Аз лично, го изпратих в Англия на приятел, и определено сгреших, там митото беше 15 паунда, но колеги тук са го получили в пощенския клон, на единия са му взели пари(мито), а на другия не.
Иначе препоръчвам смяната му да е със сваляне на колектора и дино ключ, не е кой знае какъв чанч, а и има и други неща дето могат да се профилактират около процедурата. Освен това е и запознаване с местоположението на стартера, подходящ повод да попсувате на воля.
ААА... сетих се, определено и задължително проверете (с динамометричен ключ) болтовете на металната част на колекторите!!!
Пуснах тука друга тема за едноCRV-mk2 което гаснеше като си дойде в работна температура. Така и приживе не се откри проблема, почнах да я разпродавам на части и като разглобявах колекторите и.... какво да видиш; между гарнитурата на металния колектор и главата черни ивци - смукало е въздух от там и пръц.