Jump to content
Restless

Новини от Хонда

Recommended Posts

Преди 7 часа, ceco_accord написа:

Само не схващам (от началото на клипа) има ли режим в който енергия предават и 2-та двигателя?

Не, няма такъв режим.

 

Режимите са както следва:

EV Drive – енергията идва от lithium-ion батерията и чрез ел. двигател се задвижва автомобила

Hybrid Drive – бензиновия двигател задвижва генератор, който отдава ел. енергия към ел. двигателя

Engine Drive - бензиновия двигател задвижва автомобила

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 12.09.2019 г. at 14:15, DTEC написа:

В класацията на Auto Bild Honda Jazz Hybrid е класирана редом до Toyota Prius при 100 000км тест.

С тази разлика, че на 1000 продадени Тойоти Аурис се пада 1 Хонда Джаз. Поне тук в Италия е така за Германия може ти да кажеш. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 5 часа, DTEC написа:

Не, няма такъв режим.

 

Режимите са както следва:

EV Drive – енергията идва от lithium-ion батерията и чрез ел. двигател се задвижва автомобила

Hybrid Drive – бензиновия двигател задвижва генератор, който отдава ел. енергия към ел. двигателя

Engine Drive - бензиновия двигател задвижва автомобила

Оказва се има такъв - 

Engine Drive Operation 
When cruising at medium to high speeds, the high-efficiency Atkinson-cycle i-VTEC gasoline engine provides propulsion via a new higher capacity lock-up clutch, which connects the generator motor (always linked to the engine) and the electric drive motor, effectively sending motive power directly from the engine to the drive wheels. In this type of operation the system works as a "parallel hybrid" where both the gasoline engine and, when required – for instance upon quick acceleration – the electric propulsion motor, both provide power to the wheels. The i-MMD powertrain operates without the use of a conventional transmission.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 13 часа, vespa написа:

С тази разлика, че на 1000 продадени Тойоти Аурис се пада 1 Хонда Джаз. Поне тук в Италия е така за Германия може ти да кажеш. 

Двете неща нямат нищо общо - надеждност и брой продадени автомобили. А и Аурис и Джаз не са в един и същ клас.

 

Преди 9 часа, Restless написа:

Оказва се има такъв - 

Engine Drive Operation 
When cruising at medium to high speeds, the high-efficiency Atkinson-cycle i-VTEC gasoline engine provides propulsion via a new higher capacity lock-up clutch, which connects the generator motor (always linked to the engine) and the electric drive motor, effectively sending motive power directly from the engine to the drive wheels. In this type of operation the system works as a "parallel hybrid" where both the gasoline engine and, when required – for instance upon quick acceleration – the electric propulsion motor, both provide power to the wheels. The i-MMD powertrain operates without the use of a conventional transmission.

Никъде в посоченото видео не се споменава подобно нещо. Не е ясно и за коя моделна година пишеш. При представянето на 2019 Honda CR-V Hybrid (за която е и посочения и коментиран клип) от Honda Motor Europe е оповестена следната информация:

Honda’s unique i-MMD technology is so-named as it intelligently and automatically switches between three driving modes to provide the highest possible efficiency when driving. These modes comprise: EV Drive, where the lithium-ion battery supplies power to the electric propulsion motor directly; Hybrid Drive, where the engine supplies power to an electric generator motor, which in turn supplies it to the electric propulsion motor; and Engine Drive, where the engine is connected directly to the wheels via a lock-up clutch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Цитат от линка за ЦР-В-то:

Под капотом стоит бензиновый двигатель 2.0 (145 л.с.), работающий по экономичному циклу Аткинсона. При невысокой скорости движения он никак не связан с колесами, а только приводит генератор, который заряжает тяговую батарею (она расположена под полом багажника). В движение кроссовер приводится электромотором мощностью 184 л.с. Но при езде на высокой скорости КПД электрической трансмиссии резко падает — и в дело вступает ДВС: при помощи сцепления он подключается напрямую к колесам, помогая электромотору. Коробки передач здесь нет, а пиковая отдача системы — 215 л.с. и 315 Нм.

От него (и според написания начин) се разбира че "при висока скорост КПД-то на ел. предаването спада и към схемата се включва и ДВГ-то, което чрез съединител се вкл. директно към колелата, подпомагайки ел. мотора".

Схемите на видеото са "малко мъгляви", но е логично да има и такъв режим, при положение че е дадена обща пикова мощност 215 коня.

Share this post


Link to post
Share on other sites

цитатът ми е от втек.нет, питах. Там има хора които са "вътре" в нещата. Примерно работи за Хонда. Или за https://hondata.com/

 

Сравнение на ролери на новото ЦРВ и новия Рав4

 

Edited by Restless

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не знам колко са валидни тези тестове. Дали реално електрониката отчита правилно приплъзването и най-вече как е настроена електрониката и механиката разбира се. Реално тези условия са за лед, защото сцеплението е почти нулево. Гледал съм видеа с този тип тест и автомобили, които са се представяли зле на този тест се представят по-добре в реални условия.

Иначе какво излиза, че на Тойотата трейл режима излиза безполезен почти.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, ролките симулират лед. Реално в калта (за където не са тези коли) се окопават бързичко и "лягат по корем".

Иначе ЦР-В-то преразпределя усилие според терена и наклона, което е в + но по сухо и евентуално при диагонален кантар.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това е страхотно и подобна подобрена система има на новия Passport и Pilot. Passport-а много ми харесва, но все още Хонда и въобще, която и да е японка не могат да ме убедят, че са по-добри от Субару по отношение на AWD системи.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...