Jump to content
Sign in to follow this  
Drone

Купих си Харви :D

Recommended Posts

Здравейте Публикувано изображение Купих си първата ми кола Публикувано изображение H-RV от 2000г.

Имам няколко въпроса и се надявам,че ще можете да ми помогнете Публикувано изображение

 

Централното не ми работи.Къде може да е проблема ? Също така взех колата с 2 ключа и без каквото и да е дистанционно.

Още не съм я обслужил.Горе долу колко лв излиза смяната на ремък и евентуално водната помпа ?

За какво са бушоните в двигателният отсег ?

Другата седмица сигурно ще ходя да ми слагат ГИ,какви точно са хлабините на клапаните за да мога евентуално да ги регулирам ?

Как точно се свалят фаровете ? Видях,че има един болт отгоре,но отдолу не успях да видя нищо. Публикувано изображение

Счупена ми е рамото на задната чистачка,евентуално от къде да намеря такова рамо ? Някоя морга в Пловдив ?

 

Благодаря предварително за отговорите Публикувано изображение

едит:Дали ще може да ми дадете и линк към манюъл-а на колата :)

Edited by Drone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Машинките на вратите може би са ти заминали, или друг ел проблем, може да го решиш на ул.Богомил 12, търсиш Илко (автоаларми), бая хондаци съм му пратил с подобни проблеми, и няма ядове, взема тънко и бачка добре, кажи му че Слави те праща :) За обслужването бива да кажеш с кои мотор е макар че не е кои знае от кво значение те са като близнаци, зависи кви чаркове ще купуваш, може да ти легне ремък с ролка към 100 лева та до 300 зависи марките които копуваш, водна помпа към 60 лева средно, но бива първо да се види твоята пък тогава да решиш ще я сменяш ли, масло 4 литра ти стигат, филтрите си ги знаеш. Бушоните в двигателния са за наи различни неща :) За Хлабиние не знам, не ги помня, някои колега след мен ще каже, фарове също не знам как се свалят , за рамо сам си си отговорил, търсиш по морги :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей колега , Честита да ти е , безпроблемни километри ти желая и много да те радва . За фаровете

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте!

Подобно на колегата и аз от вчера се гордея с Харви , 1.6 , 1999 г , автомат.Автомат , защоно имам проблем с дясната ръка - неподвижна е .

Та - на моятаПубликувано изображение Харви също не и работи алармата и ако не е нахално да използвам предложението на господин СлавиПубликувано изображение.

Другият проблем е бутонът на шофьорското стъкло - стъклото не се отваря , но мисля , че е бутона , тъй като при натискане се усеща упор а работещото стъкло - неговият бутон няма проблем .

Липсва и вътрешен капак на багажника - този , който е покрит с плат или мокет/велтър - не знам как се казва . Иразбира се - касетофонът не работи , но четох , че е всеобщ проблем .

Иначе - диагностицирана е в сервиз Хонда - на външен вид - прекрасна , според диагностиката и от вътре чудесна и така ...

Желая на всички дълго и безпроблемно каране!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мерси :) и честито и на теб.Видях,че някои хора са си монтирали газовата бутилка отдолу под кората и се чудя какъв е максималният размер бутилка,която може да се побере там ? В понеделник ще звъня на BossHogg за цяла чистачка и бутон за шофьорското стъкло,че ме дразни как моят е износен и не цъка като хора :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

маскималният размер на бутилката е 35 литра,която се събира в дупката на резервната гума

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами чудя се още дали да е на мястото на резервната гума или отдолу в нишата зад бронята.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Под бронята по новите разпоредби макс 30л на диаметър 190-200мм.

Share this post


Link to post
Share on other sites

С малко изрязване н апластмасата- събрах 40л

Share this post


Link to post
Share on other sites

Там е проблема с закона,бутилката не трябва да излиза от оригиналните очертания на колата.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Така тъкмо се прибирам :) Сменихме маслото и филтрите,но за жалост нямаха филтър за купето та утре ще се купува :) Също 5w30 добре ли е като за сегашните условия ? А централното се оказа елементарно :) Смених бушона и тръгна :D И сега остана да се обадя на хонда моргата и да си поръчам чистачка,един преден халоген и стойка за подпиралката на капака,че е счупена.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Чудно е,ако гори ще минеш на 10В40,иначе за по-малък пробег на нашите двигатели за температурния ни сезон препоръчват 10В30 или за по-хард каране 0В30.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами от аутодата го видях,че е 5w30,а след това звъннах на един човек и той каза,че по каталог е такова.Странното беше,че го дават да събере 3.6л с филтъра,а събра 2.8 :D Или аутодата нещо им е грешна информацията :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Бързали сте при източването,неоригинална сонда ,скъсена сонда.Наливам точно 3,5 литра при смяна.Ако съм мил мотор наливам малко повече..Всъщност при ниски температури полусинтетика капе половин час...

Share this post


Link to post
Share on other sites

КОлегата ми писа лично и понеже неможе да пише сметнах за редно аз да копирам какво ми написа За да му се помогне .Тъй като не мога да поствам повече от 2 мнения на ден...Сменихме маслото в един сервиз ии след това пича,който сменяше маслото обясни къде точно се гледа.Че трябвало да е между двете точки.Утре сутринта ще го погледна и ако е надолу ще долея,защото взехме 4 литра масло ;) И на мен ми се стори странно,че не побра 3.6,а 2.8л. моя Съвет е някои компетентен да ти погледне щеката и маслото да се направи на макс или 1 мм под макса . (понеже незнам как е разграфена щеката на Хр-в )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като на всяка кола.Има си 2 черти,между тях има накатка или е полирано,виждал съм и двете.Достатъчно си е посредата между двете да бъде маслото на студен двигател и нивелирана кола.Ако се налее повече масло,двигателя ще го изконсумира и ще се нормализира пак по средата.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да в момента е по средата.Мисля,че "майстора" който сменяше маслото не отви капачката и евентуално е останало някакво масло...едит:Офф голям дефицит има на задни чистачки :( имаше едно харви на части в Пловдив пуснато днеска и чистачката вече я няма.Ще звънна на варненската морга пак.

Edited by Drone

Share this post


Link to post
Share on other sites

За рамото или чистачката става въпрос?

Share this post


Link to post
Share on other sites

За рамо :( Не е толкова належаща :) Вчера сменихме и предните чистачки,че бяха 2 различни :D В събота ще се газифицира и така :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес бяха сменени спирачната течност,течността на съединителя и маслото в скоростите :) Термостата ми прави парчета та мисля,че и той трябва да се смени :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Как ги прави?Или отваря или закъснява?Задължително смени капачката на радиатора ,за да ти се върже после диагностиката.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами дига температура до средата,но се оказа,че термостата си е наред Публикувано изображение

Ей тия 2 мнения на ден ми бъркат в здравето...

Edited by Drone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Честито, 'иляди безаварийни :)Ето ти линкче към ръководството http://hondatech.info/downloads/Auto/Manuals/HR-V/тук съм описал каква е процедурата по инсталирането http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=47465&page=5 (всъщност и тук някъде го има)Моето харви се оказа маслояд, та минах през процедурата със смяна на сегменти и за сега не го е пипало.Успех и само хубави моменти с машинката ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ах тия втулки за акумулатор са доста скапани :D На минуса ми няма добър контакт и вчера на един светофар ми умря всичко та направих малко задръстване :( Трябва някак си да я стегна.

Share this post


Link to post
Share on other sites

подложи медна ламаринка ;)/> :rolleyes:/> че за зимата в студа ще имаш ядове . :P/>

Edited by K1r1L

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да в момента е по средата.Мисля,че "майстора" който сменяше маслото не отви капачката и евентуално е останало някакво масло...

едит:Офф голям дефицит има на задни чистачки Публикувано изображение имаше едно харви на части в Пловдив пуснато днеска и чистачката вече я няма.Ще звънна на варненската морга пак.

 

задното рамо освен че е дефицитно ами и не може да се сменя чистачката, ами само перото.... ако имаш поне част от твоето рамо, намери друго от някаква кола, но да е с нормален накрайник - позволяващ нормална смяна на чистачката, после режеш, телоподаващо и не само ще имаш чистачка, ами и ще я сменяш лесно при нужда

Share this post


Link to post
Share on other sites

Малко двойно постове,но няма бутон за едитване.Оказа се че имам счупени зъбчета на чистачките и при десен завой започват да се удрят в колоната.Та дали се продават някакви резервни части за ччистачките или да търся нещо от морга ? Нямам идея на тази схема кой номер точно се води :(http://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection_pfk.php?block_01=17S2H01&block_02=B__1400&block_03=19430

Share this post


Link to post
Share on other sites

На доста места има зъбчета и шлици.Търси морга.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Малко да повдигна темата.Явно мненията след 10 минути не могат да се редактират.Прави ми впечатление,че когато фаровете са ми на позиция 0 всички ми мигат мислейки си,че съм на дълги.Винаги карам на позиция 3 поради тази причина и само когато карам на дълги минавам на позиция 0,че да мога да виждам по-далеч ;) Та въпроса ми е това нормално ли е ? На позиция 0 да им светя в очите ? Предполагам,че ще трябва да се регулират малко фаровете,защото десният бие много в ляво(тия дни го видях в мъглата).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Отиди в някой център за ГТП да ти ги регулират.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да в понеделник ще отскоча до СБА-Младост Публикувано изображение

 

Дъъъ.Поразрових се в нета и се оказа,че има доста народ недоволен от тия,които регулират :( Нямам идея какво ще правя,но ако ги регулирам и са по-лзе от преди жална им майка :D

Edited by Drone

Share this post


Link to post
Share on other sites

При самото регулиране, позицията на копчето да я поставиш на 0-ла. /предполагам знаеш/.Понеже казваш ,че десния фар ти бие много на ляво и ако не могат да се регулират както трябва, проблема може да е в самия фар, или рефлектора му.Провери /огледай добре/, дали не е удряна колата отдясно и фара да не е монтиран /захванат/ както трябва.Ако там всичко е наред, причината я търси в самия рефлектор - механизма за регулиране, или някое счупено ухо на самия рефлектор.Успех.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вчера отидох до СБА-Младост и ми взеха 10 лв.Най-главният проблем беше,че крушките бяха завъртяни на една страна,което пък е водело до заслепяването на другите водачи.Малко ми бутнаха надолу левият фар и така Публикувано изображение В петък ще пробвам как е вечерта.

 

ПП:Най-накрая направих 50 мнения Публикувано изображение

 

edit:Намерих си и форумни табелки :) И в събота ще слагам аларма,че на 2 пъти щях да изкривя ключа :(

Edited by Drone
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вчера отидох до СБА-Младост и ми взеха 10 лв.Най-главният проблем беше,че крушките бяха завъртяни на една страна,което пък е водело до заслепяването на другите водачи.Малко ми бутнаха надолу левият фар и така Публикувано изображение В петък ще пробвам как е вечерта.

 

ПП:Най-накрая направих 50 мнения Публикувано изображение

 

edit:Намерих си и форумни табелки Публикувано изображение И в събота ще слагам аларма,че на 2 пъти щях да изкривя ключа Публикувано изображение

 

Това със завъртяните крушки и мен ме съмнява...и на мен единия (десния) ми свети доста странно....прави яка точка ...все едно си на дълги, а около точката е доста тъмно. Мъчих я крушката как ли не, но не виждам точно жлеб или знак как трябва да е поставена.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами като погледнеш отпред се вижда че трябва да е под 45 градуса има една дупка правоъгълна и трябва да пасне в нея.Моите бяха някакси навряни и двете в обратната посока Публикувано изображение

Edited by Drone

Share this post


Link to post
Share on other sites

пичове, и аз съм от скоро с харви и имах същия проблем с крушките. Има енда тупа скоба от тем дето се слага върху цокала който държи крушката на място. Малко е пипкаво и понеже едната крушка я сменях на тъмно не бях сложил именно тази телена скоба правилно. кръшката седеше леко на криво и светеше малко по-нагоре.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ммм тоя rogue лип е много готин,но са адски редки и нямат намиране :(

 

Публикувано изображение

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ммм тоя rogue лип е много готин,но са адски редки и нямат намиране :(/>

скоро имаше обява на такава хонда на части с такъв лип и като звъннах на човека каза, че го е продал предния ден за сто лева :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ммм тоя rogue лип е много готин,но са адски редки и нямат намиране Публикувано изображение/>

скоро имаше обява на такава хонда на части с такъв лип и като звъннах на човека каза, че го е продал предния ден за сто лева Публикувано изображение

 

Въпросът с крушките на фаровете ме хвъля в оркестъра...аз ли не съм кадър....както и да я сложа все тая. Колегата пише на 45 градуса да е цокъла...вярно има жлеб, но по удобно застават на 90 градуса (вертикално) Сложих ги така, довечера ще видим колко светят. Някой от София, ако му се пие бира и може да ги сложи да свирка...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами и моите бяха на 90градуса и светеха към марс.Щом от тировете ми мигаха мислейки си,че съм на дълги :D Утре вечер ще пробвам какво е станало след настройката :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...