Jump to content
bbozhanov

Хронични заболявания на климатроника

Recommended Posts

Ясно, ще я карам утре на диагностика там, да видя какво ще кажат и от сервиза. Няма да бързам.

Благодаря за мнението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водих я в сервиза, казаха, че и няма нищо :) . Демонтираха ремъка, слушаха, правиха диагностика и така... ще видим с времето ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега виждам темата и да дам и моето мнение.

Нашите коли имат система за по-бързо затопляне при студено време,нещо от рода на "балон горещ газ",по спомен така беше упоменато в книжката на колата.При студено време(около нулата) в купето се чуват едни съскащо-течащи звуци,което е съвсем нормално.И при мен го има и наистина колата в по-голям студ загрява по-бързо отколкото при 5-6 градуса примерно.Не мога да чуя нищо от клиповете,но мисля,че нямаш място за притеснение,ако в топло време това нещо го няма.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и аз четох за тая система и се чудех не е ли от нея. Интересното беше, че в деня, когато се появи беше сравнително по-топло - 5-6 градуса, а преди това на -3 не се случи.

 

Все пак въпреки разкарването до Бултрако съм доволен, че отделиха време на колата и направиха диагностика. Така съм по-спокоен. Мерси за коментара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, дали може да ме ориентирате, какъв лагер да търся за шайбата на климатика- номер, размер…

Колата е ЦРВ-3, 2,2 дизел, 2007 г. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

KOYO DAC 3052-3PR9X 

Това е оригиналния японски лагер!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26.04.2023 г. at 11:17, mladm написа:

Здравейте, дали може да ме ориентирате, какъв лагер да търся за шайбата на климатика- номер, размер…

Колата е ЦРВ-3, 2,2 дизел, 2007 г. 

 

DSC_6256.JPG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Някой с инсталирана Аутодата или подобна програма може ли да даде номера на клапана, който изпарява течната фаза на фреона (Expansion Valve).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 8/12/2019 at 1:30 PM, ekolev said:

Точно преди две години сложих нов Нисенс на тая цена. Миналото лято му смениха лагер на шайбата(ел.съединител). Преди месец шайбата се откъсна! Звука е като от строшен дизел, пък се случи и точно на границата в задръстването. Върнах си оригиналния компресор с нов комплект шайба/съединител/бобина. Сложих NRF. А от нисенса е излишно да казвам доволен ли съм, ще кажа само, че шлици и шайба не са като оригиналните. Т.е не може да се възстанови с други части освен Нисенс.

Поздрави

Здравей,

от скоро се качих на ЦРВ 3 2.0i 4x4 150к.с. Имам проблем с климатика с описаните симптоми във форума. Направих профилактика на климатика, но продължава да изключва. И нещата вървят към това да сменям и аз комплект съединител на компресора.

Бих искал да попитам дали си довеолен след като си сложил NRF комплекта?

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, да доволен съм, вече две или три години от смяната нямам проблем, нито симптоми на износване и буксуване.

Поздрави 

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
On 7/21/2023 at 2:25 PM, ekolev said:

Здравей, да доволен съм, вече две или три години от смяната нямам проблем, нито симптоми на износване и буксуване.

Поздрави 

 Точно една година след като писах горното, компресорът е с разбит лагер на шайбата. Климатика работи, но звуците стават сериозни, когато съединителя на компресора не е задействан. Има и биене на ремъчната шайба на компресора.

Съединител NRF изкара четири години и 80 хил.км.. Сега поръчах съединител Thermotec, пък да видим дали ще успея да се прибера с разбитият лагер, или ще търся по-къс ремък...

Редактирано от ekolev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 Купих ремък 6РК1538, услужиха ми със звездогаечен ключ 19, и пет минути по-късно компресорът е елиминиран, и колата е в движение! А навън е 40 градуса.....:boxed:

Редактирано от ekolev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма начин по някога особено когато обстоятелствата го налагат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колата е Honda CR-V 3 2.2, има едно специфично щракане, което не знам откъде точно идва, чува се и на изключен климатик. Някой дали се е сблъсквал с подобен проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда почти всеки собственик на нашия модел рано или късно минава през перипетии с климатика.

 

При мен първият ремонт е още 2017 г. на 130 хил. км. в Бултрако. Сменени бобина и съединител климатик за скромната сума от хиляда лева.

И на около 180 хил. см. отново почнаха проблемите. Първо климатикът спря само веднъж на дълъг път в едно задръстване. Приех го като случаен инцидент.

Следващото лято обаче ме остави два-три пъти в жегите на магистралата - просто спира, без предупредителен шум, тресене и т.н. След известно време, обикновено като изстине колата, тръгва отново.

Когато намерих време да я оставя в сервиз установиха, че съединителят пак е тръгнал да се разбива. Съответно смяна на съединител и превантивно на лагера на ролката и бобината с афтърмаркет части, като този път ремонтът излезе под 400 лв. Самият компресорът беше в отлично здраве. В момента колата е на 210 хил. см. и засега всичко е изправно, да чукна на дърво.

 

Специални благодарности на сервиза: "Автоклиматици София" на бул. "Климент Охридски" (близо до кръговото на Икеа). Рядко срещано отошение към клиента, човечно и професионално! Познават модела и моментално намериха решение. Препоръвам ги с две ръце!

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

И при мен се появи въпросният проблем(Honda CRV 2009г. 2.0 автоматик). Климатикът спира да работи при градско шофиране в по- голяма жега. Също колата тресе при включване на компресора и по време на работата му, когато съм в спряло положение.

Има ли някой от Варна, който да ми препоръча сервиз?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@vacata Импас-56, Търси Антон. Знае в детайли за какво иде реч и ще ти помогне. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...