Jump to content
Cyreon

8-ма генерация Акорд

Recommended Posts

Ок.Колеги.Явно алгоритъма   тук е на друг принцип (трябва да има клапан не може да няма).Всеки път когото отварях капачката на Хондата си мислих,че има проблем с него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа и аз,почти винаги зареждам до горе,което ще рече, че зареждам преди лампата да светне. Винаги се е получавало това така да се каже вакумиране,без значение на коя кола, марка(всички са били бензинови) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колеги някой монтирал ли е допълнително ел. Седалки на акорда

Трябва ли някакво допълнително окабеляване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 2.08.2019 г. at 7:48, civic86 написа:

Здравей колеги някой монтирал ли е допълнително ел. Седалки на акорда

Трябва ли някакво допълнително окабеляване

Аз съм монтирал на Акорд 7, нямаше окабеляване.  Предполагам, че и при осмицата ще е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма и при мен ще трябва да пускам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, civic86 написа:

Няма и при мен ще трябва да пускам

Не знам как е при акорда но мога да кажа за една  моя бивша кола.

Има си отделен компютър  който отговаря за седалките.релета,бушони и доста кабели свързани меморито.Приключението е много голямо.И ако нещо му стане на компа а то си става,си "мъртъв".Оставаш "парализиран".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Имам проблем с двигателя на Хонда Акорд 2.2 и-дтек. Трябва ми сервиз,който може да ремонтира "помпа за високо налягане" или такава втора употреба.Имате ли идея към кого да се насоча?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, stambinho написа:

Здравейте! Имам проблем с двигателя на Хонда Акорд 2.2 и-дтек. Трябва ми сервиз,който може да ремонтира "помпа за високо налягане" или такава втора употреба.Имате ли идея към кого да се насоча?

Кой ти диагностицира проблема?Каква грешка дава колата ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

policeman, много правилен въпрос си задал.

 Аз ще добавя и това: какъв всъщност е проблема та питаш за помпата?

 Защото ако тя се е счупила (при този двигател), мисля няма да минеш само с ремонт на помпата или да купиш втора употреба.

Запознатите и преминалите през това, обикновено казват, че се отива на подмяна на цялата горивна система .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е по-вероятно да е за клапан високо налягане и да е спряла да пали,но колегата ще каже какви са симптомите.Много рядко хвърлят помпи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата изгасна в движение с около 20-30 км в час и след това не пали. Ще питам точно каква грешка изписва.В Бургас в един сервиз

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпите рядко се чупят, но като се случи се отива приблизително на 9х. лв. - поне толкова  каза че му се е вързало на един колега, с който разговарях миналата година в Бултрако (но той и там я е правил).

Клапана за високо налягане е възможно и приемливо решение, както и евентуално шоковия датчик, но ....?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последната такава умряла помпа бе на црв 2016 година, на 77000км, буталото на помпата беше завъртяно в цилиндъра на 90 градуса и помпата бе блокирала.Отделно и вала и буталото бяха износени в повърхностите в които трябва да контактуват...колата  бе изгаснала от раз по време на движение...по думите на шофьора, без никакви шумове преди това. Но двете дюзи бяха дроб... резервоара също бе почистен беше пълен с мизерии. 

Колата се движи с помпа втора ръка, рейл втора ръка, ремонтирани дюзи, почистен резервоар и нов горивен филтър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата е със стружки вътре Всички тия помпи,дюзи откъде мога да намеря. Намерих комплект помпа с дюзи за 2400, втора ... как е като цена.. на мен ми се вижда доста

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Около 2000лв за комплекта 2ра ръка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам рейл с клапана ,ако ти трябва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това след оправянето на помпата ли ще се разбере дали ми трябва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по колко ги даваш? първо искат да сменят помпата и след това най- вероятно и дюзи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Половинчата работа все едно,да смениш турбо без турбопътища,моя съвет е сваляш дюзите и ги гледаш в какво състояние са, разбитите рециклираш  и така,в кой сервиз ходи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляш, дюзи, помпа и рейл и ги носиш в дизел хаус Лозово. Проверяват и ти казват кое може да се направи и кое не. Ремонта на една дюза излиза около 250-300лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, Mad`Head написа:

Сваляш, дюзи, помпа и рейл и ги носиш в дизел хаус Лозово. Проверяват и ти казват кое може да се направи и кое не. Ремонта на една дюза излиза около 250-300лв

И тогава човек разбира, че да караш дизел е лукс който не всеки би си позволил. Както казват мацките на Пеевски- честито на печелившите.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 10.08.2019 г. at 13:55, Митко Йотов написа:

И тогава човек разбира, че да караш дизел е лукс който не всеки би си позволил. Както казват мацките на Пеевски- честито на печелившите.

 

 Пишеш така, сякаш злорадстваш, не всеки, който кара дизел е сменял дюзи и помпа. Аз от много години карам дизели и не съм имал никакви проблеми, нито скъпи ремонти. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста мои познати карат дизели и не са имали ядове. Само че се делят на 2 групи: Едните карат вехти, прости и проверени с годините, а другите нови и гаранционни. Мен понеже "много мъ и страх" гледам да не стана изключение от общия фон и за това карам бензинки (без газ). Гледам както казват "... да е мирно селото", но евала на рискувалите. И те се делят на 2 групи: Едните са в неведение за евентуалните неприятности, а другите не им дреме и ще го мислят (ако стане беля). В тая дилема няма правилен отговор, а вероятностите са хипотетични, и само "онзи горе" знае кому кога и какво да въздаде.

Вчера заничах под едно Санта Фе. Скъсан колянов вал под средната опора на блока. Собственика е тираджия и не е като да няма опит и да е зверствал с фемилито при старта на ваканционното пътуване. Карайте си - кой каквото има, безаварийно и с настроение.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дюзите са свалени и изпратени за проверка :) мисля ,че следващата кола ще ми е бензин :D ,не че и там не стават магарии

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Tokio написа:

 Пишеш така, сякаш злорадстваш, не всеки, който кара дизел е сменял дюзи и помпа. Аз от много години карам дизели и не съм имал никакви проблеми, нито скъпи ремонти. 

Токио подценяваш ме.Знаеш много добре,че не е така.Това беше глупаво и определено не колегиално.Имам други впечатления за теб,иначе нямаше да пазя номера ти в телефона си.

Продължавам да го твърдя,дизела не е за всеки в БГ.Мога да изкарам една дузина причини за да се обоснова.А ти можеш ли да ми дадеш две с които да ме убедиш да го купя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, Митко Йотов написа:

Токио подценяваш ме.Знаеш много добре,че не е така.Това беше глупаво и определено не колегиално.Имам други впечатления за теб,иначе нямаше да пазя номера ти в телефона си.

Продължавам да го твърдя,дизела не е за всеки в БГ.Мога да изкарам една дузина причини за да се обоснова.А ти можеш ли да ми дадеш две с които да ме убедиш да го купя?

 Не искам да убеждавам никого за нищо, всеки си решава сам, но според мен не е колегиално да "честитиш" на колегата за големия ремонт. Знам, че си фен на бензина, аз пък на дизела, но нека да си запазим уважението. Мисля, че теми "бензин срещу дизел" не трябва да бъдат допускани, защото всеки път се получват конфликти. Кой каквото си е избрал, нека да му се радва. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В семейството сме и с дизелова кола от друга марка, от нова. За 13 години, проблеми никакви до момента с нито 1 компонент по горивната система. Не зареждам скъп дизел, кара се ежедневно. И да се счупи нещо вече, общо взето е все тая. Колата си е дала своето.
Всичко опира до състоянието в което човек придобива колата, няма значение горивото. 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би ли споделил каква е тази другата марка дето 13 години я караш безаварийно,или ще е адски читава кола или просто нямаш километри

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Италиански дизел Mjet, проблеми с електриката има но с двигател никакви. Километрите малко под 130 000 или горе долу по 10 на година. За мен това е нормално. Не ползвам добавки в горивото, кара се предимно с по-евтиният дизел.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.youtube.com/watch?v=jEfYkacytSg

 

Един според мен доста обективен поглед към осма генерация Акорд.

Филип е спестил някои от недостатъците за модела. Малко и излишно се е впуснал и в сравнение с А4, БМВ 3-ка и C и Е класата на Мерцедес.

Но като цяло мисля, че се е справил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изгледах го с кеф вчера. Според мен можеше да избере някоя кола с повечко екстри, особено като я сравнява така разпалено с Мерцедеси и БМВ-та. Тогава със сигурност щях да дразня повече колегите, които са основно с изброените марки коли :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, Cyreon написа:

Но като цяло мисля, че се е справил.

Само дето се изказа неподготвен, че автоматика е само бензинов. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това, че дизелът TypeS има 340 нютонметра, като реално обикновеният има 350 Нм, а TypeS –  380. И това, че 2.0 8ма ген (R20) е почти същия като 2.0 7ма ген (K20), кооето не е никак вярно. Но като цяло според мен, с изключение на тези неща, не беше лошо ревюто.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, ceco_accord написа:

Само дето се изказа неподготвен, че автоматика е само бензинов. :)

 

E, не може всичко да запомни човека - това са няколко модела, пък колко кубика са, пък колко коня всеки, пък за колко ускорява от 0 до 100 всяка една, пък гумите какъв цолаж са. То едно ли е? Предполагам, че не го чете на момента на ауто-кю някъде. Важното е, че се постара да бъде обективен, можеше да е малко по-критичен относно шумоизолацията и някои други кусури. Те затова германистите толкова го намразиха долу в коментарите, защото прехвали Акордеона. Но ние му прощаваме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз му се радвах, а грешките са простими.

Важното е че го е вкарал в "плей листата" си и все пак е някакво ревю (макар и в неговият си стил), понеже други "нашенски" няма, а и моделът е все пак рядък, на фона на споменатите дойчовци. Коментарите не съм чел, но предполагам че несъществените минусчета са преекспонирани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Тези дни си поръчах Предни накладки за моят Акорд.

След получаване на накладките и демонтаж на старите разбрах,че има два вида накладки за жалост съм поръчал грешните.

Стигнах до извода,че или има два вида апарати за комби и седан или Американска или Европейска версия.

Пиша за в бъдеще който ще сменя да провери накладките от кой вид са и да си спести нервите :D

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз поръчах TRW задни дискове и накладки но да са произведени в Германия.Доставиха ми ги ЕЛИТКАР за около две седмици Ноември месец.Още не съм ги слагал защото няма нужда (сегашните на колата имат още живот)

Ще е майтап ако не станат.

 

78107714_2474877042603829_9063365452603850752_n.jpg

74666310_427490054848346_7392175793486430208_n.jpg

76638435_425766674767647_2702925994292936704_n.jpg

74214449_2568136019967307_1301660461200048128_n.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задните трябва да Станат мисля,че има само един вид.Аз сменях преди 2 седмици мойте задни накладки изглеждат еднакво с твойте.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Дано.Добре,че не поръчах и предни дискове с накладки.

Интересното е,че с поръчката за хондата поръчах и задни накладки за зафирата и се оказаха различни,смениха ми ги имаха ги в наличност но за хондата едва ли ще  имат друг вариант, ако изобщо има.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...