Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 7.09.2018 in all areas

  1. 4 точки
    @goga Капката изглежда прекрасно! Не е трябвало да го сменяш. Маслото е в идеална кондиция. Дори краевата зона е все още с чисто масло! Със сигурност има живот в него за поне още 6000 км без никакъв проблем, че и повечко! Да допълня, че караш дизел, а той е по-щадящ маслото от бензиновия двигател. А и продължителното извънградско каране е допълнително по-облекчен режим. Според мен, това масло (Ravenol SSV 0w30) трябва да го сменяш между 12 000 и 15 000км без притеснения! Какво е новото масло, което си налял?
  2. 2 точки
    Проба номер две: 1) Масло – Ravenol SSV 0w30, маслен филтър Махле. 2) Автомобил –Honda Accord дизел 2.2 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 148800 км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 6400км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - около 1000км. градско и всичко останало извънградско. 6) Средна скорост - 100-120 7) Сезон на експлоатация – от 15.06.2018г. до 07.09.2018г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - 390 л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 6,00л. 12) Доливане на масло – 100 - 150мл. преди около 3400км. 13) Други особености при експлоатацията: извънградското е около 1400км. извън магистрали и всичкото останало по магистралите в Унгария, Австрия и Германия при скорост 130-140 и често до 160. Снимката е на прозореца правена и отделно качвам скана, но този път е сканирано с 200 резолюция, че се скапа нещо скенера и неще да сканира на по-висока резолюция. Инъче днеска смених маслото, понеже скоро тръгвам към Германия. Ravenol Kapkov test.pdf
  3. 1 точка
    От човек, работил с много хонди, както работил и в официален сервиз на Хонда, знам, че единственият добър начин за ремонт е оригинален маркуч. Нямаше мотив да ме лъже с тази информация. От това мнение, както и информация от форума, реших и смених моя с оригинален. Иначе да, и аз видях, че повечето успешно рециклирали маркучи са с дизели – не знам дали има корелация.
  4. 1 точка
    Карай смело 12 хил. км. и не го мисли. Ранната смяна на предното е обрала несливаемия остатък.
  5. 1 точка
    Пак същото и пак без да източвам несливаемия остатък, че няма оправия с това в нашите сервизи. И според мен маслото се държи чудесно и почти не съм доливал. Около три седмици ще сме в Германия и най-малко 5000 км. ме чакат и за това не исках да рискувам и го смених. Дано след това не се налага пак да ходя и тогава да видим как ще е маслото на повече км. Единствено ме притеснява дали вреди нещо на катализатора. Нямам ДПФ филтър, но май има катализатор.
  6. 1 точка
    Сложи Mobil 1 5W30 ESP. Обаче, независимо какво масло ще сложиш, ако е синтетика не забравай да го смениш след макс. 8000 км. А ако е обикновено или полусинтетика - след 5000 км, ама то в БГ така или иначе няма 5W30 обикновено, така че... Най-важнто е маслото да не е менте.
  7. 1 точка
    Виж свещите или кабелите как са.
  8. 1 точка
    Проблема не е в родината, а в държавата и не в хората, а в народа. Природата е чудесна, инфраструктурата ужасна. От радост ли да пием, от мъка ли, или от сутринта?
  9. 0 точки
    Каква стана оправили я да не духа топло?ако не си направо ръчно затвори пътя на топлата вода.а през зимата го отвори
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...