Jump to content
bbozhanov

Хронични заболявания на климатроника

Recommended Posts

Ясно, ще я карам утре на диагностика там, да видя какво ще кажат и от сервиза. Няма да бързам.

Благодаря за мнението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водих я в сервиза, казаха, че и няма нищо :) . Демонтираха ремъка, слушаха, правиха диагностика и така... ще видим с времето ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега виждам темата и да дам и моето мнение.

Нашите коли имат система за по-бързо затопляне при студено време,нещо от рода на "балон горещ газ",по спомен така беше упоменато в книжката на колата.При студено време(около нулата) в купето се чуват едни съскащо-течащи звуци,което е съвсем нормално.И при мен го има и наистина колата в по-голям студ загрява по-бързо отколкото при 5-6 градуса примерно.Не мога да чуя нищо от клиповете,но мисля,че нямаш място за притеснение,ако в топло време това нещо го няма.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и аз четох за тая система и се чудех не е ли от нея. Интересното беше, че в деня, когато се появи беше сравнително по-топло - 5-6 градуса, а преди това на -3 не се случи.

 

Все пак въпреки разкарването до Бултрако съм доволен, че отделиха време на колата и направиха диагностика. Така съм по-спокоен. Мерси за коментара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, дали може да ме ориентирате, какъв лагер да търся за шайбата на климатика- номер, размер…

Колата е ЦРВ-3, 2,2 дизел, 2007 г. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

KOYO DAC 3052-3PR9X 

Това е оригиналния японски лагер!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26.04.2023 г. at 11:17, mladm написа:

Здравейте, дали може да ме ориентирате, какъв лагер да търся за шайбата на климатика- номер, размер…

Колата е ЦРВ-3, 2,2 дизел, 2007 г. 

 

DSC_6256.JPG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Някой с инсталирана Аутодата или подобна програма може ли да даде номера на клапана, който изпарява течната фаза на фреона (Expansion Valve).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 8/12/2019 at 1:30 PM, ekolev said:

Точно преди две години сложих нов Нисенс на тая цена. Миналото лято му смениха лагер на шайбата(ел.съединител). Преди месец шайбата се откъсна! Звука е като от строшен дизел, пък се случи и точно на границата в задръстването. Върнах си оригиналния компресор с нов комплект шайба/съединител/бобина. Сложих NRF. А от нисенса е излишно да казвам доволен ли съм, ще кажа само, че шлици и шайба не са като оригиналните. Т.е не може да се възстанови с други части освен Нисенс.

Поздрави

Здравей,

от скоро се качих на ЦРВ 3 2.0i 4x4 150к.с. Имам проблем с климатика с описаните симптоми във форума. Направих профилактика на климатика, но продължава да изключва. И нещата вървят към това да сменям и аз комплект съединител на компресора.

Бих искал да попитам дали си довеолен след като си сложил NRF комплекта?

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, да доволен съм, вече две или три години от смяната нямам проблем, нито симптоми на износване и буксуване.

Поздрави 

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...