Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 17.05.2018 in Мнения
-
2 точки@romborak Като цяло капката показва, че маслото е чисто. Мърсотията е много добре разтворена (диспергирана). Но... формирането на ядрото, забелязващо се на 1-та и 2-та капки е спряло, като то се е "разляло" по цялата зона на дифузията. Всъщност, на практика може да считаме, че ядро фактически не се е образувало. В ойл-клуба има такива случаи. Счита се, че се тази ситуация се получава при масла с по-нисък вискозитет, но аз лично не приемам това обяснение за обективно. При JHM, който също е с 0в20, ядро се е формирало. Това, което може да се очаква при теб, е зоната на дифузията (в нейната цялост) постепенно и равномерно да се изпълва с мърсотия, докато се получи нещо такова към 11-12000 км. Т.е. далеч си от "целта" . Ще се радвам, ако още някой сподели нещо по този "специфичен случай без ядро".
-
2 точкиПри мен също са реални показанията за разхода на колата. Странно ми е, че вярвате повече на колонките в бензиностанцията, отколкото на бордкомпютъра. Аз бих търсил причината в бензиностанцията, а не в колата.
-
1 точка1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Ravenol SSV 0w-30; 3) Маслен филтър – HONDA OEM (Purflux); 4) Общ пробег на автомобила - около 408 033 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 7200 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 50/50; 7) Средна скорост - около 33 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 08.12.2017 -16.05.2018; 9) Моточасове – около 218; 10) Изразходвано гориво - около 468 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (468 л./ 3.5 л.) = 134; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 23 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,5 л.; 14) Доливане на масло – не е правено. Може би има спад на маслото с около 1 мм. 15) Други – работещ EGR; динамично каране (последните 500-600км); леко градско; кратка магистрала - 120-130 км/ч мах. скорост. Развитие от 1000км до 7200км Има още живот Сега настъпва битката за "Зоната на дифузията"
-
1 точка@slacker Значи да кажем около 200 - 300 милилитра е разхода на масло. За сравнение, моите проби на DXG 5W30, към то 6000 км, си имаха ясно обособено ядро. После го смених. И аз бих искал нова капка след 500 км. @emod и @romborak Казусът е много интересен. Аз, след като си поиграх малко, с цел по-наситени цветове, получих тези по-нагледни резултати: Вижда се, че зоната на дифузия се запълва с мърсотия. В краевата зона все още има чисто масло. Възможно е в първите две капки, образуващото се ядро да е от остатъци, от старото масло. Особено, като се има предвид, че е 5W40 - хидрокрек с друг комплекс присадки и традиционно висок TBN. В процеса на работните часове, новото масло е разградило и погълнало тези остатъци, а същевременно са се добавили и новите странични продукти от работата на двигателя. Не мога да кажа, обаче, при това състояние, маслото дали е изчерпало ресурса си, или не... Събралата се мърсотия съвсем не изглежда да е много. Да задам и един въпрос към romborak: Засичал ли си за колко време сутрин и за колко вечер изминаваш разстоянието от 30 км? Това може да хвърли повече светлина за тълкуване на казуса.
-
1 точкаЗависи градското в кой град е. Разхода в София ще е поне с литър-два по-висок, отколкото в Ямбол или Сливен.
-
1 точкаИ на мен така гумаджиите ми ги бяха сложили на 2,5 без да погледна и имах после чувството, че ще ми изпадат пломбите и че всеки завой ще ме изхвърли
-
1 точкаИзобщо не го мисли. Важното е детето да се оправи по-бързо.
-
1 точка
-
1 точкаАз имах такова на акорда, но работи 1 2 месеца след като я купих и отказа. До колкото си спомням задържаш бутона за затваряне докато взема да мига и трябва да ти се появи на телефона. Напиши в гугъл хонда блутут и ще ти излезне.
-
1 точкаИдеята ми бе червеният бекграунд и черната ивица да напомнят автомобилна предница (примерно Сивик 8 тайп Р). Сори че е останала неразбрана (виж проекта в пост 268).
-
1 точкаСканирането е ОК Его ги, обработени с "пила": Коментар ще мога да напиша по-късно през деня (детето ми е болно и съм с него)
-
1 точкаЗдравейте отново, Продължавам с капковите тестове на RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20, за които писах тук и тук. Това е третата проба. Маслото вече е на 6950км. Ето подробностите: Автомобил – Honda Accord '09 Tourer, R20A3, AT, с монтиран ГИ преди 35 хил. км. Общ пробег на автомобила – 259 760 км Масло – RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20 Маслен филтър – HAMP Обем на налятото масло при смяната – 3.9л. Предишно масло – Motorex XPERIENCE FS-X SAE 5W/40 Период на експлоатация – 06.01.2018–16.05.2018 Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата – 6950 км. Доливане няма Цикъл(извънградско/градско) – 40/60% Средна скорост – 38км/ч. Моточасове – около 185 Изразходвано гориво – около 690л. пропан бутан и около 40л. бензин А95 Пробата е взета от напълно загрял двигател, 12 мин. след гасене Сушена е 24ч. на стайна температура Режим на използване – студен старт сутрин, после 30км, студен старт вечер и отново 30км. Веднъж в месеца по 300-400км. извънградско. От където се вдига и средната скорост. Сканирано е с резолюция 600dpi. на офисна хартия. Взех пробата за пореден път, заради проблемите със скенера, настройките и драйверите, които имах миналите две седмици. Със съдействието на @emod се надявам този път да се е получило както трябва и капката да дава добра сравнителна информация. За сравнение слагам и предишните капки.
-
1 точкаНай накрая го хванахме теча , както при колегата микроскопична дуПбчица и само на голяма скорост прокапва. Голяма гнусотия.
-
1 точка@dandilov Прикачвам снимка на нивото на маслото, беше на горната точка след смяната.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаТова не е шега работа и обяснява състоянието на маслото - 4 месеца, зима, 30 км софийско градско всеки работен ден. Все пак - не се притеснявай. Маслото няма да спре да изпълнява функциите си, ако е малко повече замърсено, а и при теб нещата не са толкова зле. Има доста по-тежки случаи. Тъкмо ще видим как ще изглежда маслото след още 1500 км . Долей масло, ако е необходимо,.
-
1 точкаКратко допълнение. Вече минах 4500км, разходът е в интервала 5,5 - 5,8 извънградско и 7-7,5 градско. Предстои ми първо влизане за безплатен преглед на 5000км по каталог в сервиза. Маслото не е мръднало като цвят и ниво от закупуването. Прави ми впечатление, че духалката в колата е много силна и я използвам вместо климатика за охлаждане, което е перфектно.
-
1 точка1. Хората много рядко си дават сметка, че във всеки момент могат да изхвърлят от живота си всичко, което искат. По всяко време. На мига! 2. Всеки човек се ражда с всичко необходимо за това екстравагантно пътешествие, каквото е неговия живот. 3. Винаги помни, че пътят е просто път. Ако усещаш, че не трябва да вървиш по него, го остави. 4. Нещата не се променят. Човек просто променя начина, по който ги вижда, това е всичко. 5. Нещастието на хората е контрапункт между глупостта и невежеството. 6. Всеки би се удивил от това, на какво е способен, когато е притиснат до стената. 7. Можеш да се сбогуваш по много начини. Най-добрият е като запазиш спомен за всичко добро, което си дал и получил, и бъдеш горд, че си бил част от това. Така се сбогува воинът. 8. За да вземеш максимума от живота, трябва да умееш да се променяш. Но най-трудно е да вземеш решение за това. 9. Единственият мъдър съветник, който имаме, това е смъртта. Всеки път, когато усещаш, че нещата не вървят или си на ръба на пропастта, обърни се и попитай смъртта така ли е. 10. Никога на никого не се ядосвам. Никой човек не може да направи нещо, което да си заслужава такава реакция от моя страна. Ядосваш се на хората, когато чувстваш, че постъпките им са важни, а аз отдавна не усещам нищо подобно. 11. Това, което правиш в даден момент, може да се окаже твоето последно действие на земята. На света няма сила, която да може да ти гарантира, че ще живееш дори още една минута. 12. Нищо не може да кали духа на воина така, както предизвикателството да си има работа с невъзможни хора, имащи власт. 13. Постъпвай така, сякаш си в сън. Действай смело и не търси оправдания. 14. Не се обяснявай прекалено много. Когато обясняваш защо не можеш да направиш едно или друго, на практика се извиняваш за своите недостатъци, надявайки се, че ще ти простят. 15. Ако не ти харесва това, което получаваш, промени това, което даваш. 16. Най-голямата пречка за повечето хора е техният вътрешен диалог. Когато човек се научи да го прекратява, всичко става възможно. И най-невероятното става изпълнимо. 17. Всеки върви по своя път. Ако се движиш по него с удоволствие, значи това е твоят път. Ако се чувстваш зле на него – то във всеки един момент можеш да го напуснеш, независимо колко далече си стигнал. И това ще бъде правилно. 18. Ние се нуждаем от цялото си време и цялата си енергия, за да победим глупостта в себе си. 19. Всичко се състои в това, в което се фокусираме. Всеки от нас сам става или нещастен, или силен. Работа, която се изисква и за двете е една и съща. 20. За да станеш човек на познанието, трябва да бъдеш воин, а не хленчещо хлапе. Бори се, не се предавай, не се оплаквай, не отстъпвай, бори се до последно. И всичко това е само, за да разбереш, че на света няма нищо, което би имало значение. Карлос Кастанеда
-
1 точкаОтпред (малко трудно се забелязва отвора за поставяне на кука; централно разположен на снимката, леко в ляво): Отзад:
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00