Jump to content
MilevUK

Важно: заводски дефект във въздушните възглавници

Recommended Posts

Ползвах линка на колегата VamPo."Your vehicle's fine and requires no current work."

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре звъня в Бултрако, на моят излиза свръх налягане във възглавницата на пасажера до шофьора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бях го написал в друга тема но ето как при мен работи проверката на ВИН:

 

1. спирате всички AdBlocker-и и други такива които имате

2. Пишете ВИН на ръка (без копиране)

3. Натискате стрелкичката на бутона Submit

 

при мен по друг начин не става, винаги ми дава невалиден ВИН, но по описания по горе става всеки път.

 

ако пробвам с копи/пасте или го напиша ръчно и ударя ентер пак не става само по описания по горе начин става, поне при мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре звъня в Бултрако, на моят излиза свръх налягане във възглавницата на пасажера до шофьора.

Приемчика беше любезен, ще ми проверят ВИН-а и ще ми върнат обаждането.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам час за 1 Юни, ще споделя резултата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Според Бултрако моята кола не подлежи на смяна на въздушна възглавница, но според английския сайт посочен по-горе излиза друго:

According to our records there is some outstanding work to be carried out on the VIN you entered.
  • [*]
recall: front passenger airbag over pressurised

 

Което не е добре, така че се разбрахме от Бултрако да изискат допълнителна информация от Хонда, която явно не са получили за някои модели и чакам да се обадят скоро.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бори се до дупка, аз звънях 3-4 пъти в рамките на 2 дни, след 1-то ми обаждане, с което им съобщих това което съм открил според именно този същият сайт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вкарахме я в операционната :) то било мн готино тук, да идваш да пазариш обаче, не за ремонти.Всичко е мн точно, хората любезни ...Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, на мен ми се обадиха да отложим часа за 11 юни, тъй като имали логистични проблеми, които щели да забавят доставката на датчика.

Ще информирам по-нататък за резултата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се да видя, че дефектите се отстраняват безплатно. Мисля, че труда се заплаща директно от хонда към представителствата им така, че никой да не иска пари от потребителя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми звъннаха от Хонда Пловдив, казаха че са получили частта и ми насрочиха час за Четвъртък след обяд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При проверка това ми излезна 

По наши данни има някаква изключителна работа да се извършва на VIN, който сте въвели.
  • [*]
изземване безопасност: за предната пътническа седалка над наляга

Моля, свържете се с Вашия местен дилър Упълномощен Honda и да организира среща, за да са колата си 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз писах на мейла на бултрако с молба да ми проверят вин номера ... дали влизам в сервизната акция. Надявам се да ми отговорят. :hmmm:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писах на имейла който са посочили колегите, отговориха ми след по малко от час "Вашият автомобил не е сред засегнатите от акцията за въздушните възглавници. Има една друга акция, която препоръчва проверка на задвижващата шайба на пистовия ремък. Моля, посочете кой сервиз Ви е удобно да посетите: в София, Пловдив, Варна или Стара Загора?"Sent from my Nexus 7 using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смениха ми целия еърбег плюс инсталацията и запалката за около час. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Вашият автомобил не е сред засегнатите от акцията" - поне според бултрако или обратното инфо по запитване по мейл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес бе заменен активаторът. Всичко отне около 1.30ч. Наистина потвърждавам мнението, на тези които са останали доволни от обслужването и отношението в Хонда България, на Ботевградско.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз получих много бързо съобщение от Бултрако, че автомобила не е засегнат от акция. Линка към английския сайт явно не работи с VIN-а на автомобили закупени от Бултрако.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 16 ходих и ми смениха пиропатрона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че автомобилите закупени от бултрако не излизат в английския сайт, понеже бултрако не са от Хонда Европа.

Мое мнение .. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги,

 

Аз имам 2006 Акорд Турър 2.4 (преди фейса). Звънях вчера в Бултрако, но ми казаха, че нищо не излизало и щели все пак да направят запитване до централата на Хонда. ВИН-а ми е JHMCM........, което значи че трябва да е от тези на които трябва да им се смени пасажерския еърбег. Реално моята е точно в диапазона между JHMCL и JHMCN, защото М е между L и N. Ето част от резултата от този сайт: http://www.dft.gov.uk/vosa/apps/recalls/default.asp

 

 

29/06/2015   R/2015/104   HONDA Accord, Accord Tourer, Civic, CR-V, Insight, Jazz & Stream   passenger side airbag may fail to deploy correctly   JHMCU16609C200041   JHMCW38709C231209   25/12/2003   29/12/2008

 

29/06/2015   R/2015/104   HONDA Accord, Accord Tourer, Civic, CR-V, Insight, Jazz & Stream   passenger side airbag may fail to deploy correctly   JHMCL76204C203891   JHMCN27508C202421   25/12/2003   29/12/2008

 

 

Странното е, че тук: http://cars.honda.co.uk/cars/owners/recalls-and-updates.html ми излиза:  No updates or recalls.

Обаче работата е там, че какъвто и ВИН да вкарам все това изписва- моя, напълно грешен, няма значение. Да не се е бъгнал нещо тоя сайт? Изключих си Адблок-а и пак потърсих, но същият резултат.

 

Притеснявам се все пак. Колата я ползвам почти всеки ден с приятелката ми и сина ми, който е на 1г.

 

 

--- П.С. Точно като пишех този коментар ми се обадиха от Бултрако да ми кажат, че получили отговор от българска страна обаче, от хората им които се занимавали със сервизни акции. Колата не подлежала на ремонт според тяхната проверка. Казах на човека за гореспоменатия сайт и какво излиза. Каза да му пратя имейл с линк към сайта и скрийншот. Пращам и ще видим какво ще кажат.

 

Поздрави

Редактирано от sneakyz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз минах по реда си във Бултрако - Варна. Останах доволен от отношението. Не дават да се видят сменените части. 

 

пс: Imst написах това защото в някоя от темите някой беше написал дали връщат или показват сменената част.

 

псс: И на мен ми дадоха официален документ за извършената работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писах им преди 2 седмици по email-a. Върнаха ми отговор, че нищо не трябва да се прави по колата.

 

........Не дават да се видят сменените части. 

^^^  :biggrin:  :biggrin:  :biggrin:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не звучи сериозно това... според мен трябва да им се изисква официален документ с печат, че са направили тази замяна, което пак не ни грее особено, ама...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми показаха частите, които ще сменят, но не ме допуснаха в сервиза да наблюдавам смяната им, както и не ми ги дадоха, трябвало да се отчетат. Но накрая ми издадоха официален документ, който отрязава кога, къде и какво е направено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Естествено, че няма да ви ги дадат, мислете малко хора - това е дефект, заменената част (дефектната по дизайн такава) трябва да се върне на Хонда, с което Хонда да покажат на производителя, ето сменили сме 2млн. дефектни за наша сметка датчика (примерно), с това Хонда ще си получат парите, които са дали за тези датчици. Ако частта е сменена по твое желание/искане и съответно си си платил, можеш да си я изискаш.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 седмици и мен ме викнаха в Хонда. Свръхналягане във въздушната възглавница на пътника, ключ за фаровете и копчета за ел. стъклата.

 

Днес получих и аз такова писмо за пасажерската възглавница, но само да ме уведомят, а по-нататък ще контактуват с мен къде да отида...

Не се споменава ключ за фаровете и копчета за ел. стъклата, при теб как беше, в писмото ли ги имаше?

Не ми работи автоматичното вдигане/спускане на пасажерското стъкло и от двете копчета, (движи се докато е натиснато копчето) но едва ли в копчетата е проблема, вероятно в контролера нейде, но не знам къде е ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми излезе

Online check - your vehicle summary

VIN number: 1HGEM21902L602036

According to our records, there is some outstanding work to be carried out:

  • Recall: front passenger airbag over pressurised

сега ще пиша на посеочения имейл да видим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

след като в английският сайт се появи инфо за моят вин( имам нужда от въздушна възглавница ) писах на Бултрако в петък. За моя изненада получих отговор още в събота по обяд:

             "Вашият автомобил е обект на две сервизни акции. Едната е свързана с превантивна подмяна на въздушната възглавница, а другата – с проверка и евентуална подмяна на задвижващата ролка на коляновия вал. Ремонтите ще бъдат напълно безплатни за Вас. Моля, посочете кой сервиз Ви е удобно да посетите: в София, Пловдив, Стара Загора или Варна?"

 

Приятно съм изненадан. Остава да реша къде точно да отида в София и кога :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странна работа. Като излезна информация за този проблем нямах сервизно повикване. Сега обаче ... Safety recall: front pass airbag over pressurised.

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е. Аз проверявам периодично от близо година и чак сега се появи и моят ВИН. Хубаво е всички колеги да хвърлят по едно око от време на време.

P.S. И дано не ни се налага да си ползваме новите пиропатрони!!!:)

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно, и аз проверих сега за пореден път, и излезе че трябва да се сменя airbag-a , а преди 6 месеца и на бултрако бях писал и казаха че няма нищо, явно е имало ново инфо.

 

та е добре всеки пак да си провери ВИН-а.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е излезе така :

  • Safety recall: front driver airbag over pressurise

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. При мен също трябва да се подмени въздушната възглавница. В събота 12.12.15г. звънях на Бултрако Пловдив и от там ми взеха ВИН-а за да проверят. В понеделник 14.12.15г. ми се обадиха от сервиза, за да ми кажат, че са поръчали комплект за смяната и след като пристигне ще се свържат с мен за ден и час. Съветвам всички, на които им излиза че са за смяна на въздушните възглавници да се свържат с най-близкият дилър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен 2-3 седмици чакaх комплекта. Обадиха ми се във вторник и за утре трябва да отида за подмяна. То не е цялата възглавница, само както се изразиха "нагнетател" и до колкото разбрах само пасажерския еърбег.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, да поясня, да не е еърбега, това което подменят. Дори след като ви се подмени тази част, след като си напишете ВИН-а, в който и да е от сайтовете където сте си правили справка, пак ще ви пише, че има ремонтни дейности по вашият автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, вече и аз съм собственик от 1 ден на 2.4 Stype Facelift седан. Проверих си ВИН-а и ето какво ми даде:

 

According to our records, there is some outstanding work to be carried out:

Safety recall: front pass airbag over pressurised

Please contact your local authorised Honda dealer and arrange an appointment to have your car repaired free of charge.

 

Това означава, че трябва да им се обадя да им обесня за проверката ми в този сайт и да ми сменят въздушната възглавница ли? Аз като я тествах за компютърни грешки нищо не излезе...

 

Някой който е минал по процедурата, да даде съвет ако тръгнат да ми отказват какво да им кажа?

 

Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никаква грешка няма да ти излезе, защото няма. Проблема е в пълнителя, в който има свръх налягане и може да убие пътника. Обади се, кажи си ВИН-а и ще ти кажат така ли е или не. Ако ти кажат, че няма, моля прочети поста ми преди твоят и ще разбереш защо, това само ако ти кажат, че няма проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега наистина на успях да разбера какво искаш да обясниш с поста си преди  мен :( Разбирам, че не сменят еърбега, а някакъв пълнител заради свръх налягането? Също така, и че дори след смяната пак ще ми излиза същата информация на сайта, защото може би системите им не са централизирани? А аз как мога да знам, че вече този пълнител не е сменен, те също сигурно няма да разберат? И накрая аз пак да си попитам, защото наистина не разбрах... как ще ми помогне горепосочената информация ако ми кажат че, "няма проблем"? Благодаря ти!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега striking, обади се в оторозиран сервиз и се разбери с тях. Няма много за разбиране. Моя го подмениха. Не съм гледал, не знам къде е, всичко на доверие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...