bongo789 163 #281 Posted March 6, 2015 (edited) Ми аз блея и не вида ,че е фейс и лоста за автомат е друг...пробва ли я между 5 и 7 оборота в началото моите проблеми бяха там... Edited March 6, 2015 by bongo789 Share this post Link to post Share on other sites
h5rov 297 #282 Posted March 6, 2015 (edited) Относно бензина след 2к... Целта е запазване, смазване и охлаждане на клапаните. Като съотношението на бензина е променливо и се регулира автоматично от компютъра в зависимост от стила на каране. Може и без тази опция, но като цяло ми харесва като решение. Още ми е мила и смятам, че 1л на 100 е приемлива загуба на икономия. Без OBD e. Посъветваха ме, че не е необходимо защото 2-та компютъра не си говорели особено много, а и нямало нужда да се трият грешки автоматично. А за цената е 1300. 1250 за ГИ и 50 за бутилката. Ми аз блея и не вида ,че е фейс и лоста за автомат е друг...пробва ли я между 5 и 7 оборота в началото моите проблеми бяха там... Ще пробвам, но нека стане по-сухо времето, че нямам хубави задни гуми и да не се увъртя Edited March 6, 2015 by h5rov Share this post Link to post Share on other sites
bongo789 163 #283 Posted March 6, 2015 (edited) Жив и здрав да си я караш,сподели като направиш няколко засичания как ти е разхода...Пробвай си я и само на газ не за друго ми тая история с клапаните е спорна...Карах F18A3 с обикн. газова, 80 хил. на газ, води се проблемен,за тия км. ни клапани натягаше ни вал се предаде нищо, докато жената не я срещна с една крайпътна топола...Сигурно още щях да я търкалям... Edited March 6, 2015 by bongo789 Share this post Link to post Share on other sites
Иво Ленков 134 #284 Posted March 6, 2015 (edited) Добър монтаж,Янаджиев си разбира от работата,но снимай и компа,че така не става ясно с кой модел на БРЦ си. Ма и аз не чета всичко,ясно БРЦ 24-ка. Защо слагаш газ като ще впръсква още от 2000 оборота бензин? Edited March 6, 2015 by Ivo Lenkov Share this post Link to post Share on other sites
jijane 478 #285 Posted March 6, 2015 Остава за 10 години откакто монтира БРЦ-та и да не ги е научил(моята кошница е купих с БРЦ монтирана там и монтажа беше безобразен ).VSR-a ако толкова те е страх за клапаните си го пусни от 4-5000 оборота, по-надолу няма смисъл от него. Share this post Link to post Share on other sites
h5rov 297 #286 Posted March 6, 2015 Не мога да ви отговоря на всички въпроси нека направя повече км. и ще имам представа какво е положението и какво искам още. Ще пиша като имам наблюдения. Share this post Link to post Share on other sites
Mr.OFF 539 #287 Posted March 6, 2015 Остава за 10 години откакто монтира БРЦ-та и да не ги е научил(моята кошница е купих с БРЦ монтирана там и монтажа беше безобразен ) Споко , той и тоя е безобразен на живо ... Share this post Link to post Share on other sites
iso_eu 29 #288 Posted March 7, 2015 (edited) h5rov - колега честита придобивка и да те радва много Би ли казал на твоя седан при 110-120 км/h на магистралата на какви обороти е колата ? Единствено на снимките от монтажа ми се струва че изпарителя е много високо - не знам дали ще прави проблем но не е хубаво да се качва нивото на водата над системата на колата... За ОБД е точно така - освен това си имаш МАП на бензина който се свързва с компютъра на ГИ и при правилна настройка не ти трябва ОБД, впръскване на бензин също ... проверявай си редовно клапаните за хлабини на 20 000 или всяка година - то и без това и на бензин да караш пак трябва да ги проверяваш но на повече километри. ПП Не знам вие как засичате но аз засичам оборотите като набера скоростта и след това с леко газ поддържам тази скорост- така смятам че е правилно, а не по време на набиране и ускорение ....може би има разлика и за това са високи оборотите на останалите ? Но 3500 об за 150 км/h е друга работа като при rollin А относно гумите и джантите винаги карам на моите коли с оригинални размери. Edited March 7, 2015 by iso_eu 1 Share this post Link to post Share on other sites
chavdu 676 #289 Posted March 7, 2015 ...а не по време на набиране и ускорение ....може би има разлика и за това са високи оборотите на останалите ? Би ли обяснил, от къде може да дойде разликата. При всякакви обстоятелства, докато има вкарана предавка и съединителя е "съединил", оборотите и скоростомера са линейно свързани. Share this post Link to post Share on other sites
iso_eu 29 #290 Posted March 7, 2015 (edited) Мдаа ...прав си ! Не съм съобразил че това има значение само за автоматика ! Edited March 7, 2015 by iso_eu 1 Share this post Link to post Share on other sites
h5rov 297 #291 Posted March 7, 2015 (edited) h5rov - колега честита придобивка и да те радва много Би ли казал на твоя седан при 110-120 км/h на магистралата на какви обороти е колата ?****не ти трябва ОБД, впръскване на бензин също ... проверявай си редовно клапаните за хлабини на 20 000 или всяка година - то и без това и на бензин да караш пак трябва да ги проверяваш но на повече километри. Първо мерси.. Относно оборотите ще кажа след първо илизане извън гарада, не съм обръщал внимание до сега. А за бензина.. ще покарам малко така да видя как е положението като цяло и си мисля да ги направят след 4к да го има. Преди 4к ми се струва малко прекалено... За реглажа на клапаните със сигурност! Edited March 7, 2015 by h5rov Share this post Link to post Share on other sites
h5rov 297 #292 Posted March 10, 2015 (edited) h5rov - колега честита придобивка и да те радва много Би ли казал на твоя седан при 110-120 км/h на магистралата на какви обороти е колата ? Днeс покарах малко извън града. При 5-та скорост положението е следното: 100 km/h ~ 2100 RPM 110 km/h ~ 2300 RPM 120 km/h ~ 2500 RPM 130 km/h ~ 2700 RPM И относно маслото и аз бих желал да разбера с кое е най-добре да се кара, Като за първи път сложих някакъв Total 5w30, смятам следващия път да пробвам Castrol EDGE 5w30. Сложните термини не ги разбирам относно смазванията. Edited March 10, 2015 by h5rov Share this post Link to post Share on other sites
bongo789 163 #293 Posted March 10, 2015 Прегледах 50 вида масла то всичко вече е low saps технология...газаджиите никой не ги бръсне... Share this post Link to post Share on other sites
bongo789 163 #294 Posted March 12, 2015 (edited) Мисля, че е по темата щот свещите имат доста отношение относно газта.Бях поръчал това и днес го качих... http://www.ebay.com/itm/4-PCS-NGK-LASER-IRIDIUM-Spark-Plug-IZFR6K-11-Part-6994-Made-in-Japan-/320946203495?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item4ab9e26b67&vxp=mtr За моя голяма изненада обаче отвих най.обикновено ,щуро нжк, което беше работило чудесно,ако съдя по цвета..А уж тоя двигател само иридиеви и нищо друго...Имам съвсем леко усещане за по-добро ускорение в ниските след смяната, но най ме чопли дали настройките на газ са адекватни щот са правени със старите свещи...и имах проблем в диапазона 5-5800...Свещите си бяха за смяна,определено... Edited March 12, 2015 by bongo789 Share this post Link to post Share on other sites
h5rov 297 #295 Posted March 21, 2015 Малко относно разхода на ГАЗ: Далече съм от постиженията на колегата bongo789 и от това на К20. Среден над 11 газ. Градско над 13, а извън над 9. Градското е както си трябва, със задръстванията и чакане по светофари. Извън града е над ограниченията, но без да се прекалява с много. Но пък съм ужасно доволен. Като искам да върви, върви… ако ми се мота си се мота Приложил съм снимка на магистрално, около 10: http://forums.hondabg.com/uploads/gallery/album_2199/gallery_31251_2199_1249350.jpg Share this post Link to post Share on other sites
darius 944 #296 Posted March 21, 2015 Iso_eu, има ли тема в която да не си се ПОСРАЛ ОТНОСНО МАСЛАТА? Независимо за какво става въпрос ти само за масла плямпаш! Направи си тема за маслата и престани да пречиш!И никой на нищо няма да научиш! Темата е К24А3 и ГИ Не е за масла! Защо в този форум вече няма стриктни админи???? Защо не се трие всякакъв офф топик???? Кой позволява изместване на фокуса от темата???? И Коноф като е имал жена ти си бил сигурно в на баща ти мътния поглед! Има ли админи? 1 Share this post Link to post Share on other sites
atoma 995 #297 Posted March 22, 2015 @darius има админи, просто чаках да се изсипе всичко и тогава да зачистя, защото пак щях да бъда обвинен че чистя само на "НЕНАШИТЕ хора" и да се почне с комунизма и т.н. И така от моето мнение на долу, всяко следващо мнение свързано с масла техните физико-хим. свойства начин на изработка, марки и т.н. и т.н., дарява на автора си, почивка в страната на берачите на банани, за срок - зависещ от моментното състояние на админа/модератора. После да не кажете че не сте били предупредени. За помията, обидите и нападките за момента няма да накажа никой поради причината че не искам да ми се пълнят личните с молби за триене на акаунти, питаници защо аз съм наказан и т.н., демек тоз път се разминава на всички АКАЛИ в темата. Поздрави, atoma a.k.a. Лошия админ 5 Share this post Link to post Share on other sites
bongo789 163 #298 Posted March 22, 2015 Последно засичане магистрално Пловдив-София при 140-150 12 литра, при 180-200 15 литра... 1 Share this post Link to post Share on other sites
Mr.OFF 539 #299 Posted March 22, 2015 И Коноф като е имал жена ти си бил сигурно в на баща ти мътния поглед! Тука нещо съм изпуснал май ... Пичове леко не съм съгласен ,че маслото няма общо с газта ... /мога да Ви дам примери за кофти последици от неподходящо масло наливано на двг на газ/ ... гледам че Атома е ударил голямата метла от което определено имаше нужда , обаче имаше специфично инфо относно показателите на подходящото мазало за К24 и ГИ. Както и да е ... наЗдраве Ви ! 2 Share this post Link to post Share on other sites
atoma 995 #300 Posted March 23, 2015 Спокойно някой може да отвори нова тема с надслов "Маслата, газта и още нещо" и всички скрити мнения ще отидат там (след Админ/Мод редакция-махане на обиди и епитети). Там могат да бъдат разисквани тези "казуси". Само ще помоля някой да ми драсне ЛС с линка. Share this post Link to post Share on other sites
darius 944 #301 Posted March 23, 2015 Последно засичане из южна България 600км даде 10/100! С К20А1, за сравнение с К24! Явно след 4000об/мин идва големия разход! Share this post Link to post Share on other sites
rollin 463 #302 Posted March 24, 2015 "Големия разход" не всеки път се влияе от обороти...Челното съпротивление също е голям фактор, а колкото по бързо караш толкова то е по силно.И моята кола дава 10/100 ама като я карам със 120км/ч макар да е под 3000 оборота. Над 4к К24 е 170km/ч и нагоре, там няма как да не гори с това адско съпротивление на въздуха. 1 Share this post Link to post Share on other sites
bongo789 163 #303 Posted March 24, 2015 (edited) Днес Пловдив-София на отиване 130 на круиз, на връщане 140 на круиз, 20 км. градско 10,8 литра...Имам чувството ,че ако я карам 90-100 ще я сваля на 9 със сигурност...Има сериозна разлика дори между 130 и 150 ....Между другото съм доволен от газта на Лукойл,странно но факт... Edited March 24, 2015 by bongo789 Share this post Link to post Share on other sites
chavdu 676 #304 Posted March 24, 2015 ако караш 90-100 ще я свалиш на 8, гарантирам... Share this post Link to post Share on other sites
tihomir_penev79 0 #305 Posted December 20, 2015 колеги имам ЦРВ 2003 бензин ! вярно ли е, че са много капризни за нивото на маслото ! Сега я взех предстои ми смяна на маслото и е на минимума като я потормозя малко и ми светва грешка Р 1259 ! възможно ли е да е от ниското ниво на маслото ! Share this post Link to post Share on other sites
dindin 1258 #306 Posted December 21, 2015 (edited) Смени маслото и изчисти грешката. Стискаш палци да не се появи повече P1259 е за VTEC клапана, там си трябва масло. Като я потормозиш влизаш във VTEC режим. Възможно е гарнитурката да е за чистене, затова първо смени маслото. Наскоро един колега си купи нова и я смени Само не разбрах защо питаш в тази тема. Edited December 21, 2015 by dindin Share this post Link to post Share on other sites
malak 57 #307 Posted April 27, 2016 (edited) опа Момци и Mомичета ако има такива четящи темата направих към 90к с газовата вече, проблеми досега не съм имал освен да сменям газови филтри т.е. едно разкраване повече. та масло на 10к - някое Ц3 или Ц2 най-добре според това ка ксе държи. смазвачка - като цяло минимален плюс - направо не си струва ако ще правите под 200к на газ на колата. плюса е че реглажа на клапани преди и след смазвачката е че два пъти по бавно се разместват. реглаж на клапани на 15к май е най изгодно - логиката е че до 10к ми харчи 10 литра след него започва да се покачва и до 20к стига до 12 литра, след реглаж пак си става 10 литра, та 5к по 1 литър на 100 спестени при по ранен реглаж. незнам защо толкова много влияе този реглаж на клапаните а разместсанията не са големи средно с 0.02-0.03 и то не на всички цилиндри. имам и два вапроса ако може да помогнете: 1. Каде мога да сменя газовата бутилканай-изгодно- в момента съмс 60 литра обикновена и искам да сложа на мястото на гумата че багажника не ми стига вече и горе доло колко струва? 2. може ли да ми препоръчате някой в софия или пловдив да ми настрои газовата в движение модел БРЦ СЕК24.? благодаря предварително Edited April 27, 2016 by malak Share this post Link to post Share on other sites
Gugoj 76 #308 Posted April 28, 2016 Много често тоя реглаж... 10к нищо не е... Аз бих се застрелял, ако трябваше толкова често да правя... това си е минимум веднъж годишно... Моят газаджия се занимава с Романо и ми каза, че до сега само на 1 Акорд се е налагало на 10к да се прави реглаж... ако не намериш никой, който да ти обърне внимание за БРЦ-то, мога да ти дам телефонче и да питаш дали може да ти помогне. Share this post Link to post Share on other sites
malak 57 #309 Posted April 28, 2016 реглажа на 20к по принцип го правя, никога не съм го правил на 10к, но само отбелязвам какво забелязах от този реглаж. Share this post Link to post Share on other sites
dng 18 #310 Posted March 7, 2017 Здравейте колеги.И аз съм пред избор на ГИ за моя турер. От БРЦ България ми предложиха Sequent 32 OBD със стандартния изпарител Genius MB до 160KW и инжектори BRC IN03 MY09. Видях че тези IN03 MY09 са жълти или оранжеви и от писаното в темата разбирам че трябва да гледам да ми монтират жълти.Според вас има ли смисъл да слагам plug&drive, и дали да сменям изпарителя с max или тази конфигурация, която ми предлагат е достатъчна за двигателя? Share this post Link to post Share on other sites
h5rov 297 #311 Posted March 8, 2017 (edited) Трябва да ти монтират: GENIUS MB 1500 LPG REDUCER и BRC LPG INJECTOR TYPE SUPER MAX (YELLOW). Такива са моите. Вече 40к само обслужване. За плуг&драйв няма смисъл, няма да получиш нищо повече, а ще платиш доста отгоре. Edited March 8, 2017 by h5rov Share this post Link to post Share on other sites
malak 57 #312 Posted March 8, 2017 плуг и драйв само ако са некадърни монтажниците/настройчиците. тези от БРЦ софия ги накрай да ти направят настройката в движение задължително. на място хондата дига само 4к оборота. Share this post Link to post Share on other sites
dng 18 #313 Posted March 8, 2017 Благодаря, ще говоря с тях да сложат жълти инжектори и изпарител 1500 милибара Мисля да сложа бутилка на мястото на резервната гума. Някой с опит може ли да сподели колко голяма се събира? Share this post Link to post Share on other sites
JHM 1830 #314 Posted March 8, 2017 45L. Но събира 37-38L. Share this post Link to post Share on other sites
h5rov 297 #315 Posted March 8, 2017 Моята е по-малка, май 42, събира не повече от 35. Share this post Link to post Share on other sites
darius 944 #316 Posted March 8, 2017 45L. Но събира 37-38L. И моята е такава и не повдига кората! Съветвам да се вземе възможно най-добрият по капацитет изпарител! Share this post Link to post Share on other sites
Markony 2275 #317 Posted March 9, 2017 Всъщност редуктор за 200 коня е достатъчен.По- мощен 300-400 коня е по-малко чувствителен на празен ход и преходен режим и обикновено има проблем с настройката на бързосменящ се режим като включване и изключване на климатик на празен ход. 1 Share this post Link to post Share on other sites
jijane 478 #318 Posted March 9, 2017 (edited) БРЦ нямат изпарител за 200 конски сили. Вече всичките им компютри са с ОБД(Sequent 24 приключи като серия, вече е заменен със Sequent 32), което ОБД се използва само за наблюдение, корекции не се правят, който ви каже обратното ви пързаля. Всички модели на БРЦ вече са с нов софт, който се активира с парола, което е тъпо според мен, но от жабарите всичко може да се очаква. Уж в новия бил подобрен метода за направа на газовата карта, но аз някакви кардинални разлики не видях. Късните версии на Sequent 24 може да се флашнат с новия софт. Изпарителите на БРЦ са до 80, 120, 140 и 230 kW, ако искаш повече слагаш по 2,3 и т.н. Ако има останали Sequent 24 са на промоция до изчистване на наличностите. Edited March 9, 2017 by jijane Share this post Link to post Share on other sites
Markony 2275 #319 Posted March 9, 2017 Други марки също ползват заключване.По презумция техник ,който не е обучен би навредил,от колкото да помогне на системата. Share this post Link to post Share on other sites
dng 18 #320 Posted March 16, 2017 Пиша да дам отчет Днес си взех колата от сервиза, монтираха Sequent 32 с Genius MB 1500 LPG и BRC LPG INJECTOR TYPE SUPER MAX (YELLOW). Засега я карах само до работа и обратно и нямам кой знае какви впечатления. Сигурно чак другия уикенд ще имам възможност да я разходя извън града. Монтирали са 48 л. бутилка, стои добре без да подпира кората. Малко се изненадах като зареждах, събра 26 л.и като добавя газта за 10 лв сложена за тестовете излизат общо 34-35. И то при положение, че са я карали и е изгорила малко. Ще видя като изхабя газта колко ще събере на следващото зареждане. Share this post Link to post Share on other sites