Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 6.08.2018 in Мнения

  1. 3 точки
    Днес най-сетне монтирах навигацията на акордеона. След 13 месеца чакане радостта е много, много голяма. Да добавя, че оригиналното радио от моята кола се продава, както и капака над него и жабката под него
  2. 2 точки
    Е нали ни гласят бонус малус от началото на другата година, имат 11 варианта от които трябва да си изберат един. Според мен хватката е дотогава да ги вдигнат толкова, че и най-примерния водач да не плаща по-малко отколкото е плащал преди. Аз лично отнасям към 40% увеличение, а планът е постепенно да се вдигнат с още 20% до пролетта на 2019та(на 3 пъти да се повишат цените).
  3. 2 точки
    Най-накрая сложих новия катализатор . Избрах това "копие" на оригиналния катализатор: КЛИК Понеже в друга тема колеги ме попитаха за цена - купих го чрез общите поръчки от AKR performance ( @crown_bg - Благодаря за помощта ) и ми излезе 557 лв. (крайна цена) Всичко пасна без никакви проблеми. Ето и малко снимки - извинявам се за качеството им, но започнах да слагам катализатора вчера на свечеряване и го завърших към полунощ : А това бе стария колектор: След слагането на катализатора няма забележима разлика в динамиката на мотора - дърпа си както и без катализатор. Относно звука - според мен остана на също ниво, но трябва да покарам малко повече за по-обективна оценка, че имах време да направя само кратък тест драйв в полунощ .
  4. 1 точка
    Избор на автомобил по предназначение и модифицирането му според целите започва така .... От месец подготвям тази статия и все не намирам време за реализацията. След оглед на личния автопарк стигнах до заключението ,че ми трябва още една Хонда..поредната /вече четвърта/ специално за риболов и по-дълги пътувания. Последните години имам около 17000 км риболовни излети и прекрасно знам какъв автомобил ми трябва. Изискванията ми се свеждат до : 1.Надеждност 2.Евтина поддръжка 3.Малък разход 4.Комфорт при пътуване 5.Екстри и гъдели 6.Минимум електроника 7.Добър просвет 8. 4х4 9.Бюджет 12000 лв. Естствено от тия точки има приоритетни и те са свързани главно с едно:Да стигна и да се върна безпроблемно. При милионния избор на пазара за коли втора употреба , с моя опит знаех ,че такъв автомобил не съществува и затова задачата се свежда до избор на модел съдържащ основата на моите изисквания и последващата модификация за нуждите ми. Като достъпност на пазара и опита ми,най-подходящия модел от серията 4х4 на Хонда,може би неочаквано, а може би не ….се оказа старото добро Харви. Покрива точки 1,2,3,6,7 и 8. Бюджетно втора употреба модела върви 5-6000 лв готов за основен ремонт. В плана ми остава да се подобри комфорта и да се добавят малко глесотии. Екземплярът беше закупен преди месец и разкостен веднага ,а работата по него е ежедневно по 15-30 мин на ден в зависимост от свободното ми време. Поставени задачи: 1.Основен ремонт на двигателя. 2.Ревизия на всички спомагателни агрегати 3.Преработка на окачването 4.Ревизия на спирачната система 5.Шумоизолация и ремонт на интериора 6.Екстри-мултимедия,двоен климатик,хладилник и много осветление. Срок..до края на годината. Изпълнението следва строго бюджетния план.До тук са изпълнени частично точки 1 и 5. Основния ремонт е факт,като само не е монтиран двигателя на купето. Закупени са High-end звукоизолиращи материали,който още не са пристигнали. Калкулацията дотук: Първоначална инвестиция :5500 Звукоизолация :780 лв-включва и брониране на стъклата. Части за осн.ремонт и консумативи 1200 лв Регулиремо окачване 900 лв Газова уредба 1000 лв Батерия Хонда + литиево йонни пакети за фотоволтаика 600 лв. Общо:9980 лв Според първоначалния план за оставащите 2000 лв трябва да добавя оффлайн климатик +мини котелче на газ на 48 волта с възможност за работа и като хладилник и като печка, да сложа някаква лека музика и навигация,както и да закърпя малко тапицериите и седалките. Продължението следва:..
  5. 1 точка
    Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: Ravenol SSV SAE 0w30 1x4L Стойност на поръчката: 34,95*0,95*1,9675 = 66 лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила
  6. 1 точка
    https://www.ato24.de/en/checkout/cart/ Honda ATF DW-1 9х0.946 L x1.967=230лв https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html#product-selection-name Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 2x4lx€51.92x1.967€=102лв https://www.ato24.de/en/honda-dual-pump-fluid-ii-0-946-l.html Honda Dual Pump Fluid II 0.946 L 1х13,95€=28лв 230+102+28=360лв мисля че всичко съм изчислил точно. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - Еконт гр Добрич офис Родина Владислав Василев 0896835210
  7. 1 точка
    Тази застрахователна сума не е максималната, която би изплатил застрахователят при тотална щета! Четете подробно условията на компаниите по съответната полица, а не гледайте само застрахователната цена и премията! Безпроблемно шофиране на всички!
  8. 1 точка
    E ,потърках малко,все пак трябва да лепя виброизолация ,с която малко се престарах.Това тежи много.2 кашона Silent Coat 4 mm с фолио 100 микрона.Досега бях ползвал 2 мм за аудио приложения ,но нали съм решил да се прави без послевкуса ,който остава след използването на некачествени и бюджетни материали..
  9. 1 точка
    Смених датчика на ниво на маслото на картера и минах 600 километра, лампата не е светвала повече.
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    @movx2000 и @kvd74 Катализаторът е монтиран! Повече инфо - ТУК През следващата седмица ще се постарая да мина на газанализатор.
  12. 1 точка
    И аз да споделя, понеже вчера се занимавах с автоматчетата за саморегулиране по вертикали: При мене десният беше много ниско и не виждах никакво движение на фаровете. Вдигнах го чрез шестограма за ръчно регулиране и като започна да трака от вътре, чува се в салона и с пуснато радио. Със завъртане свалих машинката след като и откачих куплунга. Отворих капака, извадих внимателно платката с моторчето. На нея има един плъзгач/потенциометър/, който играе роля на енкодер тоест да знае електрониката, къде се намира механиката. Е тоя плъзгач беше курозирал сигурно е попаднала вода, моторчето не е" знаело" къде да спре и е въртяло докато регулиращият пласмасов винт е изкочил от резбата и червяка щрака яко. Така описано изглежда сложно, но не е тлкова. Първо почистих и смазах потенциометъра,рекохватката на който после се вкарва между два жлеба на линейно движещата се част. Почистих смазах и наредих червяка и водачите, проиграх движението, като въртях на ръка червяка, после сложих платката, като през нарочно направеният отвор вкарах ръкохватката на плъзгача, има две гумени тампончета и накрая задният капак, като преди да го сложа смзах и привода за ръчно регулиране. Сега всичко е ОК. Като седна в багажника предницата се вдига, а фаровете се местят на долу. Пак казвам май по дълго време писах поста от колкото направих машинката.
  13. 1 точка
    Е при Хонда е още по лесно.
  14. 1 точка
    Aааа, да питам, аааа: -Кююмура дето го горииим в мааалата койе Евро станМдарт ие?
  15. 0 точки
    Налива се в Type-R на 30 000км. , а не на 280 000км.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...