Jump to content

shaver

Фен
  • Мнения

    21
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно shaver

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    D15Z6
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    BG
  1. Здравейте, продвавам си джантите от стария Сивик. Джантите са от Honda Civic 6-та генерация (96-01). Размер 14 цола. Между болтово разстояние: 4х100мм. Широчина на джантата: 5 1/2 JJ Подходящи са за следните размери гуми: 175/65/14 185/60/14 185/65/14 Имат външни забележки, ожулвания по боята. В комплекта има гайки, които са с точен размер за модела. Цена: 350 лева град София телефон 0884 33 43 09
  2. Здравейте, колеги, аз също обмислям покупката на 2.4 с автоматична скоростна кутия. Интересува ме цената на консумативите - верига, ролки ремъци, свещи, спирачни дискове, накладки, масла и филтри за скоростната кутия, двигателя и купето. Също така дали има друг особенно скъп консуматив, който да пропускам.
  3. Здравейте колеги, бих искал да попитам дали кормилната рейка на Хонда Акорд 99-та и рейката на Прелюд 96-01 са с еднакви размери? Рейката на Акорда ми е разбита и съответно за смяна. Вече я ремонтирах веднъж и искам да я сменя, но до сега успях да намеря само рейка за Прелюд или рейки за автомобили с десен волан.
  4. Проблема е решен. Беше прекъснат магистралния проводник за задната част на купето, който минава под гредата на шофьорската врата. Цвят - червен с черна линия.
  5. Колеги, аз имам абсолютно същия проблем с разликата, че предпазителя е здрав. Ще съм благогодарен ако някой може да помогне.
  6. Да колега, когато ти светне зелената лампа караш икономично. Не мога да ти кажа със сигурност моментния разход, но ако не изклювчаш зеленената лампа на дълго имаш гарантирани 5л./100км.Зелената лампа се включва на 3-та до 2500 оборота, на 4-та по същия начин и на 5-та до 3100оборота, като и на 3-те предваки е важно педала на газта да не потъва повече от 1/3-та.
  7. Ако успееш да си намериш 1.5 VTEC-E ще се родиш. Моята съм я избирал точно с цел икономия на гориво. Карам я на бензин и на дълго 500км с климатик и още двама души с багаж 5-5.5, като не давам ECONO лампата на таблото да гасне. Тя се задейства от борд компютъра и реагира на обороти и натискане на педала на газта. Градско каране зимата на принципа тръгни-спри 7,5.
  8. Пробвай с компютърна диагностика да провериш, някой от датчиците дали не е генерирал грешки в компютъра, но тогава би трябвало да ти свети лампата за диагностиката. Можеш да ползваш този линк за да си я направиш сам.
  9. Миналата пролет имах същия проблем. Взех си оригиналните джанти за Сивика, без гайките. Тръгнах да ги монтирам и какво да видя, старите гайки от тасовете толкова много стърчаха, че не успях да си сложа капачките. После в една морга свалих 16 гайки от Роувър и си паснаха идеално.
  10. Проблема успях да го реша, като изрязахме старите три кабела и ги презапойхме. След това изчистих грешките от компютъра и за 200км. лампата за диагностика не ми е светвала, даже ми се вдигна и мощността. Явно не съм го забелязал, когато се появи проблема. Много благодаря на всички за съветите и мненията.
  11. Благодаря колеги за съветите и помощта. Утре ще я вкарам в гаража, да видим дали ще се орпави като смена кабела. Надявам се да е от това.
  12. За по сигурно направих клип с кода, можете да го видите тук http://www.youtube.com/watch?v=dk8Mm7bTTaU&feature=youtube_gdata_playerПреди малко се зарових под капака и разгледах изолацията с датчика оказа се, че пистовия ремък на алтернатора се триеше в пластмасовата изолация. Разместих го и този път като запалих веднага светна лампата за диагностика, въпреки че двигателя беше студен.
  13. Здравейте колеги, преди два дни докато шофирах в задръстване ми светна "Check Engine" лампата на таблото. Прибрах се и оставих колата да изстине на сутринта след катоя запалих лампата не светеше покарах колата 3-4 км, температурата се вдигна до нормалното включи ми се и "ECONO" лампата както обикновенно и когато ми се наложи да карам пак бавно на ниски обороти ми светна отново "Check Engine." И така до днес приблизително 30км градско каране. Видими проблеми с работата на мотора нямам, може би леко ми се повиши разхода, но не мога да го засека с точност. Преди малко успях да направя диагностика на колата като следвах тази тема:Тази тема Кода, който прочетох е 54 - CKF Sensor (Crankshaft Speed Fluctuation) defective circuit or unplugged / defective sensor От тази снимка успях да видя къде се намира този датчик: Прилича ми на датчик на коляновия вал. Въпросите ми са: Какво е предназначението на този датчик? Опасно ли е да шофирам, докато "Check Engine" свети? В кой сервиз мога бързо и лесно да отстраня проблема? Възможно ли е да е от смяната на ангренажния ремък и ролка, която направих преди 1000 километра?
  14. За София или Пазарджик. Трябват ми нови аирбеци, старите липсват, само декоративните кори стоя отгоре, а за датчитците и идея си нямам.
×
×
  • Създай нов...