jijane 442 #521 Отговорено 18 Декември, 2017 Не е точно така с горивата за USA. Просто там са по друга система и тяхното 91 отговаря на нашето 95, пък 92 се равнява на 98 уж. Ние нали сме по RON пък те са по PON и средните стойности са горните дето съм ги написал 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #522 Отговорено 18 Декември, 2017 И това е възможно но определено нашите не отговарят на това дето е написано. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #523 Отговорено 19 Декември, 2017 На 11.12.2017 г. at 14:23, BuRn1nG написа: Да кача и аз графика , червеното е на газ , ама не смогва изsпарителя във vtec. Модове: Генерация от Драго пълна,панелен K&N и лек маховик имат значение тук. Никакъв рефлаш. Пуснете довпръскване на бензин от 5500 +12,5%-17% и ще се компесира малкия редуктор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BuRn1nG 9 #524 Отговорено 19 Декември, 2017 Преди 2 часа, Markony написа: Пуснете довпръскване на бензин от 5500 +12,5%-17% и ще се компесира малкия редуктор. И това ми мина през главата , но така и така съм взел по-добър изпарител и рейка с по-големи инжектори , уж трябва да свършат работа , ако не бензина е решението. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #525 Отговорено 19 Декември, 2017 Разпръсквачите имаш предвид,инжекторите могат спокойно да работят на големи времена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BuRn1nG 9 #526 Отговорено 19 Декември, 2017 Преди 2 часа, Markony написа: Разпръсквачите имаш предвид,инжекторите могат спокойно да работят на големи времена. Да. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mladen.Mladenov 26 #527 Отговорено 20 Декември, 2017 (Редактирано) Ще добавя един коментар тук, касаещ новият ми спортен съединител. АКо модераторите преценят да се премести в отделна тема - след подмяната на съединителя ми (припомням, че сложих Exedy Stage 1 + лек маховик Exedy) имам леко приплъзване при по големи натоварвания. Пояснявам - ако съм под наклон и дам повече газ за да потегля или маневрирам на неравности, където се изисква с повече газ и малко съединител да се мести леко купето се усеща приплъзване на съединителя. Респективно аз връщам педала на съединителя за да не го прецакам. С Markony установихме, че проблема се наблюдава и при каране на лимита и смяна в червения сектор когато колата си разгърне потенциала. Клапанчето за налягането на системата на съединителя го развивахме с идеята да не е останало някакво - не трябвало да има никакво налягане. Сменях принципно и спирачната течност, незнам дали има нещо общо като цяло, но го споменавам. Преди да сложа този съединител не съм имал проблеми със стоковия макар и на 80% износен. За качеството на този който купих ме съмнява да е менте - поръчах го от Англия от вносител на Exedy - TEGIWA (мисля, че така се пише). Всичко в комплекта беше със щампи и изглеждаше истински - цената около 600 паунда някъде. Дайте някакви идеи от какво може да това приплъзване. В нормални условия нямам никакви приблеми с него, но при желание да го ползвам по горе цитираните начини трябва все да го пазя, което не беше моята идея за по добър съединител . Редактирано 20 Декември, 2017 от Mladen.Mladenov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BuRn1nG 9 #528 Отговорено 21 Декември, 2017 Преди 20 часа, Mladen.Mladenov написа: Ще добавя един коментар тук, касаещ новият ми спортен съединител. АКо модераторите преценят да се премести в отделна тема - след подмяната на съединителя ми (припомням, че сложих Exedy Stage 1 + лек маховик Exedy) имам леко приплъзване при по големи натоварвания. Пояснявам - ако съм под наклон и дам повече газ за да потегля или маневрирам на неравности, където се изисква с повече газ и малко съединител да се мести леко купето се усеща приплъзване на съединителя. Респективно аз връщам педала на съединителя за да не го прецакам. С Markony установихме, че проблема се наблюдава и при каране на лимита и смяна в червения сектор когато колата си разгърне потенциала. Клапанчето за налягането на системата на съединителя го развивахме с идеята да не е останало някакво - не трябвало да има никакво налягане. Сменях принципно и спирачната течност, незнам дали има нещо общо като цяло, но го споменавам. Преди да сложа този съединител не съм имал проблеми със стоковия макар и на 80% износен. За качеството на този който купих ме съмнява да е менте - поръчах го от Англия от вносител на Exedy - TEGIWA (мисля, че така се пише). Всичко в комплекта беше със щампи и изглеждаше истински - цената около 600 паунда някъде. Дайте някакви идеи от какво може да това приплъзване. В нормални условия нямам никакви приблеми с него, но при желание да го ползвам по горе цитираните начини трябва все да го пазя, което не беше моята идея за по добър съединител . Пилни му горният слой за секунда две , при органичните се образува като филм някой път. Порбвай след това пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mladen.Mladenov 26 #529 Отговорено 21 Декември, 2017 Искаш да кажеш да свалям съединителя за да отнема малко от феродото? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BuRn1nG 9 #530 Отговорено 21 Декември, 2017 Преди 3 часа, Mladen.Mladenov написа: Искаш да кажеш да свалям съединителя за да отнема малко от феродото? Не , полусъединител първа и спирачка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mladen.Mladenov 26 #531 Отговорено 22 Декември, 2017 Няма промяна - при по голяма натоварване го чувам как започва да превърта. Това с времето ако е направен филм върху диска няма ли да се изтрие? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BuRn1nG 9 #532 Отговорено 22 Декември, 2017 преди 7 минути, Mladen.Mladenov написа: Няма промяна - при по голяма натоварване го чувам как започва да превърта. Това с времето ако е направен филм върху диска няма ли да се изтрие? Попаднал си на менте значи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #533 Отговорено 22 Декември, 2017 Скоро ще го видим..къв е тоя стейдж... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mladen.Mladenov 26 #534 Отговорено 24 Декември, 2017 Нещо друго става тука... ментето си личи. Или съм уцелил най истинското менте. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #535 Отговорено 25 Декември, 2017 Абе аз карам с Ексиди от Ибей за 220$ - това е цена с маховикаhttps://www.ebay.com/itm/EXEDY-CLUTCH-PRO-KIT-RACING-CHROMOLY-FLYWHEEL-ACURA-RSX-TYPE-S-CIVIC-SI-K20/151097318841?fits=Model%3ARSX&hash=item232e1a1db9:g:f8gAAOSwDlBTwIZx&vxp=mtr Нямам никакви проблеми. Или има грешка при монтажа или някоя помпа се ебава ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #536 Отговорено 25 Декември, 2017 На 12/22/2017 at 15:13, Mladen.Mladenov написа: Няма промяна - при по голяма натоварване го чувам как започва да превърта. Това с времето ако е направен филм върху диска няма ли да се изтрие? Ремапната ли ти е колата или не? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #537 Отговорено 25 Декември, 2017 Все тая, това не е дизел дето да вдигне 100 нютона след ремап, а бензинова която я вдига 20 нютона я не... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mladen.Mladenov 26 #538 Отговорено 28 Декември, 2017 Ремапната е. Ама със стария съединител след ремапа нямах проблем. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mladen.Mladenov 26 #539 Отговорено 13 Януари, 2018 Ъпдейт на моя проблем със съединителя. Майстора пипа помпите на съединителя и има значително подобрение, вече като я тествам “както трябва” ще разбера дали всичко е ОК. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
isullivan 166 #540 Отговорено 5 Февруари, 2018 ECU от TSX болт-он ли е на Акорд евро ? Ако се сложи това ECU и скорости 1,2,3,4,5 + FD 4.764 от ep3 показателите на скоростомера би трябвало да са реалните нали ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #541 Отговорено 5 Февруари, 2018 (Редактирано) Преди 3 часа, isullivan написа: ECU от TSX болт-он ли е на Акорд евро ? Ако се сложи това ECU и скорости 1,2,3,4,5 + FD 4.764 от ep3 показателите на скоростомера би трябвало да са реалните нали ? Жълтата каска не може да бъде сбъркана, нито МкЛарън Хонда-та .. ЕКУ-то е болт-он, но трябва да се обучи имобилайзера с новото ЕКУ. Със сигурност има разлика, обаче, в картите на ТСХ-а и Акорд-а. За другото не мога да ти помогна. Редактирано 5 Февруари, 2018 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DYNACORD 23 #542 Отговорено 5 Февруари, 2018 Няма да са реалните. Датчикът чете от 3-та скорост и ти трябва допълнително устройство, което се връзва към ecu-то. Разликата на 80км/ч е ~10км, над 130 вече е голяма ~30-35км. Вече съм го правил това упражнение и работи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BuRn1nG 9 #543 Отговорено 6 Февруари, 2018 Преди 7 часа, DYNACORD написа: Няма да са реалните. Датчикът чете от 3-та скорост и ти трябва допълнително устройство, което се връзва към ecu-то. Разликата на 80км/ч е ~10км, над 130 вече е голяма ~30-35км. Вече съм го правил това упражнение и работи. Дай малко инфо за това устройство , че аз имам 20% разлика в момента заради 5.1 финалното и различни предавателни числа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cap_Slow 175 #544 Отговорено 2 Май, 2018 Колеги, тъй като ми е влезнала една муха в главата, да попитам нещо - в тази тема има хора, които от близо 3 години са с изпускатели и/или генерация от extreme tuning. Може ли да споделите някакви отзиви, как е положението към момента, изработката качествена ли е? Защото като гледам цената на колекторите идва горе долу като на някои утвърдени имена на пазара, а тези са си "custom made" и реално няма нито един отзив за тях в нашия форум, освен първоначалните впечатления, че колата се отпушва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goodybg 40 #545 Отговорено 2 Май, 2018 И аз ще съм благодарен за малко информация, че скоро ще ходя да ми маха катализатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #546 Отговорено 2 Май, 2018 Има доста информация, просто не търсите. По принцип ако е имало проблем да са се обадили хората . Директния контакт с човека ще ви даде всички отговори които търсите. Всяка поръчка е иднивидуална, според изискванията на клиента, това определя цената и крайния резултат. Само ви казвам, че човека не работи с боклучив материал, не работи с материали на клиента, ако се опиташ да се пазариш за нещо което не подлежи на пазарлък, разговора приключва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goodybg 40 #547 Отговорено 2 Май, 2018 Ами аз изчетох всичко и за това от Пловдив ще се емна и ще ида при него да ми го сменя. Когато говорих с него изобщо не се пазарих и не исках компромис с качеството. Затова и цената не е като на гаражните майстори. Но все пак допълнителна информация никога не е излишна.Като направя модификацията ще се похваля. Лек ден на всички Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #548 Отговорено 2 Май, 2018 Няма да съжаляваш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goodybg 40 #549 Отговорено 11 Май, 2018 Вече да се похваля. Днес бях при Драго, махнахме катализатора и сложихме резонатор, мога да кажа, че съм много доволен от качеството на гърнето както и от майсторлъка на Драго. Драго е голям пичага, поговорихме си няколко часа и ми отговаряше на всякакви въпроси не спестява нищо. С две думи препоръчвам го.Следваща стъпка при Боби , но ще е по нататъка, че сега няма финанси. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #550 Отговорено 9 Юни, 2018 Здравейте! Някой скоро да е ходил при Боби за ремап? Може ли да дадете някакви координати на този човек? Телефон,интернет сайт,адрес? Ще имам скоро акорд 8 2.4,който искам почти веднага след закупуването да ъпгрейдна. Някакви идеи от къде мога да закупя брони и прагове от акорд 8 type S? Мисля да взема executive,че е тъпкан в екстри,ама от вън е скучно-отекчително фабричен и ако взема executive на 100% ще го разкрасявам или с брони или с добавки за брони. Мерси! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
isullivan 166 #551 Отговорено 9 Август, 2018 Колегите с генерации на Драго, може ли да пуснете по едно клипче със звука на колата ? Гледах назад по страниците но линковете не работят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #552 Отговорено 11 Август, 2018 Много е индивидуално какво искаш да ти направи, нали се сещаш че може да е от много шумна до тиха като стоковата, всичко е по избор на клиента. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #553 Отговорено 11 Август, 2018 На 9.08.2018 г. at 9:58, isullivan написа: Колегите с генерации на Драго, може ли да пуснете по едно клипче със звука на колата ? Гледах назад по страниците но линковете не работят. Клипчето няма нищо общо с реалността. Нищо няма да разбереш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #554 Отговорено 10 Септември, 2018 (Редактирано) Първата стъпка в тунинга на К24 е да му бoднеш глава от К20А2, К20Z3 или K20Z4 и/или да си вземеш Hondata. Редактирано 10 Септември, 2018 от Japanese fever Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
isullivan 166 #555 Отговорено 10 Септември, 2018 За к24а3 каквито са нашите трябва и компютър от тсх фейслифт за да тръгне хондатата и става доста дебело. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #556 Отговорено 10 Септември, 2018 (Редактирано) Само компа и лиценза за флашпро са ти ~1600лв. без транспорт и мито. Флашпро от САЩ можеш да купиш само ако си в САЩ, ако си на друго място трябва от съответния дилър на близка до теб държава (политика на флашпро и САЩ), която за Европа познайте коя е, Англия, а там цената е в паундове. Варианта е някой познат, който пътува да ти донесе стока за около 1000$, някой на който имаш доверие. Сумата около 1600лв. е с най-евтината цена за такъв комп от АТ е около 200$, а те са кът, за ръчка и дума не става, да намериш комп за ръчни е като да чакаш да спечелиш от лотарията. За да намериш от ръчка, трябва да ангажираш някой на място да търси... Нов комп ще има нужда от обучаване на имобилайзера за да работи с новия комп, пак пари, малко но допълнителен разход и услуги от Бултрако. Това е само софтуерната част, до тук. Хардуерната е в зависимост от това до къде искаш да стигнеш с тунинга, може да удариш и 5 цифрена сума, особено ако сложиш суперчарджър. И все пак, ако ще се взима флашпро, се предполага че ще се прави силов тунинг на високо ниво, кой си взима флашпро за да сложи SRI или CAI... В крайна сметка, това се оказва едно скъпо хоби. Най-достъпният "тунинг", с който може да усетиш разлика в поведението на този модел Акорд с този ДВГ, си остава рефлаша на украинеца. Неговия метод е най-кадърния за тези пари. Редактирано 10 Септември, 2018 от crown_bg 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #557 Отговорено 10 Септември, 2018 (Редактирано) KTuner Revision 1 / 04-06 Acura TSX ECU Package Аз купих такава електроника и болт-он пасна без никакво преправяне. Далеч по евтина от Хондата , но на съхщото ниво ! Има и само електрониката която можете да си добавите на вашето ECU за още по малко париhttps://www.hamotorsports.com/ktuner-user-board.html Редактирано 10 Септември, 2018 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #558 Отговорено 11 Септември, 2018 Тук, в нашия щат за около $8000 може да имаш К24А2 + 5 степенна от БМВ и да си ги боднеш в Мазда МХ5 - К Миата (МХ5): https://kmiata.com/products/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOKLUK_CHOVEK 114 #559 Отговорено 13 Септември, 2018 Някой има ли представа дали задната броня от акорд type S (модела с отвора от долу между светоотразителите) ще пасне на акор8 executive? Не съм виждал двата модела коли една до друга. От снимки из нета ми се струва ,че калниците (над гумите) са различни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #560 Отговорено 13 Септември, 2018 Тук е раздела за 7-ма ген, питай в раздела за 8-ма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове