Jump to content
Petyo Tsanov

С какъв акумулатор сте и доволни ли сте от него?

Recommended Posts

Моят вече почва да издава багажа и се чудя какъв да взем, че тия нашите са малко по особенни и ми е интересно с какви карате доволни ли сте? Информация относно цени и от къде сте ги закупили също ще са ми полезни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без монбат всичко останало, ако е марково още по добре.Ексаид, варта, ац-делко, фиам но не фаам, берга, делфи,локса, весна, може и бош но по добре не :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...защо по добре да не е Бош?Аз съм с такъв Бош Силвър вече 7 години и още работи без проблем.Мой приятел също е с Силвър но по нова серия  вече 3-та година и още няма проблеми...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...защо по добре да не е Бош?Аз съм с такъв Бош Силвър вече 7 години и още работи без проблем.Мой приятел също е с Силвър но по нова серия  вече 3-та година и още няма проблеми...

Щото не се знае къв бош и от къде ще вземе, има много ментаци, хубаво е да си е от вносителя там с оная гаранциона карта дето е като книжка, а не хвърчащ лист :) Твоя е хубав понеже е правен преди 7-8 г, но нека видим на твоя приятел дали ще издържи още 1 година. Иначе нямам против боша тои реално е Варта, но да не се купува от къде да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...да моя е с книжка за на приятеля обаче незнам дали е с такава ще видим след година :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

къде дават най-добри цени?

http://www.alibaba.com/countrysearch/CN/car-battery.html - За количества имат забележителни  цени ...

А за София - обикновенно при дистрибутор на избраната марка .Ако е без гаранцията от 2 или 3 години  - поне 10% отстъпка .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги разгледах ръководството на crv gen 2 и там пише следното Battery 12 V - 36 AH/5 HR, 12 V - 45 AH/20 HR.36-45Аh ми се виждат доста малко, само че размера на сегашния ми е 190Д/110Ш/220В и в кутията по голям не може да влезе :) Някой намирал ли е акумулатор с такъв размер, но с по-голям ампераж? Или варианта ми е да разкарам кутията в която седи стария?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Япончетата са преценили, че 36-45Ah са ОК за твоя стартер с редуктор.

Моят стартер също е с редуктор (1-ва генерация), и колата я купих с 36Ah, но беше вече на годинки и сдал багажа.

Започвам 4-та година с 45Ah-ов Exide Excell, нямам никакви ядове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С Banner 45Ah съм 6-та година,като с него си дойде колата от Италия и не знам,кога е бил слаган.

От време на време правя нещо за някои "майстори" леко налудничево: разхлабвам леко клемите и ги развъртам на място няколко оборота след,което отново ги стягам....един вид полево зачистване,но без да има нужда после да настройвам наново радиото...... :dj:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз май ще заложа на 45-ца, а да ви попитам колко време ви държи на фарове без да е запалена? При мен така пада за норматив, но иначе тези дни в студовете 3-4 дни не я бяй палил и нямаше проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде пише ли на самия акумулатор година на пройзводство, щото на моя пише хонда...така я взех преди 2 години и още държи „е, съмнява ме да е оригиналния“

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що ли се хваля? Днес ходихме до Кауфланд с жената и докато я чаках около час си слушах силно музика в колата. После тръгвам да паля и всичко умря. Взех ток от един човек на паркинга та се прибрахме. От известно време забелязвам, че като паля, радиото ми се ресетва, което говори, че стартера дърпа всичкия ток...който явно не е вече много. Въпросът ми е , от къде да купувам нов?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дължина, мм: 238 

ширина, мм: 129

височина, мм: 227

Ако някой знае конкретна марка/модел предлагащи по-мощен от 45Ач с тези размери  да пише :)

 

120лв от канекс за Варта ми изглежда добра цена http://kanex.bg/shop/avtochasti/p/akumulator-spored-modela-avtomobil/HONDA/CR-V/CR-V+II+%28RD_%29+%5B03.2002+-+09.2006%5D/2.0+%28150hp+%40+110kW%29/%F1%F2%E0%F0%F2%EE%E2+%E0%EA%F3%EC%F3%EB%E0%F2%EE%F0

Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

YUASA  си вземи един колега си взе варта миналата година и сега го зарежда нон стоп

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Bosch и Varta не симпатизирам, не намерих Exide и Banner, ACDelco пък ми даваха гаранция само от 62Ah нагоре, защото според техния каталог колата ми била стара и не можело да няма утечки, та от немай къде, взех някакво скапано Delphi, което обаче се оказа не чак толкова лош избор. И така, вече почти 8 (осем) години, но не мисля отново да изнасилвам късмета при покупка на следващия, когато и да се наложи от тук нататък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз залагам на българското, понеже само на него ми дават гаранция, че акумулаторът не е лежал по складове години наред и съм доволен вече почти 6г. с Монбат Ф1, като съм го препарирал няколко пъти, но още държи кучето. За съжаление японският стандарт е доста скъп. При мен няма значение, защото си преместих акумулаторът в багажника да си отворя място за интейк и да спестя около 300лв от акумулатор при всяка смяна. Цената беше 147лв. + около 70лв за релокация в багажника./тея кабеля мноу скъпи бря/. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E какъв е тоя акумулатор дето струва 300лв ???

В момента метър хубав кабел за акумулатор е към 50лв, значи релокацията би струвала над 100лв, отделно че при ЦР-В не се сещам къде сгодно да се сложи акумулатор в багажника...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да предупредя и аз - преди 2год взех една ИСКРА - 400А стартов ток бе предимството пред останалите, както и цената. Но дотам с хубавото и българското. Оказа се че е силно обслужваем, и като минаха двете години взе да гасне като свещ.

 

Сега ще търся нов, че в тия студове е кофти.  Кофти е и че моя тр е с плоската кутия и са по-кът, съответно и с по-надути цени..

 

Някой пробвал ли е силово да направи място за стандартна кутия?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AFA, фирмата майка на ВАРТА,  започвам вече 4-та година при минимум 1500 старта годишно( слагам по средно 4 на ден за 365 дни) или до тук поне 4500 старта. Капацитет 45АН, 330А стартов ток.

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фера-иъалиански 2-години гаранция.Молл-немски за първоначално вграждане на висок клас автомобили 3-години гаранция.Цената определя качеството.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги препоръчвам Ви SOLITE - южно корейски супер качествени. Много по-мощни и на перфектни цени. Използвам вече пет броя на различни коли и са ОК. Имам един дизел - БАБА КИА и какви ли не акумулатори не съм й слагал - само мъка. ТОЗИ просто я завърта така мощно и пали от раз без да се замисля. Не им ПУКА имного и НЕ СИ мисля да им правя реклама - просто марка е за вграждане в КИА  И  НЮНДАЙ и така попаднах на нея. Сега всичките ми приятели и близки са с такива и още никои не се е оплакал. НЕ се чудете ще сте предоволни и ще се изненадате от ЦЕНАТА пък и хората са много готини - кв.ОВЧА КУПЕЛ - СОФИЯ. УСПЕХ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една приятелка си тотализира колата и ми даде нейния Exide Excell EB456.

Добре върти стартера с него Honda CR-V 2003.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно ли е, че на японските диаметъра на издатъците, където се хващат клемите са по тясни. За нещастие моя умря онзи ден в Гърция и трябва да купувам нов...отново препоръка за марка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След последния Exide Premium който изкара 6,5 години отново взех същия.Не знам защо но много леко върти стартера сравнение с други който съм имал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно ли е, че на японските ...

На японските какво ... Хонди, или акумулатори?

 

Да, има Хонди с по-малък диаметър на клемите, ама дали са японски, американски, европейски ... не знам.

На двете ми JDM-ки клемите бяха по-малки. По-малки бяха и на Ровъра ми (еднакъв със Сивик 6-та англичанка) с D16Y3. Някъде в многото теми за акумулатори съм посочил и размерите.

 

Препоръка - по-горе гласувах за Exide, и пак гласувам за него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Една приятелка си тотализира колата и ми даде нейния Exide Excell EB456.

Добре върти стартера с него Honda CR-V 2003.

 

CRV-то е английско и е с големи клеми, а трансплантираният Exide беше с малки пишки. Решението - преходници за 5 лева :)

Ей такива:

http://nspauto.com/images/stories/virtuemart/product/sam_8371.jpg

 

Предполагам, че и за обратните случаи има преходници.

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес купих  нов, някаква марка Auto power. Някой има ли впечатления от него? Бил чешки в заводите на Варта се правел и е с 2 години гаранция...може и да съм се прецакал, но това беше най-евтиното. Другият ми въпрос е ...майстора мери за утечки и показа 0,2 ампера. Разкачих радиото, но промяна нямаше, даже леко се вдигна консумацията :music: . Дайте идеи от къде може да идва този товар? Възможно ли е да не го мери както трябва...закача някакъв уред на минуса и май по индукция отчита.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и в много други теми съм го споменавал -EXIDE  е акумулатора  !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе има много добри акумулатори и не може да се каже ето това е най добрия просто ей така...
Аз съм с Ground Zero GZBP12-2000X ама малко хора дават по 700лв за акумулатор нали ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Днес купих  нов, някаква марка Auto power. Някой има ли впечатления от него? Бил чешки в заводите на Варта се правел и е с 2 години гаранция...може и да съм се прецакал, но това беше най-евтиното. Другият ми въпрос е ...майстора мери за утечки и показа 0,2 ампера. Разкачих радиото, но промяна нямаше, даже леко се вдигна консумацията :music: . Дайте идеи от къде може да идва този товар? Възможно ли е да не го мери както трябва...закача някакъв уред на минуса и май по индукция отчита.

0,2 Amp ще ти свали тока за седмица ако не я караш (ако си бензин с 45 Аh). Ако имаш блутут, откачи самия модул, който се намира на кората под волана и мери пак. Аз лично минах през това и там беше проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блутут??? Не знаех, че има блутут...мисля, че нямам такъв модул.  Единственият консуматор според мен е този на приемника на дистанционното и часовника. Засега държи, вече 2 дни...хахаха ...имам волтметър в  колата и преди да запаля следя волтажа - 12.5 волта показва и да карам я почти всеки ден.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...