Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 20.03.2018 in Мнения

  1. 2 точки
    Наи тежката и трудна част от реставрацията е ремонта на двг,трудности при намиране на нови части,справихме се за 1 година,което можахме го поцинковахме.Получи се добре и при пясакоструенето на купето.
  2. 2 точки
    Топлинното число не е според климата, а според двигателя и вида гориво! За D16V1, NGK дават ZFR6J-11, както беше писал колегата Japanese fever по-горе. Ако ZFR6F-11 не са с по-дълга част с резбата, не би трябвало да има проблем. И те са с топлинно число 6 и разстояние между електродите 1,1 мм.
  3. 1 точка
  4. 1 точка
    Познавам запалителната система на Хонда наизуст,а когато изучавах Волга,Жигули,Уаз и Газ бях студент още.Та въпросния резистор присъстваше оргинално в инасталацията като гасител на радиосмущения. Едни "други" майстори го махаха за по-силна искра :). Мисълта ми беше ,че всичко си има място и обяснение, както и съответната логика. С махане и слагане само не става. Твърдение от сорта ,че газта обича по-слаба искра и проблема се решава с добавянето на резистор е смешно и необосновано. Колко по-слаба -25кV или 23 Kv? Какво имаме още там? Само 2 неща -броя на навивките на вторичната част и кондензатора,който пази чукчето...по спомен 2,2 мФ След това имаме палец кабели и свещи.Като пренебрегнем факта ,че и палеца и кабелите имат доста голямо съпротивление-1 кОМ в палеца и 10-на в кабелите,единственото нещо което може да повлияе на искрата е разстоянието на свещите. С две думи много по-лесно е да намалим това разстояние ,ако целим да намалим енергията на искрата ,от колкото да влияем на първичната верига. В края на спора остава въпроса "Защо да го правим?" Някой ,някъде казал...друг чул, ама не разбрал..
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    При мен проблема се оправи като махнах мокета под краката на водача и пасажера и намазах снадките на ламарините с силикон.Въобще през снадките на ламарините на тези коли пуска вода.Много калпава сглобка..При резервната гума също имах вода пак от снадките на багажника.
  7. 1 точка
    Това което се казва като разработка е че свещите които са предвидени за газ имат по-малко разстояние между катода и анода. Причина за това е че LPG/въздух сместа има по-високо пробивно напрежение и се препоръчват свещи с малко разстояние. Японките обикновенно са с 1.1 мм казва се че е препоръчително да минеш на 0.9. Отностно топлинното число ако не се кара на метан а на LPG там параметрите са доста близки с бензина. Отново има известни твърдения че едноелектродните са по-добри за многоклаппанови двигатели.Аз лично съм ползвал навремето Brisk Silver които се водят специално за газ (не е вярно твърдението че Brisk нямат "специални LPG/CNG" свещи) особена разлика невиждах но понеже ги взимах евтино по около 4.5 прачето ги сменях профилактично с маслото на всеки 10 хил.км. Това на Ауди 80 1.8 карбуратор.Сега на Тойотата съм с предписаните от завода NGK нормални с 1.1 мм. чудя се дали да си правя експерименти. Предполагам че по-скоро не.На Хондата съм с това с което я купих някакви Денсо, предполагам че като се видя в пари след месец-два ще ги сменя с NGK но също си мисля да използвам заводските за бензин.По идея доколкото съм виждал иридиевите са с много малък просвет и затова предполагам са подходящи за газ.На мен лично по 40 лева бройката свещи не бих дал, много по-важни неща има от свещите. Например някоя друга профилактика като на климатика или на окачването или реглаж на клапаните (което доколкото разбрах е фатална грешка която се прави като се пропуска този редовен реглаж)
  8. 1 точка
    Лично аз съм с обикновенни NGK свещи по 10лв. бройката,колата ми е на метан.Не съм имал проблеми с тях и колата работи добре.Поне аз не виждам смисъл да се дават толкова пари за някакви които ще изкарат 2 пъти по-дълго време примерно.
  9. 0 точки
    И аз съм на този принцип, ама ако ми я гепят, ще ме чуят в три квартала.
  10. 0 точки
    Здравей, 1x 5L RAVENOL VMO SAE 5W-40 34.95€ https://www.ato24.de/en/ravenol-vmo-sae-5w-40.html 1x 4L PC Supreme Synthetic 5W-30 22.90€ https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html 34.95€ + 22.90€ = 57.85€ -5 % = 54.96 * 1.9675 =108.13 лв. + 5.45= 113.6 лв
  11. 0 точки
    Updated the grille.. Got my custom made panel for switches and gauges from NS Custom Parts
  12. 0 точки
    доста жалко изпълнение.
  13. 0 точки
    Моите в момента са NGK 5584 ZFR5J-11 и са купувани в UK. То и тогава имаше няколко варианта от които можех да избирам. Вече са на над 30 000 км и трябва да ги сменям. Не съм много запознат, но нали има различни топлинни числа в зависимост от климата или нещо такова беше. Ето снимка как изглеждаха след 2-3 хиляди км употреба:
  14. 0 точки
    С извинение че аз, такова... , но ми стана любопитно. Комай това е историята: http://www.classiccar-bg.com/index.php/topic,6712.0.html Адмирации на участвалите за връщането на този екземпляр в експлоатация и достоен вид!
  15. 0 точки
    То и на твоите старите трябва да пише някаква цифра след модела .За този мотор междуелектродното разтояние трябва да е 11 мм,цифрата след bkr6e ,трябва да е 11 ,BKR6E-11 .NGK трябва да са свещите японски -не френски ,алтернативата е японското денсо с които също работи добре мотора .
  16. 0 точки
    Аз реших проблема с оригинални втора ръка за 10 лева. Сега всичко е точно.
  17. 0 точки
    @Plamen_ni подмина най важния коментар за теб, този на fenabg, титлата 'шаман' е неслучаЕна
  18. 0 точки
    Чудесен проект, но без грам текст Предполагам на колегите ще им е интересно малко предистория, състояние и всякакви любопитни факти относно проекта. Разбирам, че не всеки има дар слово, но нека авторът ми пише като има какво да добави към темата, снимките ... Засега заключвам.
  19. 0 точки
    Той ще си каже, дай му време. Принципно коша е голям, събира ги всякакви, но да не го посрещаме с лошо. Може от вълнение да не е бил в състояние да ползва клавиатурата. Вече ако е сметнал че няма нужда ...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...