ZaRRicK 330 #41 Отговорено 4 Април, 2013 (Редактирано) Внимавайте със задната врата на Акорд Турер (комби). Една позната има такъв, именно дизел, и задната врата непрекъснато дава грешки, автоматичното отваряне блокира и се заключва - трябва да се навираш отвътре с лостчето да я отваряш. Идва много тежка за моторчетата и просто електрониката сгъва. Докато се занимавах с нейния акорд доста се бях ровил по нета за тоя проблем и явно е повсеместен при комбито. Иначе и тя сменя колектор с чугунен от след 2006, верига и няква ролка. До съединителя и демпфера май не е опряла за сега. Колкото до сервиза на Хонда в Бургас - без коментар!!!/>Акорда още като излезе и докато беше в продажба беше една от най-здравите, сигурни и качествено изработени коли според много от автоизданията на острова (Англия). Не случайно Хонда измести производството му в Япония и само в Япония. Поради високите си рейтинги на пазара на употребявани автомобили, както и оценките на проучванията за гаранционно и след гаранционно сервизно обслужване Акорд 2003-2007 има много висока остатъчна стойност и като цяло бавно губи тази стойност. За последните няколко години цените почти не са мръднали, докато за сравнение при модната Алфа Ромео падат стремеглаво надолу, за аналогични модели, като 159. Така че да, има защо да държи цена. Редактирано 4 Април, 2013 от ZaRRicK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.pavlovq 80 #42 Отговорено 4 Април, 2013 На мен ми се струва, че Хонда в Европа се стреми да се предлага като нещо подобно на премиум марка(след като е скъпа в сравнение с преките конкурентни марки) и затова играе роля прословутото качество, поне при нас Хонда е синоним на качество и така се добавя стойност към автомобила(иначе е постен и отстъпва по доста други линии); Иначе, ако има голямо търсене на хонди, то ще има и голям внос, но това че има единични бройки и се купуват не значи, че търсенето е голямо, а че е ограничено(трудно се пласират) и действително има хора с едни пари(100 човека, фенове от форума и свободни радикали), които са избрали това возило, въпреки по-височката му цена; А за BMW има такива 10 000 човека и следователно много повече коли се предлагат за тях, а те трябва да се "шитнат", щото тоя дето ги е купил и той иска да яде. Та, Хонда се интересува основно от американския пазар, там ако цените не са конкурентни ще духат супата много студена, тук ние сме вторичен пазар и има хора, които са купували нови Хонди и са поддържали и знаят какви са българските представителства на марката. Това в никаква връзка го казвам, ама да седи 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 487 #43 Отговорено 4 Април, 2013 Е тва му се вика цена сега http://www.gumtree.com/p/cars-vans-motorbikes/honda-accord-ex-i-vtec-24-manual-6-speead/1012217324Краси опаковаи я и я пусни по еконт като колетна пратка е бати. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1548 #44 Отговорено 4 Април, 2013 (Редактирано) Слави, и на брат ми няма да купя кола!Който иска идва, развеждам го, гледа, избира, плаща, и се разделяме приятелски.А тая специално, като гледам в кой квартал е, каква мръсотия е по пода и задната седалка, директно ти казвам, че е карана от жена (афроангличанка) само до детската градина и "Tesco" :lol: Багажника не е сниман умишлено, там се возят кучетата Редактирано 4 Април, 2013 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #45 Отговорено 4 Април, 2013 Десните волани не мисля, че е редно да ги броиш 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #46 Отговорено 4 Април, 2013 Имам приятелче което работи в БМВ . Е проблемите с които ще се сблъскат за напред фенчетата на марката са меко казано грубички.Говорим само за тежки ремонти от рода на изсипване на ризи смяна на блокове,валове и такива други карантии от рода.Говорим за коли от 2007,8 и на горе на по 70,80 000 км.Дано все пак си решат проблема за напред швабите, защото много ще страдат. Та от икономисване на материали и инженерни решения на Германеца като цяло стигат до там. И аз съм на мнение,че Акорда си държи цена и това не е случайно при Хонда случайни работи ... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #47 Отговорено 4 Април, 2013 Едно нещо за да държи цена е защото има причина да я държи ! Няма място за спекула в цената на ниво български пазар , чак толкова не вярвам Сравнението с английския пазар изобщо не е показателно и още повече редно . Искрено ме забавляват коментари относно визията на една кола , ще се огранича в конкретизирането . Идеята ми е че една кола не е само дизайн , една кола не държи цена защото е красива една кола държи цена защото е истинска и си струва ! Също така мнението дали една кола е грозна или не няма нищо общо освен виждането и вкуса на човек и определено не е определящ фактор в оформянето на оценка на един автомобил . Да сте виждали критерии красота в някое списание занимаващо се със сравнения и съпоставяния на автомобили ? Наредихте комбитата , ами да ви кажа че са по-стабилни от седаните - първи плюс , поемат дооста повече багаж - втори плюс , усещат се като тежка кола - трети плюс , имат еднакво окачване със седана - тука сме равни ( въпреки че задното не е баш еднакво ) , заради по-голямата си тежест харчат с може би половин литър повече или поне аз така си мисля - минус 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 487 #48 Отговорено 5 Април, 2013 (Редактирано) Десните волани не мисля, че е редно да ги броиш :)/>/>Ааа, не, само ги гледам и им завиждам на цените, не съм си и помислял за десняк :)/> представям си кво щеше да бъде хубаво ако и в БГ един акорд струваше 6-7 хилки :)/> щях да си купя два, за делник и празник :)/> А Краси маи бая на сериозно ме е взел :)/> Редактирано 5 Април, 2013 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1548 #49 Отговорено 5 Април, 2013 (Редактирано) Не бе, само казвам (за поколенията), какво да НЕ си купувате от Англия - комби (кучкарник), карано от английска домакиня с малки деца Десния волан е друга тема, която изобщо не искам да коментирам.Иначе - "Въпрос на вкус, казало кучето, и си ... ", т.е. и аз харесвам и предпочитам комби Редактирано 5 Април, 2013 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #50 Отговорено 5 Април, 2013 (Редактирано) Краси, мойта е Лондончанка, още седи стикера на автокъщата- "Advanced-used cars specialist", дано не я е карал мъжа на подобна описана от теб дама. :lol:/> Слави, намерих го градския акордеон дето ти мокри сънищата, направо кукла, само на снимката с радиото, станцията дето е избрал собственика не ми допадна. Ако идваш да го гледаш свиркай за подкрепа.Инак на въпроса ти " Къде сгрешихме" аз лично сгреших, че работя от доста години във фирма в която се кара само хонда- Два сивика, две CR_V та, един стар Ледженд продаден отдавна на щастлив нов собственик и една американска Акура RL триста и кусур коня и се вмирисах на Хонда от краката до темето. Редактирано 5 Април, 2013 от HondaExplorer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mohican 12 #51 Отговорено 5 Април, 2013 (Редактирано) Слави,явно размислите и страстите по тая тема са свързани с второто чаве (всъщност к'о стана, родихте ли го :rolleyes:/>/> ) и си трябва нещо по-обемисто и повече пространство. Но не знам защо си се запънал само на тази хонда като модел :unsure:/>/> . Нищо не знам и от скоро съм с марката, но има шатълчета, стийм (бензин), обем и т.н. общо взето семейни ванчета. Цените им са по-приемливи.ЦРВ-то си е добра машинка, още повече че знаеш какво и е състоянието. Едно време и нашите родители са имали по две деца, пък у лади и москвичи са ни возили. Сега се намират и багажници/кутии по покривите на автомобилите, та помисли и върху този вариант. Сещаш се че ще ти се ограничи възможността за някакви забежки от асвалта :rolleyes:/>/> . Редактирано 5 Април, 2013 от mohican Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bai_Georgi 47 #52 Отговорено 5 Април, 2013 Дааам, явно много хора се заглеждаме по тези 7-ци, но цената не ни устройва. Лошото е, че когато стане достъпна до масовия потребител, тези Акорди ще бъдат по на 14-15 години :huh:/> 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #53 Отговорено 5 Април, 2013 Подкрепям изцяло Тино. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 487 #54 Отговорено 5 Април, 2013 Инак на въпроса ти " Къде сгрешихме" аз лично сгреших, че работя от доста години във фирма в която се кара само хонда- Два сивика, две CR_V та, един стар Ледженд продаден отдавна на щастлив нов собственик и една американска Акура RL триста и кусур коня и се вмирисах на Хонда от краката до темето.Вземи ме и мене в тая фирма Аз не че толкова няма да издаяна и с ЦРВ-то, то зора е да мине периода с мъкненето на количката, но живота си върви, колкото повече хонди покараш по добре Тъкмо като покарам 4-5 год такъв акорд и ще стане време за любимеца ми, далеч по красивото комби 8 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
markup 156 #55 Отговорено 5 Април, 2013 (Редактирано) ЩЕ си позволя лек offtopic: "Какво толкова им харесвате на тези 7ма ген. комби. Сигурно не съм само аз на мнението, че това е една от най-ужасните коли които съм виждал. Рядко грозно нещо :)/> Може да е практична, но все пак ми напомня на Mercedes комби "катафалка" или Volvo около централни гробища." :)/>Моето мнение за цените на хонда е, че витае всеобщото мнение "безкрайно здрави коли, но със скъпа поддръжка", което автоматично води до - "ааа щом ще е здрава колата си заслужава да се дадат повече пари, но тя от своя страна няма да се разваля"". Че са здрави - здрави са колкото всяка един качествено направен автомобил. Редактирано 5 Април, 2013 от markup Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 487 #56 Отговорено 5 Април, 2013 Лесно ти е на тебе безгрижен студент возиш едно яке в колата и тва ти е багажа Като доидеш и ти на моя хал и ти ще ги харесваш 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #57 Отговорено 5 Април, 2013 (Редактирано) Слави не се занимавай с европейския пазар - отивай/поръчай от USA кеф ти Мазда кеф ти Хонда на половин цена от ЕВРОПА />/> Приятелско семейство си взеха преди около 3 години Мазда 3 чисто нова и с доставката и техностест и мито и т.н. му седна точно наполовина от колкото в БГ -Магазина с премиум двигателя 2.3.Единственото кофти беше че стъклата бяха ръчки />/>. Относно тойотите - ами те са масово английски сглобки от тях само джипките останаха Japan. Пък японска кола да караш и да не е сглобявана в Япония не баш японска />. Баварията си е бавария върви като самолет е и подръжката е като на самолет ;)/>/> само, че и масово ги крадат и изнасят />. Верно и хондите взеха да крадат в БГ особенно по новичките - арабите много ги обичат, ама все пак се крадат доста по малко от БМВ ! Пък относно обратните волани - не се занимавай с глупости За града е ОК ще се справиш , ама като тръгнеш примерно Слънчев бряг- Иракли или към шипка ще караш три дена и три нощи особенно ако />/> нямаш навигато. И не напоследно место ще си возиш семейството а извън градско е самоубйство да изпреварваш с десен волан ! Погледни и Мазда 5 или Мицубиши грандис. Редактирано 5 Април, 2013 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #58 Отговорено 5 Април, 2013 Да наречеш Е60-ката недодялана от вътре е меко казано смешно.Да кажеш,че Акордеона вътре е по-красив е несериозно или аз поне така си мисля п.п:Ако знаете кой е инженера сътворил Ц-класата която Слави показа,посочете ми го да го разцелувам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 487 #59 Отговорено 5 Април, 2013 (Редактирано) Казах го и пак го казвам,да кажеш че Е60 е хубава вътре е меко казано смешно :D/> , за мен е недодялана, няма нищо, никви шукариики, един грозен огромен волан, някъв цветен телевизор, две копчета като на веф за климатика и тва е, от вън е красавец но вътре е типично по немски недодялан :)/>/>/>/>/> На които му харесва ок, те и акорд комби казват че бил катафалка ама на мен си ми харесва :)/>/>/> Рано или късно всички ще минем през него, щем нещем :lol:/>/>/> />/> Въпроса за грозното и красивото е като мацката на съседната маса, на едни им трябва едно кило ракия на други просто поглед :)/>/>/>/>/> Редактирано 5 Април, 2013 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #60 Отговорено 5 Април, 2013 (Редактирано) Като ще минаваш на Шваба /> вземи едно А6 3.0 куатро барем , http://www.mobile.bg/11358165872225787 бавариите да си ги карат по чистите немски пътища с тоа заден хлъзгалник - гъзалник /> Абе друго си е сега турбо - гъзарйка БМВ. Знайш ли колко комплексари се успокояват без хапчета ...така.../> Като видя БМВпо пътя - бягам далеко че току виж ми ударили некой калник докато се лъзгат на лево на десно ... Редактирано 5 Април, 2013 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1482 #61 Отговорено 5 Април, 2013 (Редактирано) Слави не се занимавай с европейския пазар - отивай/поръчай от USA кеф ти Мазда кеф ти Хонда на половин цена от ЕВРОПА Приятелско семейство си взеха преди около 3 години Мазда 3 чисто нова и с доставката и техностест и мито и т.н. му седна точно наполовина от колкото в БГ -Магазина с премиум двигателя 2.3.Единственото кофти беше че стъклата бяха ръчки . Големият двигател далеч не е предимство. Когато аз търсех, редовно имаше американчета 2.3 на цена по-ниска от европейските 1.6. Освен това американските до една нямат автоматичен климатик. Да наречеш Е60-ката недодялана от вътре е меко казано смешно.Да кажеш,че Акордеона вътре е по-красив е несериозно или аз поне така си мисля На мен също не ми харесва. И нямам нищо против БМВ, но с този модел някой дизайнер се е изсилил в смелостта си. А моделът преди нея (този от '95) ми изглежда далеч по-сериозно и изчистено. Все още ми изтичат очите, като видя някой спретнат екземпляр от него. И две думи за комбито на акорда - и на мен ми трябва комби, трябваше ми и когато търсех колата. Ама не мога да го взема това нещо. Ако ще и най-практичната кола да е. Сега едва влиза минава детската количка през отвора на багажника, бутам някой път багаж по пасажерските места, ама не съжалявам :D/> Да сме живи и здрави, комби ще се взима от 8-мата генерация на акорд. Там пък е обратното - колкото е хубаво комбито, толкова е безличен и безидеен седана. Редактирано 5 Април, 2013 от Zlatozator 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 487 #62 Отговорено 5 Април, 2013 Пфф редактирам редактирам и накрая пак изтървам времето бива да го увеличите с 5- 10 мин Та ето да припомним дизаина на красивото БМВ и несериозно красивия Акорд както и да ги гледам и да опитвам да видя красотата през очите на миямото нещо не ми се отдава.Iso, никъде не съм казал че ще минавам на шваба до скоро мислех че БМВ и Мерц са наи скъпите масови коли , но ето че Акорд изненадва и в темата стана ясно защо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #63 Отговорено 5 Април, 2013 (Редактирано) Големият двигател далеч не е предимство. Когато аз търсех, редовно имаше американчета 2.3 на цена по-ниска от европейските 1.6. Абе колега Zlatozator ти тая кола ще я буташ ли с тоя 1.6 - ??? /> умрел кон на това голямото купе . Говоря седана ! По всички класации 2.3 на мазда се води ТОП двигател , все едно да кажеш че S type не става />. Пък да не ти говоря какъв чип тунинг и се прави /> ... освен това има перфекна автоматична скоростна кутия и то на 50 % процента от цената на Европейската /> И после за европейските части от USA на половин цена има да сънуваш и мото пфое ще ти стане "любим" щото продава по евтино от Стар Моторс /> Американчетата са по евтини защото нови са купени за 20 000 долара , а не за 55 000 лева с 1.6 двигател 105 к.с. но за сметка на това на 16 волта :P/>/> ! :P/>/>/> Верно сега ги намалиха в БГ щото няма кой да купува ...40 000 лева:P/> Слави бъзикам се />/> Редактирано 5 Април, 2013 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 645 #64 Отговорено 5 Април, 2013 Днес един колега каза: Повече кола с три букви няма да купя. Предисторията:Някой му казал,че най-здравия джип е Х5,купил го и сега се оказва ,че има да сменя някакво мини турбо за маслото в скоростите за 1600-2000 лв.,което било консуматив при тия джипки. Викам му,как можеш да си помислиш ,че БМВ може да е най-добрия джип,дори въобще като марка? Къде е ленд круизъра и паджерото,примерно,къде Х5,3,1 и т.н. За мене да купиш бмв ,е като да си сложиш таралеж в гащите.Висок разход,много електроника и неголяма надеждност,това си представям при бмв.И когато повече хора разберат що за кола е акорда,тогава той даже и ще стане по-скъп за купуване от бмв 5 серия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
markup 156 #65 Отговорено 5 Април, 2013 (Редактирано) Такамм,.... за всеки влак си има пътници! Едни можем да си позволим едно (хонда. мазда, сузуки, vw, пежо и т.м), други - друго(bmw, merc, audi), трети - трето (bently, RR, rand rover, land cruiser, maserati ...). Имаше един период (в последните 2-3 месеца) в които мислех да сменям колата за нещо по-голямо - или CR-V 2007-9та 2.2 дизел или някакво комби. В крайна сметка реших, че мерцедес няма да е - мноооого фалшиви, bmw няма да е - на същия хал. Въртях суках и за кола до 20 000 евро не можах да измисля какво по дяволите може да се купи. В крайна сметка реших да остана със сегашната количка (изникна една хава която не ми позволява в момента да я сменя), но бих избрал ако ще е комби на бъде пасат след 2010та - цена/качество/екстри/цена на поддръжка няма равен, имам приятели с такива коли (2ма) и им въртят средно по 60-70 00 км. на година - не са мръднали. Не е реклама (башка, че си харесвам хондите), но не мога да си кривя душата - хубав автомобил е, а и дизайна му според мен е в пъти по-добър от bmw, merc, citroen (които хич не са зле (C5 и нагоре))...), а не е истина колко практична кола е :)/>/>/>П.П. Слави, ми не е точно - свърши безгрижното студентство Редактирано 5 Април, 2013 от markup Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PIKap 213 #66 Отговорено 5 Април, 2013 (Редактирано) Пфф редактирам редактирам и накрая пак изтървам времето :)/>/>/>/> бива да го увеличите с 5- 10 мин :)/>/>/>/> Та ето да припомним дизаина на красивото БМВ и несериозно красивия Акорд :)/>/>/>/> както и да ги гледам и да опитвам да видя красотата през очите на миямото нещо не ми се отдава.Iso, никъде не съм казал че ще минавам на шваба :)/>/>/>/> до скоро мислех че БМВ и Мерц са наи скъпите масови коли , но ето че Акорд изненадва и в темата стана ясно защо :)/>/>/>/>Е сериозно нямам на идея как можеш да кажеш, че Акордът е по привлекателен. Като човек имал досег с рисуването мога кажа само - формите, формите и пак формите.Да не говорим за онова оповръщаното, което прилича на лайно(махагона :D/>/> - най-тъпото нещо мислено за автомобили, добре че и го спряха ) . Возил съм се и в двете - БМВ придава комфорт, а интериорът на акорда е набиващо дразнещ.Бяхме се събрали аз, един познат с М5 и един колега с Акура ТЛ.Качихме се в Акурата. Мога да кажа, че тя вече е напред с материала, дори фанатичният БМВ фен му хареса много - едно като интериор и друго по-поведение на пътя. Точно ТЛ моделът и мен много ме радва и го има онзи заряд на Хонда , а Акорд 7 е посредствена работа, но нали и него все някой трябва да го купува? Редактирано 5 Април, 2013 от PIKap Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PIKap 213 #67 Отговорено 5 Април, 2013 (Редактирано) Понеже не мога да добавя към поста си исках да вметна, че съм влюбен в старите 'генерации' на Хонда. За мен Акорд 7 е стъпка надолу, Сивик 7 е стъпка надолу и да изброявам ли нататък? Знаеш ли какво е чувството да погледнеш 5та, 6та генерация сивик, црх, прелюд, црв 1, дори 5та генерация Акорд и да си кажеш много готина кола - нищо, че са на 15-20 години? След това да погледна новите екземпляри и да си кажа, че за нищо не стават..ей това направиха Хонда с мен. Определено след АТР не виждам лично продължение в бранда.. Редактирано 5 Април, 2013 от PIKap 3 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
junker 29 #68 Отговорено 6 Април, 2013 Колега, без да се обиждаш, но макар на следващата страница, първо мнение, да си обяснил какво си имал в предвид, изказването ти звучи абсурдно- "Акордът държи цена по търговското правило, че търсенето определя цената. Просто търсенето на 7ма генерация Акорд е много по-ниско от немските му конкуренти." Акорда не е скъп защото се търси малко, а НАПРОТИВ, търсенето му е доста по- голямо от предлагането. Колегите вече писаха за голфовете- 3 ки, БМВ- М3, а и ти самия си го обяснил после, че предлагането на БМВ сваля цената му. Джамбазите просто угаждат на мнението на масовия българин- немско- убауу, японско- мяпонско- скъпи части... Един колега брои 8200 лв. за пасат B5 от първите 2001 год. Там цените, въпреки десетките обяви са високи заради СТОТИЦИТЕ търсещи. Особено за читав екземпляр. Така джамбазите вкарват БМВ на килограм и не се занимават с акорди- между които процентно съм убеден, че също има толкова големи чупентии, колкото и сред опел, мерц и БМВ- ади, тука може малко/доста повече/ . Аз си купих Хонда заради марката- много хора го обясниха- сбъркали сме там, където започва вярата ни в духа на Хонда. Може всичко друго да купиш, но няма да е Хонда. Аз сега съм с БМВ е 36- знам, че карам кола за 2000 лв. която вече се нарича калайджйиска мечта. Отстъпва на акорда само по разхода и пространството, но макар и БМВ не е Хонда. Усещането е малко по тарикатски селско и това е. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
junker 29 #69 Отговорено 6 Април, 2013 .... и да добавя, ако не броим поддръжката, сравняването на английски акорд 5-та,какъвто имах, с БМВ 5-А,от същата година/Е 39/ е абсолютно несериозно. За това го сравнявам и с 3-та серия- Е 36, сходни са и като разход, и като поддръжка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gencho 33 #70 Отговорено 6 Април, 2013 Не може да го слагате при БМВ 3 , Мерцедес С и др. Колата е от по-горния клас.А за това , че държи цена мен ме кефи (ще продам моята с по-малка загуба когато му дойде времето ) майтап Поради това , че се предлага за продан по-малко и разходите за подръжка са по-малки от БМВ , Мерцедес , ФВ и др си мисля че ще остане винаги разлика в цената както е сега . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
junker 29 #71 Отговорено 6 Април, 2013 Хондата си е марка и това е. Аз съм решил, че ако ще е дизел следващата ми кола, то ще е Акорд 7- ма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 918 #72 Отговорено 6 Април, 2013 Акорда не е скъп защото се търси малко, а НАПРОТИВ, търсенето му е доста по- голямо от предлагането. Ниското търсене вдига цената!По-голямо търсене от предлагането е дефицит колега и е логично да се държи висока цена.В БГ търсенето е ниско, ако беше високо търговците нямаше да спят, а да наситят пазара както с бмв и айуди! И последно, не сме сбъркали никъде, караме ХОНДИ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 487 #73 Отговорено 6 Април, 2013 А такова нещо не съм казал, верно че заглавието ми е многосмислено, но в никакъв случаи не се оплаквам че карам хонда, напротив от тази кола съм най-доволен от всички дето съм имал. Къде сбъркахме при ценообразуването че акорд е така скъп. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #74 Отговорено 6 Април, 2013 Слави като постваш снимки,що не постна на фейслифтовата 5-ца??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 487 #75 Отговорено 6 Април, 2013 (Редактирано) Не има разбирам толкова, постни я ти :)/>/>/> гледах снимките да не са баш от наи безличното БМВ дето са текстил седалки и графит цвят по таблото, и малко от по хубавия акорд макар че изкуствения махагон масово не се харесва :)/>/>/> Сега Акорда от наи ниското ниво и на мен не ми хареса особено с червеното осветление на таблото, ужас :)/>/>/> Обаче едно нещо няма да им простя, повечето нямали борд комп, срам.... срам... що за кола, камара пари и трябва да си смятам на ум разсхода :)/> Редактирано 6 Април, 2013 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 918 #76 Отговорено 6 Април, 2013 А какво да кажем за Тойота Авенсис 1.8, 129к.с. за 12-14000лв и то 2008г!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gencho 33 #77 Отговорено 7 Април, 2013 За таблото може да се реши проблема аз съм решил да го сменя с такова от Екзекутив и ще е ок Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #78 Отговорено 7 Април, 2013 (Редактирано) А какво да кажем за Тойота Авенсис 1.8, 129к.с. за 12-14000лв и то 2008г Какво да кажем най- вероятно Английска тарамбука нищо японско няма в нея освен марката /> Респективно поддръжката ще е златна ;)/>/>Има и турски сглобки . Само джипките на Тойота са Японска работа ;)/> Между другото пазара е тъпкан с БМВ -та. Пък кой купува Хонди в БГ ? Само хората, които са във Форума ;)/>/>/> и около него/>/>. Има минимално търсене /> Търсенето на Хондели в БГ е минимално според мен и въобще не е масова кола . И се продават доста бавно т.е. залага се на по висока цена за да се избие престоя на автопазара.;)/> Виждал съм доста оферти в БГ за Хонда с много висока цена- просто има търговци които търсят балъци . Била тя японска и затова мноого здрава и затова ..мноого скъпа ...и фърляме въдицата;)/>/>/> VW Pasat 2011 е голема таратайка незнам какво ги фалите ;)/>/>/> , с тея алуминиевите носачи и пиезо дюзи е трагедия /> просто Опела е 100 пъти по здрав на- малкото щото не влиза сервиза за гаранционни ремонти. Имам едно аверче работят само с Автотрейд и взимат коли от тях на мноого добра цена - към 30 тина коли имат . Ами пълни кошници са ...за съжаление регулярно в сервиза за отстраняване на заводски дефекти . Не е нормално чисто нова кола да влиза през месец за проблеми да речем с климатроника ;)/>/>/> Редактирано 7 Април, 2013 от iso_eu 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 918 #79 Отговорено 7 Април, 2013 Турска, английска, манглийска в наШта фирма има Авенсис 2008г 2,2дизел на 300 000км без никакви ремонти.Нисан Примера 2006 на 200 000км, абсолютно без да влиза в сервиз.Почти всички караме лични японски коли с изключение на собствениците със S klasse!Така че Тойота не е за пренебрегване, нищо че излизат от турски завод!. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
junker 29 #80 Отговорено 7 Април, 2013 (Редактирано) Акорда не е скъп защото се търси малко, а НАПРОТИВ, търсенето му е доста по- голямо от предлагането. Ниското търсене вдига цената!По-голямо търсене от предлагането е дефицит колега и е логично да се държи висока цена.В БГ търсенето е ниско, ако беше високо търговците нямаше да спят, а да наситят пазара както с бмв и ауди! И последно, не сме сбъркали никъде, караме ХОНДИ! :D/>/> Говорим за едно и също нещо, а не можем се разбра, та чак и може да се скараме. Всички сме съгласни с основния принцип че "По-голямо търсене от предлагането е дефицит колега и е логично да се държи висока цена." Просто като ВТОРИЧНО вече явление, е че по- ниското търсене, ВДИГА цената, НО само при наличието на някои допълнителни фактори, за да се избегне резултата от италианските коли, където цените са обидно ниски. Първото е духът Хонда, което обостря търсенето, от там следва пословичната здравина. Докато при БМВ /особено тук/ и Мерцедес са налице следните факти: 1. Сега е криза, което в полза на Хонда- по евтини като начална цена, по евтини за поддръжка и по здрави, докато 2. БМВ първо са карани от някой кисел гъзар /свежичък гъзар за Мерз/ :)/> ,някой, който е натрупал пари от кризата и на тези години или е взел следващия модел, или, 3. колата му идва вече скъпо за извън гаранционно обслужване/щото е голямата марка/, споменато вече от колегите, и гледа да се отърве. Така пазара е залят от БМВ- та на старо, докато: Хонда се карат от уравновесени хора, които знаят какво карат, и че новата кола е най- лошата инвестиция, хеле във времена на криза. Това сега е масово в Германия/ЕС, като цяло/ пазара на нови коли е в застой. Това покачва цените на колите на старо, а постнат сайт по рано, показва колите с най- голяма остатъчна стойност. Така и идват и тук. Редактирано 7 Април, 2013 от junker Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове