zhivkodd 4 #81 Отговорено 19 Април, 2022 Здравейте, може ли някой да препоръча читав сервиз в София за обстоен преглед на АСК на Акорд 8 ген, 2.4? Усещат се вибрации във волана, когато колата е на P, като при включен климатик те са по-осезаемии (за това четох, че най-вероятно е от тампони на мотора). Повече ме дразни/притеснява, че при ускорение 25-40км/ч също се усещат вибрации в седалката и волана. Прегледана е за писаните проблеми с карета, според сервиза (без да са сваляни) са в прилично състояние, може би са в начален стадии на "разбиване" и като друга причина за вибрации ми казаха, че може да бъде и от скоростната кутия. Евентуален проблем в нея, хидротрансформатор ли би бил? При по-дълго шофиране (добре загрят мотор и кутия) ми се струва, че вибрациите са по-силни. Масло и филтър на ACK са сменени с OEM. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Галин Абушев 25 #82 Отговорено 21 Април, 2022 На 17.04.2022 г. at 21:00, CARPERA написа: Това изобщо не е вътре в кутията ,тъсете вън,нещо по оптяжни ролки,и лагери агрегати. Притеснява ме, че шума се чува от дясно, точно където е кутията. Гледах, че ремъка е от другата страна - от ляво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #83 Отговорено 21 Април, 2022 Преслушай я с 1 голяма отвертка из под колата. Опираш металното в корпуса, а дръжката в ухото. Ако е от нея, ще го чуеш ясно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vankata Akord 0 #84 Отговорено 22 Април, 2022 (Редактирано) Здравейте колеги имам проблем с климатроника колата има фреон не изпуска от никаде но климатроника не тръгва някой ако е имал такъв проблем да помогне благодаря 2.2-140 2006 Редактирано 22 Април, 2022 от Vankata Akord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #85 Отговорено 23 Април, 2022 @Vankata Akord Off Topic Колега, не е добре да ползваш чужда тема за проблеми със скоростна кутия за да зададеш въпрос за климатика. Редно е да създадеш нова такава след, като си прочел вече споделената информация. Иначе погледни в двигателния отсек реле номер 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #86 Отговорено 23 Април, 2022 Относно тракането на кутията, как са ти тампоните? Щом на D и R не се чува, се чудя дали не може да е свързано с тръгнали тампони. Иначе за кутия втора ръка надали ще дадеш 1000лв. Един приятел беше продал няколко такива на цена под половината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Галин Абушев 25 #87 Отговорено 23 Април, 2022 Преди 4 часа, Pavel_Pavlov написа: Относно тракането на кутията, как са ти тампоните? Щом на D и R не се чува, се чудя дали не може да е свързано с тръгнали тампони. Иначе за кутия втора ръка надали ще дадеш 1000лв. Един приятел беше продал няколко такива на цена под половината. Благодарение на @Ivan_Ch@ivan_ch откачихме пистовия ремък и тествахме, оказа се, че шума пак си го има. "Прислушахме " кутията с дълъг метален прът и се установи, че се чува отчетливо притракване в кутията. Сам мога ли да проверя дали тампоните са тръгнали или трябва майстор да я види? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #88 Отговорено 23 Април, 2022 (Редактирано) Не мога да ти кажа. Аз просто разсъждавах за тампоните, но като се замислям, е малко вероятно да са причината за периодично почукване на свободна. Може би ще да е нещо в кутията. Но както казах, не са чак толкова скъпи, а и не дефектират често, така че в краен случай смяна с друга втора ръка е ок вариант. Редактирано 23 Април, 2022 от Pavel_Pavlov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 287 #89 Отговорено 24 Април, 2022 Някой имал ли е проблем със нервно превключване от първа към втора? Понякога с газ до 3000оборота се зачудва кога да превключи и като смени скорост превъртат гумите чак все едно влиза във спортен режим. Понякога само го прави не е постоянно. Ако някой знае адекватни майстори на ск.кутии може да сподели, тия майстори .... здрава кола им караш счупена ти я връщат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashua 116 #90 Отговорено 25 Април, 2022 (Редактирано) Като и давам много газ на моята направо си остава на обороти и в действителност не сменя предавки само и само да запази мощността, дори след отпускане на педала, кутията се води адаптивна, и най вероятно няма нищо нередно с нея, може би максимум да направиш една смяна на 3 литра масло, аз наскоро сменях лагера на капака, отваряйки кутията отстрани просто всичко изглеждаше безупречно, направих си труда да измеря и износването на паркинг чопа- абсолютно минимално говорим до стотни… та за лагера - старият е ntn с размери 32х55х18.5, сложих такъв на ina с размери 32х55х18 - има как да се направи вечно без да превърти отново, това към колебащите се дали си заслужава - определено, доста по тиха е във всякакви режими. Редактирано 25 Април, 2022 от sashua Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #91 Отговорено 25 Април, 2022 (Редактирано) @jimi , какво означава "нервно превключване? Високите обороти? Има ли удар в момента на превключване? Колата ускорява ли, или само се форсира - нещо като боксуващ съединител на ръчна кутия? Се си мисля, че колкото и газ да се дава, 3000 об са твърде много за превключване от 1-ва на 2-ра. Дори да ги достигне, превключването трябва да е плавно, без удар, или превъртане на гуми. п.п. На първото си CR-V имах проблем при сваляне на предавки, когато смачкам газта. Кикдауна не сработваше. Двигателя се форсира все едно боксува съединител и в един момент кутията сваля предавка с ясно осезаем удар. След смяна на цялото масло (4 пъти по 3л.) нещата се подобриха значително, т.е. започна да го прави изключително рядко. Редактирано 25 Април, 2022 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 287 #92 Отговорено 25 Април, 2022 Преди 1 час, Krasi-mir написа: @jimi , какво означава "нервно превключване? Високите обороти? Има ли удар в момента на превключване? Колата ускорява ли, или само се форсира - нещо като боксуващ съединител на ръчна кутия? Се си мисля, че колкото и газ да се дава, 3000 об са твърде много за превключване от 1-ва на 2-ра. Дори да ги достигне, превключването трябва да е плавно, без удар, или превъртане на гуми. п.п. На първото си CR-V имах проблем при сваляне на предавки, когато смачкам газта. Кикдауна не сработваше. Двигателя се форсира все едно боксува съединител и в един момент кутията сваля предавка с ясно осезаем удар. След смяна на цялото масло (4 пъти по 3л.) нещата се подобриха значително, т.е. започна да го прави изключително рядко. Има удар да, много рязко превключване прави. Задържам газта на 3000оборота и усещам, че закъснява със смяната на скорост и като превключи прави удар и превъртат гумите, не го прави много често но го прави. От 2-3 месеца я имам и предния собственик ми каза, че скоро е сменяно маслото и наистина маслото си е ново поне на око . Аз мисля да направя смяна без значение кой кво ми е казал но търся сериозни майстори които разбират защото може да се наложи да се почистват някакви клапани гледах из клипове, че се отварят и се почистват. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #93 Отговорено 26 Април, 2022 (Редактирано) On 4/25/2022 at 12:20 AM, jimi said: Някой имал ли е проблем със нервно превключване от първа към втора? Понякога с газ до 3000оборота се зачудва кога да превключи и като смени скорост превъртат гумите чак все едно влиза във спортен режим. Понякога само го прави не е постоянно. Ако някой знае адекватни майстори на ск.кутии може да сподели, тия майстори .... здрава кола им караш счупена ти я връщат. Доста случаи има като твоя ,предния сабственик сменил уж маслото ,а дефакто нищо не направил, Или не е налял точното масло Honda ATF,или не е наляла точното количество. Направи ти опресняване на маслото с оригинално Honda ATF. Да кажат колегите с Акорд автомат но ти мисля че имаш и външен филтър на АСК при бензиновия мотор ,не си казал ти бензин или дизел караш,и той е важно да е сменен с оригинален. Сманата на скорости с задържане и после удар никак не е добре,ако не се оправи след като направиш това което казах,отиваш на ремонт на AСК. Редактирано 26 Април, 2022 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 287 #94 Отговорено 28 Април, 2022 Бензин 2.4 2004г Искам не искам ще си я правя, проблема е, че не знам адекватни майстори за тези неща а тия от Хонда не ми се струват много надеждни на база на мненията и опита на други колеги. Но и до някъде разбираемо е да прави проблеми все пак е на 220000км най вероятно нищо не е ремонтирано по ск.кутия все още. Мисля и веригата също да сменя голям ремонт ще е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #95 Отговорено 28 Април, 2022 Сменяш цялата кутия с такава втора хубост. Не са толкова скъпи, пък и е работа за 1 ден. Търсиш си от 2.4 кутия, защото макар като корпус и карантии да са еднакви, имат разлика с тази от 2.0. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #96 Отговорено 28 Април, 2022 (Редактирано) 7 hours ago, jimi said: Бензин 2.4 2004г Искам не искам ще си я правя, проблема е, че не знам адекватни майстори за тези неща а тия от Хонда не ми се струват много надеждни на база на мненията и опита на други колеги. Но и до някъде разбираемо е да прави проблеми все пак е на 220000км най вероятно нищо не е ремонтирано по ск.кутия все още. Мисля и веригата също да сменя голям ремонт ще е. АСК на Хонда издържят без ремонт много над 220 хил км,ако е сменяно маслото навреме. Направи опреснявавето на автомата и смени филтъра и на двете места оригинлни консумативи сложи. От общите поръчки тук в форума може да вземеш маслата на добра цена. Тогава мисли за верига ,ако има симптоми на разтегната тогава сменяш.. Веригата при майстор които знае какво да гледа може да ти каже дали е за смяна,при разтегната такава колата в V-itec режим е осезаемо мудна. Снимай няколко капки от маслото на автомата върху бала салфетка да го видим. Редактирано 28 Април, 2022 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blagoev.1990@abv.bg 30 #97 Отговорено 1 Май, 2022 Може да е проблем в някой от соленоидите или сламките с мрежа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 287 #98 Отговорено 3 Май, 2022 (Редактирано) не бях карал колата 1 седмица покарах я 30-40 км всичко нормално и пак влезна в някъв спортен режим все едно ... на драг ще караш. Трябва някой сериозен майстор да види частите които трябва външно смяна на масло и филтър ако има. Редактирано 3 Май, 2022 от jimi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 287 #99 Отговорено 17 Юни, 2022 Така да споделя кво се случи след, като ходих при някъв майстор и ми обяви 3-4 000 лв за ремонт на ск.кутия , реших, че каквото и да барна и да счупя няма да стигне тия цифри😀 След като разгледах видеота из Ютуб, защо се получава това тряскане от 1ва към 2ра реших да разглобя тези клапани от снимката, да ги накисна със вд40 след това да ги изплакна със спрей обезмаслител за спирачки. На кутията има 2 клапана в едно тяло, които единия отговаря за 1ва и 2ра а другия за другите предавки. А другия клапан не разбрах за кво е но понеже гарнитурата беше скъсана на тоя, който разглобих я нямам налична реших да не барам нищо друго докато не дойдат гарнитурите. Това, което пропуснах но ще направя другия път при свалянето е да подам 12в ток на клапана докато е свален да видя дали движи. Това е обикновен електромагнитен клапан, нищо кой знае кво. След като го сложих пуснах маслото около 3 л налях новото и колата се оправи. Информацията, която не открих е на колко NM се стягат болтовете към ск.кутия. След, като дойдат гарнитурите ще разглобя и двата клапана , ще ги измия на ново и ще сменя пак 3л понеже тва "опресняване" явно се прави 2-3 пъти през 500км пробег понеже кутията събира около 7л а ние сменяме 3л. Смених и филтъра. Извода ми е, че масово майсторите са неадекватни и гледат на тебе не като на клиент , а като на касичка която да ограбят. Много са малко истинските. И случайно ако ги намерите платете им дори повече от колкото искат за да са всички доволни! 2 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #100 Отговорено 17 Юни, 2022 (Редактирано) Да хубаво е да се изчистят соленоидите. Направи опресняването на пробег от 1000км второто ако има трето след 2000,целта е да изкараш повече старо масло. Надявам се използваш оригинално масло. Редактирано 17 Юни, 2022 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 287 #101 Отговорено 17 Юни, 2022 Да от Хонда вземам. Благодаря за съвета , може и от маслото да се е оправила може и от клапаните не знам точно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #102 Отговорено 17 Юни, 2022 (Редактирано) От общите поръчки тук в форума от ато24 има много по-добре цени за Honda ATF https://www.ato24.de/en/car/atf/honda.html При всички положения и двете процедури са повлияли за това. За да смениш всичкото масло се прави с машина. Редактирано 17 Юни, 2022 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #103 Отговорено 17 Юни, 2022 Дано това да е от полза. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blagoev.1990@abv.bg 30 #104 Отговорено 19 Юни, 2022 На 25.04.2022 г. at 10:58, sashua написа: Като и давам много газ на моята направо си остава на обороти и в действителност не сменя предавки само и само да запази мощността, дори след отпускане на педала, кутията се води адаптивна, и най вероятно няма нищо нередно с нея, може би максимум да направиш една смяна на 3 литра масло, аз наскоро сменях лагера на капака, отваряйки кутията отстрани просто всичко изглеждаше безупречно, направих си труда да измеря и износването на паркинг чопа- абсолютно минимално говорим до стотни… та за лагера - старият е ntn с размери 32х55х18.5, сложих такъв на ina с размери 32х55х18 - има как да се направи вечно без да превърти отново, това към колебащите се дали си заслужава - определено, доста по тиха е във всякакви режими. Здравей колега може ли на лично малко повече подробности за подмяната на лагера, ти подмени само лагера ли има целият капак в комплект с лагера ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blagoev.1990@abv.bg 30 #105 Отговорено 19 Юни, 2022 (Редактирано) Колеги лично аз съм си мислел за подмяната на цялото масло по следния начин, взимам 8 литра откачам външния филтър, единия марчук за изходящото масло се пъха в 10 литра празно шише, другия маркуч се закача за една покачваше помпича която седи в шишето с ново масло, примерно имам една лектрическа помпичка за антифриз на 12 волта от БМВ, не съм мерил колко е дебита, но на око не е малко ( пробвах я с вода). Може да се пробва една туба от 10 литра с минерална вода за колко време я изпразни Редактирано 19 Юни, 2022 от blagoev.1990@abv.bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CCord 235 #106 Отговорено 19 Юни, 2022 (Редактирано) Ако го направиш точно така ще съсипеш кутията!!! Във външния филтър маслото идва от охладителя под налягане, но след филтъра отива в картера на кутията а не в помпата, т.е. дебита на постъпващото масло трябва да е поне равен, че и по-голям от дебита на засмукването, а дебита на твоята помпа със сигурност е в пъти по-малък от този с който помпата на кутията засмуква от картера, значи в един момент картера ще се изпразни и нататък няма нужда от приказки. Варианта е в този маркуч да се вкара новото масло под налягане (така става когато се прави смяната с машина). Според мен направи си го класически с опресняване колкото поеме там 2,8 - 2,9 литра, при източването огледай внимателно пробката и старото масло за гнусотии и гадни несвойствени утайки и пълнежи. ако забележиш такива направи още едно опресняване след 500 - 1000 км и пак оглед на старото масло и те така! Успех! Редактирано 19 Юни, 2022 от CCord 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blagoev.1990@abv.bg 30 #107 Отговорено 19 Юни, 2022 Ccord няколко пъти съм правил стандартната процедура ест, но може да опитам и описаното от мен ест за моя сметка де, все пак за повечето неща се иска доза познания и доза проба-грешка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 287 #108 Отговорено 20 Юни, 2022 Кутията след 2-3 дни каране пак е със същия проблем от 1ва на 2ра и от 3та на втора, закъснява с предавките и трябва да пусна газта за да не изрита точно преди смяна вече се нагаждам по нея. Тя заводски здрава си е дърво, с проблем е направо голямо дърво 😀 Мисля да сменя тези електромагнитни клапани на снимката Доста рових за тия клапани и има няква логика бубините им да са свършили след 20г работа и просто ще ги сменя на проба грешка принцип. Дано по скоро почнат да монтират от модерните ск.кутии на хонда, като DSG и ZF ск.кутия. има някакви единични случаи но още е мътна вода, аз лично с кеф бих си сложил такава , тя ще се избие само от към разход според мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #109 Отговорено 21 Юни, 2022 Сменяй кутията, както написах по-рано. Може да се върнеш и на предната страница, за да прочетеш аджеба за какво са тия клапани. Като им видиш цената ще си смениш кутията. А да и да ти кажа - не е от тия клапани проблема, да не си блъскаш главата излишно и да наливаш повече пари в тая и без това умрела кутия. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VassAirmenkoff 0 #110 Отговорено 4 Октомври, 2022 Здравейте! От година съм собственик на хонда акорд 7 генереция с автоматична скоростна кутия. Имам проблем със автоматика от близо месец ми свети чека и на диагностика ми показва Shift solenoid E high input със годова грешка Р0962 Проверено с две диагностики. Колата си вървеше добре о сгрешките но все пак я закарах в сервиз Джемини 4 в софия и там казаха,че нямам проблем с кутията и най вероятно е ел инсталация или соленойда. След тестове две седмици покъсно казаха,че имам проблем с компютъра като колата вече сменя предавките трудно,преритва и задната не включва соста често. От време на време се оправя и после пак същия филм. Отидох на компютърджия и рестартира компютъра и каза да карам ако стане пак така ще правим ремонт на компютър. Шофирайки до вкъщи нямаше проблем,но на следващия ден със запалване то същия проблем. Сега компютърджията смята,че проблема май не е в компютъра а клапани на соленойда и трябва да търся решение....Моля за помощ,ако някой има идея какво ще да е и къде да ида за регион софия? Хиляди благодармости! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #111 Отговорено 6 Октомври, 2022 (Редактирано) Здравей колега. Моля, за удобството на всички, прочитай написаното преди публикуване. Относно проблема ти, ето алгоритъм за тестване на цитирания код грешка, но той е за соленоид А. Дано ти сърши работа. https://omanual.ru/Honda/Accord/7/R00/HTML/02/SEA3E02K77100090962FART00.HTML Редактирано 6 Октомври, 2022 от Ivan_Ch 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shishko 0 #112 Отговорено 20 Януари, 2023 (Редактирано) Ако може да събудя малко темата ? Най-вероятно хидрото на автомата ми е тръгнало. При каране дълго време с тръгнало хидро възможно ли е вътре в кутията да се получи проблем или да си сменя хидрото и да си карам ? Колата е акорд 2.4, преди фейса. Редактирано 20 Януари, 2023 от shishko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #113 Отговорено 21 Януари, 2023 Какви са симптомите, по които диагностицирахте тръгнало хидро? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shishko 0 #114 Отговорено 22 Януари, 2023 (Редактирано) Предърпване и увличане , все едно е свършил съединител, напред-назад, което съвпада с играене на оборотите 100-200 оборота нагоре-надолу. Редактирано 22 Януари, 2023 от shishko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #115 Отговорено 24 Януари, 2023 Възможно е. Боклуците от хидрото отиват в кутията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 140 #116 Отговорено 24 Януари, 2023 (Редактирано) On 11/27/2019 at 11:09 AM, ceco_accord said: автомата бе ремонтиран при Любо от Мартен (селце до Русе) Може ли малко по - подробни координати? Моята леко "придърпва" от 1ва на 2ра, а ако я огранича директно на 2ра от лоста с натисната спирачка, на място, мисли половин секунда и после - Бам!, удря (Това между другото се случи след затъване в дълбок сняг и измъкване с буксуване) Редактирано 24 Януари, 2023 от Legend91 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #117 Отговорено 25 Януари, 2023 https://www.google.com/maps/place/ЛИВ+ООД/@43.9094405,26.0748579,149m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x40ae42b387aaaaab:0xed254c314f854d06!8m2!3d43.9096263!4d26.074941 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 140 #118 Отговорено 25 Януари, 2023 On 6/17/2022 at 3:52 PM, jimi said: След като го сложих пуснах маслото около 3 л налях новото и колата се оправи. Това почистване на клапаните оправи ли проблема на 100%? Да не рита, ама грам, както е на другите предавки - да не се усеща кога сменя освен ако не погледнеш оборотометъра? То ясно че изтрития материал по фрикционите няма да ми го върне, но поне да не ми напомня.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 287 #119 Отговорено 25 Януари, 2023 Преди 1 час, Legend91 написа: Това почистване на клапаните оправи ли проблема на 100%? Да не рита, ама грам, както е на другите предавки - да не се усеща кога сменя освен ако не погледнеш оборотометъра? То ясно че изтрития материал по фрикционите няма да ми го върне, но поне да не ми напомня.... За момент се оправи но може да не се дължи на това не знам и аз. Отвори компютъра ЕКУ на колата и виж има ли корозия и ръжда по платката , това също може да е причина да рита и да не включва когато трябва. Аз лично смених кутията с втора ръка понеже не открих майстор с опит, който ги е правил точно тия. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 140 #120 Отговорено 26 Януари, 2023 @jimi При моята е от буксуване в дълбок сняг, тогава се появи. После на светофара дига обороти, но не ускорява адекватно, след половин час това се оправи, но оттогава остана преритването от 1ва на 2ра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове