Nuclear 7 #81 Отговорено 8 Февруари, 2014 И сега последно какво масло ще препоръчате да слагам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nuclear 7 #82 Отговорено 8 Февруари, 2014 А и още нещо препоръчайте коя навигация да си взема от китайските аз съм се спрял на тази http://www.alibaba.com/product-gs/623501372/For_Navigation_system_honda_accord_2003.html Ако имате нещо по добро предложете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #83 Отговорено 8 Февруари, 2014 В няква друга тема се обсъждаше точно навигацията виж акорд подфорума Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #84 Отговорено 9 Февруари, 2014 (Редактирано) Маслото най-малко 5w40 , ако я караш по спортно даже 5w50 за марката избора е голям http://forums.hondab...showtopic=89090 Или пък Оригинално Хонда - но не е евтино. http://www.honda.bg/service.php От тук можеш да видиш какво препоръчват за Мотул и колко литра http://www.motul.com.../recommendation 5 литрова туба ти е достатъчна и ще ти остане малко. Само не се връзвай по Енеос - "№1 в Япония" /> Редактирано 9 Февруари, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #85 Отговорено 9 Февруари, 2014 Що ми се върти 5W30 в главата и не се мотаи чакаме снимки А и трябва да си врътнал километри тоя уикенд, значи имаш още впечатления. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #86 Отговорено 9 Февруари, 2014 (Редактирано) 5w30 за лятото не е много добре за нашя климат ! Лятото бива и w 50 особенно ако я караш в червените . Най добре е 0w20 но през зимата . А и цените са други /> Досега с какво е карана ? Имай на предвид че тези двигатели са с тесни маслени канали и при гъсто масло ще прецакаш главата т.е. ще огънеш металната гарнитура бърже . т.е. колкото по рядко масло сложиш е по добре но е важно дане го харчи . Редактирано 9 Февруари, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TeoZaf 0 #87 Отговорено 4 Май, 2018 Здравейте на всички, решил съм да ви ставам колега и искам да ви питам няколко неща във връзка с това, тъй като не разбирам кой знае колко от техническата част на колите.. Спрял съм се на фейслифтовият дизелов двигател и ще съм много благодарен, ако ми кажете дали има някакви харектерни особености, които трябва да гледам или, в които трябва да се заслушвам като правя оглед на даден акорд. От това което прочетах до сега тук, разбрах за съединителя по какво да позная дали е почнало да му идва времето и за турбината, че когато вие прекалено много значи не е в ред... главно исках да питам за турбината дали има и някакъв друг признак, по който мога да позная, че не е в ред.. но ако има и нещо друго специфично което трябва да слушам/гледам кажете.. Другото.. утре май мисля да ходя да видя една в София, но забелязах, че не е от много скоро в мобилето и е преглеждана бая пъти, пък е с всички екстри(+ навигация) и е пусната с една идея по ниска цена от същите, но без навигация.. та ако някой случайно от там знае нещо конкретно за тази да каже https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11516892912782286&slink=6wvnga Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
esox hunter 11 #88 Отговорено 4 Май, 2018 Уговори се с тях и я закарй в някой от сервизите в София да и направят пълен оглед. Щом питаш тези неща няма да се справиш сам. Аз направих така преди десетина дена при покупка на акорд 7, но бензинов и не съжалявам. Дай малко пари за оглед, но си спести много драми. Това което ми хвана погледа на мен от снимките е защо на задните седалки (кожата) изглежда така странно и различно от предните ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #89 Отговорено 5 Май, 2018 Чел си, ама освен турбина и маховик/съединител, си пропуснал шум на веригите. Смяната ще те вкара 1-2 бона... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veldes 0 #90 Отговорено 6 Май, 2018 (Редактирано) Здравейте. Много скоро ще бъда ваш колега. Насочил съм се към 7 генерация акорд седан 2.4 ръчка. Добър избор ли е това? Какво ще ме посъветвате да гледам преди покупка? И дали ще успея да намеря читав екземпляр до 9000 лева? На последно място скъпа ли е поддръжката на този автомобил? Редактирано 6 Май, 2018 от Veldes Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cap_Slow 175 #91 Отговорено 7 Май, 2018 Според мен си се спрял на най-безпроблемния двигател в 7ма ген. За какво да се оглеждаш - както при всяка 15 годишна кола - за всичко. По-конкретно аз бих казал да се огледат рейката и хидравличната система, защото това са места, които са малко по-скъпи за ремонт. Другото, което може да те изненада неприятно е евентуален харч на масло, което първо, че може да се случи при всеки един автомобил, второ много трудно може да се хване по време на оглед. Разбира се не е нещо фатално, може ремонта да се отложи във времето, може да се кара с "по-гъсто" масло докато събереш пари да го оправиш. Като цяло аз мисля, че от тези години това е един от най-здравите автомобили в този клас. За бюджета ти, по-скоро мисля, че ще ти е трудно до 9к да намериш читав екземпляр, по-скоро между 9 и 10 000лв. Не знам откога търсиш, но до преди около месец имаше един 2.4 екзекютив, шуменски по спомен който се продаваше за малко под 10 000лв. Регистриран, обслужен, даже и парктроник му беше сложил собственика, беше и с нови гуми. Та изпадат и такива екземпляри, но повечето хора им търсят 5 цифрени суми. Успех ти пожелавам с търсенето! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veldes 0 #92 Отговорено 7 Май, 2018 Благодаря за бързия отговор. Има една стои сигурно около месец вече на обява. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11522351937832274&slink=6ywz7t и една друга която е доста по изгодна и най вече е от Пловдив, само че е 2.0 а не 2.4 https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11525084909751404&slink=6ywz7t. Изглежда ще ми е доста трудно с този бюджет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #93 Отговорено 7 Май, 2018 (Редактирано) Преди 6 часа, Cap_Slow написа: може да се кара с "по-гъсто" масло докато събереш пари да го оправиш. Да, да, то и без масло може да кара докато... Предвид по-тънките маслени магистрали при тези двигатели, е крайно не препоръчително да се сменя визкозитета на маслото, от препоръчаното. Редактирано 7 Май, 2018 от ВесКо 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #94 Отговорено 7 Май, 2018 Колега,много ми става смешно когато съм правил даден ремонт и знам колко пари струва,някои да пише"един два бона" Чел си, ама освен турбина и маховик/съединител, си пропуснал шум на веригите. Смяната ще те вкара 1-2 бона...Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cap_Slow 175 #95 Отговорено 7 Май, 2018 Преди 4 часа, ВесКо написа: Да, да, то и без масло може да кара докато... Предвид по-тънките маслени магистрали при тези двигатели, е крайно не препоръчително да се сменя визкозитета на маслото, от препоръчаното. Може би е и моя грешка, че не уточних, но все пак няма нужда да си слагаме думи в устата. За мен по-гъсто масло е 5в40, нищо че тея коли ги карат и с 10в40. От там насетне кое масло е препоръчителното е толкова спорно, но нека не пренасяме темата за маслата и тук. Щото според зависи кой питаш, най-подходящото масло за този двигател 0в20, 5в20, 5в30 и 5в40. Та хипотетично колега си взима кола, прочита темата за маслата и си слага 0в20. За 8000км се налага да му долее примерно 2 или 3л масло и веднага някой ще го филмира, че трябва да прави двигател. В този случай аз бих пробвал с масло 5в30 или 5в40 и ако пак има харч, вече да мисли варианти. Не да слага 15в40 и да кара колкото може, както едва ли не го изкарваш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #96 Отговорено 7 Май, 2018 (Редактирано) Преди 6 часа, Veldes написа: Благодаря за бързия отговор. Има една стои сигурно около месец вече на обява. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11522351937832274&slink=6ywz7t и една друга която е доста по изгодна и най вече е от Пловдив, само че е 2.0 а не 2.4 https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11525084909751404&slink=6ywz7t. Изглежда ще ми е доста трудно с този бюджет. Не, че няма разлика между 2.0 и 2.4, но и 155-те к.с. на 2.0 са предостатъчни за това купе, много е приятна за каране извънградско, по моите разбирания. ...а ако смяташ, че купувайки 2.4 ще вземеш някаква "бегачка", ще останеш много разочарован. Редактирано 7 Май, 2018 от Чавдар K 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TeoZaf 0 #97 Отговорено 11 Май, 2018 (Редактирано) On 5/5/2018 at 9:10 AM, JapCar said: Чел си, ама освен турбина и маховик/съединител, си пропуснал шум на веригите. Смяната ще те вкара 1-2 бона... Хмм, останах с впечатление, че в една от темите всички се съгласихте, че дизеловият двигател на фейслифта е с една идея подобрен и веригата по-малко се износва.. значи в крайна сметка променено ли е въобще нещо по двигателя на фейслифта или е абсолютно същия като преди фейса? On 5/7/2018 at 10:48 AM, dido0o_ said: Колега,много ми става смешно когато съм правил даден ремонт и знам колко пари струва,някои да пише"един два бона" Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk Колега, ще ми кажеш ли колко ти струваше този ремонт? И дали си с фейслифтовият модел? Също така искам да попитам някой, който е с черен екземпляр, напича ли се прекалено много през лятото и започва ли да става с времето някакав проблем за боята, ако е изложена прекалено много на слънце? Редактирано 11 Май, 2018 от TeoZaf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #98 Отговорено 11 Май, 2018 Колега, ще ми кажеш ли колко ти струваше този ремонт? И дали си с фейслифтовият модел? Също така искам да попитам някой, който е с черен екземпляр, напича ли се прекалено много през лятото и започва ли да става с времето някакав проблем за боята, ако е изложена прекалено много на слънце? Ремонтът ми струваше 200лв,смених ги сам и си купих само веригите,голямата е фиби а малката оригинална(и нямам виене след смяната.А дали е оправен проблемът след фейса,с това тънкото масло с което всеки си кара акорда с на по 200 000км трудна работа.Колата ми е преди фейса. Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gmarinov 36 #99 Отговорено 13 Май, 2018 Здравейте колеги. Търся си Accord и се спрях на една обява, която гледам че има стикери на форума на номерата. Какво ви е мнението за колата https://www.cars.bg/offer/c2402424 Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #100 Отговорено 13 Май, 2018 На пръв поглед изглежда добре за автомобил 2003-та, "девствен" (в смисъл не видях нищо афтърмаркет въшно) освен газовата и може би затъмняването на 5-а и задните врати. Няма никаква подробна информация, затова без да се обадиш и отидеш на място, няма какво повече да се коментира. Колата е с неработещата за БГ Навигация, Премиум Звукова Система, Автомат, шибедах. Мрежите и щората в багажника са на лице, при някои липсват (просто се свалят с цел продажба след това). Всичко останало зависи от това което ще установиш на място и разговора ти с продавача. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове