Jump to content
vpop

K24A3 и ГИ

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Ми аз блея и не вида ,че е фейс и лоста за автомат е друг...пробва ли я между 5 и 7 оборота в началото моите проблеми бяха там...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Относно бензина след 2к... Целта е запазване, смазване и охлаждане на клапаните. Като съотношението на бензина е променливо и се регулира автоматично от компютъра в зависимост от стила на каране. Може и без тази опция, но като цяло ми харесва като решение. Още ми е мила  и смятам, че 1л на 100 е приемлива загуба на икономия.

Без OBD e. Посъветваха ме, че не е необходимо защото 2-та компютъра не си говорели особено много, а и нямало нужда да се трият грешки автоматично.

А за цената е 1300. 1250 за ГИ и 50 за бутилката.

 

 

Ми аз блея и не вида ,че е фейс и лоста за автомат е друг...пробва ли я между 5 и 7 оборота в началото моите проблеми бяха там...

Ще пробвам, но нека стане по-сухо времето, че нямам хубави задни гуми и да не се увъртя :)

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Жив и здрав да си я караш,сподели като направиш няколко засичания как ти е разхода...Пробвай си я и само на газ не за друго ми тая история с клапаните е спорна...Карах F18A3 с обикн. газова, 80 хил. на газ, води се проблемен,за тия км. ни клапани натягаше ни вал се предаде нищо, докато жената не я срещна с една крайпътна топола...Сигурно още щях да я търкалям...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Добър монтаж,Янаджиев си разбира от работата,но снимай и компа,че така не става ясно с кой модел на БРЦ си.

Ма и аз не чета всичко,ясно БРЦ 24-ка.

Защо слагаш газ като ще впръсква още от 2000 оборота бензин?

Редактирано от Ivo Lenkov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остава за 10 години откакто монтира БРЦ-та и да не ги е научил(моята кошница е купих с БРЦ монтирана там и монтажа беше безобразен ).VSR-a ако толкова те е страх за клапаните си го пусни от 4-5000 оборота, по-надолу няма смисъл от него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да ви отговоря на всички въпроси :) нека направя повече км. и ще имам представа какво е положението и какво искам още.

Ще пиша като имам наблюдения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остава за 10 години откакто монтира БРЦ-та и да не ги е научил(моята кошница е купих с БРЦ монтирана там и монтажа беше безобразен )

:offtopic: Споко , той и тоя е безобразен на живо ...  :punch:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

h5rov - колега честита придобивка и да те радва много  :yes:

Би ли казал на твоя седан при 110-120 км/h на магистралата на какви обороти е колата ?

Единствено на снимките от монтажа ми се струва че изпарителя е много високо - не знам дали ще прави проблем но не е хубаво да се качва нивото на водата над системата на колата...

За ОБД е точно така - освен това си имаш МАП на бензина който се свързва с компютъра на ГИ и при правилна настройка не ти трябва ОБД, впръскване на бензин също ... проверявай си редовно клапаните за хлабини на 20 000 или всяка година - то и без това и на бензин да караш пак трябва да ги проверяваш но на повече километри.  :yes:

 

ПП

Не знам вие как засичате но аз засичам оборотите като набера скоростта и след това с леко газ поддържам тази скорост- така смятам че е правилно, а не по време на набиране и ускорение ....може би има разлика и за това са високи оборотите на останалите ? 

Но 3500 об за 150 км/h е друга работа като при rollin  :plane: 

А относно гумите и джантите винаги карам на моите коли с оригинални размери.

Редактирано от iso_eu
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...а не по време на набиране и ускорение ....може би има разлика и за това са високи оборотите на останалите ? 

 

Би ли обяснил, от къде може да дойде разликата.

При всякакви обстоятелства, докато има вкарана предавка и съединителя е "съединил", оборотите и скоростомера са линейно свързани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мдаа ...прав си !

Не съм съобразил че това има значение само за автоматика !  :yes:

Редактирано от iso_eu
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

h5rov - колега честита придобивка и да те радва много  :yes:

Би ли казал на твоя седан при 110-120 км/h на магистралата на какви обороти е колата ?

****не ти трябва ОБД, впръскване на бензин също ... проверявай си редовно клапаните за хлабини на 20 000 или всяка година - то и без това и на бензин да караш пак трябва да ги проверяваш но на повече километри.  :yes:

 

Първо мерси.. Относно оборотите ще кажа след първо илизане извън гарада, не съм обръщал внимание до сега. А за бензина.. ще покарам малко така да видя как е положението като цяло и си мисля да ги направят след 4к да го има. Преди 4к ми се струва малко прекалено...

За реглажа на клапаните със сигурност!

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

h5rov - колега честита придобивка и да те радва много  :yes:

Би ли казал на твоя седан при 110-120 км/h на магистралата на какви обороти е колата ?

 

Днeс покарах малко извън града. При 5-та скорост положението е следното:

100 km/h ~ 2100 RPM

110 km/h ~ 2300 RPM

120 km/h ~ 2500 RPM

130 km/h ~ 2700 RPM

 

И относно маслото и аз бих желал да разбера с кое е най-добре да се кара,

Като за първи път сложих някакъв Total 5w30, смятам следващия път да пробвам Castrol EDGE 5w30.

Сложните термини не ги разбирам относно смазванията.

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледах 50 вида масла то всичко вече е low saps технология...газаджиите никой не ги бръсне...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мисля, че е по темата щот свещите имат доста отношение относно газта.Бях поръчал това и днес го качих...

http://www.ebay.com/itm/4-PCS-NGK-LASER-IRIDIUM-Spark-Plug-IZFR6K-11-Part-6994-Made-in-Japan-/320946203495?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item4ab9e26b67&vxp=mtr

За моя голяма изненада обаче отвих най.обикновено ,щуро нжк, което беше работило чудесно,ако съдя по цвета..А уж тоя двигател само иридиеви и нищо друго...Имам съвсем леко усещане за по-добро ускорение в ниските след смяната, но най ме чопли дали настройките на газ са адекватни щот са правени със старите свещи...и имах проблем в диапазона 5-5800...Свещите си бяха за смяна,определено...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко относно разхода на ГАЗ:

Далече съм от постиженията на колегата bongo789 и от това на К20.

Среден над 11 газ.

Градско над 13, а извън над 9.

Градското е както си трябва, със задръстванията и чакане по светофари.

Извън града е над ограниченията, но без да се прекалява с много.

Но пък съм ужасно доволен. Като искам да върви, върви… ако ми се мота си се мота :)

Приложил съм снимка на магистрално, около 10:

http://forums.hondabg.com/uploads/gallery/album_2199/gallery_31251_2199_1249350.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Iso_eu, има ли тема в която да не си се ПОСРАЛ ОТНОСНО  МАСЛАТА?

Независимо за какво става въпрос ти само за масла плямпаш!

Направи си тема за маслата и престани да пречиш!И никой на нищо няма да научиш!

 

Темата е К24А3 и ГИ!!!  Не е за масла!

 

Защо в този форум вече няма стриктни админи????

Защо не се трие всякакъв офф топик????

Кой позволява изместване на фокуса от темата????

 

И Коноф като е имал жена ти си бил сигурно в на баща ти мътния поглед!

 

 

Има ли админи?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно засичане магистрално Пловдив-София при 140-150 12 литра, при 180-200 15 литра...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И Коноф като е имал жена ти си бил сигурно в на баща ти мътния поглед!

Тука нещо съм изпуснал май ... Пичове леко не съм съгласен ,че маслото няма общо с газта ... /мога да Ви дам примери за кофти последици от неподходящо масло наливано на двг на газ/ ... гледам че Атома е ударил голямата метла от което определено имаше нужда , обаче имаше специфично инфо относно показателите на подходящото мазало за К24 и ГИ. Както и да е ... 

наЗдраве Ви !  :zen:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно някой може да отвори нова тема с надслов "Маслата, газта и още нещо" :D и всички скрити мнения ще отидат там (след Админ/Мод редакция-махане на обиди и епитети). Там могат да бъдат разисквани тези "казуси". Само ще помоля някой да ми драсне ЛС с линка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно засичане из южна България 600км даде 10/100!

С К20А1, за сравнение с К24!

 

Явно след 4000об/мин идва големия разход!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Големия разход" не всеки път се влияе от обороти...Челното съпротивление също е голям фактор, а колкото по бързо караш толкова то е по силно.И моята кола дава 10/100 ама като я карам със 120км/ч макар да е под 3000 оборота.

Над 4к К24 е 170km/ч и нагоре, там няма как да не гори с това адско съпротивление на въздуха.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Днес Пловдив-София на отиване 130 на круиз, на връщане  140 на круиз, 20 км. градско 10,8 литра...Имам чувството ,че ако я карам 90-100 ще я сваля на 9 със сигурност...Има сериозна разлика дори между 130 и 150 ....Между другото съм доволен от газта на Лукойл,странно но факт...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако караш 90-100 ще я свалиш на 8, гарантирам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги имам ЦРВ 2003 бензин !  вярно  ли  е,  че  са  много  капризни  за  нивото на  маслото !  Сега  я  взех предстои  ми  смяна  на  маслото  и  е  на  минимума като  я  потормозя  малко    и  ми  светва грешка  Р 1259 !  възможно  ли  е  да е  от  ниското   ниво  на  маслото ! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени маслото и изчисти грешката. Стискаш палци да не се появи повече :)

P1259 е за VTEC клапана, там си трябва масло. Като я потормозиш влизаш във VTEC режим.

Възможно е гарнитурката да е за чистене, затова първо смени маслото. Наскоро един колега си купи нова и я смени :)

Само не разбрах защо питаш в тази тема.

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

опа Момци и Mомичета ако има такива четящи темата

 

направих към 90к с газовата вече, проблеми досега не съм имал освен да сменям газови филтри т.е. едно разкраване повече.

 

та масло на 10к - някое Ц3 или Ц2 най-добре според това ка ксе държи.

 

смазвачка - като цяло минимален плюс - направо не си струва ако ще правите под 200к на газ на колата. плюса е че реглажа на клапани преди и след смазвачката е че два пъти по бавно се разместват.

 

реглаж на клапани на 15к май е най изгодно - логиката е че до 10к ми харчи 10 литра след него започва да се покачва и до 20к стига до 12 литра, след реглаж пак си става 10 литра, та 5к по 1 литър на 100 спестени при по ранен реглаж. незнам защо толкова много влияе този реглаж на клапаните а разместсанията не са големи средно с 0.02-0.03 и то не на всички цилиндри.

 

 

имам и два вапроса ако може да помогнете:

1. Каде мога да сменя газовата бутилканай-изгодно-  в момента съмс 60 литра обикновена и искам да сложа на мястото на гумата че багажника не ми стига вече и горе доло колко струва?

2. може ли да ми препоръчате някой  в софия или пловдив да ми настрои газовата в движение  модел БРЦ СЕК24.?

 

благодаря предварително

Редактирано от malak

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много често тоя реглаж... 10к нищо не е... Аз бих се застрелял, ако трябваше толкова често да правя... това си е минимум веднъж годишно... Моят газаджия се занимава с Романо и ми каза, че до сега само на 1 Акорд се е налагало на 10к да се прави реглаж... ако не намериш никой, който да ти обърне внимание за БРЦ-то, мога да ти дам телефонче и да питаш дали може да ти помогне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

реглажа на 20к по принцип го правя, никога не съм го правил на 10к, но само отбелязвам какво забелязах от този реглаж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.

И аз съм пред избор на ГИ за моя турер. От БРЦ България ми предложиха Sequent 32 OBD със стандартния изпарител Genius MB до 160KW и инжектори BRC IN03 MY09. Видях че тези IN03 MY09 са жълти или оранжеви и от писаното в темата разбирам че трябва да гледам да ми монтират жълти.


Според вас има ли смисъл да слагам plug&drive, и дали да сменям изпарителя с max или тази конфигурация, която ми предлагат е достатъчна за двигателя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Трябва да ти монтират: GENIUS MB 1500 LPG REDUCER и BRC LPG INJECTOR TYPE SUPER MAX (YELLOW). Такива са моите. Вече 40к само обслужване.

За плуг&драйв няма смисъл, няма да получиш нищо повече, а ще платиш доста отгоре.

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

плуг и драйв :) само ако са некадърни монтажниците/настройчиците. тези от БРЦ софия ги накрай да ти направят настройката в движение задължително. на място хондата дига само 4к оборота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, ще говоря с тях да сложат жълти инжектори и изпарител 1500 милибара :)

 

Мисля да сложа бутилка на мястото на резервната гума. Някой с опит може ли да сподели колко голяма се събира?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

45L. Но събира 37-38L.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е по-малка, май 42, събира не повече от 35.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

45L. Но събира 37-38L.

И моята е такава и не повдига кората!

Съветвам да се вземе възможно най-добрият по капацитет изпарител!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност редуктор за 200 коня е достатъчен.По- мощен 300-400 коня е по-малко чувствителен на празен ход и преходен режим и обикновено има проблем с настройката на бързосменящ се режим като включване и изключване на климатик на празен ход.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

БРЦ нямат изпарител за 200 конски сили. Вече всичките им компютри са с ОБД(Sequent 24 приключи като серия, вече е заменен със Sequent 32), което ОБД се използва само за наблюдение, корекции не се правят, който ви каже обратното ви пързаля. Всички модели на БРЦ вече са с нов софт, който се активира с парола, което е тъпо според мен, но от жабарите всичко може да се очаква. Уж в новия бил подобрен метода за направа на газовата карта, но аз някакви кардинални разлики не видях. Късните версии на Sequent 24 може да се флашнат с новия софт. Изпарителите на БРЦ са до 80, 120, 140 и 230 kW, ако искаш повече слагаш по 2,3 и т.н.

 

Ако има останали Sequent 24  са на промоция до изчистване на наличностите.

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Други марки също ползват заключване.По презумция техник ,който не е обучен би навредил,от колкото да помогне на системата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиша да дам отчет :)

Днес си взех колата от сервиза, монтираха Sequent 32 с Genius MB 1500 LPG и BRC LPG INJECTOR TYPE SUPER MAX (YELLOW). Засега я карах само до работа и обратно и нямам кой знае какви впечатления. Сигурно чак другия уикенд ще имам възможност да я разходя извън града.

Монтирали са 48 л. бутилка, стои добре без да подпира кората.

Малко се изненадах като зареждах, събра 26 л.и като добавя газта за 10 лв сложена за тестовете излизат общо 34-35. И то при положение, че са я карали и е изгорила малко. Ще видя като изхабя газта колко ще събере на следващото зареждане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...