Jump to content
H22_turbo_Vtec

Всичко за civic 8 / Технически дискусии

Recommended Posts

Шайба колянов вал, в този случай просто свали гумата и отпуснете ремъка и вижте дали има луфт. Отделно, че ще се усеща много отчетливо, че шуми от там. Изгоряла дифтунга на инжектор, в този случай ще чатка и мирише на изгорели газове в двигателния отсег. 

Що се отнася за веригата, единственото, което може да си позволиш да не смениш според мен са зъбните колела ( 3бр. ) и обтегачите ( 2бр. ). Всички останали части се износват значително. Мога да ти снимам на моя Сивик след като му смених всичо ( 12части ) на какво приличаха старите. Аз лично смених всичко - така прецених. Има хора, които сменят само веригите ( две са, не е една само ), но за мен лично това е решаване на проблема времено. След време, като се износят още повече носачите и плъзгачите може да се отскубне парче пластмаса или да почнат да се трият метал в метал ( плъзгачи и носачи са с пластмасови легла ), отделно зъбните колела като се износят още може да прескочи зъб. В общи линии ако аз направя това бих карал до 3000оборота макс. и до 120км/ч колата, ако искам да я карам по-дълго време де. 

Пропуснах, може да ти е и по-шумна ако караш с не подходящо масло или доста остаряло. При мен се усеща разлика в шума на двигателя с 0в30 към 7-8000км и вече непосредствено преди смяната си е по-шумна определено. Това е в реда на нещата, но ако караш с неподходящ вискозитет също може да шуми. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, 

 

Имам няколко въпроса, които ме терзаят от известно време. От близо 3г. карам Civic 2.2 и в общи линии не съм имал почти никакви проблеми с изключение на дребни неща по окачването. Прави ми впечатление, че в последно време се появиха някои неща, които не ми харесва и търся мнение относно възможните проблеми. Ще разделя въпросите в 4 точки, за да бъде по-лесно за отговор, а и за ползване от колегите, които могат да срещнат подобни проблеми в бъдеще. 

 

1. От както съм взел колата, от време на време при запалване се появява знак за внимание (оранжева удивителна) на таблото, след което моментално загасва. Грешки не остават и съответно не излизат такива записани при диагностика. Някъде казваха, че е от акумулатора, но с него не съм имал проблеми дори при -25 градуса. Не знам от къде може да идва това нещо, но понякога зачестява, понякога с месеци не се появява. 

 

2. От около половин година забелязвам странен звук при работа на колата. Когато работи "на празен ход" не се забелязва нищо. Промяната на звука се появява около 1500 - 1800 оборота и при връщане на газта. Колата изглежда да работи нормално и ускорява добре. Звука напомня на пробита изпускателна система, но не забелязвам такъв проблем. На диагностика отново не излиза нищо. 

 

3. Вече 2-3 пъти ми се случва при висока скорост на 5-та при ускорение, оборотите рязко да се покачат, след което да паднат до нормалните стойности. Първата ми идея беше, че може да е от съединителя, но не забелязвам проблеми с него а карам доста градско. 

 

4. Последният въпрос касае окачването. При влизане в паркинга правя десен завой и когато се качвам на тротоара се чува изтропване от лявата страна. Това изтропване се чува само и единствено когато двете гуми се качват неравномерно т.е. една по една. При нормален ход няма никакви проблеми на легнали полицаи и при преминаване на дупки. 

 

Ще сменям масло Септември месец и ще накарам момчетата да прегледат колата отново, макар че когато сменях биалетка преди два месеца не откриха никакви проблеми. Ще се радвам ако има колеги сблъсквали се с подобни проблеми, които могат да помогнат с насока по който и да е от проблемите.

 

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Не съм забелязал при мен как е с тази удивителна, но ми е правило впечатление, че светва. Ще е добра да направи някаквоклипче да се види какво точно присветва и колко време.

2. Погледни си дифтунгите на инжекторите, с времето дифтунгите изгарят и започва да изпускат газове от там. 

3. Това си е съединител и признаците, че си отива са точно такива. Пробвай като покараш по-дълго време и изфорсираш колата на 2ра или 3та предавка дали пак ще преплъзне. Все пак щом ти го прави само тогава може още доста да покараш така. На Акорда ми карам така вече 2 години откакто направи първото приплъзване, За щастие не го прави при никакви други условия и в общи линии избягвам да смачквам педала.

4. Погледни тампони на макферсона, амортисьорите на тръскачка и рейката. При мен има такова почукване при ляв и десен завой с бавна скорост и е от рейката. Усеща се също и леко във волана. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(...)

С кастрол 5-30 карам, преди бях с Мотул 5-30, мисля че не е от маслото, защото го сменям на 12-13К километра. Шума се оказа, че не е от ролки или от шайбата, ще трябва да сменя веригите с всичките карантии по тях :) 

Прави ми впечатление, че след като смених всички тампони около носачите и тези на щангата, волана се върти "по-леко" наляво отколкото надясно. ОК, другата седмица ще правя реглаж, но възможно ли е това да се дължи на някакъв проблем с рейката, защото усещането го има дори когато колата е на място?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. От както съм взел колата, от време на време при запалване се появява знак за внимание (оранжева удивителна) на таблото, след което моментално загасва. Грешки не остават и съответно не излизат такива записани при диагностика. Някъде казваха, че е от акумулатора, но с него не съм имал проблеми дори при -25 градуса. Не знам от къде може да идва това нещо, но понякога зачестява, понякога с месеци не се появява. 

И при мен имаше подобен проблем. Грешката не се записва, но най-вероятно е от подгревните свещи. При мен се появи веднъж когато запалих колата в доста голям студ, без да изчакам на контакт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, сега те разбрах като казваш на централния дисплей. Мислих си, че говриш за таблото и лампичките около оборотомера. Щом ти светва удивителната лампа, като даваш на i-то не ти ли изписва грешка някаква? Предполагам, че с HDS система ще могат да ти кажат каква грешка ти дава. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошо, предвид цените на съединител и маховик. Колко смятате, че може да изкара преди да се наложи смяна?

Ами то реално няма време да натиснеш каквото и да е. Появява се голям ! и изчезва за 1s. След това няма други признаци.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

 

докато си раглеждах колата отдолу, установих че имам едно движение на двете полуоски (навътре и навън), съответно придружено с чукане. Ходът на лявата и дясната е ориентировъчно еднакъв, движение (хлопане) в други посоки няма.

 

Направих това клипче, ясно се чува какво става - https://www.dropbox.com/s/0dx2qk3kv9xlf07/20170808_152012.mp4?dl=0

 

Тук трябва да отбележа, че в движение по неравности или при завои (дори и пълни) няма абсолютно никакви шумове, чукания, хлопания и т.н. и не не съм ги пропуснал, просто няма такива.

 

Та воден от последното и от факта, че хода на двете полуоски е еднакъв, се чудя това нещо нормално ли е?

 

Ще ми бъде интересно ако друг с 8ца има възможност да провери при него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, от известно време не ми сработва алармата (заводска е) на мойта хондичка! Нещо я деактивирах сам докато си правих експерименти. Някой да се е сблъсквал този проблем и евентуално решение без сервиз? Благодаря предварително и безаварийно на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да няма изгорял актуатор (машинката на някоя от вратите)?Ако е така ,като се заключи ръчно си работи всичко.Неработещата де ,ако има такава . :yes:

Редактирано от aleksandur

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, всичко си работи нормално, заключва, отключва без проблем. Пробвах да заключа ръчно с ключа, никаква разлика. Четох в книжката, но не го разбрах напълно, че има опция да се изключи алармата, но нищо не пише за активирането. Не че ми е тумнала, ама не знам дали се е заключила колата, щото не мигат мигачите както преди, като я заключвам или отключвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам един проблем и не знам как да го реша, може ли малко помощ . Докато монтирах лед светлини за вграждане се допряха две от жичките и стана някакво късно , беше за секунада, ама стана и сега няма ток до машинките за регулиране на фаровете . Проверих уж всички бушончета, ама не видях нищо нередно, моля ако някой има идея какво може да е, да сподели. Благодаря ви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Наскоро си купих Хонда Сивик 1.4 газ/бензин. Кажете с какво масло да я карам? И имам съсщия проблем с дясното стъкло, немога да го командвам. Иначе от дясната страна  се отваря. Моля разяснете как точно се отсранява този проблем!

Благодаря Ви предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи на колко хиляди е колата

иначе 5W40 от добра марка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На  около 123000 километра е колега! Насочил съм се към Бардал обаче  гледах 5W30 за газ/бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Днес ми се случи нещо много странно. Не бях палил почти 2 дни и днес като запалих изкара доста бял пушек за около 10-20 сек след което се оправи. До сега не ми се е случвало да пуши изобщо колата. Колата е 2.2 дизел 2006г. Двигателя работи нормално, със сменено масло преди 2000км 0W30(Honda) и сменен съединител + масло на около 1000 км. Някой да се е сблъсквал с такива проблеми и да има някакво понятие от какво може да се случва?

 

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

“....Белият дим от ауспуха е напълно нормален при студен мотор. Всъщност става дума не за дим, а за пара – в студено състояние на изпускателната система парата е естествен продукт от изгарянето на горивото, частично кондензира, става по-силно видима и накрая на ауспуха се появява кондензат. Колкото е по-студено навън, толкова по-плътен и бял е димът, дори при -20- -25 градуса има и леко сив отенък. “

Цитат от тук : https://m.auto-press.net/article/viewarticle/article_id/22104

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Реших да сменям маслото на скоростната кутия, защото наближава 120к километра. Колко литра масло ще ми трябват?

 

Колата е 1.8 бензин.

Редактирано от revenue

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте,получих малък проблем с централното.Първо не искаше да се затваря багажника ,а вече и колата не иска да се заключва.Два пъти преди това ми се наложи да отключа с ключа,дали някой има идея за какво става въпрос,колата е сивик 2.2 2006г. Благодаря предварително .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си батерията на дистанционното

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СМених батериите преди това,сега като натисна спирачката и ми се отключва и заключва багажника.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери снопа с кабели към вратата на багажника, нещо да не окасява с жицата на третия стоп.

 

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря ви за мненията ,вчера имах час при един човек който се занимава с аларми ,преди това бях свалил корите на багажника и колата вече втори ден се оправи от самосебе си ,незнам на какво се дължи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте скоро смених старата шеста генерациа с осма, За сега съм много доволен от автомобила,

Имам един въпрос колата има някакъв датчик може би и показва в проценти колко живот остава на маслото,

След като станаха 0% започна да отброява с знак '-' изминатите километри,

Вчера смених маслото но този брояч не се нулира сам , някой има ли идея как да го нулирам сам,  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Наскоро си купих Хонда Сивик 1.4 газ/бензин. Кажете с какво масло да я карам? И имам съсщия проблем с дясното стъкло, немога да го командвам. Иначе от дясната страна  се отваря. Моля разяснете как точно се отсранява този проблем!

Благодаря Ви предварително!

 

Зависи на колко хиляди е колата

иначе 5W40 от добра марка

Една от най-богатите теми относно маслата :Първа част:

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101841&page=1

 

Втора част:

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=104671&page=1

 

Доста подробна информация за маслата има в тази таблица:

 

https://docs.google.com/spreadsheets/d/18IV4V8vpBlpLht78IJwiptLA0RPjpcSvzF97TGIp8cU/edit#gid=0

 

5W-40 е препоръка и "инструмент" на определени сервизи да си създадат повече работа в бъдеще....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Някой да знае как се сменя течността на съединитела? Колата е 1,8 бензин, ръчна скоростна кутия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монтираш едно маркуче /шлауха на щутцера за обезвъздушаване на долната помпа на съединтеля и го вкарваш в бутилка от безлкохолно. Развиваш щутцера 2 оборота и не пипаш нищо.Само следиш нивото в казанчето и като намалее течността -доливаш.Като налееш 250 мл.... си опреснил течността.Източената мизерия внимателно би трябвало да я предадеш в произволен сервиз или масларски център за изхвърляне или преработка.Сп.течност е отровна и опасна.Пише го и на тубата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса сигурно е задаван доста пъти, просто не намерих къде точно - Съжалявам.

Та именно: Как да разбера дали колата ми има DPF. Колата е 05.2007, 2.2 Дизел и събира точно 6 литра масло :)

Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, не знам дали ми е за тук въпросът, но ще го задам. Счупено ми е моторчето на клапите на парното, та може ли да се сложи такова от Сивик с десен волан?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой знае ли да ли третият стоп който седи на багажника на сивик 8 хетчбек 1.8 спорт и тайп р са еднакви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

От няколко дни съм с 8 ген, как мога да разбера каква модификация ми е колата, би трябвало да е Sport, имам автоматични фарове и чистачки, ксенон, mp3, няма подгрев на седалките, има подгрев на огледалата, хладилна жабка, халогени, май това е основното. Сега и няколко питанки:

1.Мирис на изгорели газове в купето би трябвало да е от спукан колектор, лесно ли се сваля?

2.Има ли ефтин вариант за пластмасовите вежди на калниците че имам счупени щипки, 100лв за втора употреба ми се струва ненормално, не че не мога да си го позволя но все пак...

3.При включване на задна предавка имам звуков сигнал, и после още няколко като давам назад, но датчици на бронята за парктроник нямам. Паркирайки назад до стена не се държи като парктроник, няма продължителен звуков сигнал като фабричния на акорд 7 например. Задната броня е боядисвана, дали може да е сменена но да са били изпочупени датчиците и да не са сложени. Другия вариант е да е слаган някакъв афтърмаркет от тея дето са със скрити датчици и да не работи правилно. Къде се намира управлението на оригинален парктроник, да проверя дали го имам?

4. Някой кара ли с гуми 215/50/17 на оригиналните джанти? Според разните калкулатори на гуми тоя размер е в норма. Целта ми е малко по-мека возия без да развалям визията, преди малко видях един паркиран сивик със 16-ски и слязох да го огледам, но определено 17-ската изглежда по-добре.

5. Алтернатива на фейслифтовата маска че ми харесва повече, след време ще гоня цялостната визия на Type R(S) пакета но засега финансите поприключиха ;)

6. Маслото е сменено с 5/30 от предишния собственик, да изчакам ли следващата смяна или направо 0/30 да ми е мирна главата.

 

Редактирано от Marcus

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, честито за автомобила.Да те радва много километри и да нямаш големи проблеми.От написаното аз лично не разбрах дали си дизел или бензин.
1.Мирисът на газове може да не е само от колектор а да кажем пробив по генерацията - мека връзка примерно.Огледайте добре колата преди да сваляте каквото и да е било.
2.Не знам да има евтин вариант, нови, боядисани в цвета на колата са двойно на тази сума която си написал.Все пак е сравнително нов автомобил а и пластмасовите детайли дали за интериор или екстериор на всяка една марка автомобили са скъпи.
3.--
4.Според мен си спазвай размерите предписани от производителя.
5.Може да сложиш маска от R, но е скъпа.
6.Има много богата тема за маслата, хвърли и 1 поглед и си прецени кое е най-доброто за теб.
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, след 12 години каране на 6-та ген, тая ми е като самоует :)

Сега, за т.3 намерих това:

Untitled.thumb.png.4d29244b537dd46f557f99b7d6ef9c28.png

Зумер (3) го имам и е на същото място, остава да махна малко кори и да разгледам отолу как е положението. Ако ги няма само датчиците дали ще станат от някое китайче?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой монтирал ли е камера отзад, събирам идеи за монтаж на дисплея, макс 4.3 инча. Мислех си на фабричното място, кам където е на моделите с навигация, но не съм разглобил още да видя дали може да се смести. За сега не смятам да слагам 2DIN мултимедия някаква, така че търся нещо с отделен дисплей.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

бихте ми ли казали дали е удачно и какъв би бил размерът на гумите, ако искам да сложа 16-ки на 1.8 мотора?  С тези 17ки определено вози доста твърдо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, и аз бях със 17-ки, но почти веднага ги смених с оригинални 16-ки и гуми с размер 205/55/ 16 - тези размери ми ги пише на вратата. 

Веднага усетих разлика във возенето, но не трябва да слагаш по-високи гуми, защото може да ти опират в подкалниците при неравности.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...