Jump to content
Drone

Купих си Харви :D

Recommended Posts

преди 6 минути, go6o11 написа:

Аз моя го чистих и нищо не стана .Поръчах си от алито и направо учудващо заспа сега оборотите не мърдат някаде около 50 лева ми излезе.

Регулятор ХОЛОСТОГО Управление клапан IACV Мак 16022P2EA51 16022P2AJ01 для HONDA CIVIC HR-V вариабельности сердечного ритма Civic del Sol Acura EL 1996 1997 1998 1999 2000

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги,

Както споменах по-рано, прозореца при шофьора не работи.

При вдигане на горе на бутона се чува цъкане, но надолу нищо.

Махнах кората и извадих буксата от моторчето с двата дебели кабела.

При натиснато бутона за нагоре има 12 в. , Но при натискане надолу няма ток.

Разглобих платката с бутоните и вътре видях , че по платката има окисление около бутоните.

Има ли смисъл да се отремонтира тази платка или да търся нова и от къде мога да намеря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, go6o11 написа:

Аз моя го чистих и нищо не стана .Поръчах си от алито и направо учудващо заспа сега оборотите не мърдат някаде около 50 лева ми излезе.

Благодаря колега ..да да видях ги китайците ...днес почистихме в сервиза да видим какво ще стане ама сега нямам надалече път тогава ми прави проблем 

стъпково моторче.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та да попитам... Вече втора обява се пуска във форума за продажба на ХРВ спорт?! Нещо не се връзва! Кое им е спортното на тия "бИгачки"?!

  • Харесвам 2
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха това е супер добър въпрос 😁

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

     В  Швейцарския талон  май фигурира това. Мисля ,че са тези със споилера на тавана. По рама излиза и някаква модификация-hyper ,  което не открих какво значи.

IMG_20200617_193741279.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

"Sport" по-скоро е нивото на оборудване.

Jeep Grand Chereokee Laredo/Limited/Overland.

Mercedes Benz Avantgarde/Elegance/Classic etc...

Редактирано от monkos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да попитам, лесно ли може да се поопъне ремъка на климатика ? Че свири ужасно и много ме дразни. Предлогам, че ще трябва и нов ремък, въпреки, че този е на по-малко от година. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ролка оптяжна има ли към този ремък  ,може би е там проблема. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не е мн.лесно.

Първо трябва да махнеш пластмасовата кора отдолу.

После да охлабиш болта на ролката-ключ 12.

След това да бръкнеш отгоре с камък 10 и удължение,но може да се наложи с малко камъче 10,защото няма твърде място.

После всичко по обратния ред-затягаш болта на ролката и слагаш кората.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам проблем, запушени са ми отводнителните канали и ми се пълни колата през клапата за въздух в купетe. Рамената на чистачките обаче нямат вадене, с WD40 ако ги напръскам дали ще помогне ? Не искам да ги напъвам много, защото щангите от моторчето към чистачката са отвратително измислени. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напръскай с WD40 и пробвай с някоя малка скоба, от железарията, за вадене на лагери.

17030243_2.thumb.jpg.ca9c55b9b21d379aaff1656bb35896a0.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напръсканий изчакай ,разклати, пак напръскай изчакай разклати.

Играх го тоя филм  трудно излязоха  близо час и повече игра ,маркирай положението в което са за да не влезеш после в друг филм при връщането обратно.

Това ако нямаш инструмента посочен от колегата. 

И за използвах WD40

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, dandilov написа:

Напръскай с WD40 и пробвай с някоя малка скоба, от железарията, за вадене на лагери.

17030243_2.thumb.jpg.ca9c55b9b21d379aaff1656bb35896a0.jpg 

ей за това чудо не се бях сетил :)

 

Тия дни ще си поиграя да видя какво ще излезне, че онзи ден имаш 4 пръста вода... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да се е сблъсквал с блокирала ключалка на вратата за багажника?! Като отключвам и заключвам с дистанционното се чува че щрака във вратата, където е заключващия механизъм, но не се отваря. Как да я отворя сега вратата?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я си виж дръжката в какво пложение ти е. Моята е доста клеясала и пружината не й работи.Когато не е в крайно положение, но багажника е затворен, понякога не се отключва. Онзи ден я напръсках с WD40 ама май няма да има файда. Ще трябва да я сваля цялата. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дръжката се движи нормално, но като дойде момента в който трябва да отвори механизма, тогава запъва и нещо пречи да го отвори

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата трябва да е заключена. Дръжката да е максимално притисната напред - към колата. Тогава отключваш с дистанционното и всичко трябва да е наред. Другата опция е да отключиш директно с ключа вратата на багажника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това е пробвано. Въпроса ми е, ако някой е минавал вече по тоя път да сподели, как да я отворя  принудително от вътрешната страна. Вчера вечерта видях че на кората има две капачета, които се махат, но незнам какво има зад тях. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зад капачетата са крушките, които осветяват задния номер - от там се сменят. От там май се вижда лостчето за ключалката, но не помня кое и дали има достъп или само видимост. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобен проблем. Нито с ключ, нито с дистанционно, нито с втория ключ се отваряше багажника. Дръжката си работеше,просто не отваряше. Закарах я на ключар и след половин час и 20 лв беше готова. Така и не разбрах какво точно се е било случило.

Редактирано от gitzev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буташ Седалките, Махаш кората на вратата и трябва да можеш да видиш лостчето за отваряне. Последно съм го правил преди 4-5 години и за това не помня как е точно. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом може да се махне кората при затворена врата е добре. Мислех, че е застъпена при затворена врата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес докато рових да търся ключалка по № и попаднах на този интересен сайт. Останах изненадан, че Харвито е с 2 вида различни картери...

 

https://www.parts-honda.uk/honda-cars/HR-V/2000/4WD/ENGINE/CYLINDER-BLOCK-OIL-PAN/17S2H01/E__1400/1/20764

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да с 2 вида е. Моя няма гарнитура и се маже яката работа със силикон :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, за да не отварям нова тема пиша тук. На някой да му се намира задна броня за 4 врато хрв 2001г и ако е синьо зелена ще е бонбон? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тук си купих ключалката за багажника. Виж тази броня. Работят експедитивно.

 

https://www.olx.bg/ad/prodavam-honda-hrv-1-6-16-na-chasti-2001g-CID360-ID8hDuV.html#a4c8020068

Редактирано от 5 GTT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 22 часа, 5 GTT написа:

От тук си купих ключалката за багажника. Виж тази броня. Работят експедитивно.

 

https://www.olx.bg/ad/prodavam-honda-hrv-1-6-16-na-chasti-2001g-CID360-ID8hDuV.html#a4c8020068

А лесно ли се сменя ключалката на багажника, че и моята замина и ще трябва нова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел, който прави коли я смени, но смятам, че е не сложно... Май по голям въртел е сваляне и поставяне на кората

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кората е на щипки,дърпаш рязко и излиза цялата. Една минута работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се счупят няколко щипки, повече от минута

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

@5 GTT не си прав! Минутата за сваляне си е минута. Счупените щипки удължават минутите за монтаж. ;)

 

  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лесно се сменява ключалката отне ми 15 мин. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия щипки конкретно не се чупят, просто остават на вратата :) след 3-4то вадене не стават за нищо. Аз ги смених всички, защото кората ми хлопаше много досадно. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли какъв е точния размер на лагера в шайбата за хидравликата ? 

 

Че моя е тръгнал :/ 

Редактирано от Drone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли разликата в диаметъра на задните барабани /200мм и 220мм/, дали е от 105 и 124к.с., или от годината на производство?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес голям бой по задните амортисьори...Втулката заварена за болта и се върти заедно с тампона... шлифовалка, секач и болта падна... На амортисьорите пишеше Хонда и със зор паднаха... Верно бяха оригиналните... Макар,че само единия беше изпуснал... За 10 км. нещо не усетих разлика във возията...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Разлика може да усетиш само в завой или на кръгово като една идея по стегната. Аз смених и пружини и ми си струва ,че се усеща леко това гмуркане.

  Мисля,че трябва да са леко по твърди,въпреки че и  с тези (Каяба ) си подскача доволно. Гледам Руснаците слагат масово Каяба за Волга ,като бюджетен вариант. Не разбрах като действие как е. Маркони бе започнал да реновира едно Харви,като окачване ,седалки и прочие,но не успяхме да видим резултат.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, 5 GTT написа:

Днес голям бой по задните амортисьори...Втулката заварена за болта и се върти заедно с тампона... шлифовалка, секач и болта падна... На амортисьорите пишеше Хонда и със зор паднаха... Верно бяха оригиналните... Макар,че само единия беше изпуснал... За 10 км. нещо не усетих разлика във возията...

Коя втулка ? Горе или долу ?

Люлеенето е по-малко. със сигурност :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...