точка
    Написаното от Йоан (силно име) масло 15лв.филтър 7лв. е 1/2 от цената не знаем кой с какви финанси разполага при положение, че това масло ще се кара някоя друга седмица. Глупост е че ще се развали двигателя заради не сменен филтър. Сбърка името защото не ми излиза от главата темата на Strunk0 (която ти заключи правилно). Прочети отново коментарите. Япончето е с мед. диагноза но помага много а този е опасен за форума с начина на писане. Надявам се да ме разбереш Диндин и двамата сме 2704.Приятен ден на всички
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Колега, бил си път до Бултрако, хабил си гориво, време и нерви и за 3 лв. по-скъпо на шпилка , се вкарваш в някакви филми! Тези от линка ще ти се вържат на същата цена с доставката , ама ще трябва да се разхождаш отново до някой офис на "Еконт". Но както си преценил .....
  8. 1 точка
    Парите получени, маслата поръчани. Искам пак ви благодаря, че използвахте шаблона - така ми е много по-лесно.
  9. 1 точка
    В това видео може да видите нагледно как се краде хонда акорд 8. Изглежда доста лесно,ето защо се налага да вземете някакви допълнителни мерки относно затрудняването на крадците. Аз имах BMW E90 (една от най-крадените кочини по света) За да затрудня максимално отмъкването на колата преместих OBD конектoра на скрито место. На оригиналния OBD конектор свързах инвертор от 12v на 220V. Закачих на пиновете на конектора (оригиналния,който е дефакто само букса без никаква връзка с колата вече) 220V от инвертора. Когато някой злорадник се опита да се закачи с програматор за да си направи ключ,програматора ще му гръмне в ръцете. Сложих допълнителна 120dB сирена скрита в таблото,която при задействане на алармата пръска тъпанчета.Също така монтирах и имобилайзер. Мислех към пиновете на оригиналния OBD конектор да закача захранването на шофьорския airbag ,та като се закачи някой недоброжелател да програмира ключ да му отнесе главата и да знае в следващия живот,че да пипаш чужда собственост не е здравословно начинание. После,обаче се отказах от това,че тая кочина (Е90) не излизаше от сервизите (пълен трошляк беше) и може да стане някой сакатлък с невинен автомоньор,ако забравя да предупредя за това. Споделете вашите идеи и практики относно защитата от кражба в тази тема.Ще е полезно за всички с акорд 8.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...