Jump to content
Sign in to follow this  
vpop

K24A3 и ГИ

Recommended Posts

Ми аз блея и не вида ,че е фейс и лоста за автомат е друг...пробва ли я между 5 и 7 оборота в началото моите проблеми бяха там...

Edited by bongo789

Share this post


Link to post
Share on other sites

Относно бензина след 2к... Целта е запазване, смазване и охлаждане на клапаните. Като съотношението на бензина е променливо и се регулира автоматично от компютъра в зависимост от стила на каране. Може и без тази опция, но като цяло ми харесва като решение. Още ми е мила  и смятам, че 1л на 100 е приемлива загуба на икономия.

Без OBD e. Посъветваха ме, че не е необходимо защото 2-та компютъра не си говорели особено много, а и нямало нужда да се трият грешки автоматично.

А за цената е 1300. 1250 за ГИ и 50 за бутилката.

 

 

Ми аз блея и не вида ,че е фейс и лоста за автомат е друг...пробва ли я между 5 и 7 оборота в началото моите проблеми бяха там...

Ще пробвам, но нека стане по-сухо времето, че нямам хубави задни гуми и да не се увъртя :)

Edited by h5rov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Жив и здрав да си я караш,сподели като направиш няколко засичания как ти е разхода...Пробвай си я и само на газ не за друго ми тая история с клапаните е спорна...Карах F18A3 с обикн. газова, 80 хил. на газ, води се проблемен,за тия км. ни клапани натягаше ни вал се предаде нищо, докато жената не я срещна с една крайпътна топола...Сигурно още щях да я търкалям...

Edited by bongo789

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добър монтаж,Янаджиев си разбира от работата,но снимай и компа,че така не става ясно с кой модел на БРЦ си.

Ма и аз не чета всичко,ясно БРЦ 24-ка.

Защо слагаш газ като ще впръсква още от 2000 оборота бензин?

Edited by Ivo Lenkov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Остава за 10 години откакто монтира БРЦ-та и да не ги е научил(моята кошница е купих с БРЦ монтирана там и монтажа беше безобразен ).VSR-a ако толкова те е страх за клапаните си го пусни от 4-5000 оборота, по-надолу няма смисъл от него.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не мога да ви отговоря на всички въпроси :) нека направя повече км. и ще имам представа какво е положението и какво искам още.

Ще пиша като имам наблюдения.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Остава за 10 години откакто монтира БРЦ-та и да не ги е научил(моята кошница е купих с БРЦ монтирана там и монтажа беше безобразен )

:offtopic: Споко , той и тоя е безобразен на живо ...  :punch:

Share this post


Link to post
Share on other sites

h5rov - колега честита придобивка и да те радва много  :yes:

Би ли казал на твоя седан при 110-120 км/h на магистралата на какви обороти е колата ?

Единствено на снимките от монтажа ми се струва че изпарителя е много високо - не знам дали ще прави проблем но не е хубаво да се качва нивото на водата над системата на колата...

За ОБД е точно така - освен това си имаш МАП на бензина който се свързва с компютъра на ГИ и при правилна настройка не ти трябва ОБД, впръскване на бензин също ... проверявай си редовно клапаните за хлабини на 20 000 или всяка година - то и без това и на бензин да караш пак трябва да ги проверяваш но на повече километри.  :yes:

 

ПП

Не знам вие как засичате но аз засичам оборотите като набера скоростта и след това с леко газ поддържам тази скорост- така смятам че е правилно, а не по време на набиране и ускорение ....може би има разлика и за това са високи оборотите на останалите ? 

Но 3500 об за 150 км/h е друга работа като при rollin  :plane: 

А относно гумите и джантите винаги карам на моите коли с оригинални размери.

Edited by iso_eu
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

...а не по време на набиране и ускорение ....може би има разлика и за това са високи оборотите на останалите ? 

 

Би ли обяснил, от къде може да дойде разликата.

При всякакви обстоятелства, докато има вкарана предавка и съединителя е "съединил", оборотите и скоростомера са линейно свързани.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мдаа ...прав си !

Не съм съобразил че това има значение само за автоматика !  :yes:

Edited by iso_eu
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

h5rov - колега честита придобивка и да те радва много  :yes:

Би ли казал на твоя седан при 110-120 км/h на магистралата на какви обороти е колата ?

****не ти трябва ОБД, впръскване на бензин също ... проверявай си редовно клапаните за хлабини на 20 000 или всяка година - то и без това и на бензин да караш пак трябва да ги проверяваш но на повече километри.  :yes:

 

Първо мерси.. Относно оборотите ще кажа след първо илизане извън гарада, не съм обръщал внимание до сега. А за бензина.. ще покарам малко така да видя как е положението като цяло и си мисля да ги направят след 4к да го има. Преди 4к ми се струва малко прекалено...

За реглажа на клапаните със сигурност!

Edited by h5rov

Share this post


Link to post
Share on other sites

h5rov - колега честита придобивка и да те радва много  :yes:

Би ли казал на твоя седан при 110-120 км/h на магистралата на какви обороти е колата ?

 

Днeс покарах малко извън града. При 5-та скорост положението е следното:

100 km/h ~ 2100 RPM

110 km/h ~ 2300 RPM

120 km/h ~ 2500 RPM

130 km/h ~ 2700 RPM

 

И относно маслото и аз бих желал да разбера с кое е най-добре да се кара,

Като за първи път сложих някакъв Total 5w30, смятам следващия път да пробвам Castrol EDGE 5w30.

Сложните термини не ги разбирам относно смазванията.

Edited by h5rov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Прегледах 50 вида масла то всичко вече е low saps технология...газаджиите никой не ги бръсне...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мисля, че е по темата щот свещите имат доста отношение относно газта.Бях поръчал това и днес го качих...

http://www.ebay.com/itm/4-PCS-NGK-LASER-IRIDIUM-Spark-Plug-IZFR6K-11-Part-6994-Made-in-Japan-/320946203495?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item4ab9e26b67&vxp=mtr

За моя голяма изненада обаче отвих най.обикновено ,щуро нжк, което беше работило чудесно,ако съдя по цвета..А уж тоя двигател само иридиеви и нищо друго...Имам съвсем леко усещане за по-добро ускорение в ниските след смяната, но най ме чопли дали настройките на газ са адекватни щот са правени със старите свещи...и имах проблем в диапазона 5-5800...Свещите си бяха за смяна,определено...

Edited by bongo789

Share this post


Link to post
Share on other sites

Малко относно разхода на ГАЗ:

Далече съм от постиженията на колегата bongo789 и от това на К20.

Среден над 11 газ.

Градско над 13, а извън над 9.

Градското е както си трябва, със задръстванията и чакане по светофари.

Извън града е над ограниченията, но без да се прекалява с много.

Но пък съм ужасно доволен. Като искам да върви, върви… ако ми се мота си се мота :)

Приложил съм снимка на магистрално, около 10:

http://forums.hondabg.com/uploads/gallery/album_2199/gallery_31251_2199_1249350.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iso_eu, има ли тема в която да не си се ПОСРАЛ ОТНОСНО  МАСЛАТА?

Независимо за какво става въпрос ти само за масла плямпаш!

Направи си тема за маслата и престани да пречиш!И никой на нищо няма да научиш!

 

Темата е К24А3 и ГИ!!!  Не е за масла!

 

Защо в този форум вече няма стриктни админи????

Защо не се трие всякакъв офф топик????

Кой позволява изместване на фокуса от темата????

 

И Коноф като е имал жена ти си бил сигурно в на баща ти мътния поглед!

 

 

Има ли админи?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Последно засичане магистрално Пловдив-София при 140-150 12 литра, при 180-200 15 литра...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

И Коноф като е имал жена ти си бил сигурно в на баща ти мътния поглед!

Тука нещо съм изпуснал май ... Пичове леко не съм съгласен ,че маслото няма общо с газта ... /мога да Ви дам примери за кофти последици от неподходящо масло наливано на двг на газ/ ... гледам че Атома е ударил голямата метла от което определено имаше нужда , обаче имаше специфично инфо относно показателите на подходящото мазало за К24 и ГИ. Както и да е ... 

наЗдраве Ви !  :zen:

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Спокойно някой може да отвори нова тема с надслов "Маслата, газта и още нещо" :D и всички скрити мнения ще отидат там (след Админ/Мод редакция-махане на обиди и епитети). Там могат да бъдат разисквани тези "казуси". Само ще помоля някой да ми драсне ЛС с линка.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Последно засичане из южна България 600км даде 10/100!

С К20А1, за сравнение с К24!

 

Явно след 4000об/мин идва големия разход!

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Големия разход" не всеки път се влияе от обороти...Челното съпротивление също е голям фактор, а колкото по бързо караш толкова то е по силно.И моята кола дава 10/100 ама като я карам със 120км/ч макар да е под 3000 оборота.

Над 4к К24 е 170km/ч и нагоре, там няма как да не гори с това адско съпротивление на въздуха.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес Пловдив-София на отиване 130 на круиз, на връщане  140 на круиз, 20 км. градско 10,8 литра...Имам чувството ,че ако я карам 90-100 ще я сваля на 9 със сигурност...Има сериозна разлика дори между 130 и 150 ....Между другото съм доволен от газта на Лукойл,странно но факт...

Edited by bongo789

Share this post


Link to post
Share on other sites

ако караш 90-100 ще я свалиш на 8, гарантирам...

Share this post


Link to post
Share on other sites

колеги имам ЦРВ 2003 бензин !  вярно  ли  е,  че  са  много  капризни  за  нивото на  маслото !  Сега  я  взех предстои  ми  смяна  на  маслото  и  е  на  минимума като  я  потормозя  малко    и  ми  светва грешка  Р 1259 !  възможно  ли  е  да е  от  ниското   ниво  на  маслото ! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Смени маслото и изчисти грешката. Стискаш палци да не се появи повече :)

P1259 е за VTEC клапана, там си трябва масло. Като я потормозиш влизаш във VTEC режим.

Възможно е гарнитурката да е за чистене, затова първо смени маслото. Наскоро един колега си купи нова и я смени :)

Само не разбрах защо питаш в тази тема.

Edited by dindin

Share this post


Link to post
Share on other sites

опа Момци и Mомичета ако има такива четящи темата

 

направих към 90к с газовата вече, проблеми досега не съм имал освен да сменям газови филтри т.е. едно разкраване повече.

 

та масло на 10к - някое Ц3 или Ц2 най-добре според това ка ксе държи.

 

смазвачка - като цяло минимален плюс - направо не си струва ако ще правите под 200к на газ на колата. плюса е че реглажа на клапани преди и след смазвачката е че два пъти по бавно се разместват.

 

реглаж на клапани на 15к май е най изгодно - логиката е че до 10к ми харчи 10 литра след него започва да се покачва и до 20к стига до 12 литра, след реглаж пак си става 10 литра, та 5к по 1 литър на 100 спестени при по ранен реглаж. незнам защо толкова много влияе този реглаж на клапаните а разместсанията не са големи средно с 0.02-0.03 и то не на всички цилиндри.

 

 

имам и два вапроса ако може да помогнете:

1. Каде мога да сменя газовата бутилканай-изгодно-  в момента съмс 60 литра обикновена и искам да сложа на мястото на гумата че багажника не ми стига вече и горе доло колко струва?

2. може ли да ми препоръчате някой  в софия или пловдив да ми настрои газовата в движение  модел БРЦ СЕК24.?

 

благодаря предварително

Edited by malak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Много често тоя реглаж... 10к нищо не е... Аз бих се застрелял, ако трябваше толкова често да правя... това си е минимум веднъж годишно... Моят газаджия се занимава с Романо и ми каза, че до сега само на 1 Акорд се е налагало на 10к да се прави реглаж... ако не намериш никой, който да ти обърне внимание за БРЦ-то, мога да ти дам телефонче и да питаш дали може да ти помогне.

Share this post


Link to post
Share on other sites

реглажа на 20к по принцип го правя, никога не съм го правил на 10к, но само отбелязвам какво забелязах от този реглаж.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги.

И аз съм пред избор на ГИ за моя турер. От БРЦ България ми предложиха Sequent 32 OBD със стандартния изпарител Genius MB до 160KW и инжектори BRC IN03 MY09. Видях че тези IN03 MY09 са жълти или оранжеви и от писаното в темата разбирам че трябва да гледам да ми монтират жълти.


Според вас има ли смисъл да слагам plug&drive, и дали да сменям изпарителя с max или тази конфигурация, която ми предлагат е достатъчна за двигателя?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Трябва да ти монтират: GENIUS MB 1500 LPG REDUCER и BRC LPG INJECTOR TYPE SUPER MAX (YELLOW). Такива са моите. Вече 40к само обслужване.

За плуг&драйв няма смисъл, няма да получиш нищо повече, а ще платиш доста отгоре.

Edited by h5rov

Share this post


Link to post
Share on other sites

плуг и драйв :) само ако са некадърни монтажниците/настройчиците. тези от БРЦ софия ги накрай да ти направят настройката в движение задължително. на място хондата дига само 4к оборота.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря, ще говоря с тях да сложат жълти инжектори и изпарител 1500 милибара :)

 

Мисля да сложа бутилка на мястото на резервната гума. Някой с опит може ли да сподели колко голяма се събира?

Share this post


Link to post
Share on other sites

45L. Но събира 37-38L.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моята е по-малка, май 42, събира не повече от 35.

Share this post


Link to post
Share on other sites

45L. Но събира 37-38L.

И моята е такава и не повдига кората!

Съветвам да се вземе възможно най-добрият по капацитет изпарител!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Всъщност редуктор за 200 коня е достатъчен.По- мощен 300-400 коня е по-малко чувствителен на празен ход и преходен режим и обикновено има проблем с настройката на бързосменящ се режим като включване и изключване на климатик на празен ход.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

БРЦ нямат изпарител за 200 конски сили. Вече всичките им компютри са с ОБД(Sequent 24 приключи като серия, вече е заменен със Sequent 32), което ОБД се използва само за наблюдение, корекции не се правят, който ви каже обратното ви пързаля. Всички модели на БРЦ вече са с нов софт, който се активира с парола, което е тъпо според мен, но от жабарите всичко може да се очаква. Уж в новия бил подобрен метода за направа на газовата карта, но аз някакви кардинални разлики не видях. Късните версии на Sequent 24 може да се флашнат с новия софт. Изпарителите на БРЦ са до 80, 120, 140 и 230 kW, ако искаш повече слагаш по 2,3 и т.н.

 

Ако има останали Sequent 24  са на промоция до изчистване на наличностите.

Edited by jijane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Други марки също ползват заключване.По презумция техник ,който не е обучен би навредил,от колкото да помогне на системата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пиша да дам отчет :)

Днес си взех колата от сервиза, монтираха Sequent 32 с Genius MB 1500 LPG и BRC LPG INJECTOR TYPE SUPER MAX (YELLOW). Засега я карах само до работа и обратно и нямам кой знае какви впечатления. Сигурно чак другия уикенд ще имам възможност да я разходя извън града.

Монтирали са 48 л. бутилка, стои добре без да подпира кората.

Малко се изненадах като зареждах, събра 26 л.и като добавя газта за 10 лв сложена за тестовете излизат общо 34-35. И то при положение, че са я карали и е изгорила малко. Ще видя като изхабя газта колко ще събере на следващото зареждане.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...