Jump to content
Restless

Новини от Хонда

Recommended Posts

Новият пикап Хндю - има готино място за охлаждане на бирата с лед в каросерията :Dhttp://www.nastarta.com/honda-ridgeline-2017-%D1%80%D0%B5%D0%B2%D1%8E/

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мине не мине време и в аутомедия, откъдето основно научавам за Хонда пускат по някоя статия. До тук добре, обаче като чета отдолу коментарите и направо се шашардисвам - абсолютно хейтърски постинги, най-вече от от собственици на германски коли, които никога не са притежавали Хонда, обаче много "компентентно" коментират как Хонда била маслояд, грозна японска ч*кия без дизайн и как германските коли били иноватори във всичко и немският инженер - най-великият инженер. Oня ден на Тракия, някакъв малоумник с BMW ме изпреварва, после се лепна пред мен, намали, аз го настигнах, натиснах спирачки, за да не го ударя, после той продължи да кара бавно, пусна ме да го изпреваря, изпреварих го и онзи пак ме подгони и пак ме изпревари. Така няколко пъти до Бургас. Почвам да си мисля, че им е диагноза на тия хора.

Написах всичко това, провокиран от поредната статия постната от ceco_accord.

Редактирано от Cyreon
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не всички бмвисти сме такива да знаеш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено немските инженери са най-велики, след като частите по автомобилите им са изчислени скоро след гаранцията да почнат да се чупят. Само да ви кажа, че дизайна и проектирането на частите на немските коли се прави от трети фирми.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:offtopic: А аз да допълня че дизайнът на 7-мия Акорд е разработван във франкфуртското студио на Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Хонда почти никога не се предлагали като "продаваща точка" дизайна. По-скоро са държали на функционалните неща. Това е моето мнение. Иначе хората, които Cyreon описа в България са множество и да за мен това си е диагноза. В крайна сметка, ако имаш много пари повечето хора в България залагат на Мерседес, БМВ, Ауди, Порш. Моето мнение, че в Европа и респективно европейските производители залагат повече на актрактивното и новото.Това, което е лъскаво и може да те замами. В Япония е предпочитано повече функционалността. Затова мисля, че като инженерна мисъл японските производители се опитват да оптимизират и да правят пакет, който е ясно че ще му използваш ресурсите. При немските автомобили не харесвам това, че за да постигнат някаква цел добавят просто повече ресурс и това, че се правят автомобили, чиято цел за мен е безсмислена. (Пример:Лимузина над 2 тона с гигантски V10-V12 двигател)

Редактирано от ACID BURN
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Фернандо Алонсо се изуми от Honda NSX 

 

„Това, което наистина ме изненада по време шофирането, бяха спирачките. Усещането е доста близко до карането във Формула 1”, сподели Фернандо. „Да управляваш Honda NSX е по-леко и по-приятно отколкото болид, защото не се вглеждаш във всяка малка частица, както правиш в състезанията. Това е като разликата между изобразителното изкуство и техническото чертаене”, смята Алонсо.

 

http://www.blitz.bg/news/article/428518

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори беше казал,че NSX-а вървял по добре от болида му.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някаква закачка :)http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/27982-porsche-prati-neobichaen-pozdrav-na-honda/

Не видях в нета някакъв "двубой" с реални данни от писта или драг, но ще е любопитно като се появят :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под новината коментарите са как Хонда копирали всичко от немците. Ироничното е, че нито един не е дочел статията, че Porsche са успели да направят "заигравката", защото се е наложила смяна на двигател на всички автомобили от модела  :D В същото време "копирачът" Honda произвежда най-много ДВГ в света, с най-малък процент дефекти (гаранционно сменени двигатели), докато VAG (където са и Porsche) е в дъното на класацията.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://honda.bg/?go=news&p=detail&newsId=318

 

 

HR-V спечели наградата Tow Car 2016

Бултрако пак проявяват висок професионализъм със статия пълна с правописни греши и стил на писане, като на абитуриент с 3ка на матурата по Български език и литература.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ее сега толкова си могат хората :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да са живи и здрави Бултрако и да си намалят цените!

Колеги ще има ли тестове на новият НСХ в България? Тук в Полша вече се говори за подобен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде е Полша, къде сме Ние...нямаме техника да си изгасим пожарите...но виж ако беше БМВ, Мерцедес или Ауди, не просто щеше да има, ами направо щеше да го има по пътищата в употреба.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде е Полша, къде сме Ние...нямаме техника да си изгасим пожарите...но виж ако беше БМВ, Мерцедес или Ауди, не просто щеше да има, ами направо щеше да го има по пътищата в употреба.

Вярно си е! :tooth:  В Несебър съм се нагледал на парвенющина, иначе пари няма но когато излезе някой нов модел автомобил в Европа първи сме ние. Туристите се чудят и ахкат, а работниците подсмърчат, че заплатите им ще са орязани, закъснели или неплатени.

 

Малко инфо на полски. 180к евро стартова цена. А в Америка не е ли по-ниска? :ermm:

http://moto.onet.pl/testy-nowe/honda-nsx-test-cena-pierwsza-jazda/c56gyt

Редактирано от bobchoo
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В америка май беше към 120-40к $ Ии там им е завода на NSX. В Европа май нямат. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В щатите се произвежда автомобила, а там няма и акциз за вносни автомобили, както няма ДДС (има данък 5-7%), та автомобилите са значително по-евтини. Коли от този калибър са добър пример за такива, които си струва да купиш от америка и да си докараш с контейнер. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как по-точно излиза по-евтино?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При братушките сервизната акция май едва сега започва. https://www.drive.ru/news/honda/57b1ba45ec05c4325600001d.html

А това е новият "щатски" Сивик -хечбек правен в Суиндън, европейският -догодина. https://www.drive.ru/news/honda/57b19f17ec05c4406a00003f.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо се лутат в дизайна..ти кво мислиш като дизайнер.Едно време не можеше да сбъркаш Хонда с друга кола..

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо много почнаха да ги правят като всички останали. Очаквам скоро да им един калъп и само казваш каква емблема искаш да ти сложат. Моля да ме извинят колегите със Сивик, но от този със стъкления покрив насам, сивиците нямат нищо общо с Японска визия.

 

Развалиха си дизайна от доста време, а всички модели. Правят е излишно външно обемни автмобили, не издържани естетически, а само за това взимат торби с пари.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо се лутат в дизайна..ти кво мислиш като дизайнер.Едно време не можеше да сбъркаш Хонда с друга кола..

Като фен и притежател -мъка ми е и болно, но си прав -лутането продължава. За мен най-добрите Сивици са 3-та, 5-та и особено 8-ма хечове -които имат ярка самобитност и ще останат крайъгълни камъни в историята на марката. Седаните ги подминавам понеже са твърде утилитарни, но 9-тото комби също е добро (без муцуната). Иначе 10-тият сивик не е лош като интериор и екстериор, но отново тоя винкел между фаровете ме пробожда право в сърцето. При толкова добра като цяло колца предницата си е криминално престъпление. https://www.drive.ru/news/honda/55fa7b5e95a656e8020000ee.html

При другите модели пак е каша, но да не забравяме и приоритетните пазари -предимно САЩ, където Сивик, Акорд и СРВ са най-продаваните в своите сегменти. Дет са вика -интереса клати феса. Като проф диз. мога да проявя снизхождение (не и прошка) понеже познавам процеса на появяване на промишлени продукти и знам колко е трудно да се угоди на клиенти, търговци и най-вече на маркетолозите стоящи помежду им.

За мен правилната концепция за Сивик е моята любима "микровълнова". Мъничко, нисичко, лекичко и стремглаво зверче за удоволствие и предвижване с нахиленост.

post-1741-0-31794700-1471421389_thumb.gif

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   1 потребител

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...