Jump to content
MilevUK

Важно: заводски дефект във въздушните възглавници

Recommended Posts

Обади се в Бултрако, дай си ВИН-а, след като им обясниш за какво им се обаждаш. Те ще проверят и ще ти звъннат с отговор. Сайтовете нямат нищо общо с официални Хонда представителства, където се отремонтират дефектите, затова и няма как да бъдат обновявани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега striking, обади се в оторозиран сервиз и се разбери с тях. Няма много за разбиране. Моя го подмениха. Не съм гледал, не знам къде е, всичко на доверие.

Аз разбрах (ако може да се приеме като ориентир), по това че цялото табло откъм пасажера беше в отпечатъци от мръсни длани и пръстови отпечатъци, както и по жабката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Проверих си ВИН-а и ето какво ми даде:

 

According to our records, there is some outstanding work to be carried out:

Safety recall: front pass airbag over pressurised

Please contact your local authorised Honda dealer and arrange an appointment to have your car repaired free of charge.

 

И аз така постъпих и ми излезе същото съобщение. Писах на Бултрако с въпрос дали имам проблем с възд. възглавници, като само им пратих ВИН-а си (без да споменавам моята проверка). Ненадейно, след седмица ми отговориха че трябва да се подмени въпросната джаджа и да кажа кой град с оторизиран сервиз ми е удобен. Отговорих им, но от тогава нямам вест (вече седмица).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека и аз да споделя опита ми и дано е полезен...преди ВИН-а не ми излизаше в тези сайтове, но след последните постове тук го проверих отново и ми излезе същото съобщение за пълнителя на пасажерската. Писах на мейла на office@honda....... и от там ми отговориха, че имат такава кампания и да се свържа с най-близкия сервиз. След това звъннах направо на приемчика в сервиза на Ботевградско в София и той ме помоли да му изпратя мейл с ВИН-а за да може да провери и след това щял да се свърже с мен. След като не ми пратиха нищо обратно в продължение на 10 дни отново изпратих мейл да попитам има ли развитие моя случай и на другия ден ми отговориха, че колата ми подлежи на смяна на този детайл, поръчан е, и след като пристигне отново ще ми пишат/обадят за да си уговоря час за безплатна смяна (все още не са ми се обадили). Лично за мен в хонда малко сервиза им куца от към комуникацията с клиенти, но това си е мое мнение на база досегашния ми опит с тях.

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо се занимавате да им пишете, а не им звъните. Звънете им и ги тормозете. Аз звънях няколко пъти като им припомнях всеки път за какво иде реч, въпреки че ми записаха ВИН-а и ми се обадиха същият ден, в който им го дадох, чаках 1 месец за частта да дойде. 2 пъти ми променяха часа, поради закъснение на доставките им.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес някой от там (без да се представи поименно -какъвто е "етикета") ми звъня, за да ми "оформи поръчката". Проверих номера на сайта им -звънели са от отдел "резервни части". Пита за 3-те ми имена и адрес, и каза че като пристигне частта "някой" ще ми звънне да уговорим дата. След логичният ми въпрос за ориентировъчен срок разбрах че ще е догодина, та му пожелах весели празници, и "те така" -ще съм в очакване :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звънях им, говорих с техник и ми каза да пусна мейл към d.grancharov@honda-bg.com с ВИН и като имат отговор ще ми върнат след празниците, дали подлежи на промяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да повдигна малко темата - миналото лято направих проверка по VIN и ми даде, че всичко е ок. От известно време ме глождеше да проверя отново и този път ми даде познатото съобщение:

 

Safety recall: front pass airbag over pressurised

 

Явно наистина са добавили допълнителна информация в сайта, така че съветвам хората, които веднъж са проверили и им е дало, че всичко е ок да проверят отново. Иначе аз звъннах в Бултрако, там ми поискаха VIN-a и след като им го дадох ми казаха, че ще проверят и ще ми звъннат, и ако наистина е така ще поръчат частта, за да я сменят, така че очаквам обаждането им.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дааа, и на мен до скоро ми даваше, че няма никакви проблеми с моето возило. Ама сега след поста на mitko12345 реших да проверя и ми излезе следното:

 

 

  • Safety recall: front pass airbag over pressurised

Така, че утре ще се ходи до Бултрако. Защото преди по-вече от месец им пуснах запитване в специалния раздел на сайта им "Проверка за сервизни акции". Ама до ден днешен ни вест ни кост. Та затова утре - право куме та в очи.

Редактирано от DAN_DAN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също проверих моята кола преди малко и ми показа safety recall. Може би е излишно да питам дали някой може да ми го подмени без пари от Бултрако при положение, че колата е купена от Горубляне, но се замислих за едно друго нещо. Тази търсачка преди ми е показвала, че колата е наред, а днес ми показа, че има проблем с въздушните възглавници. Явно сайтът е обновен с определени рами (от определен преиод на производство например), но каква е гаранцията, че това, което показва е вярно? Виждам, че това е сайт на Хонда за Великобритания, но все си мисля, че е трябвало още първоначално да бъдат качени всички рами. Моята кола не е произведена във Великобритания и ми се струва малко странно, но не виждам причина нито да е вярно, нито да е грешно това, което пише в този сайт. Ще е добре, ако някой от Вас, на който преди му е показвало, че е добре колата, а сега има проблем, да разкаже после, за да се разбере дали наистина има проблем от завода

Редактирано от entem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също проверих моята кола преди малко и ми показа safety recall. Може би е излишно да питам дали някой може да ми го подмени без пари от Бултрако при положение, че колата е купена от Горубляне, но се замислих за едно друго нещо. Тази търсачка преди ми е показвала, че колата е наред, а днес ми показа, че има проблем с въздушните възглавници. Явно сайтът е обновен с определени рами (от определен преиод на производство например), но каква е гаранцията, че това, което показва е вярно? Виждам, че това е сайт на Хонда за Великобритания, но все си мисля, че е трябвало още първоначално да бъдат качени всички рами. Моята кола не е произведена във Великобритания и ми се струва малко странно, но не виждам причина нито да е вярно, нито да е грешно това, което пише в този сайт. Ще е добре, ако някой от Вас, на който преди му е показвало, че е добре колата, а сега има проблем, да разкаже после, за да се разбере дали наистина има проблем от завода

 

И моята не е купувана от Бултрако, но ми я сервизираха абсолютно безплатно и коректно! И на мен тази търсачка първоначално ми каза, че нямам проблеми, а в последствие ми смениха пиропатрона и ключа за фаровете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ви кажа само, че ако предишният собственик го е направил, вие няма как да знаете, а и това никъде не се документира освен вътрешно в сервиза, в който е отремонтиран проблема.

 

Моята я сервизираха, и сега пак излиза че трябва да се сменя датчика. Попитах в Бултрако дали това се отразява в някаква централна система, все пак става дума за заводски дефект - отговора бе не, не се отразява.

Колата няма значение за кой район е произведена, и тези Хонди не са произвеждани в Англия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дааа, и на мен до скоро ми даваше, че няма никакви проблеми с моето возило. Ама сега след поста на mitko12345 реших да проверя и ми излезе следното:

 

 

  • Safety recall: front pass airbag over pressurised

Така, че утре ще се ходи до Бултрако. Защото преди по-вече от месец им пуснах запитване в специалния раздел на сайта им "Проверка за сервизни акции". Ама до ден днешен ни вест ни кост. Та затова утре - право куме та в очи.

Dan_Dan, сподели какво ще ти отговорят на място в Бултрако, защото и аз чакам от тях обаждане още преди нова година, но се покриха от тогава. Пратил съм им ВИН-а и казаха, че са проверили и чакат да дойде частта за да ми звъннат. Или тия части ги носи самурай от Япония на крак, или пак си ни обслужват по български!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също без проблеми при проверка по-рано при пускането на темата, но вече в кюпа:

  • Safety recall: front pass airbag over pressurised

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би ще отнеме доста време.  http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/27008-problemyt-s-vyzglavnicite-takata-pridobiva-katastrofalni-razmeri/ И аз още чакам известие (вече 2 месеца) че поръчаната джаджа е пристигнала и да ме повикат за подмяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ви кажа само, че ако предишният собственик го е направил, вие няма как да знаете, а и това никъде не се документира освен вътрешно в сервиза, в който е отремонтиран проблема.

 

Моята я сервизираха, и сега пак излиза че трябва да се сменя датчика. Попитах в Бултрако дали това се отразява в някаква централна система, все пак става дума за заводски дефект - отговора бе не, не се отразява.

Колата няма значение за кой район е произведена, и тези Хонди не са произвеждани в Англия.

Напротив имат централна система за инфо - аз писах за моята имейл на Бултрако - хем е малко по-особена - произведена в САЩ, внос от Швейцария, не е много нова и т.н. - върнаха ми супер точен отговор че за момента няма активна акция, НО колата ми вече е била обект на 1 такава акция (не за възглавници, а за друго нещо) на еди коя си дата в Цюрих. Останах приятно изненадан от организацията на инфото им. 

Редактирано от Preluded

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми звъннаха, записахме дата, па ще видим какво ще произлезе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като миналата седмица ходих до Бултрако и ми записаха ВИН-а. И на мен днес ми звъннаха да ми кажат, че са поръчали патрона за пасажерския еърбег. След като пристигне ще уговаряме дата за подмяната му.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми звъннаха и на мен от Бултрако. Също ми казаха, че са проверили ВИН-а и наистина колата трябва да се сервизира. Били поръчали частта и щели да ми се обадят отново когато пристигне, за да уточним смяната, но ме предупредиха, че ще отнеме 2-3 седмици докато пристигне.

Редактирано от mitko12345

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писах и аз на Бултрако,чакам отговор и ще пиша.В посоченият сайт и на моят Акорд излиза дефектен пиропатрон на пасажерският еърбег.

п.п.Получих отговор да посоча сервиз.Ще ми бъде подменена лайсна до предното стъкло(каквото и да значи това) и патрона на пасажерският еърбег.

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен излезе това. 

  • Safety recall - headlamp combi switch
  • Recall: front passenger airbag over pressurised

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Днес говорих с сервиза на Хонда ще ми го сменят и моя патрон.Проблема се оказва голям в световен мащаб. 

Редактирано от raishauer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има няма 90 млн възглавници :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната при мен завърши успешно. Вчера ми се обадиха, оставих им колата за 2 часа и беше готова. От обаждането ми за проверка на VIN-а до реалната смяна минаха 2 седмици и нещо, което смятам е съвсем разумен срок. Като цяло съм много доволен от отношението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да напиша и тук. В петък минах процедурата. Отне им 1 час. Не видях нищо, само че е свалян капака на таблото (за жабката не знам). Стария патрон явно го отчитат. На мен дадоха само бланката с поръчката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен днес ми се обадиха от Бултрако, че частта е пристигнала. Закарах им колата и след малко по-вече от час ми се обадиха, че е готова. Единствените "следи" които бяха оставили бяха от разскачането на акумулатора (на навигацията и трябваше време да се ориентира и радиото искаше кода).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Късметлия, мен ми бяха оставили пръсти по предния прозорец и по таблото :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги.

Тази кампания с подмяната на пиропатрона или там каквото е,име ли име?

Питам,защото искам и аз да отида до Хонда (тук в Англия),да видят дали и аз съм сред засегнатите,но ще е по лесно ако им кажа нещо,което виждат в компютрите пред себе си.......

Иначе са едни обяснения......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто си приготви да им дадеш VIN-a на колата. Така ще им излезне каквото има като кампании конкретно за колата ти, няма нужда ти да им обясняваш нищо. Иначе ако им кажеш само "Takata airbags recall" съм сигурен че ще те разберат светкавично... Проблемът с тия възглавници е толкова колосален, че вече информационните сайтове просто спряха да вадят статистики с броя на засегнатите автомобили, защото са милиони из целия свят и от различни марки и техния брой постоянно нараства.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет!

 

При мен излезе това: JHMCL...

 

  • Recall - trunk harness damage
  • Safety recall: front pass airbag over pressurised

Видях, че на първа страница от темата единствено колегата "goga"

 

"Публикувано 09 май 2015 - 14:21

На мен ми излиза това:recall - trunk harness damageНякой има ли идея какво е. Според преводача е нещо по багажника."

 

има същия проблем като моя с инсталацията на багажника - дръжката ми за отваряне отвън на самият капак на багажника не работи! Иначе дръжката до шофьорската седалка долу в ляво (тя е с жило) и бутона на ключа работят. Някой друг има ли такъв проблем? Колата е тази от подписа ми...

 

Току-що изпратих мейл до "service-sofia@honda-bg.com" и ще чакам обратна връзка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре.

Благодаря.

Ще пиша,когато отида,но след две седмици.

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре.

Благодаря.

Ще пиша,когато отида,но след две седмици.

Поздрави

Миналото лято бях писал, че получих уведомително писмо за възглавницата (тук в Бристол) ...януари ходих да ги питам какво става. Казаха да чакам, ще ме уведомят кога да отида...до сега нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз от днес съм с ремонтиран еърбег в Бултрако на Ботевградско шосе. Преди 3 седмици им пуснах запитване през формата на уебсайта им и миналата седмица ми звъннаха да уговорим час за подмяната.

Процедурата отнема около един час и не се заплаща нищо. Не ти оставят подменените части, получаваш само бележка за ремонта. Останах много доволен от отношението на персонала.

 

Хондата е Cr-V 2006, не е купувана от тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз днес разбрах за този проблем и им писах мейл. Какво означава първата грешка?
 

  • Pud: accord windshield side trim lifting
  • Safety recall: front pass airbag over pressurised

До колко време отговарят на мейлите? Мисля да ги изчакам до понеделник и направо да звъня.

Редактирано от Maximus

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първото е проблем с уплътняването на предното стъкло в няколко точки, причинено от слаба връзка между декоративната пластмаса (лайсна) и термолентата под нея. Причината е повърхностния слой на тази пластмаса, който не задържа добре лепилото.

 

 

Model - Saloon

Code Model - CU1, CU2 & CU3 

Year - 2009

 

Model -Tourer

Code Model - CW1,CW2 & CW3

Year - 2009

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се чудя защо лявата пластмаса е счупена...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами гледай да ти го оправят от всички страни, лява и дясна. Новите лайсни са с някакви допълнителни щипки. Минимум 12ч. трябва да съхне в затворено помещение преди да се махне предпазната лента, т.е. когато ти приемат автомобила от Бултрако, чак след 12ч. от извършването на манипулацията автомобила трябва да ти бъде предаден. След това още минимум 12ч. трява да минат преди да се мие стъклото (колата).

Всеки автомобил Хонда от 2009 (от тези споменати в предния ми пост) задължително бива проверяван от всеки един Оторизиран Сервиз на Хонда за този проблем, независимо от причината поради която автомобилът е приет в сервиза.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като я купувах я закарах на диагностика там, но нищо не казаха. Казах им да я проверят за абсолютно всичко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление тук сме в 3-а глуха...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Добре.

Благодаря.

Ще пиша,когато отида,но след две седмици.

Поздрави

Миналото лято бях писал, че получих уведомително писмо за възглавницата (тук в Бристол) ...януари ходих да ги питам какво става. Казаха да чакам, ще ме уведомят кога да отида...до сега нищо.

 

Днес получих писмо да се обадя по тел....взех час за следващия петък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...