Jump to content
Veseliq

Всичко за Акорд 7-ма генерация (2003-2008)

Recommended Posts

Добре, обаче как мога да съм сигурен че е от него.Че принципа проба–грешка ще ми излезе скъпо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Караш така и когато почне да предърпва, вече може да си сигурен, че е от него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, а колко струва нов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

336лв е чисто нов ;) В Щатите излиза 278лв, но без доставката 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,ще започна да се настройвам психически за бъдещия разход,  :sad:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Добре, обаче как мога да съм сигурен че е от него.Че принципа проба–грешка ще ми излезе скъпо.

Веднага след като усетих разлика в педала, закачих диагностика и гледайки процентното съотношение при плавно натискане на педала, забелязах как процентите падаха за момент, докато аз продължавах на натискам педала.

Редактирано от ВесКо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля горното ми мнение да не се превръща в спор между различните модели... беше по-скоро едно лично мнение от пряк наблюдател. И да, бензина също има своите предимства, още повече автоматика, който го има само при бензиновите модели, но това си дава по-висок разход и прави колата по-мудна, което лично на мен не ми допада

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, значи взех си Хонда Акорд 2003 с бежов салон, само че е износен и скъсан на места и искам да го сменя. Колата е с ел. седалка само на шофьорското място, а намерих салон от същата, само че с десен волан. Въпросът ми е има ли как да го взема този салон, да си претапицирам моята шофьорска и да си я направя с 2 предни ел. седалки? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То, невъзможни неща няма, но ел. бутоните са от към вратите (на пластмасовите панели) и директно прехвърляне едва ли ще стане, понеже при размяна на седалките (такива от десен волан - на ляв), ще се паднат от страната на тунела (подлакътника над него) и няма как да ги натискаш. Ако ги разпарчетосаш на компоненти и обмислиш детайлно нещата, вероятно има шанс, понеже се конструират на модулен принцип.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да смениш само кожената тапицерия на твоите седалки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А по-скоро ако си взема с 2 предни ел. седалки, дали ще мога да направя и предна дясна ел. ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега от форума продава бежов салон с две ел. регулиращи се седалки. Виж в раздела Продава/части, аксесоари.

Редактирано от goga

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да благодаря, аз говоря с него, точно затова взех да се чудя как да направя и дясна предна седалка да е ел. (моята си има подгряване само)

Редактирано от vesivanova
Предходното мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е трудно да си направиш и дясната седалка ел. , но трябва да я вземеш с част от инсталацията на колата, която свързва седалката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Няма ли как да си я купя отделно, ако човека я няма тази част?

Редактирано от vesivanova
Предходното мнение не се цитира!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коя част искаш да купиш отделно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля ви, дайте мнения за автоматиците на акорд? 7-ма генерация, а който има информация може и за 8-ма.

 

Те нямат дизел от 7-ма генерация, но чух, че дори на бензиновия 2.4 190 коня автоматика е доста шумен, усещало се при смяна и е тромав, вдигал и осезаемо разхода. Тоест старата генерация автоматици.

Отделно едни казват, че са проблемни, други казват, че са най-здравите автоматици на земята и уж все хора дето са в бранша от по 20 години, и се водят познавачи.

 

Пуснах търсене в топика, но не намерих някой да говори за автоматиците.

 

Споделете за динамиката, поддръжката, здравина и надежност, и разход на 2,4 и 2.0 мотора.

 

Благодаря ви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук-там се срещат теми (прегледай разделите за Акорд7 и общия). Няма много писано, но явно не е имало нужда. Автомата на Акорд (слаган и на други модели) няма нищо общо с класическите планетарни АТ. Сещам се за тая тема http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=103878, понеже писах и пуснах 1 видео в нея.

При загрял мотор и спокойна езда, смяната се усеща леко само между 1-ва и 2-ра. На следващите трябва да се ослушваш и оглеждаш по оборотомера. Шум се среща във вид на електромотор при тролей, но и при него хората карат десетки хиляди километри преди да го отворят (ако изобщо) и сменят капака на кутията с лагерчето на вала). Виж друга тема и видеото http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=104419 в нея.

Тромав е според мотора (само бензинови) понеже 2.0 е по-слабичък, но принципно като настъпиш рязко газта или "отключва" хидротрансформатора, или (ако трябва) сваля 1 - 2 предавки, влизайки във високите въртящ момент или мощност. 2.0 АТ само съм пробвал, а моят е 2.4 и грях ми на душата, ако се оплача, но на теб може да ти е малко. Принципно, с ръчката усещането е, че набира малко по-бързо (заради лашкането), но е преди всичко усещане, а не разлика в секундите.

 

Разходът ми (при 2.4) чисто градско е 12-14 л, при нормална езда, понеже предавките са дълги и 5-та включва около 60км/ч, което не винаги е възможно. Зиме с подгрявания и ринене на сняг, може и 15. Извънградско 7-8 при нормална езда и трафик. Карам 110-130, но при 160 ги брой 10 на 100. Принципно пак е по-икономичен от "ръчката", заради по-дългите предавки и при 100км/ч оборотомера е на 2000. Определено е шосейна, а не улична кола. :)

Динамика - средна работа. От място до 60 около 4 сек., за още 4+ до 100. Извънградско от 160 нагоре трябва да свалиш на 4-та, за да се набере по-бързо. Има ръчен режим и до 7200, където е прекъсвача ; диапазоните ориентировъчно са: 1-ва /60, 2-ра /120, 3-та /160, 4-та /200, 5-та 300 във вакуум. :)

 

Поддръжка - само оригинално масло с необходимото ниво (по щеката).

 

Здравина и надеждност - нямам лош опит. :) Предният Акорд АТ карах 11 години и нищо му нямаше, тоя принципно е същия, но с 5 предавки, та ще видим. Карам я от 20 месеца.

 

Тества се по следния начин при оглед на кола:

Забравяш, че имаш ляв крак (ако досега не си карал автомат), понеже неволно може с него да натиснеш инстинктивно спирачката със силата, с която натискаш съединителя. Резултатът е стряскащ и леко болезнен, понеже колата спира веднага, а ти във волана. :)

Сядаш, натискаш спирачката, слагаш лоста на D и без да я пускаш - даваш "средна газ", като удържаш колата да не мърда напред. Оборотите трябва да стигнат максимум 2000. Може да пробваш същото и на ръчна - тъкмо ще тестваш и нея.

По магистралата трябва да вдига и държи 200 без ядове и моткане.

Дали сработва лок-ъп на хидротрансформатора се тества над 100. Минаваш на ръчен режим ("М" -лоста към теб) и даваш или отнемаш плавно газ. Ще усещаш, че скоростта е "вързана" с оборотите на мотора, но при рязка газ ще подскачат с около 500 нагоре. На екранчето ще ти свети постоянно и само 5-а предавка.

Автомата е адаптивен и ако даваш много, и рязко газ в движение, ще работи различно от спокойната езда. При малко газ вкл. следваща предавка около 2000 об/мин, при "мръсна газ" 4500, а ако преди това си зверствал с газта - около 6000. При плавно подаване на газ - дръж предавката "до последно", но ако тупнеш с крак (рязко, а не до долу) ти "схваща намека" и сваля бързо 1 (ако трябва 2-3). Има ръчен режим - при това честен: ако си на М в червения сектор на оборотите, няма да качи горна предавка, но при намаляване сваля до 3-та (чак ако спреш слага 1-ва). По равно има добра инерция, понеже мотора (под 60 км/ч) при отнета газ се "откача" от кутията и пада на 1000 оборота по равно. При надолнище държи предавка, ако трябва сваля 1, а ако му покажеш със спирачката, че искаш още по-бавно - сваля още. Може пак да ползваш ръчния режим за надолнище.

Принципно с лоста за скоростите може да опитваш всичко, понеже той е само управление (без директна връзка) на кутията и това, което е вредно или не е в алгоритъмът й - просто няма да изпълни.

 

Ако след прочетеното си решил, че автоматика е по-умен от нас - да така е и слава Богу. :)

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и външен линк за този автоматик. Пускал съм го и другаде, но ето пак:

http://www.ozhonda.com/forum/showthread.php?154787-CL9-amp-CU2-You-got-Automatic-transmission-*you-ll-WANT-to-read-this*

За мен беше доста полезен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой пробвал ли е метода за източване на 5 литра наведнъж?

 

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което е написал ceco_accord за работата на автомата в 7-ма генерация важи в пълна степен и за 8-ма.

Има разлика при 8-ма, изразяваща се в това, че в ръчния режим превключваш предавките с перата от волана и при режим "D" и при "S".
При "D" когато превключиш с перата, кутията изпълнява и след каратко, ако не превключваш отново, си се връща към нормалния режим.

"S" е по-спортния режим и превключва автоматично предавките при високи обороти (над 4500) и държи двигателя постоянно във високите за да е по-динамично шофирането. Все пак не е същото както при ръчна кутия, но се доближава.

При "S" когато веднъж използваш перата на волана за превключване, вече не се връща на автоматичен режим, а си стои на избраната от теб предавка и стига до прекъсвача. За да се върнеш отново към автоматичен режим на превключване при "S" трябва да върнеш към "D" и после отново към "S".

В общи линии е това.

Относно надежността мога да ти кажа, че преди да купя Акорда доста бях проучил и се оказа, че това е един от най-надеждните автомати, които можеш да вземеш. Редовно обслужване с качествени консумативи и ще надживее колата. Предполагам, че като всяка техника и при него могат да се появяат проблеми, но сравнен с другите масови на пазара (DSG, ZF, Durashift и всякаквите там"...троници") се оказа, че е най-безпроблемен. Да, леко муден е при 2.0 безнзин, има само 5 скорости и няма два съединителя, но превключва плавно, държи се адекватно и е безпроблемен.


Аз съм с 2.0 бензин и при мен средният разход е:

На бензин при мен с нормално шофиране на "D" - 10-11л. градско и 7-8л. извънградско. Това са приблизителни цифри и могат да варират в зависимост от фактори като трафик, стил на шофиране и т.н.

Среден разход на газ с нормално шофиране на "D" - 12-13л. градско и 8-9л. извънградско.

При "S" нямам много наблюдения защото рядко го използвам. Според мен сложи едни 20% отгоре.

Когато купих колата, го изпробвах веднъж за един 30км преход по междуселски път с много завои. Със стабилно "ръчкане" за да й се накефя ми даде 13,5 л./100км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Хора, днеска на бензиностанцията като развих капачката на резервоара, изфъска здраво.Предполагам че е запушен отдушника.Някой може ли да ми обясни най-добрия начин да го отпуша и къде се намира, ако може със снимки.

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно нормално е това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е, фъска си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега не ми се е случвало с друга кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акордът няма ли отдушник?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си заредил при много малко количество гориво в резервоара е нормално да се случи фъссс.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше светнала резервата и го напълних до горе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, в доста обяви забелязвам при интериорните снимки, че оборотите стоят между 1000 и 1500. Става въпроса за 2.4 бензин ръчни скорости. Това нормално ли е и ако не, имате ли идея предимно на какво се дължи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Студени са в момента на снимане.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! Имам едно питане дали някой от вас го е правил, дали се получава и как става. Та въпроса ми е може ли да се сменят решетките на Хонда Акорд 2005 с решетка на Хонда Акорд 2007 и дали би бил същия резултат. Имам предвид на коли като тези http://dox.bg/files/dw?a=2e6ca18478  http://dox.bg/files/dw?a=bf55115773 да се сложи решетка като тази http://dox.bg/files/dw?a=c791bfd850 . Ще ви бъда много благодарен, ако изкажете мнения и снимки, ако някой го е правил...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да получиш същия резултат, ще трябва да смениш и предния капак, защото на него има лайсна, а на колите след фейса няма. Възможно е, но не знам дали си заслужава парите. Ако сега ще купуваш кола, по-добре си вземи Акорд след фейса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мястото в което лежат маските е различно, съответно и размерите и пропорциите им. Ако си намериш броня от фейслифт с маската и -може. Лайсната от капака се маха и се запълва, нооо -по-лесно и той да е от фейса.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Преди три дни ми светна VSA.Днеска ходих на компютър и показа грешка в "Датчик за спирачното налягане".

Някой има ли представа къде се намира този датчик.Огледах спирачната помпа, но на нея няма датчици.

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вътре е ,не се вижда .Мисля ,че го няма като отделна част да се продава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вътре в спирачната помпа ли?Значи се сменя цялата помпа.

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стоп машинката ти е за смяна,аз го имам същия проблем.Като загася колата и запаля отново се оправя.Като намеря време ще я сменя,17-18лв. е машинката с отстъпката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При мен не се оправя, свети си постоянно.Два пъти я тествахме и двата пъти излиза този датчик.

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...