Jump to content
Cyreon

8-ма генерация Акорд

Recommended Posts

 

Колеги, тези от вас, които са си монтирали DRL-ли на дългите светлини и са ги настроили да светят на 30/40% имат ли проблеми от това, че компютъра засича, че нещо е нередно и дългите не са 100% и записва грешки?

 

 

При мен няма такъв проблем. Изобщо няма индикация по таблото, че дългите светят. Да не би при теб да се е появила индикация?

 

 

Не, нямам. Аз все още не съм монтирал моя модул, нищо че го купих още преди 3 месеца.

Нещо все не можем да се уцелим с момчето, което трябва да ми го монтира. Както и да е.

 

Разбрах, че още навремето, когато влязоха в сила тези правила за дневните светлини, са започнали да монтират модули на 8-ците и е имало доста хора, които са ходили в Бултрако заради грешки, които компютърът записва, понеже отчита, че дългите не светят на 100% и съответно това за него е сигнал за проблем. Не разбрах къде точно се виждат тези грешки, може би само с HDS.

 

Та заради това ме посъветваха да вържа DRL-а на късите, но така май смисълът се губи.

На дългите с 35% ще изкарат крушките много време без да се налага смяна, а на късите я изкара 1 година, я не.

Но ако трябва да избирам да сменявам крушки пред това да имам проблем с компютъра - избирам първия вариант.

Нали вече купих модул, та ще го слагам така или иначе.

Заради това питам.

Редактирано от romborak

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами досега грешка не ми е светнала, надявам се и да не светне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На диагностика чел ли си я за грешки?

 

Simo, кое им се е получило?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спира да буксува

 

Enviado desde mi HTC One_M8 mediante Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На диагностика чел ли си я за грешки?

 

Simo, кое им се е получило?

 

 

Не съм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя е self-adjusting и с износването му се самонагажда,по някой път това самонагждане не се получава и при рязко пускане на съединителя по няколко пъти се самонагажда.

 

Enviado desde mi HTC One_M8 mediante Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Сутринта ми пребоксува съединителя. Поръчал съм нов комплект с лагер от coxmotorparts по gabco, да видим как ше стане схемата. Че тука Бултрако и Юбико искат сериозни суми за съединителя и лагера.

Колега преди да смениш съединителя пробвай по време на движение да натиснеш педала 5 или 6 пъти,като всеки път го пускаш рязко.

На много хора в испанския форум им се е получило.

 

Enviado desde mi HTC One_M8 mediante Tapatalk

 

 

 

Мм да така се намества съединителя. в civinfo също го споменават тоя чалъм. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ше наместя нов другата седмица, да не намествам и маховик после :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време търсех снимки на 2.4 ауспуха как е вързан. След кратко търсене, днес направих тая щуротия:

 

8989834V.jpg

8989836g.jpg

Редактирано от g0sh

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха-ха, днес сутринта реших да загледам един Акорд да видя как стои единия ауспух на този голям кораб, пък то се оказа, че била твоята. Двата ауспуха много я отварят, браво!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А звука й промени ли се?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. Няма никаква друга промяна освен визуално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички и честита 2017. Та имам един въпрос към вас. Днес сутринта забелязах ,че разхода на хондата /2.2 дизел 2012г/ се е вдигнал от 10 на 15л.

Дали е от студеното време или от водата в нафтата ? Възможно ли е толкова да се вдигне разходът в града ?

Мерси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

от времето е, споко. И при мен е така. Още повече ако я караш на кратки разстояния.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и от ДПФ-а да е.

 

Enviado desde mi D2303 mediante Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и от ДПФ-а да е. Enviado desde mi D2303 mediante Tapatalk

Е, нали ще му индикира, ако има проблем с него?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно ,че няма проблем с ДПФ-а ,просто си прави регенерация и качва разхода на гориво осезаемо.

 

Enviado desde mi HTC One_M8 mediante Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината не карам много ,работата ми е на 5км в двете посоки, ама има 50 светофара! Сами разбирате колко е карам .

Няма никакви датчици, които да са светвали .

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро не успява да загрее хубаво и затова си държи висок разход. Особено ако си в Сф, с тоя трафик вече и лятото ще ни се вдигне доста разходът.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Пловдив е колегата. Ама и там трафика е зле. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, да повдигнем малко темата, че доста е замряла.

Honda Accord 8th 2.0 156cv с ремап на Littlebo.

Enviado desde mi D2303 mediante Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес закарах Акорда в HPP за смяна на съединител. Взех си оригинален от coxmotorparts и се оказа, че вече бултрако и юбико не работят с части на клиента. Миналата година нямаше проблем, даже имах час, ама заради снега не можах да отида. Ще сменят и маслото на трансмисията, че било много черно. Иначе изскочиха с много добра оферта за ремап. Само софтуерно, без да се сваля или променя нещо физически.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е само софтуерно,нищо не е сваляно.

На 8th както R20, така и К24 могат да се ремапнат с OBD2, без да се сваля ecu -то.

 

Enviado desde mi D2303 mediante Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз съм с N22. Не знам, ако се вдигне много въртящия, да не летят и съединители много. По принцип имало торк лимитер, който ограничава нютоните донякъде. Чел съм, че най-добре е освен софтуерно, да се свали и дпф.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, здравейте.

След осем години и половина с дизелова седмица се преместих в "отбора" на осмиците - R20, автомат, фейслифт. Четох книжката, четох в нета и не мога да разбера, в движение мога ли да превключвам предавките от D на S и обратно? Или тази процедура се прави при спрял автомобил, с натисната спирачка?

Донякъде такова превключване е малко безмислено, тъй като в режим D перата на волана могат да се ползват и да преминеш в ръчен режим. Също така тук някой бе написал, че по наклон /надолу/ в режим D, скоростната кутия не повишава сама предавките, но ми е интересен отговора на този въпрос.

Ако може някой да сподели, ще съм благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега,със здраве да си я караш и да те радва колкото предната,дори и повече.

 

Enviado desde mi HTC One_M8 mediante Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, здравейте.

След осем години и половина с дизелова седмица се преместих в "отбора" на осмиците - R20, автомат, фейслифт. Четох книжката, четох в нета и не мога да разбера, в движение мога ли да превключвам предавките от D на S и обратно? Или тази процедура се прави при спрял автомобил, с натисната спирачка?

Донякъде такова превключване е малко безмислено, тъй като в режим D перата на волана могат да се ползват и да преминеш в ръчен режим. Също така тук някой бе написал, че по наклон /надолу/ в режим D, скоростната кутия не повишава сама предавките, но ми е интересен отговора на този въпрос.

Ако може някой да сподели, ще съм благодарен.

Здравей, колега,

 

Първо - да ти е честита придобивката и много безаварийни километри!

 

Аз съм също с R20A3 автомат и след като изчетох доста неща за скоростната кутия мога да ти кажа, че няма никакъв проблем да превключваш в движение между D и S. В движение дори можеш да превключван и на N, но това не е препоръчително да се прави, въпреки че съм чел и мнения, че не е проблем.

Превключването между D и S не е безсмислено, защото когато си на S, кутията не превключва на толкова ниски обороти както е при D, а държи по-високи и като цяло динамиката на шофиране е по-добра. Кутията държи автомобила във високите обороти и го няма онзи момент с мудното набиране от ниски обороти. Естествено се повишава разходът.

 

По време на движение надолу по наклон, когато си на D, кутията и повишава, и понижава предавките. Това зависи от скоростта. А ако искаш да използваш двигателя като спирачка, тогава можеш с перата от волана да понижиш предавка.

 

Още нещо, което аз съм забелязал при моята кутия е, че когато съм на S и не пипам перата на волана, кутията превключва на високи обороти, но не стига до прекъсвача. Когато обаче съм на S и превключа дори един път с перата, то тогава не превключва автоматично предавка, нито на горе, нито надолу, и стига до прекъсвача като продължава да не минава на по-горна. Трябва аз ръчно да го направя или да мина на D.

 

Този момент при D го няма и никога не стига до червено. Дори да превключиш от волана, в един момент кутията изземва функциите в свои ръце и се превключва както се е обучила.

 

Като цяло, според мен, разликите между S и D не са много съществени, но все пак при S можеш поне отчасти да се доближиш да ръчната скоростна кутия като начин на управление.

 

Надявам се съм ти бил полезен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за пожеланията и разясненията. Хиляди безаварийни километри на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте,

От месец съм собственик на Tourer Dtec и съм много доволен. Пречетох тук темите преди да се насоча към колата, защото мислих и за CR-V, но като цяло няма много синтезирано в една тема за основните болежки и какво трябва да се гледа при покупка. Както и преките мнения на хора, които го притежават са много малко. Но е разбираемо, все пак няма много хонди от този модел за сега.

Няма да изпадам в подробности за всеки детайл по колата, но комфорта и като интериор, и шофиране е на много добро ниво за мен. Карам я основно само извънградско и за това съм я взел, но иначе е далеч от градски автомобил. Ако някой си мисли да го ползва за всекидневно в София. Размерите са му огромни, което не е проблем толкова за маневриране, а главно за паркиране на малки места, каквито са в София. По-големият проблем и основен е дизела, който не може да загрее градско и за да започне топло да духа. Трябва поне 10км каране, което автоматично значи каране само на студено градско. На -10 градуса не мога да си представя хората, които я карат всекидневно градско. :D

 

Седалките са най-удобните в които съм седял някога. Дори на аудита и мерцедеси ми бяха по-неудобни за дълъг път.

Едно от безумните неща, които ме разочарова е, че кожения салон всъщност се оказа не чак толкова кожен. Или по-точно казано, истинската кожа е само лицевата част на седалката. Страниците, както отзад така и отстрани, корите са изкуственяк заедно с подглавника, кожуха на скоростния лост - също изкуствен и скъсан. Доста разочароващо за мен, при положение, че човек си е платил за кожен салон. Знам, че на новите коли повечето са от изкуствена кожа, но не вярвах от 2009 да са започнали. :(

 

За возията много хора са доволни, стегната и твърда, но за този клас автомобил очаквах повече. В момента карам с гуми 215/60/16 и трябваше да е доста комфортна.. Иначе ми харесва, стегната и стабилна в завоите, както и на дълъг път не мърда, но при бавни карания и преминаване на леки неравности или дупки, удря доста твърдо, без да поема ударите. Това липсва при други автомобили, които пак возят стегнато и твърдо. Даже това е комби и с 16 цола, което предполагам драстично вози по-добре от седана. Не ми се мисли със 17 какво е.

Хората, които сменят от 7ма генерация към 8 виждам, че са много доволни на возията, което значи 7 вози още по-твърдо.

Това са двата основни недостатъка, които всеки е желателно да ги знае преди покупката. Всичко останало е на много добро ниво в колата.

Редактирано от vesivanova
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, ако кожата на ск. лост ти е накъсана, значи колата е на ужасно много километри. Дори и изкуствена, кожата е японска и е много по-добра от европейската, (която най-вероятно е китайска). Колкото до возията, досега вероятно си карал френски автомобил, които возят меко, но са нестабилни на завоите и при висока скорост. Акорда вози малко по-твърдо, но е стабилен, стои като залепен на пътя. Едното е за сметка на другото, пълно щастие няма. 

Редактирано от vesivanova
Предходно мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко за разхода на гориво - имам повод да се похваля, по борд компютър ми дава 4.4 л / 100 км, не съм я засичал пълно-празно-пълно, но от предишни замервания слагам около половин литър отгоре, значи реално някъде около 5 л/100 км гори. Това е при почти идеални условия - 2-ма човека с багаж, скорост около 90 км/ч, равен терен (между Пазарджик и Стара Загора магистралата), климатика изключен и много важно според мен - външна температура 22-23 градуса. Бензинът е ромпетролски.

 

http://prikachi.com/images.php?images/304/9096304s.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, разходът по борд-компютъра си е реален, разликата от 0.5 литра вероятно идва от по-малкото заредено количество гориво на бензиностанциите. Иначе Ромпетрол продават най-качественото гориво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с премиум аудио с 10-те тонколони. Имам проблем с не точно хъркане, но по-точно изкривяване на звука към средни и високи честоти. Говоря за нормална сила на звука. Първо беше предна лява и то тази на вратата. Сега започнах да чувам и предната дясна ( говоря за период около година ). Друго, което забелязвам при мен е, че когато се стопли времето или карам доста време колата се оправя звука...
От там изхождам за проблем в усилвателя!! Но така и не ми е остава време да го погледна. Търсих информация из чужди форуми и знам, че има проблеми с аудиото, но решение не открих.
Та при теб, сигурен ли си за говорителя ?

 

 

Здравейте, едно питане относно смяната на говорител. Оправи ли се след смяната и как по-точно хърка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имате проблеми със звука, търсете го в говорителите, не в усилвателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих това .
https://hondakarma.com/threads/8th-generation-accord-scratching-or-distortion-noise-coming-from-door-speakers.710/live?page=1
Наистина има технически бюлетин за проблема с "гъгненето", мисля че и при мен е този.
Благодаря на Tokio, ще отварям вратите значи.
Интересно ми е само, защо се оправя понякога? Понякога е отвратително да се слушат !
Като ги сменя ще видя този проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих това .

.....

Ако имаш проблем с намирането на оригинални говорители, аз мога да ги ремонтирам.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, мисля да ги сменя. Но като намеря време.

А и не съм в България сега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойте също го имат проблема в едната колона. Някой беше пуснал линк за размери и един модел на Hertz, който става. Някой слагал ли го е, да каже има ли подобрение в качеството ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...