Митко Йотов 1260 #641 Отговорено 18 Февруари, 2019 Имам чувството,че Европа ще спечели повече.Защото няма да е само Сивик на пазара а цялата им гама,което ще е супер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #642 Отговорено 19 Февруари, 2019 Аз не бих бил такъв оптимист: https://autoreview.ru/news/honda-zakroet-zavod-v-anglii-civic-uydet-iz-evropy Ако четеш "между редовете" е ясно кое ще се произвежда в Щатите, кое в Япония, а всичко останало - "чайна майна". Сивик 10 ще се прави още 2г. а във връзка с плановете за 2/3 електрификация до 2030-та Сивик 11 може и да няма (имат аналогичен хибрид). Платформата е нова и може да понесе дълбок фейслифт, стига Китай да има нужда от хечбек, но там мераците за тип купе са други и вероятно ще слушаме "чао бамбина - сори", но да не съм чак толкова черноглед. Населението и работната ръка в Япония застаряват и всичко над кей-кар им е непотребно, а перспективно печелившите модели ще се правят в държавите с най-голям пазар, а ако нещо остане, може и да доплува до Европа, но с ограничени квоти. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #643 Отговорено 19 Февруари, 2019 (Редактирано) Преди 22 часа, ceco_accord написа: Е, Хондите няма да поевтинеят, но поне ще са японски (освен ако не са китайски). Не съм чувал до сега за китайски Хонди. Може би ще станат Румънски или Турски, защо не и български. Отдавна искам да работим с Хонда, но явно нашите икономически оферти не ги устройват. Японците ни боготворят, не само заради киселото мляко. Не случайно сме били заедно във Втората световна. Били сме с двете най-напреднали технически нации - Германия и Япония. И те все още са такива. Редактирано 19 Февруари, 2019 от Takumi Fujiwara 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dzrasd 104 #644 Отговорено 19 Февруари, 2019 Civic Седан сега се прави в Турция, за ЕУ пазара. HR-V в Мексико. Турците също ги закриват: https://global.honda/newsroom/news/2019/c190219beng.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #645 Отговорено 19 Февруари, 2019 преди 22 минути, Takumi Fujiwara написа: Не съм чувал до сега за китайски Хонди. Може би ще станат Румънски или Турски, защо не и български. Отдавна искам да работим с Хонда, но явно нашите икономически оферти не ги устройват. Японците ни боготворят, не само заради киселото мляко. Не случайно сме били заедно във Втората световна. Били сме с двете най-напреднали технически нации - Германия и Япония. И те все още са такива. Поинтересувай се колко завода имат и кои модели с какъв тираж бълват в Китай (и то не тяхна собственост заради политическата система) и ще прозреш дали и колко ги интересува Европата и в частност БГ). Твойта работа е като в оня виц за един дето бил навит да спи с някаква и работата била на 50% опечена -той бил ЗА - оставало само да и каже". Японците ни боготворят заради природата (която е на свършване) и хората (които намаляват). За втората световна и политиката в нея няма случайности, но нас не са ни питали "от кои сме", а за напреднала Япония може да се говори чак през 70-те. Германия наистина е била напред, но великите сили я плячкосаха и и "теглиха стената". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #646 Отговорено 19 Февруари, 2019 (Редактирано) Е да, но не е ли по-добре колите да се правят тук, за да не се плаща мито като ги внасят в ЕУ? Отделно не е много практично да се произвеждат коли на един континент, които трябва да покриват спецификациите за друг - емисии, безопастност, светлини и т.н. Според мен това са причините японците да открият заводи в САЩ, в началото на 90-те. (не, че не са ги принудили, де) Редактирано 19 Февруари, 2019 от Takumi Fujiwara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 800 #647 Отговорено 19 Февруари, 2019 преди 36 минути, Takumi Fujiwara написа: Не съм чувал до сега за китайски Хонди. Може би ще станат Румънски или Турски, защо не и български. Отдавна искам да работим с Хонда, но явно нашите икономически оферти не ги устройват. Японците ни боготворят, не само заради киселото мляко. Не случайно сме били заедно във Втората световна. Били сме с двете най-напреднали технически нации - Германия и Япония. И те все още са такива. Не е проблема в икономическата конюнктура, а в липсата на специалисти, кой ще ги прави тия хонди, ние доверие нямаме на едни филтри изработени от българска ръка, а какво остава за автомобил! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #648 Отговорено 19 Февруари, 2019 Всичко е тренировка и контрол на качеството. Ти да не мислиш, че мексиканците или труците са по-добри у нас. В Мексико е по-зле от в България - там нарко картелите всеки ден правят золуми, вкл. убийства. Но от това САЩ явно има сметка, защото може да го спрат по всяко време. Мексико е по-зле от България, спасява ги само това, че са голяма държава и граничат със САЩ, а от там много американци ходят (дори два пъти в годината) на почивка по техните курорти, които са 5 звезди - all inclusive. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 800 #649 Отговорено 19 Февруари, 2019 (Редактирано) Колега работил съм в сферата на инвестициите и ти казвам от първа ръка, защо чуждестранните инвеститори избягват България, въпреки прекрасните финансови условия, които им предлагаме, просто няма квалифицирана работна ръка и не само това, но няма и работна ръка с потенциал за квалификация. Нали не очакваш да дойдат да вложат няколко стотици милиона и да тръгнат по улиците да търсят служители, те търсят сигурност! Редактирано 19 Февруари, 2019 от Rakeem Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #650 Отговорено 19 Февруари, 2019 Да ,получи си го тъпата крава...ще караме японски Хонди най-накрая... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #651 Отговорено 19 Февруари, 2019 преди 22 минути, Takumi Fujiwara написа: Е да, но не е ли по-добре колите да се правят тук, за да не се плаща мито като ги внасят в ЕУ? Отделно не е много практично да се произвеждат коли на един континент, които трябва да покриват спецификациите за друг - емисии, безопастност, светлини и т.н. Според мен това са причините японците да открият заводи в САЩ, в началото на 90-те. (не, че не са ги принудили, де) Не е. Коли се произвеждат "извън родината си" само при специални условия от конкретната "държава домакин". Има задължителна квота (или %) от компонентите, които трябва да са произведени в тая държава. Така колата излиза на по-ниска себестойност спрямо митото. Ха сега си представи 30% от частите на 1 Сивик да са правени в БГ ??? Или си представи кака Гинка дето работи в чистотата за 400лв, да се преквалифицира в монтажник за 600лв (щото надскочи ли ги - сделката пропада) - китаецът е по-евтин, както и презокеанските контейнеровози. Спецификациите са лесни - имаш различен софт (заради вредните емисии), краш тестовете обикновено покриват най-строгите законодателства, а светлини и периферия със сегашната електроника са бели кахъри. Най-скъпо е сертифицирането като бумащина и това е другата причина да има определен модел за определен пазар. Ако ще продадеш няколко десетки хиляди от евтин модел, въобще не се занимаваш, защото това го оскъпява. Икономическото уравнение е доста сложно и като тиражът ти е хондов, а не тойотски - ето ти хетчбек в С сегмента, на цената на седан от Д сегмента - а продай го де? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #652 Отговорено 19 Февруари, 2019 Цецо,Хонда и ЕU ще ползват новия договор за безмитна търговия да го начукат на агличаните. Не го мисли... Нали се сещаш ,че всички отбори от Ф1 ,ф2 и т.н. сега ще бягат от там на континента.Холандия ,Италия и Германия ще намажат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #653 Отговорено 19 Февруари, 2019 (Редактирано) преди 24 минути, Rakeem написа: ... просто няма квалифицирана работна ръка и не само това, но няма и работна ръка с потенциал за квалификация. Няма хора, които да работят на конвейра ли? А Хюлет Пакард, как отвориха офис в София преди 10-тина години? Отделно, по настоящем, има много компютърни специалист (IT, development), които работят дистанционно oт BG за Западни фирми. Редактирано 19 Февруари, 2019 от Takumi Fujiwara 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 800 #654 Отговорено 19 Февруари, 2019 Току-що, Takumi Fujiwara написа: Няма хора, които да работят на конвейра ли? А Hюлет Пакард, как отвориха офис в София преди 10-тина години? Отделно има много компютърни специалист, които работят дистанционно за Западни фирми. Изглежда няма, ако имаше тук щеше да се напълни с автомобилен аутсорсинг, на фона на нищожните данъци и работни заплати. Той и тиквата го казва, не идват, защото пазара на труда е зле. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #655 Отговорено 19 Февруари, 2019 Пазар има,специалисти горе долу,обаче ние вече не искаме мръсно производство.Тук има вече 5 фирми на гиганти,стартова заплата от сорта на 1000-1500 лв. Условия бог дал.Нямаме закони и спокойствие. Групата Пежо-Рено -Ситроен ни плаща 200000 лв месечно за въздуха.Отделно след като стачкуваме ги затварят за по 3-4 дена.Предполагам ,че до година две ще избягат от Русе..Пристаоил налива милиони в инфраструктора, рушвети и реклама ,но и те са пътници,затова избягаха в Турция и Румъния.Та каквото и да спечелим ..бързо го губим заради лоши управници и недалновидна политика. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #656 Отговорено 19 Февруари, 2019 На 19.02.2019 г. at 20:52, Markony написа: Цецо,Хонда и ЕU ще ползват новия договор за безмитна търговия да го начукат на агличаните. Не го мисли... Нали се сещаш ,че всички отбори от Ф1 ,ф2 и т.н. сега ще бягат от там на континента.Холандия ,Италия и Германия ще намажат. Тя "кравата" не е виновна, просто е изкупителна личност, но жалко за хорицата. Има един филм (по действителен случай) - "Брекзит" се казва. Там е видно как и коя шайка прецака британците. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #657 Отговорено 19 Февруари, 2019 преди 10 минути, Markony написа: Пазар има,специалисти горе долу,обаче ние вече не искаме мръсно производство.Тук има вече 5 фирми на гиганти,стартова заплата от сорта на 1000-1500 лв. Условия бог дал.Нямаме закони и спокойствие. Групата Пежо-Рено -Ситроен ни плаща 200000 лв месечно за въздуха.Отделно след като стачкуваме ги затварят за по 3-4 дена.Предполагам ,че до година две ще избягат от Русе..Пристаоил налива милиони в инфраструктора, рушвети и реклама ,но и те са пътници,затова избягаха в Турция и Румъния.Та каквото и да спечелим ..бързо го губим заради лоши управници и недалновидна политика. Комисионните са малки. Какво стана с потенциалната сделка на ФВ за завод на Шкода в Кремиковци? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 312 #658 Отговорено 19 Февруари, 2019 Завод на Шкода, най вероятно и той в Турция, тук кой да им работи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 312 #659 Отговорено 19 Февруари, 2019 Цецо да не би да те е жал за британците. Да ли има друга нация, която повече да е крадяла през последните векове. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1260 #660 Отговорено 19 Февруари, 2019 Преди 7 часа, ceco_accord написа: Аз не бих бил такъв оптимист: https://autoreview.ru/news/honda-zakroet-zavod-v-anglii-civic-uydet-iz-evropy Ако четеш "между редовете" е ясно кое ще се произвежда в Щатите, кое в Япония, а всичко останало - "чайна майна". Сивик 10 ще се прави още 2г. а във връзка с плановете за 2/3 електрификация до 2030-та Сивик 11 може и да няма (имат аналогичен хибрид). Платформата е нова и може да понесе дълбок фейслифт, стига Китай да има нужда от хечбек, но там мераците за тип купе са други и вероятно ще слушаме "чао бамбина - сори", но да не съм чак толкова черноглед. Населението и работната ръка в Япония застаряват и всичко над кей-кар им е непотребно, а перспективно печелившите модели ще се правят в държавите с най-голям пазар, а ако нещо остане, може и да доплува до Европа, но с ограничени квоти. Няма в света голяма компания която да не иска да работи с EU най големият финансов пазар в света.Не вярвам от Хонда да се откажат от клиентите си с най големи финансови възможности с лека ръка.Тук определено смятам,че грешиш и то много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #661 Отговорено 19 Февруари, 2019 В момента ЕС е на второ място след Щатите.Китай са на 3-то място.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #662 Отговорено 19 Февруари, 2019 (Редактирано) Най-много коли (годишно) се произвеждат в Китай, ако съдим по това видео (втория участник - Искър): Редактирано 19 Февруари, 2019 от Takumi Fujiwara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 312 #663 Отговорено 19 Февруари, 2019 Вие слепи ли сте, колко е голям пазара на Хонда в Европа? Сигурно в Сингапур има повече отколкото в цяла Европа. А дизеловите хонди дали ги има извън Европа. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1260 #664 Отговорено 19 Февруари, 2019 Става на въпрос,че европейският клиент е с най дебелият портфейл. не за брой коли нито за брой хора а за брой финикийски знаци в един портфейл. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 312 #665 Отговорено 19 Февруари, 2019 И според теб на който му е дебел портфейла тук в Европа ще си купи точно Хонда. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1260 #666 Отговорено 19 Февруари, 2019 Не колега,според мен,нищо.По принцип става на въпрос а не за психика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DMZ 125 #667 Отговорено 19 Февруари, 2019 И според мен на Японците не им пука за Европа. Не случайно най- добрите модели се правят за Америка, Азия и дори Русия. За тях са хубавите двигатели, екстри и качество, а за нас са компромиси на силно завишени цени. Црв 5 ни е идеален пример за начина им на мислене. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #668 Отговорено 19 Февруари, 2019 (Редактирано) ^ Да, точно така и това е поради 2 основни причини: - европееца не е с най-дълбок джоб (да не говорим за източно-европееца) в сравнение с американеца, японеца или китаеца - в Европа все още витае духа/слуха за скъпите японски резервни части Редактирано 19 Февруари, 2019 от Takumi Fujiwara 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #669 Отговорено 19 Февруари, 2019 Преди 2 часа, Митко Йотов написа: Няма в света голяма компания която да не иска да работи с EU най големият финансов пазар в света.Не вярвам от Хонда да се откажат от клиентите си с най големи финансови възможности с лека ръка.Тук определено смятам,че грешиш и то много. Дано да си прав, но... Знам че си силен в сметките: Виж от кога се произвежда Сивик 10 в Суиндън, колко коли досега са произведени и после извади тези които са експортирани извън ЕС. После отвори немското мобиле и виж колко от останалите още са непродадени. Имаш ли усещането че хората се редят на опашки и чакат с месеци? Не забравяй че за нова Хонда си мечтае само онзи който е имал вече една или няколко (от стария материал). В сегашно време първа нова кола и то Хонда е въпрос не на реноме на бренда, а на добра сделка. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 929 #670 Отговорено 20 Февруари, 2019 Темата е "Новини от Хонда", а не "Ще има ли Хонда завод у нас" https://automobiles.honda.com/clarity-electric https://automobiles.honda.com/clarity-plug-in-hybrid Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #671 Отговорено 20 Февруари, 2019 Да малко се разтегна там ,но всичко е свързано и косвено с марката Хонда. Ето линк в потвърждение на предното ми мнение: http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24123 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kusho 16 #672 Отговорено 20 Февруари, 2019 Преди референдума за напускане на ЕС имаше ясен и директен сигнал, че автомобилостроителите ще напуснат острова при BREXIT. И как гласуваха при положение, че ще загубят най-големите си работодатели в района: Swindon - 54.7% Leave и Sunderland - 61.3% Leave. Сега да си понасят последиците, а не да реват, че решението на Хонда било шут в лицето. От друга страна, пазарният дял на Хонда в ЕС е толкова малък а разходите големи, че даже късно взеха това решение. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #673 Отговорено 27 Февруари, 2019 https://www.drive.ru/news/honda/5c7671f8ec05c47e5d00005b.html Подробности, до седмица - на Женевския автосалон. Странно че е със задно предаване, но не се знае къде са батериите. Изглежда обещаващо, макар че джантите нещо не му ходят и поне за Европа ще е с огледала вместо камери. Интериора си е "напред в миналото" - много радва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #674 Отговорено 27 Февруари, 2019 Дайте си половин час и му се насладете! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #675 Отговорено 5 Март, 2019 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DTEC 514 #676 Отговорено 8 Март, 2019 Официалното обръщение към работниците в Swindon: Honda UK Press Release.pdf 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1260 #677 Отговорено 9 Март, 2019 (Редактирано) https://automedia.investor.bg/a/2-novini/37515-honda-promenya-kotseptsiyata-na-civic-type-r?fbclid=IwAR1kSMwdo5akzXOtxtCjFZ9BNMEBNQ4vllSDSUvw60GgtW0ZMZffDfXm_90 Цената на коли втора употреба май ще се вдигне. Редактирано 9 Март, 2019 от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
isullivan 166 #678 Отговорено 12 Март, 2019 https://cars.honda.bg/testvajte-honda-v-plovdiv/ Ще ходя сигурно да пробвам Харви Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #679 Отговорено 22 Март, 2019 Грозно, ама комби, с голяма хралупа и равен под. Има и версия 4х4. https://autoreview.ru/news/obnovlenie-sdelalo-universal-honda-shuttle-bogache 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #680 Отговорено 28 Март, 2019 https://www.drive.ru/spy/honda/5c9c9062ec05c4ac750000b9.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове