ivo_ins 1 #1 Публикувано 10 Септември, 2014 Здравейте, Обмислям покупка на Accord 8-ма генерация. По-конкретно търся 2.4 бензин автоматик. Бих искал да получа информация по няколко въпроса, свързани с колата: 1. Търсих owners manual за този модел, но не успях да намеря нищо за европейския модел. Ако някой има такъв pdf (на английски или български) - ще се радвам да го сподели. 2. Дайте мнение за 5-степенния автоматик на 2.4 - по спецификация се твърди, че е доста по-муден в ускорението в сравнение с ръчната кутия. Иначе казано - спъната ли е колата с този автоматик или всичко е наред...? 3. Какво ви е мнението за официалния предсавител за България - компетентни ли са в сервиза, има ли оплаквания от тях...? Благодаря предварително! Поздрави, Иво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo_ins 1 #2 Отговорено 11 Септември, 2014 Ако някой има такова ръководство на хартиен носител - и е съгласен да го предостави за кратко - мога да го сканирам и споделя след това... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #3 Отговорено 12 Септември, 2014 1. Автоматика винаги е компромис на динамика срещу комфорт, освен при дооста по-скъпите кутии. Аз лично гледам само 8ци с 2.4 и автомат за заместник на текущия Акорд. 3. Юбико са оторизиран сервиз, който правят само Хонда, от който съм безкрайно доволен. Бултрако не струват, което ще потвърдят и повечето хора имали взимане даване с тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Imst 558 #4 Отговорено 12 Септември, 2014 За Бултрако, само веднъж имах досег с тях, когато купувах колата и се обадих за час за диагностика. Отговориха ми след една седмица, при което им казах "how about no" и си запазих час още за следващия ден в Юбико. Предният собственик ,който реално беше първи собственик също доста ги хранеше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo_ins 1 #5 Отговорено 12 Септември, 2014 Благодаря ви за мненията! Ще се радвам да чуя още мнения за модификацията, която съм избрал, както и за owners manual-a... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zzecov 8 #6 Отговорено 4 Октомври, 2014 В whatcar.com (http://www.whatcar.com/car-reviews/used/honda/accord-saloon/summary/24816-2) пише - avoid с тоя двигател. Предполагам, че е лаком. От автоматика нямам впечатления, но знам че е изключително надежден, но остарял като концепция. Бащата всъщност кара такъв на CR-V, ама не в БГ и каза че смесения разход е 12... Аз лично съм горд собственик от една седмица на tourer 2.2 I-dtec ES GT и мога да ти кажа че съм очарован от колата. Невероятна е. Средния разход (смесен) е около 7/100. Просто дизела си заслужава от всякъде. В повечето англо- сайтове за дизела с ръчната скоростна кутия се казва: " the award winning engine and class leading gear box"... Така че ако не си много загоря за тоя бензин хвърли едно око на дизела.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zzecov 8 #7 Отговорено 4 Октомври, 2014 ... а и сетих се - виж още и honestjohn.co.uk - доста инфо има там... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #8 Отговорено 5 Октомври, 2014 Въпросът е че ревютата гледат нови автомобили и колко ще ти излязат първите години - когато една кола е нова и почти не се чупи, разходите ти са основно в гориво. Но тук гледаме по-евтините ползвани автомобили, при които най-важно е колко остатъчен живот имат преди да се появят скъпи ремонти. Безспорно запазен дизел ще ти коства по-малко разходи от запазен бензин. Но никога не можеш да си сигурен през какво е минала ползваната кола и обикновено бензините са по-читави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spiral_tech 6 #9 Отговорено 5 Октомври, 2014 А в Юбико може ли аз да си купя часта на автомобила на тях да платя само за труд ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #10 Отговорено 5 Октомври, 2014 Можеш, както и да ти предложат освен оригинални и алтернативни варианти вкл. и рециклиране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zzecov 8 #11 Отговорено 7 Октомври, 2014 Въпросът е че ревютата гледат нови автомобили и колко ще ти излязат първите години - когато една кола е нова и почти не се чупи, разходите ти са основно в гориво. Но тук гледаме по-евтините ползвани автомобили, при които най-важно е колко остатъчен живот имат преди да се появят скъпи ремонти. Безспорно запазен дизел ще ти коства по-малко разходи от запазен бензин. Но никога не можеш да си сигурен през какво е минала ползваната кола и обикновено бензините са по-читави. Безспорно си абсолютно прав. Просто искам да съм в услуга на човека които пита плюсове или минуси на модела. Все пак е по добре да се знят някои неща предварително. Аз мога да ви разкажа и моят двугодишен опит с хонда акорд 2000г., ама на много фенове от форума хич няма да им хареса.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo_ins 1 #12 Отговорено 7 Октомври, 2014 Благодаря Ви за отговорите! Относно съвета за дизела - по-скоро не... - фен съм на бензина, пък и определено смятам, че бих имал повече главоболия с него (дизела), ако се окаже, че не е читава бройката. В момента карам бензинова кола на бензин и ми харесва като усещане и разхода не ме притеснява (не карам много като пробег). Карах един такъв Акорд 2.4 автоматик и съм доволен - хареса ми определено (имах резерви за автоматика) Понеже не съм запознат с Хонда (до момента съм карал само Рена) - обмислям преглед в сервиз преди покупка (няма да е в Бултрако по определени причини) - мислех за Юбико и Омбре - дайте мнение за всеки един от тях (или за друг сервиз) - могат ли да се справят адекватно с обстоен преглед на такъв Акорд? Това, което ме притеснява - е че тези Акорди (8-ма генерация) са твърде редки и се опасявам, че тези сервизи може би не са запознати в дълбочина с тях - може и да греша - дайте мнение. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
R20 14 #13 Отговорено 8 Октомври, 2014 (Редактирано) Колега,внимавай с двигателя 2.4 (8-ма генерация)не случайно е писан to avoid,страда от прекален разход на масло.Ако питаш мен насочи се към 2.0 с ръчни скорости(динамиката е по добра от 2.4 автоматик)а и няма да имаш неприятни изненади от двигателя. Редактирано 8 Октомври, 2014 от R20 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mstavrev 37 #14 Отговорено 8 Октомври, 2014 (Редактирано) Благодаря ви за мненията! Ще се радвам да чуя още мнения за модификацията, която съм избрал, както и за owners manual-a... Здрасти колега, Имам такъв акорд (2009 г.) но с ръчни скорости. Книжката ми е на Български и включва инфо както за ръчната така и за автоматичната скоростна кутия. Поне веднъж на всеки 1-2 седмици идвам до София. Дори утре (9 Окт.) ще съм там в ранния следобед. Прати ми PM - мога да ти кажа къде ще съм, да минеш да я вземеш за преснимане. Ще се уговорим да ми я върнеш при някое от следващите идвания до София. Имам колата от месец юни и съм доволен като цяло. Имах проблем с маслото - за последните 7.5к км долях около литър (виж http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=94903). Има сериозно съмнение за некачествено предходни обслужване, и за момента не мога да потвърдя дали горенето на масло не е в следствие от неговото "прегаряне". Дори да е фабрична особеност на двигателя, подобни стойности не ме притестняват особено. Чисто субективно, ми се струва, че ECU-то е настроено за по-ниска консумация на гориво в градска среда. Колата става пъргава след 3.5-4 хил. оборота и е малко по-мудна преди това. Зная, че това е нормално при атмосферните двигатели, а и теглото на машината не е малко, но признавам, че очаквах повече. Относно комфорт, стабилност и управление нямам никакви забележки. Поздрави Редактирано 8 Октомври, 2014 от mstavrev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo_ins 1 #15 Отговорено 8 Октомври, 2014 Проблемът с маслото е озадачаващ...този двигател 2.4 не се ли произвежда от доста време от Хонда - не би ли трябвало да е изчистен от подобни сериозни проблеми?! Доколкото прочетох от темата на колегата mstavrev, за този двигател има съмнениея за неправилно използвано масло, което резултира в неговото изгаряне...? Ако наистина проблемът с разхода на масло се появява след определен пробег след смяната му, то звучи по-скоро като влошени качества на маслото, отколкото проблем с двигателя (в следствие на износване - напр. сегменти и т.н. ...). По скромното ми мнение (на незапознат с Хонда...) - не ми звучи правдоподобно модерен двигател на Хонда да се износва (сегменти или друго) при такъв малък пробег (колата на колегата е на 80 хил. км, а все пак най-старите Акорд-и 8-ма генерация са на 5-6 години, а не на 15-20...) Бих искал да чуя още мнения относно ситуацията с разхода на масло при този двигател (2.4). Поздрави, Иво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zzecov 8 #16 Отговорено 10 Октомври, 2014 Иво, ако не си карал дизела, въобще си нямаш на идея какво удоволствие е. Не че бензина е лош, просто има разлика в усещането. Аз съм карал CR-V бензин 1.8 (май беше), емиии...колата беше чисто нова, но после в дизела ми остана сърцето. Иначе си прав - дизела може да е по скъп за подръжка от бенизна, но и зависи кви километри въртиш.. Моят съвет е ако имаш кинти да търсиш нещо което е купувано от БГ, на малко години и километри. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 200 #17 Отговорено 11 Октомври, 2014 Aз пък съм за бензина. Лесна поддръжка, нямаш дюзи, маховици, турбини - да казвам ли колко струват тия чудесии? Дизел има сметка ако си купиш нова кола и караш по много км (над 20 000 хил. годишно). Но да си купиш кола на 200 000 км дизел и да почнат едно по едно да издават багажа, ако имаш пари да хвърляш на вятъра си е твой избора. Не че няма читави дизели на много км, но си е чист късмет. А и колкото и тихи и усъвршенствани да са станали дизелите винаги ми тракат и хлопат. Дори и най-новите. Бензинът си е песен за ухото. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #18 Отговорено 11 Октомври, 2014 На модела 2009+ проблемите с маховиците, веригите и тн са изчистени. А на автоматик маховик няма (не и демпферния, който създава главоболия, който е оправен при ръчката). Проблема с дюзите и турбината може да е на лице, но е факт, че никой от българкия форум не се е оплаквал от турбина или дюзи на D-TEC (двигателя от 2008+, за който говорим). От една страна може да е защото още тези коли не са натрупали години и има сравнително малко такива. От друга страна за 6 години, втората ръка внос от италия трябва вече да си е показала проблемите. В същото време е факт, че има 1-2 теми за оплаквания от 2.4 бензин за горене на масло. Тъй де, май след като са изчистени повечето проблеми на i-CTDi, при 8ма генерация играта е това да намериш карана нормално кола на под 150 000-200 000км. И с двете може да имаш проблеми - с дизела може би малко повече, но той наистина гори доста по-малко и ще си ги компенсира. При мен основните разходи с дизела са ми маховика + веригата, общо към 3000лв, но за 100 000км съм спестил доста повече пари спрямо 2.4 без газ. Сега ако ще слагаш газ е друго - газта ще харчи (в пари) малко по-малко от дизела. Но за газовата има други "променливи", които няма смисъл да обсъждаме и в тази тема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo_ins 1 #19 Отговорено 12 Октомври, 2014 Благодаря ви за отговорите. Колата ще се кара на бензин - газ няма да се слага. За дизел - имам съображения за него, както вече споменах, а и не карам много на година като пробег. Относно горенето на маслото - аз продължавам да нямам ясно становище по въпроса - гори ли го или става дума за неподходящо (или НЕсменено) масло, вложено при конкретния екземпляр. Относно сервизите за преглед преди закупуване (да повдигна въпроса си от по-горе) - дайте мнение за Юбико и Омбре - биха ли се справили да оценят моментното състояние на Акорд 8-ца? Понеже не съм запознат с Хонда - достъпна ли е апаратурата за диагностика - т.е. сервизите, разични от официалния, могат ли да се справят успешно с прочитане на грешки и т.н.? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #20 Отговорено 12 Октомври, 2014 Ще се справят и с по-сложни неща от прочитането на грешки, спокойно. Все пак това е сериен модел на 6г вече. Юби ко специално са си официален гаранционен сервиз и дилър на Хонда и на застрахователни компании. Ако ходиш там искай Миро да ти я прегледа. Няма да я претупа и замаже истината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo_ins 1 #21 Отговорено 12 Октомври, 2014 Причината да повдигна въпроса за апратурата за диагностика е, че при други марки (с които имам опит) - апаратурата е доста специализирана и не навсякъде я имат. При Хонда нямам виждане дали положението е същото... Относно сервиза - бих искал прегледа да е доста по-обстоен от прочитане на грешки... Относно Юби Ко - сайтът им не работи... Знам, че са в Горубляне някъде, но къде точно...? В Google Maps ми дава по-скоро грешна локация... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Imst 558 #22 Отговорено 13 Октомври, 2014 ... Знам, че са в Горубляне някъде, но къде точно...? В Google Maps ми дава по-скоро грешна локация... http://u.to/pIE4AQ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 151 #23 Отговорено 1 Ноември, 2014 zdrasti kolega vsichki hondi ,razbirase benzinovi,razvivat svoqt potentcial na visokite oboroti.pri 2.0 motora zonata na vtec zapochva malko sled 4100 oborota do prekusvane na ingektciata,pri koeto kolata stava korenno razlichna,susto i razxoda. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jikata85 1 #24 Отговорено 1 Декември, 2014 (Редактирано) Здравейте и от мен, Аз карам Акорд 2008г. 2.4 бензин, автоматик, 201 коня, комби от почти 2 години. Колата е почти без забележки. Проблема с разхода на масло го има, за 15 хиляди км гори около 1.5л. масло, но за мен това не е болка за умиране. Не мога да дам сравенение с ръчка, но колата е съвсем леко мудна (аз я сравнявам с дизел, какъвто съм карал преди). Общо взето това са леките недостатъци за мен . Относно здравината мога да кажа, че за двете години освен стандартната подръжка друго не е пипнато по колата и съм изключително доволен. Возията е на доста добро ниво. Разхода извънградско е 9 литра, докато в градски условия около 14-15, а в София и повече . Бих искал да попитам за информация къде се продават части за този модел? Миналата седмица някой е решил, че му трябва една от горните ми лайсни на тавана (предназначени за закачането на ски багажник) и я е взел. Ще спестя коментарите си относно такива индивиди. Доста търсих в интернет, но не можах да намеря такава и ще съм много благодарен, ако някой може да ми даде информация. Редактирано 1 Декември, 2014 от Jikata85 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanislavbg 0 #25 Отговорено 20 Юни, 2015 Колеги, някой може ли да сканира owners manual за 8 генерация? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ayl 3 #26 Отговорено 20 Юни, 2015 Готвя се да купя и аз Акорд. Може би това ще стане до 2 седмици. Може ли някой да каже дали авоматично се включват късите при запалване на колата. Ако не, дали това може да се направи като настройка в компютъра? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 151 #27 Отговорено 20 Юни, 2015 Да включват се ,но на тъмно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanislavbg 0 #28 Отговорено 22 Юни, 2015 Осма генерация има ли изведен AUX вход? Има ли поддръжка на IPOD? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 344 #29 Отговорено 23 Юни, 2015 Да, има. В жабката на полакътника, също така има и USB вход. Можеш директно да боднеш флашка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Voyslav Filipov 0 #30 Отговорено 13 Септември, 2015 Здравейте Колеги, Пуснах друга тема за мнения за бъдеща покупка на 8-ца Хонда Акорд 2,2, (150hp) AT Моля, препоръчате сервиз за Пловдив, в който за вбъдеще да се обслужва и ремонтира. За Бултрако в общи линии вече се запознах. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IVTEC 58 #31 Отговорено 13 Септември, 2015 Също се присъединявам с въпрос за читав сервиз за Хонда, различен от Бултрако. Предстои ми смяна на масла и разни дреболии, но в Бултрако ми искат много пари, а от друга страна ми се иска човек, който да знае какво прави, особено с маслото на двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pepur 175 #32 Отговорено 14 Септември, 2015 Също се присъединявам с въпрос за читав сервиз за Хонда, различен от Бултрако. Предстои ми смяна на масла и разни дреболии, но в Бултрако ми искат много пари, а от друга страна ми се иска човек, който да знае какво прави, особено с маслото на двигателя. Аз когато продавах моя Акорд на човек от Пловдив,отидохме в едно близко село(или промишлена зона) да проверят автомобила.Момчето на което е сервиза е Гуру)) на Хонда.Съфоруниците от региона го познават на 100%.Съжалявам,че не се сещам за името. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 292 #33 Отговорено 14 Септември, 2015 (Редактирано) Здравейте,Аз лично знам за двама в Пловдив, които ги хвалят много. И двамата са бивши служители на Бултрако.Единия се обикаля доста за да се стигне до него. Сервиза се пада под моста на Асеновградско шосе, близо до Ангел Стоилов (търговия с метали) За да се стигне до сервиза, се завива на кръстовището с мотокара на Кукленско шосе. Телефона е 0886 710379 https://www.google.bg/maps/place/42%C2%B006'56.4%22N+24%C2%B046'36.3%22E/@42.1156661,24.77675,3324m/data=!3m2!1e3!4b1!4m2!3m1!1s0x0:0x0 Втория е при излизане от КАТ Пловдив поска стадион Марица. намира се тук https://www.google.bg/maps/place/42%C2%B009'40.6%22N+24%C2%B043'09.5%22E/@42.1612773,24.7193056,2717m/data=!3m2!1e3!4b1!4m2!3m1!1s0x0:0x0 За жалост май телефона му е останал на някое хвърчащото листче. Редактирано 14 Септември, 2015 от h5rov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IVTEC 58 #34 Отговорено 14 Септември, 2015 Благодаря Ви колеги! Оказа се, че този под моста е правил FR-V на мой роднина и той потвърди, че е направо гуру. Телефонът е същият, а човекът се казва Митко Трифонов. Можело да се мине и през индустриалната зона на Тракия, но като дойде време да се ходи ще е с придружител, че явно е много секретно място. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borkogeorgiev 9 #35 Отговорено 19 Септември, 2015 Аз също съм с Акорд 8, 2.4 бензин, 201 к.с.,2010 година, автомат. Колата е на 130 000 км., реални, но аз нямам проблем с горенето на масло. Преди три месеца като я купих го смених с 5W40 Castrol, до сега съм изминал 8000 км., като повече от половината са извънградско с по висока скорост. Оставихме го на максимума на щеката, сега е малко над средата. По груба преценка е изгорила не повече от 200-300 грама, което е съвсем нормално, като мисля на 10 000 км., да го сменям. Относно разхода, 8.0-9.0/100 извънградско, зависи колко бързам, в града е относително. Като впечатления, комфортен, здрав и надежден автомобил, не създава грижи и ядове, доволен съм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shaver 3 #36 Отговорено 4 Ноември, 2015 Здравейте, колеги, аз също обмислям покупката на 2.4 с автоматична скоростна кутия. Интересува ме цената на консумативите - верига, ролки ремъци, свещи, спирачни дискове, накладки, масла и филтри за скоростната кутия, двигателя и купето. Също така дали има друг особенно скъп консуматив, който да пропускам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mstavrev 37 #37 Отговорено 25 Декември, 2015 (Редактирано) По отношение на разхода на масло - кривата е не-линейна: до ~ 4000 обпрота е ок. От там нагоре (поне при мен) разхода нараства експоненциално. Конкретен пример - Пловдив-разклона за Шумен по А1. При 5100-5400 оборота (умишлено не споменавам скорост, защото е много променлива ) изяде 300 гр. Sent from my SM-G925F using Tapatalk Редактирано 25 Декември, 2015 от mstavrev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Nikolov 0 #38 Отговорено 25 Септември, 2016 Здравейте и от мен, Аз карам Акорд 2008г. 2.4 бензин, автоматик, 201 коня, комби от почти 2 години. Колата е почти без забележки. Проблема с разхода на масло го има, за 15 хиляди км гори около 1.5л. масло, но за мен това не е болка за умиране. Не мога да дам сравенение с ръчка, но колата е съвсем леко мудна (аз я сравнявам с дизел, какъвто съм карал преди). Общо взето това са леките недостатъци за мен . Относно здравината мога да кажа, че за двете години освен стандартната подръжка друго не е пипнато по колата и съм изключително доволен. Возията е на доста добро ниво. Разхода извънградско е 9 литра, докато в градски условия около 14-15, а в София и повече . Бих искал да попитам за информация къде се продават части за този модел? Миналата седмица някой е решил, че му трябва една от горните ми лайсни на тавана (предназначени за закачането на ски багажник) и я е взел. Ще спестя коментарите си относно такива индивиди. Доста търсих в интернет, но не можах да намеря такава и ще съм много благодарен, ако някой може да ми даде информация. Здравейте колеги. Имам същия проблем. Някой ми е свалил дясната лайсна на тавана на купето. Моят модел обаче е седан 2009г. Търсих из моргите подобни лайсни, но нито един модел не пасна. Никъде по магазините не предлагат нови, а в автоморгите го няма много този модел . Вече не знам къде да търся. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 86 #39 Отговорено 25 Септември, 2016 Аз имах подобен проблем на стария аеродек. След дълго и без резултатно търсене по моргите се оказа, че въпросната лайсна може да се поръча в Бултрако и струва около 25 лв., което е поносимо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #40 Отговорено 25 Септември, 2016 Не знам колеги да ли става въпрос за същата лайсна, но преди време съм поръчвал от Бултрако две от щипките,които я държат към гредата на предното стъкло и цената им беше над 25лв.за двете.Става въпрос за 7 генерация. Ако цялата е на такава цена,което ме съмнява си е доста добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове