Jump to content
Слави CR-V

Къде сбъркахме?

Recommended Posts

Колата се предлага и с ръчни скорости. Но и там няма демпфер. Демпфер има при много висок въртящ момент (обикновено над 300NM). Има китове, които заменят демпфера с обикновен маховик и съединител, но хората, казват, че колата става по-неприятна за каране до неузнавемост. Например за нашите дизелови коли има "6-peddle clutch", който струва по-евтино от обикновения и е много по-издръжлив. Слагат го при Stage-2 чип тунинг (с което колата отива на 440NM, 204кс от фабричните 340nm/140кс) и фабричния съединител се пали при всяко смачкване на педала. Но имаше един колега с Civic с такъв съединител, каза, че първите 5000км е било кошмар - после малко е омекнал или поне той самият е свикнал с придърпванията, но пак не би го сложил ако бил карал често в града, където често се сменят предавки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей това е. Добре, че беше тази тема, за да разбера коя е най-голямата грешка в живота ми. Първоначално мислех, че това са двете изгубени години, в които търсих акорда "ми", но това остана на второ място.

 

Направил съм фаталната грешка да продам Д13-ката преди 12 години (без серво, ел.стъкла, оборотомер и дори тасове). Ако не я бях продал, кой знае какво щеше да е - вместо да си търся акорд две години, сигурно щях да прекарам същото време в уединение в ЕГ3-ката.

  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата там е, че хората, които си обичат автомобила не си задават въпроси, защо той е по-скъп от БМВ е60 да речем. Тези хора не ги интересува дали въпросната част е по-скъпа при Е60 или при Акорд. Те харесват това, което карат и продължават да го карат! Тях не ги интересува, чия поддръжка е по-солена, защото те обожават това, което им е в ръцете и не си задават глупави въпроси от рода на - защо не купих това? :(.Примера с д13, Вие уважаеми колеги го извратихте и поднесохте на един поднос д13 и Акорд 7. Това е ваша грешка..Д13 примерът беше толкова мил , че показваше как собствениците на Д13 обичат автомобилите си, и наистина го показват и тук във форума и на улицата. Тях не ги интересува, че е карбуратор , пак си харесват колата.И не мога да разбера защо всеки пост трябва да се оборва. Мисля, че авторът на темата е достатъчно интелигентен, за да зачете кое мнение му допада и кое не - без да се включвате, като на "всяка манджа мерудия"

Редактирано от PIKap
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Половината от писаното е чиста лъжа , но все пак може и да е неосведоменост Публикувано изображение

 

А не си ли съгласен, че Галант 8 е по-добър от Акорд 6 (горе долу по едно и също време се произвеждат)... Щото аз съм. Ако не исках да имам възможност за алтернативно гориво (газ), си взимах GDI отма. Редактирано от mlntdrv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

, си взимах GDI отма.

 

Явно не те е боляла главата от бензинов двигател че искаш GDI ???Публикувано изображение/>

Този двигател е мнооого кофти дори и на бензин 100 октана Публикувано изображение/>

 

 

 

Е аз затова не обичам японска кола сглобена извън Япония - после бош, трош и т.н. части, които нямат нищо общо с Японската марка !Публикувано изображение/> Bosh made in Japan? Публикувано изображение/>

 

пп. Май омазах темата .

пп2. Да бе GDI е много хубав двигател особенно ако е на 10- 15 годишна тарамбука , подръжката му в БГ е уникално евтина и лесна и е мнооого здрав Публикувано изображение/> . Абе не е за изпущане такава оферта ...Публикувано изображение/> И е супер икономик.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като хвалите/плюете GDI-я на ММС, вярвам сте наясно, с какво си имате работа, или ... ?!п.п. Славииййййй, Слави, другия път, преди да пуснеш тема, седни и си помисли, какви "духове" ще събудиш :cool:

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е за Акорд 7-ма , не Акорд 6-та и не за Мицубиши , много слабо ме вълнува кое е по-доброто. Колегата PIKap го каза много точно ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А не си ли съгласен, че Галант 8 е по-добър от Акорд 6 (горе долу по едно и също време се произвеждат)... Щото аз съм. Ако не исках да имам възможност за алтернативно гориво (газ), си взимах GDI отма.

А ти ходил ли си на оглед за такъв Галант? Да ти кажа,че 99.9% са ръждаци - иначе и на мен ми е една от любимите коли и безспорно е много по-красива от Акорд 6.... Един приятел дето бях пуснал тема и търсехме за него Акорд 5комби, наскоро си купи Галант комби и го гледам филма съвсем отблизо. Освен това за мен дори ЮК Акорда е по-здрав, да не говорим за японеца 7ма генерация. Виж че и цените на безличния Акорд 6 без почти никакви ектри са 50-60% отгоре от тия на диаманта. Иначе Галанта остава завинаги в сърцето ми (V6цата върви скандално добре!), но е добре да бъдем реалисти. Редактирано от ogo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно (Тино).Мене са ме спохождали камара лични духове, и още повече нелични. Важно е ламарината да ме транспортира безпроблемно от т.А до т.Б, пък ако се появи некое духче, е добре дошло.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно (Тино).Мене са ме спохождали камара лични духове, и още повече нелични. Важно е ламарината да ме транспортира безпроблемно от т.А до т.Б, пък ако се появи некое духче, е добре дошло.

Да бе да Краси-мир, затова под фотоса ти пише JDM POWER :)/> ;)/> Редактирано от junker

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми кво да се прави, такова духче ми се е паднало :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кола с дух... Всичко е в главата на човек и до колко той е склонен да се поддава на такива самонавивания, да се привързва към купчина жИляз :D/>/> о и да си мисли, че е нещо повече, от това което всъщност е (купчина желЕзо :lol:/>/> ). Има хора, които са имали Кончерто и така са се запалили по колата и по марката като цяло, че все едно ги е обладал дух, а не карат просто кола (сещам се поне двама с кончерто-та от този форум които са в такава фаза :)/>/> ) и същевременно има хора, които навремето са си купували чисто нова, от магазина както се казва EG6 или DC2 или нещо от "ония, по-специалните (според някои) хонди" и са ги карали просто от точка "А" до точка "Б" и вместо да "усетят духа на Хонда", те само са мрънкяли и псували колко твърдо вози, какви неудобни седалки имат, как еди кой си пластмасов елемент в купето скърца и т.н. кусури са намирали. Просто хората са различни, едни карат кола от необходимост и гледат на нея просто като вещ (каквато всъщност е), друго съзнанието явно им е по-бистро и имат свободно време за да си развиват фантазията и самонавиват, как това което карат, това което ПРИТЕЖАВАТ е най-ДОБРОТО и за да докажат на света (и на себе си, подсъзнателно) че наистина карат най-доброто, почват да се опитват да вадят от 10 кладенци вода, да намират информация, като започнат да спорят с приятели, познати и т.н. на тема коли се почва "ти знаеш ли, че хонда са първите с еди кое си..." или "а знаеш ли, че соичиро хонда който е създателя е имал еди каква си философия и мисъл за...." или любимото ми "модела Хонда ******* с ***** мотор има *** мощност при ***** обороти и може да измине ******** километри без проблеми при едва ** разход на 100км, уникална неповторима кола в своя клас, е, моя сивик е просто с 1.5 90 коня мотор, това няма значение".

 

 

Това е всичко приятели - самонавиване :)/>/> Просто при една голяма част от хората, допира им до Хонда ги кара да отключват нещо в съзнанието им и ги кара да... откачат. Не че Хонда е кой знае колко уникална и носи кой знае какъв дух, просто "Хонда" е била на дневен ред и влезнала в полезрението. Я се замислете, ако вместо си бяхте купили по абсолютна случайност Хонда (защото съм сигурен, че повечето са си купили не по препоръча, по четене, информация и т.н. а просто случайност такава кола им е изпаднала) и ви беше изпаднал... да речем СИТРОЕН, дали днес вместо в Хонда форума да ръсите суперлативи, да говорите за духове, да бленувате за еди какъв си ъпгрейд и т.н. нямаше да кибичите в СИТРОЕН форума и да си говорите с гордост с вашите побратими за уникалния напредничев дизайн на модела DS от 56-а година или за невероятната и неповторима возия на Ситроен автомобилите..... Не е нужно да ми отговаряте на мен, отговорете пред себе си ;)/>/>

 

 

PS: и нали знаете: в България, кой каквото има, това е най-доброто :D/>/> Щом имаш Акорд 6, това е дъ бест хонда ъф ал факинг тайм, предишния или следващия модел са шрьотове, но този, ооооооо този модел, 6-ата генереция е просто феноменален, няма 6, няма 5 ;)/>/> Пък за други марки - да не говорим, това са простоп пустиняци. Ама не бих се учудил ако утре този същия се качи на Ауди Б4-ка 94-а гоидина и не каже "воршпунг дюр техник брат, ауди куатро, ти ди ай мит клима унд зерво ленкунг, аба натюрлих, шнела, шнела, комензи бите алте райфен,.... това е истината брат, дееба тия японски чекии с които съм се занимавал досега"(защото имам няколко лични познати които бяха така превъзбудени по хондите си и след това минаха на откровено по-стари, по-евтини и по-нисък клас автомобили от друга марка спрямо Хондата и въпреки това - вече те бяха на почит) - един вид да си извърта главата като слънчоглед.

 

PSS: извинявам се за дългия, отегчителен за някои пост, но просто като ви чета темата вечерно време с фъстъчки и вафлички в кревата и просто колкото и да ги хрупам тия сладости, просто ме засърбяват ръцете и аз да се изпразня с мисъл и да поръся мозък :lol:/>/>

 

Общо взето това което искам да кажа е, карайте си хондите и се кефете, не се делете и не се дрънкайте за глупости стил мерене на пишки, портфеил, "фенство", знания ("че виждаш ли аз разбирам повече от теб, понеже карам еди кой си модел и избора ми е правилен, а твоя е грешен") и т.н. безсмислици породени от... безделие и нямане какво да си кажем едва ли не. :)/>

 

PSSS: извинявам се и за офф топика който реално направих, но както казах още в самото начало на темата - тя е безсмислена и си предразболага към лаф моабет, а не към градивни приказки. Нищо лично към Слави, който е един от хората, чиито постове чета с интерес и уважавам (понеже винаги се опитва да помогне на човек с проблем и обяснява което знае, а то не е малко, съдейки от постовете му), но да се пита защо еди коя си цена е висока.... просто колата си държи цена, донякъде защото е относително здрава и безпроблемна, донякъде защото се търси относително много спрямо предлагането на вторичния пазар, донякъде може би и чиста спекула... просто това е ситуацията, или купуваш и караш или изкарваш още и купуваш или просто се преориентираш към друг модел и/или марка, това е.

Редактирано от ADH-Honda
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми питам се щото тва БМВ квото и да си говорим е бая по кола и като клас от акорда. Не говорим сега за подръжки, проблеми и прочие, просто поставени една до друга колкото и да ми харесва акорд 7 не мога да отрека че БМВ-ето е по кола от него, а в същото време на една цена. Очаквах че БМВ-етата са скъпи ама явно като свикнеш с високите цени на Хондите после всичко ти се вижда евтино :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бая, бая ама като му видя таблото и се чудя защо толкова време държаха Крис Бенгъл ми не са го уволнили още като са видели какво замисля да направи.Аз предпочитам Е39 пред Е60 и Е90.И като не говорим за надеждност и подръжка за какво да говорим?Аз за това си купих HONDA.Мен марката с това ме спечели.Ако исках да наливам пари в коли щях да си карам Аудито.Ако говорим за нови коли ОК.Имаш наистина много пари и не те бърка, че всеки месец ще си в сервиза - добре.Обаче опрял ли си до вторичния пазар нещата според мен стоят по друг начин.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да кажа нищо ново което конкретно ти не знаеш и не ти е ясно, но все пак ще се опитам да дам друг пример: бюджет 10000лв (десет 'иляди ле'а), виждаме две коли: които се продават за тази цена, да речем и двете са в еднакво добро състояние като цяло, Мерцедес S500 W220 2002-а година примерно и VW Golf 5 2004-а година 2.0TDI или някакъв бензинов мотор.S класата е по-кола и от E60 и от Акорда и от Legend-а дори във всяко едно отношение, за голфа да не говорим, а се намира дори и за много под 10000лв. Просто си има една закономерност, че на вторичния пазар, колкото по-висок клас е една кола, толкова повече се обезценява, защото тя е има много тесен кръг търсене. Целевата група на висок клас, скъпи (като нови) коли по света са хора с пари, хората с пари си купуват НОВИ коли, те няма да си купят 10 годишен луксозен автомобил - това го правят само негрите в американските филми и българските турбо мега гъзари които искат да изпъкнат сред останалите, като паркират долу на паркинга пред 8 етажната панелка S класа ;)/>/>/> Това е истината. Кой нормален човек, би си купил 10 годишна S класа която, първо, че гори като зил, второ гражданската и данъка са и най-вероятно една трета годишна заплата на средностатистическия българин (каквито БИХА дали вся и всьо да се качат на S класа, обаче и те не знаят защо ако ги попиташ) и смяната му само на един тъп и просто носач би довел до финансов колапс на семейния бюджет, рязане на вени или най-малкото отключване на диабет на собственика му. Да вземем Голфа - той гори малко, около 10 литра макс бензин, ако е TDI ще е около 5 - 6 нафта. Гражданската му няма да мине 200лв, данъка - също. Спрямо старите голфове е по-сложен, по-трошлив и по-скъп за правене и обслужване, но въпреки това, сравнен с мерцедеса е песен и за обслужване. Просто е кола по джоба на по-обикновения човек. Да речем, че в момента има внесени сумарно във всички авто къщи в България 200 такива S класи и 2000 голфа. Тия 200 S класи ти гарантирам, че ще има да се продават с години, ще се мъчат със сваляне на цената с цели хиляди левове, ще се мъчат на бартери, някои от тях ще заминат за моргите, защото така по-бързо (на части) биха си възвърнали парите на собственика, докато 10-те пъти по-голям брой Голфове, ще се разпродадат като бял хляб. Тук вече идва и елемента на спекула както вече споменах - нещо, което се търси много и всеки див сеянин, току що взел книжка пубер и мама е пратила пари от Испания или просто нормален човечец който иска да си купи по-нова количка за да си кара женицата и челядта.... като всички търсят такава кола, като има наплив от народ... ами джамбазите не са шантави, възползват се от ситуацията. Аз съм наблюдавал с очите си същата работа при хондите (понеже живея в град, където почти всеки се занимава, занимавал се е или ЩЕ се занимава с внос и продажба на коли) ще ви разиграя един реален пример: човек който почва да докарва Хонди, примерно 6-а генерация, изпада му за 300 евро там, докарване още 500лв на платформа - сумарно му стъпва тая кола на 1100 лв, отива на автомивка да я поизпере (че ханс все едно е срал в нея години наред) и да позакърпи от тук от там, налял е още 300 кинта в нея да има вид - т.е. стъпила му е на 1400 лв, пуска да я продава плахо на 2100 (куцо 1.4 без клима дори, ръждилник от Тирол) и си е казал, че може да отбие 100 та да хване чисти едни 500 - 600лв в бързината и вижда, как след няколко часа от както я е пуснал в мобиле-то или карс-а (но едва ли, че повечето джамбази няма акъл да си бръкнат в носа ако не си гледат пръста, каму ли да работят с РС и да се оправят в интернет, но това е друга тема) му звънят и идват и я купуват. На него му грейват очите от щасти е като на зил фаровете в 2 през ноща :D/>/>/> казва си "тия коли се търсят да им таковам майката, аз пак ще подира такава". След седмица на големия играч му изпада пак такъв сивик на същата цена му стъпва горе долу, пак такъв с мотор, екстри и състояние - цената вече обаче е 2600 ;)/>/>/> Тоя път не му се обаждат веднага, но той вече има самочувсъвие, че продава ТЪРСЕНА, ЛЕСНО ПРОДАВАЕМА кола. Обаждат му се след седмица и я купуват без коментар на цената. Нали се сещате, че ако му изпадне пак такъв сивик, цената може да бъде вдигната и на 3000 като първоначална цена (с възможност да свали не повече от 200 кинта, а ако е лъскава кола, запазена - може да се заинати и дори и лев да не свалил - всякакви кътили ги има) - има търсене, цената се покачва ИЗКУСТВЕНО - т.е. спекула. А същевременно има коли, които НЕ се търсят, коли от които хората ги е СТРАХ, но въпреки това гледат с възхищение и въздишки, но почти никой не се престращава да купи - типичен пример е Honda Legend. Всеки, дори и тези които не харесват японски коли като види Леджънд (независимо коя генерация) казва "хубава кола е това", обаче като види, че е 2.7, 3.2, 3.5 или 3.7 (в зависимост на коя генерация е мотора) V6 бензинов мотор 200+ коня и го заболява сърцето и следва репликата "малии това колко гори". И като види че е задължително автоматик (с изключение на мнооого редките втора генерация модели, които мноооого рядко се срещат и с ръчни 5 и 6 степенни кутии) и си каже "това ако се счупи, нема кой да го направи" и си е донякъде прав. Колко Леджънда сте виждали вие по улиците ;)/>/>/> А в колко сте се качвали ? А в колко сте се возили или карали. Аз лично съм карал само 3 леджънда и съм се качвал в още 1, а смея да кажа, че на тема хонда и познати с хонди и къде когато е имало модел на хонда съм искал да покарам или най-малкото повозя... просто тези кол;и са КЪТ ! Много малко хора биха се престрашили да купят такава кола на старо и то трябва задължително да е човек обичащ (не просто каращ, не харесващ а ОБИЧАЩ) Хондите, случаен човек НИКОГА няма да си купи Леджънд 10+ годишен. Аз лично преди 3 години можеш да купя 4 врат втора генерация (КА7) с ЛЯВ волан за ПОД 3000лв (три хиляди лева), човека (автокъща, взела Леджънта на бартер) ми се молеше да го взема взема и ми вика "ще ти отбия много от цената", просто за сигурно 6 - 7 месеца както се продаваше тая кола, аз може би съм бил един от многото малко (броящи се на пръстите на едната ръка) човек изявил интерес към тази кола. Ами като няма кой да я купи и стои с месеци и години - цената се редуцира с всяка изминала седмица и месец със стотици левове надолу, това е.ОК, ще кажете че се гавря - разликата между голф и S класа е по-голяма спрямо Акорд и БМВ 5-ца. Може и така да е, но може и да не е. Акорд е в класа на БМВ 3, Леджънда е в класа на 5-цата. Това е едното. Другото: Акорд CN1 с N22A1 може и да не е най-евтината за подръжка кола и може би не е най-здравата и безпроблемна хонда, но какво да кажем за CL7 или CL9 с бензиновите мотори К20/К24 - нещата не стоят като при дизела от гледна точка на проблемност и $$$ при обслужване и ремонти (които както вече се изясни - не е като да ги няма при дизела). Не съм запознат конкретно с Е60 що за кола е като здравина, знам само, че Е39 е обичана и харесвана от БМВ-джиите много повече като кола, като здравина и изпълнение, а за Е34 - още повече. Знам, че не е от най-здравите и въобще не е евтино за подръжка, един пример (макар и не меродавен) е топ модела М5 с V10 мотор 507 коня, лично имам познат който имаШЕ такава кола, в БМВ форума има малка групичка на собственици на такива машини. Нещата са мнооооого сериозни, този модел за него съединителя е буквално казано консуматив, М5 Е60 не му издържа съединителя повече от 30 - 40 хиляди километра както и да се кара, а смяната му половината на Акорд 7-а генерация на старо (смятайте). Моя познат, когато имаше такава М5 за кратък период от време имаше дребен проблем (нещо забивала муцуна от само себе си), ходи в Дару, ходи в Камор, самото му казване "Добър ден, имам проблем" ми струва не мналко пари, отделно се почва на принципа "проба-грешка" - сменява свещите (кво толкова, 10 броя) цената им със смяната бе около 600 - 700лв по спомен - проблема остана. Айде пак, катализатори..... айде други, айде трето... Самия разход на колата (градско, Враца) бе около 35 - 40 бензин. :blink: ОК, говоря за М5, тази кола НЯМА еквивалент на Хонда, тя почти няма конкуренция, но положениоето не е по-цветущо с 535 D (286 коня дизел) или дори с п0слабите 520 D 177 коня който си има проблем заводски с ангренажната верига и направо.... се къса (катастрофален ремонт следва). И третото както някой по-горе го обясни - Акорд 7 ген се търси. При положение, че вноса е ограничен (примерно в момента има 50 такива акорда които се продават в цяла БГ) и има реални потенциални 30 клиента НА МОМЕНТА които до началото на лятото са се зарекли да си купят такава кола - просто това е, хем свито предлагане, търсенето е относително високо и читави екземпляри веднага се разпродават, дори и сгургуметините не се задържат много на пазара.Казано накратко: цената на коли втора употреба НЕ се сформират само от чистите и очевидни качества на даден автомобил, а от много други фактори, това е.

Редактирано от ADH-Honda
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже не мога да едитна горното мнение: БМВ Е60 най-вероятно също много се търси като втора ръка, предлага се в пъти повече спрямо Акорда на вторичния пазар в България, но МОЖЕ БИ (само предполагам) потенциалните купувачи на Е60 (не семкаджии и мераклии, а реални купувачи) като процентно отношение са по-малко спрямо тези на Акорд 7. И като пазара е пълен с Е60, със стотици такива по автокъщи и части "джамбази" лица, а се продават малка част от тях, останалите застояват с месеци - респективно цените почват да им падат драстично (защото една кола колкото повече се застоява, толкова по-малък е шанса да се продаден, има го психологическия елемент на купувача как си казва "това щом стои да се продава от толкова отдавна, значи не му е чиста работата"), влизат в схема на бартер и т.н. Отделно, че една голяма част от тия Е60 най-вероятно са пълни кочини закрепени и замазани (не че няма и такива Акорди)и затова са на сравнително ниска цена собственика и може да си позволи хептем да редуцира цената.

то едно реално обяснение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо говорим, че Е60 е по-евтин от Акорд? Защо не спрем да гледаме трошките по базарите и не погледнем реално на нещата. Около мен 3-ма човека се сдобиха с Е60 и тримата дадоха над 16 000 лв. Говоря за наистина запазени и поддържани автомобили.При покупката на моя автомобил главният ми конкурент беше БМВ и смея да твърдя, че за добрите баварки се плаща дълбоко.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PIKap ето това мнение е съвсем на място и стигаме истината ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МНого дълги постове брее, аз толкова през живота си не съм чел :) За спекулата ясно, е оня хубавец Плевенския акорд комби дето като се появи преди 3 месеца беше на 14900 "ТВЪРДА" цена без коментар!, след това премина в фаза " По договаряне", а сега е на 11900, питам се с колко спекулира тоя търговец и колко очаква да изкара от тая кола щом без проблем свали 3 бона а на място ще свали и още и сигурно пак ще му останат поне 2 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече има Акорди, които поне на снимки изглеждат много добре на цени под 10000лв така, че този нищо чудно да падне и той под тази граница скоро.М/у другото и като моя Сивик в мобиле де има за 2500евро, но има и за 5000.На вторичния пазар дори в Германия ценообразуването не следва особени правила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави тая Плевенската - автомата първо беше пусната ако не се лъжа на около 10 000 лв по груби спомени и то доста преди нова година, та стоя много време и както казваш я забичи в небето Публикувано изображение/> на 14900. Даже в самото начало мисля не беше обявата от автокъща та най вероятно е бартеросана вече ? И новия продавач си прай опити....има един американски черен двуврат сивик автоматик от Пловдив и да ти кажа преди да го вземе сегашния продавач цената беше 4100лв Публикувано изображение! Едно съседче ме препитваше за Сивика - таман беше се навил да я взема но като се обади и вече беше продадена !

 

Според мене на търговеца му струва максимум 7-8 , освен ако няма сериозен скрит дефект !Публикувано изображение/> за Акордеона говоря Публикувано изображение/>

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина читава Е60 няма да струва малко пари. За какво въобще говорим за някакви кошери от Италия върнати с поне 500К Км .. за 13 500лв .. и видиш ли "на далавера е". :DЕдна кола винаги има причина да е на по-ниска цена, както и има причина да е на по-висока цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...